Teet samaa kuin muutkin
Vastaukset 17
- Anonyymi
En ole häntä haukkunut. Kertonut kyllä, mitä ajattelen kahdesta tutusta naisesta. Joille olen valmis tilaisuuden tullen kertomaan samat asiat suoraan päin naamaa. Toiselle olen kertonutkin. Toinen ei osunut enää tähtäimeen tapahtumien jälkeen. Se hieman harmittaa. Siitä olisi tullut hyvä keskustelu.
Tosiasioiden kuvaaminen voi satuttaa. Jos on haukkumista, myönnän siinä tapauksessa. - Anonyymi
No en todellakaan halua haukkua sinua.😞
- Anonyymi
Kyllä mua nyt nolottaa jäädä rysän päältä kiinni.
- Anonyymi
Lapsellista touhua kun ei ole pokkaa kasvotusten aukoa päätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista touhua kun ei ole pokkaa kasvotusten aukoa päätään.
No hyvä on otetaan vakavasti vaikka ihan vitsillä heitin, mutta ei voi suoraan kun kohde pakenee ja piiloutuu ym enkä mä mikään ahdistelija ole vaikka haukkua saattaisinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä on otetaan vakavasti vaikka ihan vitsillä heitin, mutta ei voi suoraan kun kohde pakenee ja piiloutuu ym enkä mä mikään ahdistelija ole vaikka haukkua saattaisinkin.
Ihan yleisesti sanottuna teille kaikille nettikiusaajille, mustamaalaajille jne niin menkää tuonne ulos tekemään samaa ihmisille niin voisi olla aivan eri ääni kellossa. Ainiin, ettehän te uskalla kuin näpytellä valheita tälläsillä mt-foorumeilla ja saattaa toisia huonoon valoon kun oma elämänne on pskaa ja istutte itse pimeessä kaikessa katkeruudessanne ja missä lie harhoissanne juoruatte tänne toisten irl asioita. Jotkut reppanat vielä oikein piilouhkailevat muita ja leikkivät älykkäämpiä mitä ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yleisesti sanottuna teille kaikille nettikiusaajille, mustamaalaajille jne niin menkää tuonne ulos tekemään samaa ihmisille niin voisi olla aivan eri ääni kellossa. Ainiin, ettehän te uskalla kuin näpytellä valheita tälläsillä mt-foorumeilla ja saattaa toisia huonoon valoon kun oma elämänne on pskaa ja istutte itse pimeessä kaikessa katkeruudessanne ja missä lie harhoissanne juoruatte tänne toisten irl asioita. Jotkut reppanat vielä oikein piilouhkailevat muita ja leikkivät älykkäämpiä mitä ovat.
Koitas nyt rauhoittua mä ihan sarkasmin sävytyksellä kirjoitin tuolla edellä että nolottaa jäädä rysän päältä kiinni. Naurattaa tuo sinun vaahtoaminen, tai sitten olet näytelmäammattilainen... ehkäpä oletkin? Harjoittelet täällä draaman kehittelyä tyhjästä? Se on mulle ihan sama oli miten oli. Itse vaan hupailen täällä Kovin vakavasti ota mitään teidän sönkötyksiänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta.
Mustamaalaajille vinkiksi.
Ottakaa sudit käteen ja kokeilkaa
bodypaintingia.
https://youtu.be/W-AI2zvjMjs?si=1hESYEwj76luHFM7 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitas nyt rauhoittua mä ihan sarkasmin sävytyksellä kirjoitin tuolla edellä että nolottaa jäädä rysän päältä kiinni. Naurattaa tuo sinun vaahtoaminen, tai sitten olet näytelmäammattilainen... ehkäpä oletkin? Harjoittelet täällä draaman kehittelyä tyhjästä? Se on mulle ihan sama oli miten oli. Itse vaan hupailen täällä Kovin vakavasti ota mitään teidän sönkötyksiänne.
Pottukoira sanoi myös noin.
- Anonyymi
Miksi haukkuisin, antaa kyläkoirien haukkua sillä minä juon nyt kahvia😎
- Anonyymi
En. Ei hänessä ole haukkumista.
- Anonyymi
En ole ketään haukkunut täällä enkä missään muuallakaan. Koen vain että olen vihdoinkin herännyt todellisuuteen ja siihen että olen ollut ihastunut aivan vääränlaiseen ihmiseen joka ei ole yhtään oikea mulle millään tavalla. Onneksi oli yksipuolista ja koen että sillä oli tarkoitus "säästyä" siltä ihmiseltä joka ei ollut oikeanlainen.
- Anonyymi
Mä en hauku. Jalkaa voin nylkyttää, jos pyydetää. Se on jotenkin säälittävää ja retardia, varsinkin jos syyt ovat sisäsyntyisiä:
https://www.youtube.com/watch?v=TnlPtaPxXfc - Anonyymi
Totta. Oot ihan kökkö kasa.
- Anonyymi
Et tiedä enkä hauku. Haukun joskus kahta troIIia jotka kiusaa kaikkia. En ketään muuta.
- Anonyymi
Jatkoon ehdottomasti juuri sinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7606Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520