Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta paljonkin. Siksi en ole enää kiinnostunut sinusta. Sitähän sinä ilmeisesti halusit. Ainakin toitotit sitä täällä, joka on kummallista, koska itse en ainakaan tule millekään ikäväpalstalle kirjoittelemaan mitään ihmiselle josta en ole kiinnostunut. Olet ylimielinen ja hankala ihminen.
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
46
1067
Vastaukset
- Anonyymi
One should always have an exit strategy darlin. That’s just common sense. You thought I was one of those easily fooled. It’s not personal just business. You should know by now
Don’t look back I heard you say https://youtu.be/oplra1FJxWI?si=pEkI-gAHSBmYr9WS - Anonyymi
Oliko miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Miehelle
- Anonyymi
aika tyhmä kysymys....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aika tyhmä kysymys....
Äläs nyt, tunsin tällasena 50+ naisena heti syyllisyyden vihlaisun.🤔 Kun ikää tulee, se tunne tulee sullekin tutuksi.
- Anonyymi
No nyt kirjoittelet millekään palstalle niin että vois epäillä ennenkin kirjoitelleen
- Anonyymi
Ei ollut sulle todellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sulle todellakaan.
Et siis todellakaan täällä millekään todellakaan millekään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis todellakaan täällä millekään todellakaan millekään
Kirjoitat sekavasti. Lauseissasi ei ole mitään järkeä. Onko välimerkit tuttu käsitteenä?
- Anonyymi
Onko siinä ny väärää jos kirjoittelee?
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti ei mm juridisessa mielessä, mitään momentti öötä ei kannata keksiä ku sitä ei näy peruskivessä. Pienten poikien fantasiaa vain esimerkiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohtaisesti ei mm juridisessa mielessä, mitään momentti öötä ei kannata keksiä ku sitä ei näy peruskivessä. Pienten poikien fantasiaa vain esimerkiksi
Eaim mielipiteenrajoitus- ja vatvontayksikkö- ei ole perustettu demokratiaan viel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eaim mielipiteenrajoitus- ja vatvontayksikkö- ei ole perustettu demokratiaan viel
Ja ai onko huumori vaikea laji onko? No voi
- Anonyymi
Siinä vaan kuitenkin vänkytät? Nytkö vasta sivistymätön vajukki tajuat, että sekin on siirto, kun ei tee mitään😆👍ei vittu missä lastentarhassa olet kasvanut?
Sait elää kostoni ja olet oikeassa, nyt ei ole enää mitään. Kuvittelitko, että voisit ilman rangaistusta tehdä ihan mitä huvittaa ja pitää mua pellenäsi? Olet epäluotettava vaikeissa tilanteissa ja ajattelet vain itseäsi.
Ja kyllä olen niin v. Tuun vaikea ja ylimielinen ihminen. Miksen olisi😀
Odotan, että tavataan silmästä silmään. Sitä oikein odotan.- Anonyymi
A) en usko että hän kutsuisi ketään vajukiksi. B) en usko että hän kiroilee. En sanonutkaan ettei hänessä olisi hyviäkin asioita. Toki voin olla väärässä ja nimitteleekin ja kiroilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A) en usko että hän kutsuisi ketään vajukiksi. B) en usko että hän kiroilee. En sanonutkaan ettei hänessä olisi hyviäkin asioita. Toki voin olla väärässä ja nimitteleekin ja kiroilee.
Kyllä monet on ihan reilusti vajukkeja, minkä sille oi. Kato nyt hyvä ihminen ympärillesi ja myönnä tosiasiat. En usko, että ikinä maailmanhistoriassa ihmiset on olleet idiootimpia kun nykypäivänä. Kiroilu on ihan vitun mahtavaa. Hyvä tapa pitää tekopyhät vajukit kauempana ilman mitään aseita.
- Anonyymi
Joku joutuu kohta kiikkumaan 😂🤭
- Anonyymi
Itse en kiikuta itseäni kenenkään takia senkus stalkkaatte ja tuhootte elämiä
- Anonyymi
Uhkailut ilmoitetaan poliisille.
- Anonyymi
Päästäänkö vihdoinkin rakastelee?🩷🩵🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta soitellaan linjat kuumina oisko aineksia oisko aineksia, palstasedälle monotonisesti jostain syystä jutusteleva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta soitellaan linjat kuumina oisko aineksia oisko aineksia, palstasedälle monotonisesti jostain syystä jutusteleva
Ps ois dystooppista jos oman porukan käsitys olis tämä- rupeehan jo alkuraporttia laatimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
24 tuntia aikaa aloittaa esitutkinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
24 tuntia aikaa aloittaa esitutkinta
Olisit soittanut jos olisit välittänyt
- Anonyymi
Jos ei vain tiennyt, että sinäkin olit tosissaan kiinnostunut. Olisitko voinut kertoa kohteelle.
- Anonyymi
Ehkäpä on jo kerrottu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä on jo kerrottu?
Riittävän monta kertaa.
- Anonyymi
Eikö ois oikeasti jo helpompi unohtaa se mies. Hän ei ole sulle hyväksi. Miksi märehtiä perään. Anna mennä kun on menny.
- Anonyymi
Kiaro savolainenKo?
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
Kiero silmät viirussa luumuilee ja lappalainen leppoisasti joikailee oo lee loo le anna sinä jo olla
- Anonyymi
No mitä se narsistien kuningas nyt on tehnyt, kuinka se sai sinua niin salakavalasti loukattua? Oletko itse edes varma siitä että olet loukkaantunut?
- Anonyymi
Tavallaan olet tehnyt minulle samoin. Ja voit sanoa aina että joku muu kirjoittanut ilkeät haukkumisviestit
- Anonyymi
Minä sanoisin, että aloitus on trolin hatusta vetäisemä juttu. Jospa joku tarttuisi aiheeseen ja liittäusi johonkin tuttuunsa, sitä ap toivoo. Saisihan apepäsopua joillekuille.
Ainakaan ystävykset eivät vaaranna ystävyyttä kirjoittelemalla palstoille. He ottavat yhteydet irl, onhan puhelimet keksitty ja kirjeetkin jos joskus tarvetta.- Anonyymi
Näihin palstaäijän sekoiluihin kannata sotkeentua. Äijä rämpii syvällä suossa ja epätoivo kasvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihin palstaäijän sekoiluihin kannata sotkeentua. Äijä rämpii syvällä suossa ja epätoivo kasvaa.
No sepä, mutta sekin on tässä se kysymys, että miksi kukaan jää ylipäätään päässään junnaamaan näitä äijän kuutamojuttuja? Ei ihan tasapainosta ajattelua. TT
- Anonyymi
Näiden asioiden vatvomiseen kannata tuhlata aikaa. Mukavaa päivää kaikille.
- Anonyymi
Minkä asioiden??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä asioiden??
Mitään ei ole, juokse
- Anonyymi
Joo, en mä nyt ylimielisestä tiedä mutta he#vetin hankala kyllä oon. Mut sitähän naisetkin käyttää alibina: ”If you cant take me at my worst…” etc
- Anonyymi
Traamaa ois tiedossa?
- Anonyymi
Ilman muuta mennään palstaäijä esim sinun reikkalaisen raaman suhteen joka asteeseen, tämä ei jää tähän kunnantalolla nähää
- Anonyymi
AP kändee ottaa semmoinen pieni järkipäähän
ja tajuta et oho tulkitsit ihan itse asiat päin hanuria.
Ihastuneena varsinkin jos on enempi tunne ihminen
Nii joha pää keksii ja kehittää kainlsia tarinoita
Joilla ei välttämättä oo mitää todellisuus pohjaa lopulta. Nettis ainaki näin
Se taas jos ootte paljon tekemisis ruutujen ulkopuolen
On täysin eri juttu .
Sen lisäksi tämä palsta ruokkii romanttista hasveilua
Ja harhaisua mieliiä.
Monien vastaaja on toisiä haaveilijoita joita ei edes
tunneta ... Ihan vieraita ihmisiä
Joilla on murrealuesta ja puhettyyli alueesta johtuen
Samankaltainen tutuboloinen tyyli viesteissä
Kun niillä joita kaivataan....
Etelän vetelää kirjoitaa moni.
Osalla taas on selviä viitteitä Savoon päin
Ja onhan nääskyjä ja pohjalaisiaki seas... Jopa Lapista.
Monikaan ei pysähdy oikeasti miettii
Mistä tuttuus voi johtua.
Samoin samankaltainen tilanne tuo ymmärrystä
Tai se jos on kokenut jotain ja sit lukee jotain vastaavaa.
Se joka kirjoittelee ei vältis oo ex tuttu .
Mut kokee ja elää joitain samaa läpi
Viidakos se piti ihmisapinalaumat koossa.
Siksi meidän apinan aivot sekoilee palstalla
Ja alkaa luoda laumaa ympärille...
Ihan lisäöntymisjuttui poikasille suojaa yms
Ihan tylsää...
Romanttikko pitää kyseenalaistaa välistä
Muuten menee huti et heilahtaa vain - Anonyymi
Matti-Antiile hei.
- Anonyymi
Se mahdollisuus on vielä käyttämättä, että asiasta tekisi julkisen!
- Anonyymi
Höpötystä ja hörppäsen ☕️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491324- 1601125
- 611017
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli197844- 8822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776- 11769
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51761- 346748
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79698