maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemisestä.
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
33
990
Vastaukset
- Anonyymi
Hän ei halua sua.
- Anonyymi
Kukaan ei halua sua.
- Anonyymi
Ennen sai kun olin, nykyään muut tuulet puhaltaa.
- Anonyymi
Tuohon mekin Rumat Turjakkeet pyrimmä.
Meillä on niin hyvä suhde, että minä Rumana Turjake Ämmänä kysyn telepatian avulla Rumalta Turjake Äijältä.
Hän vastaa minulle KYLLÄ aina, koska HILJAISUUS ON MYÖNTÄVÄISYYDEN merkki.
Minusta tuntuu, että Ruma Turjake Äijäni on sitä mieltä, että se mikä tekee minut onnelliseksi tekee hänet myös onnelliseksi, koska hän on lopettanut turhan veivailun mitä hän teki.
Ehkä nämä muutaman päivän erillään olot tekee meille hyvää niin ehtii miettimään, että haluaako oikeesti olla kokoajan yhdessä vai elääkö mielummin yksin.
Henkisessä telepatia suhteessa on sentään mahdollisuuksia ottaa myös selvää näistäkin asioista, koska alussa ollaan suhteessa tiivisti yhdessä.
Jossain vaiheessa alkaa ärsyttämään toinen.- Anonyymi
Skitsofrenia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skitsofrenia.
Eihän täällä muita olekkaan tuolla perustella, kun SKITSOFRENIKOITA jotka tappelee sekä keskustelee itsensä kanssa 🤣😂🤣
- Anonyymi
Tiedän, että näkemiseni ilahduttaa, kiitos. ☺️🥰
- Anonyymi
Jotenkin herttaista että kuvittelit että toi on sulle.
- Anonyymi
Miksi ette voisi edelleen nähdä?
- Anonyymi
Eiköhän tämäkin vain ole ylläpidon tekemä aloitus.
Joo, mäkin halusin siihen järkevään aikaan. Siihen kun oli täystyöllisyys ja ammatillista koulutusta arvostettiin.
Jaa että ketä haluisin tavata niiltä ajoilta. Kekkosta? No ehkä ei nyt sentään.- Anonyymi
Kekkonen toimi punaisten telottajana kansalaissodassa. CIA:n agentti ja natsi.
Anonyymi kirjoitti:
Kekkonen toimi punaisten telottajana kansalaissodassa. CIA:n agentti ja natsi.
Kekkonen kuitenkin perusti pohjois suomen teollisuusopiston ja Ahtisaari sen laajensi. Nykypoliitikot tuhos.
- Anonyymi
Tiedän, että haluaisit olla mun kaa ❤️
- Anonyymi
Odotan sun yhteydenottoa.
- Anonyymi
Olihan se kivaa aikaa.
- Anonyymi
Mikä muuttui?
- Anonyymi
Mullakin oli kivaa ja aina se sykähdyttävä odotuksen tunne sinä aamuna, jess 💚💚💚💚💚
- Anonyymi
Tavoitit täysin fiilikseni. Mutta tässä ajassa ollaan, eikä muuta voida. Onneksi on mielikuvitus.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂miten typerää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂miten typerää
😂😂😂
- Anonyymi
Missä ajassa tämä tapahtui?
- Anonyymi
Joskus 80-luvulla.
- Anonyymi
Täällä myös kova ikävä menneeseen maailmaan, siihen mikä oli tuttu. Järkevä.
- Anonyymi
Haluaisitko mahdollisesti minun liikkuvan kävellen tai fillarilla?
- Anonyymi
Kuka kysyy ja keneltä?😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysyy ja keneltä?😊
P niinkuin peppu kysyy.
- Anonyymi
Samaa minäkin haluan
- Anonyymi
Jos ajastani voisin palata hetkeen kun hänet näin
- AnonyymiUUSI
Voisikin palata siihen hetkeen😍
N- sivusta
- AnonyymiUUSI
Voisikin palata siihen hetkeen, kun viimeksi nähtiin siellä. Tekisin jotain toisin😊🤗
En tiennyt ettet enään tule sinne💔...sanottiin nähdään.
Nähdäänhän me vielä?
-naiselta sivusta- AnonyymiUUSI
Meidän piti nähdä uudestaan kesällä. Harmittaa kun en sanonut enempää silloin kun tavattiin. Mokasin sen jutun täysin, en tosiaan tiennyt että se oli ehkä viimeinen kerta kun nähtiin. Luulin että tilaisuuksia tulisi enemmän. Jos olisin tiennyt että oli vain se yksi tilaisuus niin olisin sen käyttänyt aivan erillailla. Olisinpa edes sanonut että haluan nähdä sinut uudestaan.
- mies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661