Mikä tää kryptovaluuttaa mainostava pitkäaikaistyötön on? Tämä kryptovaluuttahan on jo todistetusti suuri puhallus jota käytetään pääasiassa rahan pesuun ja hyvä uskoisten huijaamiseen.
Harhaluuloinen
5
1192
Vastaukset
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Sehän myi yrityksensä ja elelee nyt niska jäykkänä . Kuuluu Virtain kermaan .🌴💕
- Anonyymi
Jaa tuo sossupummi?
- Anonyymi
Sehän on KryptoKeskuksen Aki.
Hyväntekeväisyyttähän se tekee, koittaa herätellä uuteen valuuttajärjestelmään ihmisiä.- Anonyymi
Uuteen valuuttajärjestelmään 🤣🤣🤣
Joo tavallaan mutta ei vaan tuu toimimaan kryptot ku rikollisille uutena rahanpesu muotona ja hyvin epävakaana maksuvaluuttana, tuskin sinäkään haluat palkkaa/korvausta kryptovaluuttana kun seuraavana päivänä 1500 euron palkka onkin 800 euron palkka.
Sanokaa vanhanaikaiseksi mutta ei tuo krypto vaan taho toimia edes maailmalla niin miten se toimis Suomessa yhtään sen kummemmin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408