Tiedän että sinäkin haukut täällä

Anonyymi-ap

Teet samaa kuin muutkin

17

416

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole häntä haukkunut. Kertonut kyllä, mitä ajattelen kahdesta tutusta naisesta. Joille olen valmis tilaisuuden tullen kertomaan samat asiat suoraan päin naamaa. Toiselle olen kertonutkin. Toinen ei osunut enää tähtäimeen tapahtumien jälkeen. Se hieman harmittaa. Siitä olisi tullut hyvä keskustelu.
      Tosiasioiden kuvaaminen voi satuttaa. Jos on haukkumista, myönnän siinä tapauksessa.

• Anonyymi

No en todellakaan halua haukkua sinua.😞

• Anonyymi

Kyllä mua nyt nolottaa jäädä rysän päältä kiinni.

• Anonyymi

Lapsellista touhua kun ei ole pokkaa kasvotusten aukoa päätään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsellista touhua kun ei ole pokkaa kasvotusten aukoa päätään.

No hyvä on otetaan vakavasti vaikka ihan vitsillä heitin, mutta ei voi suoraan kun kohde pakenee ja piiloutuu ym enkä mä mikään ahdistelija ole vaikka haukkua saattaisinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä on otetaan vakavasti vaikka ihan vitsillä heitin, mutta ei voi suoraan kun kohde pakenee ja piiloutuu ym enkä mä mikään ahdistelija ole vaikka haukkua saattaisinkin.

Ihan yleisesti sanottuna teille kaikille nettikiusaajille, mustamaalaajille jne niin menkää tuonne ulos tekemään samaa ihmisille niin voisi olla aivan eri ääni kellossa. Ainiin, ettehän te uskalla kuin näpytellä valheita tälläsillä mt-foorumeilla ja saattaa toisia huonoon valoon kun oma elämänne on pskaa ja istutte itse pimeessä kaikessa katkeruudessanne ja missä lie harhoissanne juoruatte tänne toisten irl asioita. Jotkut reppanat vielä oikein piilouhkailevat muita ja leikkivät älykkäämpiä mitä ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan yleisesti sanottuna teille kaikille nettikiusaajille, mustamaalaajille jne niin menkää tuonne ulos tekemään samaa ihmisille niin voisi olla aivan eri ääni kellossa. Ainiin, ettehän te uskalla kuin näpytellä valheita tälläsillä mt-foorumeilla ja saattaa toisia huonoon valoon kun oma elämänne on pskaa ja istutte itse pimeessä kaikessa katkeruudessanne ja missä lie harhoissanne juoruatte tänne toisten irl asioita. Jotkut reppanat vielä oikein piilouhkailevat muita ja leikkivät älykkäämpiä mitä ovat.

Koitas nyt rauhoittua mä ihan sarkasmin sävytyksellä kirjoitin tuolla edellä että nolottaa jäädä rysän päältä kiinni. Naurattaa tuo sinun vaahtoaminen, tai sitten olet näytelmäammattilainen... ehkäpä oletkin? Harjoittelet täällä draaman kehittelyä tyhjästä? Se on mulle ihan sama oli miten oli. Itse vaan hupailen täällä Kovin vakavasti ota mitään teidän sönkötyksiänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta.
        Mustamaalaajille vinkiksi.
        Ottakaa sudit käteen ja kokeilkaa
        bodypaintingia.
        https://youtu.be/W-AI2zvjMjs?si=1hESYEwj76luHFM7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitas nyt rauhoittua mä ihan sarkasmin sävytyksellä kirjoitin tuolla edellä että nolottaa jäädä rysän päältä kiinni. Naurattaa tuo sinun vaahtoaminen, tai sitten olet näytelmäammattilainen... ehkäpä oletkin? Harjoittelet täällä draaman kehittelyä tyhjästä? Se on mulle ihan sama oli miten oli. Itse vaan hupailen täällä Kovin vakavasti ota mitään teidän sönkötyksiänne.

Pottukoira sanoi myös noin.

• Anonyymi

Miksi haukkuisin, antaa kyläkoirien haukkua sillä minä juon nyt kahvia😎

• Anonyymi

En. Ei hänessä ole haukkumista.

• Anonyymi

En ole ketään haukkunut täällä enkä missään muuallakaan. Koen vain että olen vihdoinkin herännyt todellisuuteen ja siihen että olen ollut ihastunut aivan vääränlaiseen ihmiseen joka ei ole yhtään oikea mulle millään tavalla. Onneksi oli yksipuolista ja koen että sillä oli tarkoitus "säästyä" siltä ihmiseltä joka ei ollut oikeanlainen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Totta. Oot ihan kökkö kasa.

• Anonyymi

Et tiedä enkä hauku. Haukun joskus kahta troIIia jotka kiusaa kaikkia. En ketään muuta.

• Anonyymi

Jatkoon ehdottomasti juuri sinä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1416
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1283
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1028
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      859
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      753
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      606
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      566
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe