On niin petetty olo, pistän tämän jakoon ettei muut joutuisi kokemaan samaa.
Olen laittanut suurimman osan rahoistani asuntoon, jossa asutaan vuokralla.
Nyt selvisi, että se tyyppi kenelle olen maksanut tästä asunnosta, on saanut lainan tähän kämppään, ja mä olen maksanut tätä sen lainaa, ja antanut sille vielä extraa ja se saa vielä pitää tämän asunnon.
Meneekö ihan oikein?
10
806
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata kadehtia. Keuruu ei todellakaan ole asuntosijoittajan paratiisi.
Asunnon omistajalle tulee joskus ankara pettymys. kun yrittää myydä kämpän jossa olet porsastellut.- Anonyymi
Ok. Harmittanut tuo niin, kun kuulin tästä, ettei oikein ole saanut edes nukuttua. Ärsyttää silti maksaa toisen ihmisen lainaa pois .
- Anonyymi
Jos vuokranantaja on osannut määrittää perimänsä vuokran oikein, niin siihen aina sisältyy yhtiövastikkeen lisäksi myös pääomakustannus. Näin ollen vuokra muodostuu yhtiövastikkeesta ja pääomakustannuksista eli asuntoon sijoitetusta pääomasta ja sen korosta. Harvoin vuokra on niin matala, että se ei kata kaikkia kustannuksia mutta sellaineenkin tilanne voi syntyä paikkakunnan yleisen hintatason vuoksi kuten Keuruulla. Myös suuret remontit voivat nostaa kulut niin korkealle, että niitä ei vaan kykene kilpailun sisällyttämään perittävään vuokraan. Keuruulla ovat korkeat asumiskustannukset niin omistus kuin vuokra-asujille mutta asuntojen hinnat ovat todella matalalla. Kannattaa harkita josko ostaisit oman asunnon sillä rahalla, jonka nyt joudut maksamaan vuokraa.
- Anonyymi
Kiitos tästä vinkistä. Äiti sanoi ihan samaa, että kannattaisiko miettiä ostaa oma asunto ja alkaa lyhentää omaa lainaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä vinkistä. Äiti sanoi ihan samaa, että kannattaisiko miettiä ostaa oma asunto ja alkaa lyhentää omaa lainaa.
kaikkia se leipä elättää
- Anonyymi
Aika vanha juttu joka pyöri netissä vuosia. Hyvä että olet löytänyt sen
- Anonyymi
No jos olet vuokralla, niin aina sen joku muu omistaa. Oli sitten ostanut sijoitusasunnoksi velalalla tai käteisellä. Sama juttu. Ihan perusjuttuja, mikä tässä on ongelma?
- Anonyymi
Psykoosit tulilla
- Anonyymi
Jos asuu vuokralla, asuu vuokralla. Kiva että sopiva asunto on löytynyt.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18291359
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922154Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882069- 981792
- 4421725
- 71424
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1111262- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72830Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822