Kansalaiset / Medborgare
Uusi kokous Itä-Helsingin sivistyksen mekassa keskellä kansainvälistä ilmapiiriä.
Asialistalla:
- Naisnyrkkeilyn alasajo
- Joshua vs. Ngannou - kuka voittaa?
- Prof. Augustinin kuulumiset Venäjältä
- Pistons Productionsin YT-neuvottelut
- Evan mahdollinen raskaus (kuka kantaa vastuun?)
- Venäjän nyrkkeilyliiton lähettämä nootti
Tervetuloa kaikki hallituksen jäsenet,
Iso-Masa
Nyrkkeilyliiton kokous 8.3.2024 Itäkeskuksen Ravintola Kummisedässäntola Kummisetä
9
273
Vastaukset 9
- Anonyymi
Voi jumalauta, otsikko meni pilalle.
Paikkana siis RAVINTOLA KUMMISETÄ - Anonyymi
Onko tuoppi 4e kokouksen ajan?
- Anonyymi
Kyllä on!
- Anonyymi
Onko kello käännetty jo Adelaiden aikaan, olin toissapäivänä Kummisedässä ja tämä kokous pidettiin jo?? Vai pidetäänkö virallinen kokous viikkoa myöhemmin ja muistellaan mitä ekassa kokouksessa puhuttiin
- Anonyymi
5 tuntia aikaa
BRACE YOURSELVES- Anonyymi
Oli muuten hieno kokous.
- Anonyymi
- Naisnyrkkeilyn alasajo
Ei toteuteta sittenkään, Serwa Palani sai päät kääntymään. Jumalauta mikä mimmi!!!!
- Joshua vs. Ngannou - kuka voittaa?
Jotenkin arvasin, että Fury otteli depiksessä.
- Prof. Augustinin kuulumiset Venäjältä
On jo palannut...
- Pistons Productionsin YT-neuvottelut
Peruttu.
- Evan mahdollinen raskaus (kuka kantaa vastuun?)
Masa.
- Venäjän nyrkkeilyliiton lähettämä nootti - Anonyymi
Ja noottiin vastattu kuvalla jossa Professori onanoi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531168
- 1121009
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53716Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34709Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7664- 68631
- 65611
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää49597Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23571Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?61532