Pelkään läheisyyttä.
-käytökseni selitys-
Vastaukset 19
- Anonyymi
Parempi olla yksin sitten.
- Anonyymi
Täysin kokematonko? Sitten en tunne sinua.
- Anonyymi
Se ei haittaa jos vaan olet muuten mitä sanoit.
- Anonyymi
Vastaan kuin hänelle..Meillä on aikaa, hiljaa hyvä tulee ja näinhän on tähän asti mennyt. Rakas 🥰..soita.
- Anonyymi
Pysytellään sitten turvallisen etäisyyden päässä, ettei kenenkään tarvitse pelätä. 😊
- Anonyymi
Olen kätevä käsistä
- Anonyymi
Hyvä beibi.
- Anonyymi
Entäs jos on jo jotain kokenutkin?
- Anonyymi
Niin minäkin oikeaa läheisyyttä.
- Anonyymi
Ymmärrän sinua, luottamusta on vaikea synnyttää toiseen, jos on joskus menneisyydessä kokenut kaltoin kohtelua. Jollei ole kohdannut keneltäkään, juurikaan lojaaliutta itseä kohtaan, joka vahvistaa uskoa myös hyvään.
On ymmärrettävästi epävarma olo. Ymmärtämällä ja pohtimalla asioita laajemmin sekä löytämällä luottamuksen arvoisia ihmisiä ympärille usko parempaan vahvistuu. Toivon sinulle onnistumisia ja pelon voittamista 👍 - Anonyymi
- Anonyymi
Niin olen vähän arvellutkin. Tutustutaan toisiimme pikkuhiljaa. Ei ole mitään syytä pelätä, mitään.
- Anonyymi
Oon kiltti. Tule vaan lähelleni. Pitäisin Sua vaan hyvänä.
- Anonyymi
++++
- Anonyymi
Olet mussukkani myöskin.
- Anonyymi
Luota kumppaniisi! Hellitte toisianne ja kun luottamus löytyy, niin kyllä löydätte yhteyden joka tärähtää ja kovaa m>n
- Anonyymi
Voit ollakin mut haaveilen sun läheisyydestä.
- Anonyymi
Kokemus on yliarvostettua, ole oma itsesi ja rohkea askeleissasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141131
- 36899
- 58860
- 65767
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e39707Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78694Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14639Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5614Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23600- 17583