Meneekö ihan oikein?

Anonyymi-ap

On niin petetty olo, pistän tämän jakoon ettei muut joutuisi kokemaan samaa.

Olen laittanut suurimman osan rahoistani asuntoon, jossa asutaan vuokralla.
Nyt selvisi, että se tyyppi kenelle olen maksanut tästä asunnosta, on saanut lainan tähän kämppään, ja mä olen maksanut tätä sen lainaa, ja antanut sille vielä extraa ja se saa vielä pitää tämän asunnon.

10

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata kadehtia. Keuruu ei todellakaan ole asuntosijoittajan paratiisi.
      Asunnon omistajalle tulee joskus ankara pettymys. kun yrittää myydä kämpän jossa olet porsastellut.

      • Anonyymi

        Ok. Harmittanut tuo niin, kun kuulin tästä, ettei oikein ole saanut edes nukuttua. Ärsyttää silti maksaa toisen ihmisen lainaa pois .


    • Anonyymi

      Jos vuokranantaja on osannut määrittää perimänsä vuokran oikein, niin siihen aina sisältyy yhtiövastikkeen lisäksi myös pääomakustannus. Näin ollen vuokra muodostuu yhtiövastikkeesta ja pääomakustannuksista eli asuntoon sijoitetusta pääomasta ja sen korosta. Harvoin vuokra on niin matala, että se ei kata kaikkia kustannuksia mutta sellaineenkin tilanne voi syntyä paikkakunnan yleisen hintatason vuoksi kuten Keuruulla. Myös suuret remontit voivat nostaa kulut niin korkealle, että niitä ei vaan kykene kilpailun sisällyttämään perittävään vuokraan. Keuruulla ovat korkeat asumiskustannukset niin omistus kuin vuokra-asujille mutta asuntojen hinnat ovat todella matalalla. Kannattaa harkita josko ostaisit oman asunnon sillä rahalla, jonka nyt joudut maksamaan vuokraa.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä vinkistä. Äiti sanoi ihan samaa, että kannattaisiko miettiä ostaa oma asunto ja alkaa lyhentää omaa lainaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä vinkistä. Äiti sanoi ihan samaa, että kannattaisiko miettiä ostaa oma asunto ja alkaa lyhentää omaa lainaa.

        kaikkia se leipä elättää


    • Anonyymi

      Aika vanha juttu joka pyöri netissä vuosia. Hyvä että olet löytänyt sen

    • Anonyymi

      No jos olet vuokralla, niin aina sen joku muu omistaa. Oli sitten ostanut sijoitusasunnoksi velalalla tai käteisellä. Sama juttu. Ihan perusjuttuja, mikä tässä on ongelma?

    • Anonyymi

      Psykoosit tulilla

    • Anonyymi

      Jos asuu vuokralla, asuu vuokralla. Kiva että sopiva asunto on löytynyt.

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😋 K­­u­­­u­­m­­a­­t­­ ­­­t­­­y­­­t­­ö­t­­­ ­­­o­­­d­­­o­­t­­t­a­­­v­­­­a­­­t­­ ­­­s­i­­n­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18291359

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe