olen todella pettynyt kokkolan autokouluun JP sillä nämä ajattajat tai tän pitäjät hankkivat paljon asiakkaita ja sitten ne ei kerkeä ottaa ajotunteja.. minä itse olen tuolla ja vois vaihtaakki pois.. sillä melkee 1vko/2vko kestää jotta pääsee aina ajamaan.. voi mennä kuukausikin. ja kun menee noin kauan aikaa ei opi ajamaan! ja sit inssikin koittaa joskus kun joskus saanu ajettua kaikki ajot ja mitäs inssit teet kun sun ajot on ollu parin viikon välei.. mitä luulet että osaat sillo? et oikeestaan mtn ja sit katsastus miehet kiskoo rahaa teiltä kun ette pääse inssiä läpi liian huonon ajon takia!
l. jp autokoulus liikaa asiakkaita joten ne ei kerkee ajattaa ja jää ajo opit vähälle joten kyllä kantsii vaihtaa paikkaa! t:pettynyt vanhus
Kokkolan Autokoulut
8
6278
Vastaukset
- valittaa
Mielestäni kannattaa ilmoittaa asiasta itse autokouluun.
- pettynyt asiakas
varoitan ja annan tiedoksi muille ihmisille jos kiinnostais jokin autokoulu.. eli JP-autokoulu jos haluatte välttämättä mennä siihe niin kantsii oottaa väh. vuos että ei oo ruuhkaa tai sit tyydytte sinne ja pääsette ajamaan kerran kuukaudessa vaikka ajoa pitäisi saada väh.2krt vkossa.
- Kortti tuli
pettynyt asiakas kirjoitti:
varoitan ja annan tiedoksi muille ihmisille jos kiinnostais jokin autokoulu.. eli JP-autokoulu jos haluatte välttämättä mennä siihe niin kantsii oottaa väh. vuos että ei oo ruuhkaa tai sit tyydytte sinne ja pääsette ajamaan kerran kuukaudessa vaikka ajoa pitäisi saada väh.2krt vkossa.
Mulla ei ainakaan ole JP:stä mitään valitettavaa.
Kirjalliset läpi eka yrityksellä samoin inssi!
Suosittelen KO. autokoulua.
- ratti kaisa
Menkää Kupilalle!
- kokenut
Se on Kokkolassakin nykyään nimellä SE Drivers! Ja varmasti saat ajaa uudella autollakin sitä paitti!
- monta korttia ajanut
menkää happy drivers:ille autokouluun.. ei oo mikään yhen ukon pyörittämä. siellä on neljä opettajaa kokkolassa ja kaustisella kans on ainaki yks opettaja. siellä ei tarvi ootella ajotunteja viikkoja. itse oon ajanut siellä ensin a ja sit bc kortin. eikä menny kauan. ei ehkä halvin vaihtoehto mutta varmasti paras. ja hinnoistahan voi aina tinkiä jos osaa.
- onnellinen
Itse olen tyytyväinen Auto-Haron palveluun ja sielläkin on monta opettajaa, sain ainakin ite sovittua ajot siten miten halusin. Suositttelen!! Terkkuja kaikille opettajille sinne!! Joustava paikka!!
- Täti
Happy Drivers on ylihyvä autokoulu. Itellä autokouluun menosta inssiin ja kortin saamiseen kului tasan 5 viikkoa. -Aikaahan siitä on tosin kulunut jo tasan viisi vuotta. Siellä osataan opettaa tälläsiä, ei niin briljantteja ja tekniikan tuntevia täti-ihmisiä tosi hyvin. Jukka oli mun ajo-opettaja, ja aivan ihanan rauhallinen ja SELKEÄ. Joukokin ajelutti mua pari kertaa, ja hauskaa oli! Soili ite toimistossa on aina yhtä aurinkoinen ja hyväntuulinen. Pojat opettivat teoriaa (älkää kysykö kumpi, sekotan ne aina toisiinsa), ja teoriatunneilla kuunneltiin eikä pulistu! Voisinpa melkein sanoa että tunnelma oli kuin kirkossa! Mutta teoriassa ja inssissä pompanneitten määrä oli ainakin silloin Kokkolan pienin. Ihana paikka, täytyy tässä 4-kympin kynnyksellä vissiin lähtee ajamaan sitä prätkä-korttia...tai taidanpa odottaa siihen asti kun HD seisoo pihalla!!? Terkkuja H(appy).D(rivers):ilaisille T: 2:n tytön mamma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670