On tosiaan vaikea saada kelantaksia...varasin jo edellisen pv.iltana, ei tullut...nimimerkki..pettynyt
Kelantaksit
13
578
Vastaukset
- Anonyymi
Oli vissiin takseilla hässäkkä päivä tämä päivä luultavasti hiihtolomat lusittu ja sairaalat kutsuu
- Anonyymi
Keskustaksille tämän alueen tilaukset vaikka onki 2vaihtoehtoa
- Anonyymi
Mene töihi nii loppuu köyhänä olemine
- Anonyymi
Et tiedä kyllä mistään mitään. Kyllä sitä kela taksia työssäkäyväkin voi tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä kyllä mistään mitään. Kyllä sitä kela taksia työssäkäyväkin voi tarvita.
Ja paskat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paskat
Sitten ei ole oltu kunnolla kipeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei ole oltu kunnolla kipeitä.
Vali vali
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tarvitsee myös työssä käyvä hklö..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tarvitsee myös työssä käyvä hklö..
Kankaanpääs köyhiä ihmisiä ku ei oo varaa autoon. Sallikaa mun nauraa.
- Anonyymi
Oletteko 48 vuotiaita lippalakki niskaa raapimassa? Monella teistä se lippa on järsinyt niskasta lihaa ja näkyy jo rustot. Ei toimi ihmisajattelu enää.
- Anonyymi
juutalais velikerhoilua koko kela ajojen toimistojen ajojen välitys
- Anonyymi
jos yrittäjän renki lähtee sjoelle yrittäjäksi ja tekee 90k liikevaihdon ja palaa takaisin renki hommii iha normi settii!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653