mitä sinulle kuuluu tänään? suukko :)
Vastaukset 14
- Anonyymi
kullat kaikki käytetty, enää velkaa jäljellä.
- Anonyymi
Hyvää kiitos entä itsellesi:)
- Anonyymi
Kiitos hyvää. Haluatko kultaa sormeesi ?
- Anonyymi
Heijj rakas tuleva aviomieheni
Oot niin etäinen et oon ihan super kylmissäni.. Koska tuut lämmittään?- Anonyymi
Oh, what you wish for
It better be worth it
So much to die for.. - Anonyymi
Rakas, et kosinut tänään, ehkä sitten 29.2.2028, vai haluatko kosinnan jo aikaisemmin? Niin, tosiaan, oot ihan väärässä paikassa juuri nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas, et kosinut tänään, ehkä sitten 29.2.2028, vai haluatko kosinnan jo aikaisemmin? Niin, tosiaan, oot ihan väärässä paikassa juuri nyt.
Jos nyt on -24 ni kyl mä haluun kihloihin -26 viimeistään. Pist muistiin..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis mitä väärässä paikassa? Niinno en ole kaivattuni kainalossa sen on kyllä hyvin kovin ikävää….
Hän se tykkää leikkiä piilosta kanssani!
- Anonyymi
Tulen kyllä luoksesi.naiselleni..
- Anonyymi
Hyvä niin. Oonkin odotellut Liian Kauan.
Kiitos kysymästä 🙂 Ihan keskinkertaisesti meni päivä. Vähän harmaata. Kuinkas itselläsi? 🐼
🐻- Anonyymi
Kuka tulee ja minne ,jotain osoite ja nimi tietoja.naiselle
- Anonyymi
Hyvää yötä...
- Anonyymi
Tässä aloittajassa ei ole mitään aitoa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531188
- 1121009
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53716Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34709Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7664- 70648
- 65611
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää49607Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23571Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?63540