Teko oli vahinko. Nainen sai 3v ja mies 7v. Molemmat istuvat 1/3 tuomiosta. Eli nainen istuu vuoden ja mies noin 2,5v. Miten voi tollasesta teosta päästä niin vähällä. Muualla hienot vaatteet. Rahaa on, vaikkei käy töissä. Tienannut jollain myynnillä varmaan.
Vastaukset 16
- Anonyymi
Helppoo ei tuu olemaan linnassa. Tiedetään miten noille siel käy. Vangitkin kunnioittaa lapsia.
- Anonyymi
Ei niille mitenkään käy. Vankilassa ei todellakaan asustele mitään puhtoisia oikeutta puolustavia ritareita vaan totaalisen itsekeskeisiä kriminaaleja. Harva haluaa lisää kakkua tai vaarantaa oman ehdonalaiseen pääsynsä toisen vangin pieksämisellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niille mitenkään käy. Vankilassa ei todellakaan asustele mitään puhtoisia oikeutta puolustavia ritareita vaan totaalisen itsekeskeisiä kriminaaleja. Harva haluaa lisää kakkua tai vaarantaa oman ehdonalaiseen pääsynsä toisen vangin pieksämisellä.
Kyllä varmasti joku ne hoitelee. Ei paatuneet rikolliset mieti mitä tuli tehtyä. Päinvastoin.
- Anonyymi
Kun jäpältä pistetään piuhat poikki ei tämänlaiset "vahingot" toistu.
- Anonyymi
Niille ei käy yhtään mitenkään. Mikael Penttiläkin saa lusia rauhassa
- Anonyymi
Muusa saa vertaistukea muilta lapsensa tappamisesta lusivilta. Yhdessä tirauttavat kyyneleet ja vellovat itsesäälissä, kun joutuvat väärin ymmärretyt tyttöparat syyttöminä istumaan.
- Anonyymi
Kyllä ne hoidetaan.ei hätää
- Anonyymi
Ei ole Suomen vankilassa koskaan ns. hoidettu ketään. Kuulostaa persun märältä unelta.
- Anonyymi
Kumpi on armollisempi kuolema kuin ampua vai kitumalla kuolema.
Kyllä kitumalla on kauhea kuolema ja siksi siitä pitää antaa kovempi tuomio - Anonyymi
Onko nää jotenkin sossun ja virkakoneiston suojeluksessa? Onko tappanarkkarit ryhmä joka saa enemmän etuisuuksia kuin esim sotaveteraanit?
Suomen sos systeemi ja oikeuslaitos on mätä- Anonyymi
Ei se isukki kuulemma tahallaan tappanut, ei vaan tiennyt, että pieni lapsi voi kuolla suuriin palovammoihin ja sisäelimien vammoihin. Voi helevatta!! Joku nainen vielä ottaa tuollaisen ääliön kotiinsa! Voi, kun joku "moppaisi" ne molemmat, ja kunnolla!
- Anonyymi
Berzkut ne vaan augoo täällä päätään. Riikka on sekaasin
- Anonyymi
Eikö isovanhemmille tullu mieleen puuttua vai ovatko samanlaisia hörhöjä?
- Anonyymi
Teko ei ollut vahinko. Piste.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18292037
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475