ihmisten kautta?
Vastaukset 20
- Anonyymi
Elän itseni kautta. Minulla on vain aika voimakas mielikuvitus. 💕
- Anonyymi
Kenen?? Joo ymmärsin kysymyksen, mutta en enää. Ihmiset lähtee, kuka minkäkin vuoksi. Tärkeintä on ettei hylkää itseään.
- Anonyymi
En elä oon yksinäinen ja kestän kyllä itsekseni pitkiäkin aikoja eikä tarvetta boostata egoani tms
- Anonyymi
En ole vajonnut siihen pisteeseen. Olisi ainutkertaisen elämän hukkaan heittämistä.
- Anonyymi
Noiden pikkuisten joo.
- Anonyymi
Yritän kokoajan oppia elämään itselle. Olen viimeiseen saakka miellyttäjä luonne, kun on kyse omista rakkaista.
- Anonyymi
En..Minulla vain on ollut outo karma muuten.
Jostakin kumman syystä itseäni kiinnostavan ihmisen sosiaalinen suosio kasvaa räjähdysmäisesti vastakkaisessa sukupuolessa jos ihmiset saa tietää kiinnostuksen kohteestani.
Samoin se lopahtaakin kun minulla loppuu kiinnostus.
En ole mikään julkkis enkä oikeastaan mitenkään ihmeellinen edes.- Anonyymi
Öööh oisko se suosio niitä sun sivupersooniasi..
- Anonyymi
En. En hae enkä kaipaa hyväksyntää tai kehuja. En hae somessa huomiota. Joka tykkää, tykkää ja sen tekee vaikken huomiota hakisikaan. Näin olen huomannut. Jos ei kiinnosta, sekään ei minua haittaa. En usko menettäväni tai menettäneeni mitään.
Reiluutta ja rehellisyyttä arvostan enemmän ja edellytän. Mielenkiintoisille ihmisille mulla on aina aikaa. Jutella ja katsella silmiin. Takanapäin puhelijat ei kiinnosta millään lailla. - Anonyymi
En ratsastele toisten maineella tai statuksilla en siskoni en veljeni enkä kenenkään muunkaan niinku monet muut tekee
"Mä tunnen sen ja sen" ... tunne ihan rauhassa ei kiinnosta 😂- Anonyymi
Jos nyt esimerkiksi minä mainitsen tuntevani jonkun ei se tarkoita ettei sillä ratsastelee.
- Anonyymi
Mä oon elänyt muiden tai muiden kun itseni vuoksi ihmisten kautta jos ei taidetta tai musiikkia lasketa
- Anonyymi
En todellakaan elä. On muutakin kuin tää palsta.
- Anonyymi
Verkkokaupalla on ilmainen kotiinkuljetus myös ympärileikatuille https://www.hs.fi/tiede/art-2000010254350.html
- Anonyymi
Jos eläisin muiden kautta niin olisin käytännössä kuollut. En elä.
- Anonyymi
Ehdottomasti elän yhä.
..... - Anonyymi
Mulla on ihan omat vuotavat saappaat. Etäs itse?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221218
- 41973
- 58900
- 73854
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e41756Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M80736Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle17705Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5684Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23639- 17622