mitä sinulle kuuluu tänään? suukko :)
Vastaukset 14
- Anonyymi
kullat kaikki käytetty, enää velkaa jäljellä.
- Anonyymi
Hyvää kiitos entä itsellesi:)
- Anonyymi
Kiitos hyvää. Haluatko kultaa sormeesi ?
- Anonyymi
Heijj rakas tuleva aviomieheni
Oot niin etäinen et oon ihan super kylmissäni.. Koska tuut lämmittään?- Anonyymi
Oh, what you wish for
It better be worth it
So much to die for.. - Anonyymi
Rakas, et kosinut tänään, ehkä sitten 29.2.2028, vai haluatko kosinnan jo aikaisemmin? Niin, tosiaan, oot ihan väärässä paikassa juuri nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas, et kosinut tänään, ehkä sitten 29.2.2028, vai haluatko kosinnan jo aikaisemmin? Niin, tosiaan, oot ihan väärässä paikassa juuri nyt.
Jos nyt on -24 ni kyl mä haluun kihloihin -26 viimeistään. Pist muistiin..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis mitä väärässä paikassa? Niinno en ole kaivattuni kainalossa sen on kyllä hyvin kovin ikävää….
Hän se tykkää leikkiä piilosta kanssani!
- Anonyymi
Tulen kyllä luoksesi.naiselleni..
- Anonyymi
Hyvä niin. Oonkin odotellut Liian Kauan.
Kiitos kysymästä 🙂 Ihan keskinkertaisesti meni päivä. Vähän harmaata. Kuinkas itselläsi? 🐼
🐻- Anonyymi
Kuka tulee ja minne ,jotain osoite ja nimi tietoja.naiselle
- Anonyymi
Hyvää yötä...
- Anonyymi
Tässä aloittajassa ei ole mitään aitoa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831530
- 841322
- 1041058
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9731Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30601Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567