Moi, seniori miehet kiihottaa mua suunnattomasti. Tykkään mahakkaista karvaisista ukoista. Myös vanhat parit kiihottaa.
Laittakaa viestiä [email protected]
Seniori miehet
35
2844
Vastaukset
- Anonyymi
Iäkkäät miehet on kyllä parhaita. Vaikka hän jolla minä olin avustamassa ei ollu mahakas. Mutta seksi tuntui todella ihanalta.
Ja liki 80v. Poromies. Siinä vasta peto sängyssä, - Anonyymi
Tampereella senioria, joka tarttee suuta ja persettä?
- Anonyymi
Kyllä!
55 v kiva setä,, - Anonyymi
suuhun olisi mukava päästä laskemaan lastit vaikka vakituisemminkin.Nytkin kyrpä pystyssä jo ajatuksestakin että joku kiimainen suu olisi edessä ja ottaisi syvälle nieluun.Antaisin kyrvän palvojalle vapaat kädet leikkiä kovalla kyrvällä.T:m63Tre
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://aram-us.com/H/K7j0J9
- Anonyymi
Vaimo ja minä molemmat tykätään sellasista hopeaselistä. Vaimo ottaa vieraalta mielissään pilluun ja mä taas mielissään suuhun. Kaikilla kivaa.
- Anonyymi
Olen eläkemies ja pidän pussihousuja ja olette kiihottava pari .
Seurassanne viihtyisin
Kik pussihousu
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://arara-ik.com/H/X8e5Z0
- Anonyymi
seniori antas tiukkaa pepaa joshaluut
- Anonyymi
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä kurppa
Hoi,täällä olis 68v herrasmies auttamaan.
- Anonyymi
Painu vanhainkotiin fossiili
- Anonyymi
Sää mää ja bää mikä kuppanen fossiili buaahaa
- Anonyymi
Moi, seniorimiestä miehelle pääkaupunkiseudulta ?
- Anonyymi
Löytyiskö seniorimiestä pääkaupunkiseudulta.
56v mies huhuilee. Antaisin hyvää suuhoitoa. - Anonyymi
Onnekseni en satu tuohon kategoriaan kun korkeintaan ikäni puolesta
- Anonyymi
Itse en ole kelpuuttanut edes nuorempia miehiä.Seksiä ollut 64v ja 85v ikäisten miesten kanssa.
M47v- Anonyymi
Mistä päin olet? T. Bi ukm 67v
64 v. bi mies Kuopiosta. Etsin Top miestä seksileikkeihin tai paria.
Ota yhteyttä treffit24 kautta
- Anonyymi
Löytyisikö Kuopiosta kanssa vanhempaa 60-70v miestä esitteleen isoa
- Anonyymi
Päijät-hämeestä +60v miestä...? 48v bi vailla kaveria...
- Anonyymi
Löytäisimpä Oulun seudulta kivan seniorin. vietettäis aikaa ja tehtäis toisillemme kivaa. Uimahallissakin voitais tavata.
- Anonyymi
Olis kiva tavata, olen 75 haluisin
kokeilla toista senioria.
Kesällä vois luonnossa, nyt voisi
vaikka autossa. Olen 175, 75 ukm
kiihottaa, millainen sinä? - Anonyymi
Olen oulusta yli70v. käyn uimahallissa usein vesijumppaa ja uintia. Mielleäni tapaisin sinut, jos sopii. Keskiviikkona puolenpv aikaan olen siellä. Tulisitko mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva tavata, olen 75 haluisin
kokeilla toista senioria.
Kesällä vois luonnossa, nyt voisi
vaikka autossa. Olen 175, 75 ukm
kiihottaa, millainen sinä?Kiihottaa touhuta autossa, kalut
kovana kosketella, olen saman
kokoinen ikää parivuotta enemmän.
Luonto kiinnostaa myös, kohdata
toinen seniori.
- Anonyymi
olen kuopiosta 68v mies haluaisin imutustaitoista tervettä miestä. Asun Linnanpelto alueella. Olisko sulla paikkaa.
- Anonyymi
Moikka, Olen 50v bi mies Kuopiosta. Käytkö uimahallissa tai kylpylöissä?
- Anonyymi
Olen 65 Oulusta, haluisin tavata
mukavan ukm, olen myös ukm.
Kiihottaa ajatus tapaamisesta.- Anonyymi
Oulun mies,olen ukm kiihottaa
ajatus sinun tapaamisesta, mitä
tykkäät tehdä ja tehtäisiin?
Olis kiva ottaa kova käteen ja.
silleen.åå - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oulun mies,olen ukm kiihottaa
ajatus sinun tapaamisesta, mitä
tykkäät tehdä ja tehtäisiin?
Olis kiva ottaa kova käteen ja.
silleen.ååTuli vahinko,no åå.
Olen Oulusta myös
- Anonyymi
Kanta Hämeestä etsin 60+ miestä joka nauttii kun imen kunnolla sekä tykkää naida suutani, peppukin käytössä jos haluaa. Tt. M 63v
Jkl hauaisin tavata vers/top seniorin. oon 45v xxl
- Anonyymi
Vanha rockki äijä kanssa haluais vanhempaa seniori miestä kaikkeen kiihottavaan vaikka autossa.
On tiukat housut bootsit nahkatakki ym. Pirkanmaan seudulla.
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137