Meneekö ihan oikein?

Anonyymi-ap

On niin petetty olo, pistän tämän jakoon ettei muut joutuisi kokemaan samaa.

Olen laittanut suurimman osan rahoistani asuntoon, jossa asutaan vuokralla.
Nyt selvisi, että se tyyppi kenelle olen maksanut tästä asunnosta, on saanut lainan tähän kämppään, ja mä olen maksanut tätä sen lainaa, ja antanut sille vielä extraa ja se saa vielä pitää tämän asunnon.

10

842

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata kadehtia. Keuruu ei todellakaan ole asuntosijoittajan paratiisi.
      Asunnon omistajalle tulee joskus ankara pettymys. kun yrittää myydä kämpän jossa olet porsastellut.

• Anonyymi

Ok. Harmittanut tuo niin, kun kuulin tästä, ettei oikein ole saanut edes nukuttua. Ärsyttää silti maksaa toisen ihmisen lainaa pois .

• Anonyymi

Jos vuokranantaja on osannut määrittää perimänsä vuokran oikein, niin siihen aina sisältyy yhtiövastikkeen lisäksi myös pääomakustannus. Näin ollen vuokra muodostuu yhtiövastikkeesta ja pääomakustannuksista eli asuntoon sijoitetusta pääomasta ja sen korosta. Harvoin vuokra on niin matala, että se ei kata kaikkia kustannuksia mutta sellaineenkin tilanne voi syntyä paikkakunnan yleisen hintatason vuoksi kuten Keuruulla. Myös suuret remontit voivat nostaa kulut niin korkealle, että niitä ei vaan kykene kilpailun sisällyttämään perittävään vuokraan. Keuruulla ovat korkeat asumiskustannukset niin omistus kuin vuokra-asujille mutta asuntojen hinnat ovat todella matalalla. Kannattaa harkita josko ostaisit oman asunnon sillä rahalla, jonka nyt joudut maksamaan vuokraa.

• Anonyymi

Kiitos tästä vinkistä. Äiti sanoi ihan samaa, että kannattaisiko miettiä ostaa oma asunto ja alkaa lyhentää omaa lainaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tästä vinkistä. Äiti sanoi ihan samaa, että kannattaisiko miettiä ostaa oma asunto ja alkaa lyhentää omaa lainaa.

kaikkia se leipä elättää

• Anonyymi

Aika vanha juttu joka pyöri netissä vuosia. Hyvä että olet löytänyt sen

• Anonyymi

No jos olet vuokralla, niin aina sen joku muu omistaa. Oli sitten ostanut sijoitusasunnoksi velalalla tai käteisellä. Sama juttu. Ihan perusjuttuja, mikä tässä on ongelma?

• Anonyymi

Psykoosit tulilla

• Anonyymi

Jos asuu vuokralla, asuu vuokralla. Kiva että sopiva asunto on löytynyt.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 K­­u­­­u­­m­­a­­t­­ ­­­t­­­y­­­t­­ö­t­­­ ­­­o­­­d­­­o­­t­­t­a­­­v­­­­a­­­t­­ ­­­s­i­­n­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18291359

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      1036
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      60
      832
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      800
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      663
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      77
      606
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. 28
      575
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe