Huomasin erään asian juuri.

Anonyymi-ap

Sepäs ei sitten enää selittelyjä kaipaakaan. Kiitos, kun estit. Asia on harvinaisen selvä.

93

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä sitten enää tarvitse ikävöidä. Johan tuota on ikävöitykin.

      • Anonyymi

        Kuka esti ja kenet ja missä? Ihan niinku 100% varma olet Minne lienee olet ollut yhteydessä että on oikea hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka esti ja kenet ja missä? Ihan niinku 100% varma olet Minne lienee olet ollut yhteydessä että on oikea hän?

        Ei tarvitse olla Einstein, että näkee estot wa:ssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla Einstein, että näkee estot wa:ssa.

        No minua ei ole sitten koskaan estetty koska en tiedä miten se näkyy.
        Haluaisitko olla ystävällinen ja kertoa?
        Tai sitten olen tyhmääkin tyhmempi jos se pitäisi jotenkin tietää tietämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minua ei ole sitten koskaan estetty koska en tiedä miten se näkyy.
        Haluaisitko olla ystävällinen ja kertoa?
        Tai sitten olen tyhmääkin tyhmempi jos se pitäisi jotenkin tietää tietämättä.

        Kun wa:ssa estää, niin kuva näkyy ns. "plankona" eli ei näy normaalia kuvaa ollenkaan. Tiedän, kun olen joskus itse estänyt jonkun. Puhelut ja viestit eivät mene läpi ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun wa:ssa estää, niin kuva näkyy ns. "plankona" eli ei näy normaalia kuvaa ollenkaan. Tiedän, kun olen joskus itse estänyt jonkun. Puhelut ja viestit eivät mene läpi ollenkaan.

        Kuvan näkymisen voi piilottaa myös valitsemiltaan yhteystiedoilta. Ei tyhjä kuva estoa tarkoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvan näkymisen voi piilottaa myös valitsemiltaan yhteystiedoilta. Ei tyhjä kuva estoa tarkoita.

        No ylipäätään, jos hänen pitää kuvansa piilottaa, niin se kertoo ihan tarpeeksi, eli sama kun estäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ylipäätään, jos hänen pitää kuvansa piilottaa, niin se kertoo ihan tarpeeksi, eli sama kun estäisi.

        No siis kaikilla ei ole kuvaa edes wa. Nytkö pitäisi ajatella että tuo on estänyt kun ei ole kuvaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun wa:ssa estää, niin kuva näkyy ns. "plankona" eli ei näy normaalia kuvaa ollenkaan. Tiedän, kun olen joskus itse estänyt jonkun. Puhelut ja viestit eivät mene läpi ollenkaan.

        Kuule WhatsApissa saa nykyään profiilikuvan näkymään "plankkona" vaikka olisitte toistenne yhteystiedoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ylipäätään, jos hänen pitää kuvansa piilottaa, niin se kertoo ihan tarpeeksi, eli sama kun estäisi.

        Kuvan saa ihan WA asetuksista piiloon.
        Ja on ammatteja joissa kuvat ei saa olla julkisesti esimerksi WA esillä.
        Ei saa tuudittautua johinkin kakaroiden instakäytökseen ei ihmistä jolla ei oo somea ei ole olemassa . Tai jotai muuta yhtä typerää.

        Kun todellisuudessa vain niillä joilla on nuori ikä tai ammatinpuolesta tarve installe tai somelle on se some .
        Todella moni on ilman profiilikuvaa... .

        Mutta se ettei viestit mee perille ..
        Niit ei noteerata on yhtäkuin se esto on varmasti

        Mä tosin estin yhden henkilön Facebookissa lähiaikoina
        Nauselta


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis kaikilla ei ole kuvaa edes wa. Nytkö pitäisi ajatella että tuo on estänyt kun ei ole kuvaa?

        🐼Eka näkyi semmonen "hemaisevan seksikäs pörröpää", mut oli ihan hiljaa ja sit hävis kuva näkyvistä. Ja tosiaan en mitään kikkelikuvaa lähettänyt, enkä mitään sinnepäinkään. Tais tulla bannit kuitenkin siis. 🤔

        🐻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla Einstein, että näkee estot wa:ssa.

        Niin eiks se viestikenttä niinku sudi ns tyhjää?


      • Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

        🐼Eka näkyi semmonen "hemaisevan seksikäs pörröpää", mut oli ihan hiljaa ja sit hävis kuva näkyvistä. Ja tosiaan en mitään kikkelikuvaa lähettänyt, enkä mitään sinnepäinkään. Tais tulla bannit kuitenkin siis. 🤔

        🐻

        Koska näin kävi sulla? Ollaan juteltu aiemminkin kun ei viestit mennyt läpi. 🧡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun wa:ssa estää, niin kuva näkyy ns. "plankona" eli ei näy normaalia kuvaa ollenkaan. Tiedän, kun olen joskus itse estänyt jonkun. Puhelut ja viestit eivät mene läpi ollenkaan.

        Höpö höpö. Hänhän saattoi peittää kuvan kaikilta eikä liity sinuun mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun wa:ssa estää, niin kuva näkyy ns. "plankona" eli ei näy normaalia kuvaa ollenkaan. Tiedän, kun olen joskus itse estänyt jonkun. Puhelut ja viestit eivät mene läpi ollenkaan.

        Jospa hän poisti kuvan siitä jostain syystä. Hah sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka esti ja kenet ja missä? Ihan niinku 100% varma olet Minne lienee olet ollut yhteydessä että on oikea hän?

        NIIN METSÄ VASTAA KUN SINNE HUUUUUUTAAAA


    • Anonyymi

      Palsta juoruakat ja mustamaalaajat pitääkin estää

      • Anonyymi

        Niin anteeksi mitkä? Niin mitähän olen juorunnut, kerrotko?


    • Anonyymi

      Estoisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        No ihan sama. Olen ihan tarpeeksi pistänyt oman elämäni palikoita uusiksi tyhjän takia. Mitta alkaa olemaan täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan sama. Olen ihan tarpeeksi pistänyt oman elämäni palikoita uusiksi tyhjän takia. Mitta alkaa olemaan täynnä.

        Juu kyllä vain. Raja on vedettävä jossakin kohtaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan sama. Olen ihan tarpeeksi pistänyt oman elämäni palikoita uusiksi tyhjän takia. Mitta alkaa olemaan täynnä.

        Itsekin vedän rajan pian jos ei ala tapahtumaan mukavia….

        Odottavan aika on pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin vedän rajan pian jos ei ala tapahtumaan mukavia….

        Odottavan aika on pitkä.

        No en tiedä miten osaan auttaa, kun en edes tiedä kuka olet. Joten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä miten osaan auttaa, kun en edes tiedä kuka olet. Joten...

        Joten et voi auttaa ongelmissani lainkaan..

        Joudun odottamaan Sitä ihaninta, joka sydämeni saa läpättämään niin kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten et voi auttaa ongelmissani lainkaan..

        Joudun odottamaan Sitä ihaninta, joka sydämeni saa läpättämään niin kovasti.

        No hyvä, että joku saa sydämen läpättämään jollakin. Kaikkea hyvää sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten et voi auttaa ongelmissani lainkaan..

        Joudun odottamaan Sitä ihaninta, joka sydämeni saa läpättämään niin kovasti.

        Kuka on hän ihanin jota joudut odottamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on hän ihanin jota joudut odottamaan?

        Ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen.

        Äläpä sitten kerro, itsekin odotan ihaninta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä sitten kerro, itsekin odotan ihaninta.

        Enpäs kerrokkaan. Rajua rakastelua hänen kanssaan kunhan nyt sinne asti päästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpäs kerrokkaan. Rajua rakastelua hänen kanssaan kunhan nyt sinne asti päästään.

        Eikös hellää ollenkaan?
        Jos nyt sattuisi sellainen ihme päässyt käymään että tämä osuisi, niin miten sinne asti päästäisiin ja koska?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös hellää ollenkaan?
        Jos nyt sattuisi sellainen ihme päässyt käymään että tämä osuisi, niin miten sinne asti päästäisiin ja koska?

        Tuskin edes hänen kädestä saan pitää kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin edes hänen kädestä saan pitää kiinni.

        Kunhan lämpimikseni tänne unelmoin, kun olen luovuttanut todellisuuden suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen.

        Nauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauta.

        Onko sun liksoilla varaa syödä noin hyvin vai meetkö enemmäksee läskisoosilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan lämpimikseni tänne unelmoin, kun olen luovuttanut todellisuuden suhteen

        Eli en ole hän ihana selvästikään. Olis ollutkin liian hyvää ollakseen totta.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus kerrankin järkevä tyyppi tällä palstalla. Kun on estetty niin luulisi asian olevan selvä... Mutta ei se aina kaikille ole.

      • Anonyymi

        No en ole aina niin järkevä. Olisi pitänyt tajuta jo aikoja sitten asiat.


    • Anonyymi

      Kun on estetty niin se pitäis ymmärtää että turha kaipailla ollenkaan.

      • Anonyymi

        Näin se on. Tietääpä, että on aika siirtyä sinkku-puolelle.


    • Anonyymi

      Pelurit näitä whatsup-estoja laittaa, kun yhtäaikaa pyöritetään kulli-pillukarusellia...ettei osapuolet tiedä viestittelyistä.

      • Anonyymi

        Minä estin itse siksi että en halua olla tekemisissä niin myrkyllisen ihmisen kanssa ja joka pelleilee ja juoruaa tännekin asioitani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä estin itse siksi että en halua olla tekemisissä niin myrkyllisen ihmisen kanssa ja joka pelleilee ja juoruaa tännekin asioitani.

        Jaa, vähän vaikea uskoa tuota? Ihanko nimellä juoruillut, ettet vaan olisi harhainen tai lapsellinen. Eikö puhe tule kysymykseen tuostakin asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä estin itse siksi että en halua olla tekemisissä niin myrkyllisen ihmisen kanssa ja joka pelleilee ja juoruaa tännekin asioitani.

        Oho onkohan ollut sama ihminen jonka kanssa itsekin tekemisissä ja kappas kummaa kun asioita näkyy täällä pienillä muutoksilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä estin itse siksi että en halua olla tekemisissä niin myrkyllisen ihmisen kanssa ja joka pelleilee ja juoruaa tännekin asioitani.

        Kerropa nyt meille kaikille mitä olen juorunnut tänne, kun kehtaat tulla siihen syyttämään?


      • Anonyymi

        Miten estäminen niille toisille osapuolille ilmenisi mielestäsi?


      • Anonyymi

        Tuokin pitää paikkansa ...
        Etsinkin yhden semoisen lähiaikoina
        Ei kiinosta enää seurailla sen tyypin karuselli ja säätämistä sinne tänne :D
        Naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin pitää paikkansa ...
        Etsinkin yhden semoisen lähiaikoina
        Ei kiinosta enää seurailla sen tyypin karuselli ja säätämistä sinne tänne :D
        Naiselta

        Kerrotko vähän tosta tyypistä niiko varoituksen vuoks muille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vähän tosta tyypistä niiko varoituksen vuoks muille?

        Ei ole mitään tyyppiä, kyseessä on hyvä koltiainen naisena esiintyvä mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa nyt meille kaikille mitä olen juorunnut tänne, kun kehtaat tulla siihen syyttämään?

        Sua siis syyttää ”joku” eli anonyymi miestrolli? Ookoo, voimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, vähän vaikea uskoa tuota? Ihanko nimellä juoruillut, ettet vaan olisi harhainen tai lapsellinen. Eikö puhe tule kysymykseen tuostakin asiasta?

        Ettet vaan olisi harhainen ja lapsellinen määrittelee täydellisesti tätä panostamistasi palstamiehen trollauksiin


      • Anonyymi

        Niin että ois joku toinen pilariluuri tai klohmo näyttö tätä huseeraamista varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään tyyppiä, kyseessä on hyvä koltiainen naisena esiintyvä mies

        Itseasiassa kyllä on, eri asia sitten se että kuka se joku on loppujen lopuksi ja mikä olikaan se juurisyy toimintaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa kyllä on, eri asia sitten se että kuka se joku on loppujen lopuksi ja mikä olikaan se juurisyy toimintaansa.

        Ny pätkii lähetys kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vähän tosta tyypistä niiko varoituksen vuoks muille?

        Sen exät kyllä ilmestyy varoiteleen jos siihen livenä törmäät .
        Yks vanhempi itdeään nuoremasta tykkäävä hullu
        T mies uudellamaalla.
        Sillon nytkin joku karuselli meneillään :D
        Yhes vaihees muijat vaihtu 3 kk välein.


    • Anonyymi

      Te jotka kaipaatte tässä ketjussa jotain ihmistä, niin ei voi kyllä muuta sanoa kuin että pistäkäähän oma kaipaileva avaus asiasta.

      En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että jos joku ihminen on ihan romuna, niin tullaan siihen tuhkalle tanssimaan ja polkemaan poljettua. Vain sairas ihminen kykenee toimimaan niin.

    • Anonyymi

      Odotan.. mä tuun maisemiin

      • Anonyymi

        Mihin maisemiin sä tuut ja koska muka?


    • Anonyymi

      Laittamalla kyseiselle henkilölle viestin, tiedät oletko estetty vai ei.

      • Anonyymi

        En todellakaan laita enää yhtään ainoata viestiä. Tyhmä voi olla, mutta ei idiootti.


    • Anonyymi

      Tmies

      • Anonyymi

        Mikä T-mies? Ei ole sellaisesta kyse, enkä todellakaan kerro enempää kuka on kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä T-mies? Ei ole sellaisesta kyse, enkä todellakaan kerro enempää kuka on kyseessä.

        Et varmastikaan kun se Olet sinä ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmastikaan kun se Olet sinä ihan itse.

        Nii, joku gubbe netist?


    • Anonyymi

      En jaksa nyt lukea ketjua. Hyvää illanjatkoa.

      Ap

    • Anonyymi

      Ihminen joka estää toisen ihmisen sanomatta mitään on mieleltään sairas. Varsinkin jos toinen ei ole mitään pahaa aiheuttanut!

      • Anonyymi

        Onko mies ja aloittaja paljonki näitä ”mieleltään sairaita” liikkeellä?


      • Anonyymi

        Juurikin näin, rajoittunut persoona joka kuvittelee että vakoillaan, tai sitten kuten tuolla joku jo mainitsikin ihmissuhde-peluri joka pyörittää useampaa miestä tai naista samaan aikaan. Jälkimmäinen ihmistyyppi on halveksuttava, sairaudelle ei mitään voi jos sellainen tapaus kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, rajoittunut persoona joka kuvittelee että vakoillaan, tai sitten kuten tuolla joku jo mainitsikin ihmissuhde-peluri joka pyörittää useampaa miestä tai naista samaan aikaan. Jälkimmäinen ihmistyyppi on halveksuttava, sairaudelle ei mitään voi jos sellainen tapaus kyseessä.

        Joo, mutta se sun someseuraaminen ja oletetut ihmissuhteet ei välttämättä kato ns klikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta se sun someseuraaminen ja oletetut ihmissuhteet ei välttämättä kato ns klikkaa

        T rajoittunu persoona


    • Anonyymi

      Ookko kenties niitä miehiä, jotka pommittaa eukkoja jos jonkin näköisillä huuhaaprofiileilla ja jopa ajaa monta sisään yhtäaikaa väijymään? En tiedä mistä tuli mieleen engineer from India Namaste

      • Anonyymi

        So you like this Tuusula a lot? Yes, but i’m indian


    • Anonyymi

      No niin ätmi, nyt on konfetit ripoteltu aloitukseesi ole hyvä

      • Anonyymi

        Can be mistaken for glitter, dunno


    • Anonyymi

      Normaalit ihmiset ei estele ketään. Kuva ei ole pakollinen!

      • Anonyymi

        Kyllä estelee. Turpa rullalle


    • Anonyymi

      Ole hyvä. En ole ketään estänyt eikä kuva tietääkseni ole pakollinen. Mutta nyt kun asia on selvä niin heipat sinne vaan aloittajalle.

    • Anonyymi

      Jaa, kummallista tapahtuu maailmas.

    • Anonyymi

      En estänyt, vaan poistin miehen numeron itseltäni. Etten vain ikävissäni hänelle laita viestiä. Hän ei välittänyt minusta niin, kuin itse olisin halunnut. Vaikka ei viestittämistä kieltänytkään. Rakastan häntä edelleeen, mutta näin teen, kun en halua häiritä. Olen hänelle joskus sanonut, että ottaa itse yhteyttä, jos tilanne muuttuu.

      • kiva sitten, tein samaa jonkun numeron kanssa vahingossa

        toivotan hyvää sinulle


      • Anonyymi
        Peaceofart kirjoitti:

        kiva sitten, tein samaa jonkun numeron kanssa vahingossa

        toivotan hyvää sinulle

        Umpikujassa.


    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Mutki on estetty

      • Anonyymi

        Ikävää, kun jotkut ovat niin *piip* että eivät hoida asioita asiallisesti. Tsemppiä sulle.


    • Anonyymi

      Olepa hyvä ja jätä rauhaan jatkossa. Esto tarkoittaa ei kiitos.

      • Anonyymi

        Voit olla varma, että jätän. Älä kuitenkaan ylennä itseäsi liian korkealle. Meinaan harrastuksiani en edelleenkään sinun takiasi lopeta.


    • Anonyymi

      Terveydestä pitää huolta pitää ☕️🥚🥪 huomenta ja yötä. Apsil

      • Anonyymi

        Kiitos, sitä samaa. Näin se on.


    • Anonyymi

      Upppooo

    • Anonyymi

      täällä on mahdotonta tykätä tietyistä henkilöistä tai rakkauden / luottamuksen tunne häviää jos niin tuntee. toivottavasti törmätään muualla mutta en uskalla enää muutoin olla "yhteydessä". me ärsytetään joten ollaan hissun kissun ja toivotaan että törmätään. en itse uskalla enää tuoda mitenkään hyvää esiin tai yrittää koota itseä. turvallisinta olla nyt hieman masentunut, jos ei ole liikaa. se on masentavaa mutta pitää poissa noita muita tunteita.

    • Anonyymi

      itse olen parantaja, joten teen hyvää, ja minulla on varmistus. mutta kaikki ei. en ole lääkäri.

    • Anonyymi

      sieltä "yhteyksistä" ei tule vain rakkautta vaan jotain muuta myös, en osaa selittää mutta ihan kuin joku tulisi sieltä itseensä. ei ole rakas. itse ainakin pidättäydyn kokonaan. odotetaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe