Toyotan maahantuoja laski bZ4X:n hintoja lähes kymppitonnin!

Anonyymi-ap

60

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voivat krhuskella omistavansa sen kalliimman mallin! Vähänhän se taatusti kyrsii mutta parhaasta pitääkin aina maksaa vai mitä?

      • Anonyymi

        Hinnat-alkaen -malli, kaksivetoinen Active on maksanut tähän asti 50 550€, alennuksen jälkeen auto irtoaa kaupasta mukaan 42 990 eurolla, eli alennusta tulee 17,5 prosenttia eli 7 650 euroa.

        Pienimmillään alennus on nelivetoisessa perusvarustellussa Active AWD -mallissa, jonka hinta putoaa 7 330 eurolla, uuden hinnan ollessa 46 490 euroa.

        Nelivetoinen Style-varusteltu, eli keskitasoinen malli on maksanut aiemmin 59 180 euroa, sen uudeksi hinnaksi kerrotaan 50 490 euroa. Käytännössä siis vanhaa kaksivetoista perusmallia halvemmalla saa nyt keskitason varustelun ja nelivedon.

        Kovin alennus tulee luonnollisesti kalleimpaan malliin, sillä Premium AWD:n hinta on tähän asti ollut 64 660 euroa, kun uusi hinta on 55 490 euroa. Alennusta sille siis 9 170 euroa.


      • Anonyymi

        Alennus on 7650 - 9170 euroa mallista riippuenb.


    • Anonyymi

      20 000€ on maksanut laadukas auto sisältäen isohkon veron, useilla merkeillä.

      Jos toyota on kaupannut 59 000 - 6x 000 eurolla autoa jossa auton tuotantokulut on murto-osa niin ei hintojen laskeminen kerralla ihmetytä. Auton tuotantokulut että auto tehtaan ulkopuolella on kaikkea muuta.

    • Anonyymi

      Toyota petti asiakkaansa! Onnea heille ketkä ostivan tuon härpättimen, yllätys on varmasti "mukava" seuraavassa vaihdossa, kun hyvityshinta on onneton. Myös pitkällä pätkällä naapureiden iloksi ostettu saattaa tuottaa yllätyksen, kun loppuvelka ylittää auton arvon kirkkaasti! Onnea kaikille tämän hankkineille!!

      • Anonyymi

        Huvittavinta lienee myös se et hybridin kysynnän loppumisen takia ei niitä kukaan järkevä halua ostaa. Koska sähköntankkaaminen on paljon halvempaa. Eikä auto vaadi huoltoa niinkuin polttiksella varustettu. hybridien hinnat tulee alas kuin sateliitit taivaalta.

        Saa taas nauraa tyhmille jos on erehtynyt sellaisen hankkimaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavinta lienee myös se et hybridin kysynnän loppumisen takia ei niitä kukaan järkevä halua ostaa. Koska sähköntankkaaminen on paljon halvempaa. Eikä auto vaadi huoltoa niinkuin polttiksella varustettu. hybridien hinnat tulee alas kuin sateliitit taivaalta.

        Saa taas nauraa tyhmille jos on erehtynyt sellaisen hankkimaan,

        Höpöä. Myyjä sanoi, kun nyt noin 2 viikkoa sitten tilasin uuden RAV4 plugarin parhaalla eli Premium-tasolla, että ladattavaa hybridiä kysytään heiltäkin käytettynä jatkuvasti ja kaupaksi menevät. Toyota ei kuulemma aio laskea plugari-Rav4:n hintoja, vain täyssähköauton. Sama juttu on BMW:llä ja Mersulla sekä Volvolla, eli plugarikauppa käy mutta sähköautojen kysyntä on laantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöä. Myyjä sanoi, kun nyt noin 2 viikkoa sitten tilasin uuden RAV4 plugarin parhaalla eli Premium-tasolla, että ladattavaa hybridiä kysytään heiltäkin käytettynä jatkuvasti ja kaupaksi menevät. Toyota ei kuulemma aio laskea plugari-Rav4:n hintoja, vain täyssähköauton. Sama juttu on BMW:llä ja Mersulla sekä Volvolla, eli plugarikauppa käy mutta sähköautojen kysyntä on laantunut.

        Vain sähköautojen kauppa kasvaa kaiki muut jää marginaaliin.
        Myönnät siis olleesi tosi tyhmä ja uskot myyjän puheita miten kauppa käy tulevaisuudessa.
        Toinen kohta missä sinun valintasi meni täysin pieleen oli merkki koska samaan rahaan olisi saanut parempia autoja. No kukin tyylillään.

        Sanotaanko et olet melko junttipösilö jos Toyotan ostit.

        Mazda CX-60
        Mazdan hehkutettu uusi lippulaivamalli CX-60 on todella persoonallinen uutuus: Autosta huokuu japanilaisen muotoilun sofistikoitunutta eleganssia ja kaikki on uutta aina nelivetojärjestelmästä automaattivaihteistoon. Mazda CX-60:n suorituskyky ei myöskään jätä kylmäksi: 17,8 kWh:n akulla varustettu lataushybridi tarjoaa yhdistetyn yli 320 hevosvoiman tehon ja akku riittää jopa yli 60 km ekologiseen ajoon täydellä sähköllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sähköautojen kauppa kasvaa kaiki muut jää marginaaliin.
        Myönnät siis olleesi tosi tyhmä ja uskot myyjän puheita miten kauppa käy tulevaisuudessa.
        Toinen kohta missä sinun valintasi meni täysin pieleen oli merkki koska samaan rahaan olisi saanut parempia autoja. No kukin tyylillään.

        Sanotaanko et olet melko junttipösilö jos Toyotan ostit.

        Mazda CX-60
        Mazdan hehkutettu uusi lippulaivamalli CX-60 on todella persoonallinen uutuus: Autosta huokuu japanilaisen muotoilun sofistikoitunutta eleganssia ja kaikki on uutta aina nelivetojärjestelmästä automaattivaihteistoon. Mazda CX-60:n suorituskyky ei myöskään jätä kylmäksi: 17,8 kWh:n akulla varustettu lataushybridi tarjoaa yhdistetyn yli 320 hevosvoiman tehon ja akku riittää jopa yli 60 km ekologiseen ajoon täydellä sähköllä.

        Kuka Maksalaatikon paskasta CX-60:stä maksaa pyydettyä hintaa? No oikea junttipösilö tietysti. Maksalaatikossa on ollut runsaasti vikoja, esim. paska nykivä vaihdeloota jossa momentinmuunninkin jätettiin kikkailumielessä pois, ja range surkea. Polttis juo helvetisti bensaa. Ajettavuudessa ongelmia.

        Kukin tavallaan taaplatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sähköautojen kauppa kasvaa kaiki muut jää marginaaliin.
        Myönnät siis olleesi tosi tyhmä ja uskot myyjän puheita miten kauppa käy tulevaisuudessa.
        Toinen kohta missä sinun valintasi meni täysin pieleen oli merkki koska samaan rahaan olisi saanut parempia autoja. No kukin tyylillään.

        Sanotaanko et olet melko junttipösilö jos Toyotan ostit.

        Mazda CX-60
        Mazdan hehkutettu uusi lippulaivamalli CX-60 on todella persoonallinen uutuus: Autosta huokuu japanilaisen muotoilun sofistikoitunutta eleganssia ja kaikki on uutta aina nelivetojärjestelmästä automaattivaihteistoon. Mazda CX-60:n suorituskyky ei myöskään jätä kylmäksi: 17,8 kWh:n akulla varustettu lataushybridi tarjoaa yhdistetyn yli 320 hevosvoiman tehon ja akku riittää jopa yli 60 km ekologiseen ajoon täydellä sähköllä.

        Mazdan tekniikka on museosta. Kylmä kulutus Mazda cx-60 hybridillä 10 litraa enemmän kun Toyotan hybridillä
        Kaiken lisäksi tempoileva automaattivaihteisto.


    • Anonyymi

      nyt tojotan legendaarinen panttimaksu jää pois, kun autojen hinnoista poistetaan ilmat, ei jää enää varaa hyvittää vanhasta tojosta hyvin..,,.

      • Anonyymi

        Ei sellainen jää minnekkään pois mitä ei ole ollutkaan muualla kuin katkeran ja kateellisen vilunkivagen myyjän pieneessä kadehtivassa mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellainen jää minnekkään pois mitä ei ole ollutkaan muualla kuin katkeran ja kateellisen vilunkivagen myyjän pieneessä kadehtivassa mielessä.

        En myy vilunkivagenia, vaan ajan yksityisesti Skodalla eli parhaalla. Ja mallina toki fiksuin ja järkevin pariskunnalle eli Scala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myy vilunkivagenia, vaan ajan yksityisesti Skodalla eli parhaalla. Ja mallina toki fiksuin ja järkevin pariskunnalle eli Scala.

        Skodasta irtoo maalit herkästi pyöränkaarista ja helmapelleistä.Lähtee laattana irti ,kun saavat pienen alun.


    • Anonyymi

      Vielä toinen vastaava, niin alkaa hinta olla kohdallaan ominaisuuksiinsa nähden.
      Tuo auto on kuitenkin kovin ristiriitainen tapaus. On jonkinlaisia maasto-ominaisuuksia ja kohtuu iso, mutta range riittää talvella vain marketissa käyntiin jos se on lähellä.

      • Anonyymi

        Etkö saatanan pässi osaa suomea tuon naurettavan "rangesi" kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö saatanan pässi osaa suomea tuon naurettavan "rangesi" kanssa?

        Mikä siinäkin on että tuo kateus ja katkeruus kohdistuu aina Toyotaan? Kukaan ei kadehdi Skodaa, Daciaa, Volsuaa, Opeliaa eikä Renuaa?


      • Anonyymi

        bee zetan oikea käypä hinta ois 15.000 eur perusbulkkimalli ja präämiumi sitten 18.000 eur. Kaikki yli menevä on tuhlausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö saatanan pässi osaa suomea tuon naurettavan "rangesi" kanssa?

        Ahdistaako vai kiristääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinäkin on että tuo kateus ja katkeruus kohdistuu aina Toyotaan? Kukaan ei kadehdi Skodaa, Daciaa, Volsuaa, Opeliaa eikä Renuaa?

        ei ne kadehdi, ne vaan härnää...ne nauraa toyotisteille kun ne on niin yksinkertaisia kusetettavia....viedään kuin pässiä narussa.


      • Anonyymi

        Juu, kaikilla sähköautoilla tarvitaan vielä toinen vastaava ja sitten vielä vähän päälle. Sen jälkeen hintalasku alkaa hellittää. Ja autotkin ovat tulleet vuosi vuodelta paremmiksi samaan aikaan.


    • Anonyymi

      Ja kun minä sain vasta tammikuussa uuden autoni! Nyt arvo tipahti sitten kammottavalla määrällä. On kieltämättä aika petetty olo.☹️

      • Anonyymi

        Miksi petetty olo? Etkö ole seurannut uutisointia siitä, että sähköautojen hinnat alenevat kohti polttomoottoriautojen hintoja? Tuon asian luulisi olleen aivan yleisessä tiedossa. Alkupäässä sähköoauton ostajat maksavat huonosta tuotteesta kovaa hintaa ja myöhemmin ostavat saavat parempaa halvemmalla. Tämäkin Toyotan uusi vuosimalli sisältää selviä parannuksia vanhaan kalliimpaan nähden, erityisesti pikalatauksen suhteen.
        Juuri näin siinä piti käydäkin, eikä tämä ole viimeinen hinnanalennus sähköautoihin. Vielä on matkaa peruspolttiksen hintoihin vastaavan kokoluokan sähkiksillä. Seuraavan 3 vuoden kuluessa sulaa UUSIEN ja taas PAREMPIEN hinnasta vielä reilu 10 000€ ja sitten aletaan olla perillä, niin tekniikan kypsyydessä kuin myös hintatasossa. Toki tekniikka menee koko ajan eteenpäin senkin jälkeen, mutta kenguruloikat jäävät lyhyemmiksi.


    • Anonyymi

      Osta Vaihda Volovo häviit vielä enemmän sähkö sellaanen

    • Anonyymi

      Solterra on halvempi ja parempi kuin BZ.

      • Anonyymi

        Miten muka parempi? Sama auto, vain merkkilogo eri.


    • Anonyymi

      Ken ostaa sähköauton kärsiköön tyhmyydestään nahoissaan

      • Anonyymi

        Kandee käydä jenkeistä hakemassa Mirai, tojo myy nyt ne pois pilkkahintaan. Siellä voi käydä tankkaamassakin kun saa vielä vetyäkin kaupan päälle 14 000 taalan arvosta.


    • Anonyymi

      Kannattiko tilata koeajamatta ja näkemättä se ensimmäinen raakile.

    • Anonyymi

      Ei se ole hullu joka pyytää ylihintaa ,se on huööi joka maksaa.

      • Anonyymi

        Ei niistä ole ylihintaa pyydetty, vaan sen hetken markkinahintaa. Nyt markkinahinnat ovat kaikilla merkeillä tulossa alas, kuten on jatkuvasti ennustettukin. Joillekin sähköautojen hinnanlasku vaan näyttää tulevan jatkuvasti yllätyksenä.
        Kunhan tässä tullaan vielä muutama hinnanalennuskierros, niin ketään ei enää kiinnosta polttomoottoriautot jotka alkavat verokohtelun jälkeen olla jopa kalliimpia ostaa kuin sähköautot. Silloin pitää olla melkoinen polttisrakastaja, kun polttis on sekä kalliimpi hankkia, että paljon kalliimpi käyttää.


    • Anonyymi

      Paljos voittoa Toyota tekee keskimäärin / auto myynnillä?
      Miten mahtaa muilla valmistajilla mennä?

      • Anonyymi

        Toyotan sähköautot eivät tuota sille mitään. Tappiota tuli jokaisesta entisillä hinnoilla. Uusilla hinnoilla tappiot voivat jopa kasvaa vaikka tuotantokustannukset ovat laskeneet. Markkinatilanne pakotti Toyotan laskemaan sähköautojen hintoja ettei myynti loppuisi kokonaan. Voitot revitään vanhalla tekniikalla Aasista ja kehittyvistä maista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan sähköautot eivät tuota sille mitään. Tappiota tuli jokaisesta entisillä hinnoilla. Uusilla hinnoilla tappiot voivat jopa kasvaa vaikka tuotantokustannukset ovat laskeneet. Markkinatilanne pakotti Toyotan laskemaan sähköautojen hintoja ettei myynti loppuisi kokonaan. Voitot revitään vanhalla tekniikalla Aasista ja kehittyvistä maista.

        Teknisen loikan kohdalla on aina tapana tehdä tappiota. Toyota aloitti sähkisten kanssa suheeraamisen myöhemmin kuin Tesla. Tesla tekee nyt voittoa, Toyota vasta parin vuoden kuluttua. Siis sähkiksillä, mutta Toyotalla on onnekseen vielä hyvin myyvä Ambomaa-mallisto joka mahdollistaa sähkisten tappiot ilman suurempaa murhetta.
        Toyotan pörssikurssi vuoden alusta +34% Teslan -18%, taitaa Toyota tehdä kuitenkin jotain oikein. Ja hiukan pidemmällä perspektiivillä Toyotan pörssikurssi on noussut 75% vuodessa ja Teslan vuoden kehitys on melkein desimaalilleen 0%, molemmat dollarikursseja.


    • Anonyymi

      On se hienoa et hyviä sähköautoja alkaa saada halvalla. Toyota ei ole kyllä se hyvä missään autoluokassa tällä hetkellä.

      • Anonyymi

        Tuo uusi alennettuhintainen XYZBZX7 on aivan ok uusilla hinnoillaan.
        Ei kansanauton kuulu mikään Lexus ollakaan. Vielä siinäkin on liikaa läskiä hinnassa, mutta ehkä vuosimalli 2027 alkaa olla sen hintainen, että siihen voisi tarttua. Itse en juuri työmatkoja ja kauppareissuja enempää autoile, joten mikään range-ihme ei ainakaan oman sähkökotteron tarvitsisi olla, tosin se rangekin taitaa parantua vuosimalliin 2027, hinnanlaskun ohella.


    • Anonyymi

      Hienoa et vain muutama ehti ostaa kalliin version joka pudotti jopa pyörät muutsmsn kilometrin jälkeen. Nyt niitä saa halvalla kunnes halpeneevat lisää. Se näyttää olevan trendi kaikilla merkeillä.

    • Anonyymi

      Itselataavilla on seuraavaksi sama kohtalo.

    • Anonyymi

      Yksi ryyppää rahansa, toinen hukkaa ne Tojon sähköautooon.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tosi tehokas peli! Teho: 4 kW / 5 Hv mutta niin Toyotat kärsii aina tehonpuutteesta mallista riippumatta.


      • Anonyymi

        😂😂😂ouh jeah😂


    • Anonyymi

      Kivaa maksaa Toyotasta ylihintaa ja eihän tuo hinta ole kuin vähän ylihintainen enään kilpailijoihin verrattuna.

      • Anonyymi

        "Ylihintainen, yksi ylitse muiden, ylivoimainen ykkönen, ylivoimaisesti eniten myyty, ylivoimainen luotettavuus ja kestävyys" ! Onko yhdestäkään muusta merkistä tällaisia ylisanoja? Ei ole lhme jos kansanautomyyjät ja köyhänkansanautomyyjät vähän jo kadehtii.


      • Anonyymi

        "Ylihintainen" ja silti ylivoimainen ykkönen on Toyota! Ei voi olla huono!


    • Anonyymi

      Arvo ei toki Toyotan kohdalla alene vaikka hinta tippuu.
      Ehkä nyt on joku virhe jossain omapojan sisäisessä sekamelskassa.

    • Anonyymi

      Uusittu BeeZeta hinnoiteltiin kesällä -25 aika edulliseksi, mutta: onko vaaraa että maahantuoja vieläkin alentaisi niiden hintoja?

      • Anonyymi

        Mitäs vaaraa siitä olisi ostajalle jos saisi vielä halvemmalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs vaaraa siitä olisi ostajalle jos saisi vielä halvemmalla?

        No jos on jo ostanut aiemmalla hinnalla niin uusi alennus syö sen ostetun arvoa. Paska homma ja sähköautoissa ilmiö on yleinen kaikilla merkeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on jo ostanut aiemmalla hinnalla niin uusi alennus syö sen ostetun arvoa. Paska homma ja sähköautoissa ilmiö on yleinen kaikilla merkeillä.

        Pakko sen hintaa on laskea kun ei muuten kelpaa ostajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sen hintaa on laskea kun ei muuten kelpaa ostajalle.

        Ei kai kukaan näillä nenäkarvatrimmereillä halua ajaakaan, mutta kun EU pakottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sen hintaa on laskea kun ei muuten kelpaa ostajalle.

        Alennuksia odotellessa, nauttikaamme!


    • Anonyymi

      Toyota aikoo laskea myös ladattavien hybridien hintoja koska ne ei muuten mene kaupaksi?

      • Anonyymi

        Ei laske, päinvastoin uudessa -26 Rav4:ssä hinta tulee nousemaan roimasti, luokkaa +7000 eur ja autoveron nousu päälle (uusi eu:n päästömittaustapa wltp lasketaan nyt plugareille ankarammin ja realistisemmin jolloin päästöarvot nousevat nostaen autoveroa meillä).

        Kyllä nyt on kalliimmista Toyotista bZ4X AWD paras hinta-ominaisuus-malli. Ja nimenomaan Executive jossa infrapunalämmitin etumatkustajille ja silti ne fiksummat 18" pyörät parantaen rangea.


    • Anonyymi

      bZ4X:n myyti ei ole lähtenyt ihan toivotulla tavalla nousuun.
      Toyota ei saa autoja tarpeeksi tehtyä että niitä olisi myyntiin asti tarpeeksi.
      Taitaa Toyotan sähköauto tuotanto yskiä aika pahasti.
      Ehkä tuotanto saadaan kunnolla käyntiin 5-10v kuluttua.
      Hybridit jää kauppoihin tulevaisuudessa.

      • Anonyymi

        Taitaa olla niinpäin ettei bZ4:häsäkkää saada myytyä niin paljon kun Toyota toivoisi ja siksi hintaa piti pudottaa ja päivittää tekniikkaa jne....


      • Anonyymi

        Olisikohan siihen myynnin huonoon kehitykseen joku muu todellisempi syy kuin tuotannon ongelmat, esimerkiksi se, ettei malli käy kaupaksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niinpäin ettei bZ4:häsäkkää saada myytyä niin paljon kun Toyota toivoisi ja siksi hintaa piti pudottaa ja päivittää tekniikkaa jne....

        Nytkin kun rakensi maahantuojan sivulla executive nelivetoisena niin toimitusaika-arvio 12 viikkoa eli vain 3 kk. Kun uusittu malli tuli toukokuussa -25 ennakkotilattavaksi, oli tilausaika yli 6 kk ja osalla menee auton saamiseen 8 kk! Eli siis nyt lienee tilauksissa tapahtunut notkahdus alaspäin ja siksi jatkossa auton saa aikaisemmin.

        Hyvä juttu, aion odottaa ekat esittelyautot jotka tulevat joulukuussa liikkeille ja käyn koeajamassa, näkee jo talviajan kulutusta ja toimintamatkaa. Ja katsoo sitten pyytääkö tarjouksen ja tilaa.


    • Anonyymi

      Tojot ei mene muuten kaupaksi kuin hintaa tiputtamalla.

    • Anonyymi

      CHR+ hinta tulee tipahtamaan. Olkaa varovaisia.
      Tojot kannattaa jättää kauppaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

      Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      212
      4050
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

      se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2563
    3. Miten löydän sinut

      Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2275
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

      Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1390
    5. Vaikea tilanne

      Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1278
    6. Milloin kaivatullasi

      .. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

      kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1027
    8. Ne viimeiset kerrat

      Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      883
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

      Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      57
      844
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

      Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      44
      802
    Aihe