tai murhaan? Tapahtuuko sellaista usein?
Vastaukset 16
- Anonyymi
Sun tapauksessa jos sellainen on?
- Anonyymi
En halua tappaa muita enkä lopulta itseänikään.
- Anonyymi
Enkä toivo muille kuolemaa ainakaan näin tervejärkisenä
- Anonyymi
Minkä tappoon? Jokin riistaeläin toivottavasti Minkki tms.?
- Anonyymi
Onko sukset jalassa?
- Anonyymi
Minä olen huono häviäjä kun en saanut erästä henkilöä. Voisihan sitä harkita.
- Anonyymi
Vain jos ihminen on päästään sairas.
Jasu - Anonyymi
Poikoset tunteet pinnassa 🧙♀️🌹🦍
- Anonyymi
En itse ainakaan harkitse kenenkään tappamista joten palstapoliisit voivat olla ihan rauhassa😄
- Anonyymi
Palstapedo ei muuta kuin tuumasta toimeen. Ajattele kuinka moni haluaa sut lahdata ajattele.
- Anonyymi
Ihminen joka ei ymmärrä olevansa sairas mieleltään, ei ymmärrä hakea apua itselleen vaikka sellaista on saatavilla tässä yhteiskunnassa.
On aivan tarpeeton ajattelemaan suhdetta toiseen ihmiseen:
Kuka haluaisi vaivoikseen sairaan ihmisen.
Tappo on se viimeinen teko jonka myötä herää tyhmäkin ihminen. - Anonyymi
Minkä mieltää pakkomielteeksi? Itse ainakin sillä voinut leikitellä, jos joku syyllistänyt pakkomielteiseksi, hupi mielessä voinut sen myöntääkin, vaikka totuus ollut jotain ihan muuta. Se miten toinen on voinut sen kokea niin onkin toinen juttu.
Jos sen kokee apn tavalla, tuntemukset kylmenee samantien, koska minulle se tarkoittaa silloin pelkoa. Jota en ymmärrä hänessä. Jos on kyvytön lukemaan minua oikein niin oma vika? Tällä tarkoitan sitä, että vaarallisen pakkomielteen olettaisin kaikkien ymmärtävän. - Anonyymi
Oma surkeus, sairaanloinen kateus, mustasukkaisuus, aina löytyy selitys tai sepitys.
Eikä se ole yksikään edellä mainituista koskaan. - Anonyymi
Voi tietenkin! Ja tapahtuu kyllä tämän tästä!
- Anonyymi
Kaikki on mahdollista pakkomielteinen vainoajien suhteen, eli kannattaa pysyä heistä kaukana ja varautua kuitenkin pahimpaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641066
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,421003Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?65955Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan151746- 57694
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl29619- 40605
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109527- 92495