Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Anonyymi-ap

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämässäni. Olet kuin sielunpuolikkaani jota ilman en voi koskaan olla kokonainen ihminen. Mielessäni haaveilen että joku kaunis päivä oltaisiin yhdessä ja täydentäisimme toisiamme kaikista virheistä huolimatta, omistautuisimme toisillemme ja olisimme maailman paras tiimi jota kukaan ei voi rikkoa jos vain teemme työtä rakkauden eteen. Rakkautta, lämpöä ja hoivaa. Voisin kirjoittaa ummet ja lammet mutta sanat ovat vain sanoja, ei tekoja.

61

2404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kunpa sanoisit etkä kirjoittaisi❤️

• Anonyymi

Rakkaus kupsahtaa kun naisen pihtaamisikä koittaa.

• Anonyymi

Voi pikku poikaa, naisen ”pihtaamisikä” ei ole ikä sidonnainen vaan siitä kiinni saatko naisen tuntemaan olonsa hyväksi henkksesti ja fyysisesti ( osaat myös tuottaa naiselle orgasmin ilman sitä nainen väsyy seksiin )
        Ajattele minkälaista olisi omalla kohdalla harrastaa seksiä saamatta itse koskaan orgasmia, kauanko mielenkiinto säilyisi seksiä kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pikku poikaa, naisen ”pihtaamisikä” ei ole ikä sidonnainen vaan siitä kiinni saatko naisen tuntemaan olonsa hyväksi henkksesti ja fyysisesti ( osaat myös tuottaa naiselle orgasmin ilman sitä nainen väsyy seksiin )
        Ajattele minkälaista olisi omalla kohdalla harrastaa seksiä saamatta itse koskaan orgasmia, kauanko mielenkiinto säilyisi seksiä kohtaan?

Ikä kyllä korreloi vahvasti, mutta ei tosiaan ole syy. Elintavat, lähinnä ruokavalio, ja lisääntymisiän päättymisen hormoonimuutokset. Mutta eivät nuo edelliset naisilta orgasmia tyystin pois vie, liukuvoidetta vain tarvitaan enemmän ja se olisi meidän miesten hyvä muistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikä kyllä korreloi vahvasti, mutta ei tosiaan ole syy. Elintavat, lähinnä ruokavalio, ja lisääntymisiän päättymisen hormoonimuutokset. Mutta eivät nuo edelliset naisilta orgasmia tyystin pois vie, liukuvoidetta vain tarvitaan enemmän ja se olisi meidän miesten hyvä muistaa.

Ihana 🫠

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus Kiitos

• Anonyymi

Kaunista...Oi:sko mahollista myös näyttää irl? <3

• Anonyymi

Uups...mistä toi välimerkki tohon tuli? Mä en oo mikään pallopää!

• Anonyymi

taas jonkun pienen miehen höpötystä

• Anonyymi

Ei muulla koolla väliä, kuhan ♥️ on suuri. ;)

• Anonyymi

Sun rakkaudentäyteiset kirjoitukset saa mun nuput puhkeamaan kukkaan, ja terälehdet yhtyy sun pehmeyteen. Mun varjot sun valosi kanssa -
      rakkautta vähintään maasta taivaaseen saakka ja vielä takaisin

❤️🤗 ikävöin sua

• Anonyymi

Hyvää viikonloppua♥️☕️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää viikonloppua♥️☕️

Ihanaa viikonloppua sinullekin ❤️☕️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää viikonloppua♥️☕️

Samoin sinulle. Milloin nähdään ☕️🤎?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin sinulle. Milloin nähdään ☕️🤎?

Koska haluaisit ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska haluaisit ❤️

Sunnuntaina ☕️🤎?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunnuntaina ☕️🤎?

Sopii klo 14 🏖☕️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii klo 14 🏖☕️

Ei sovi kuin huomenna ja tuo se raha.

• Anonyymi

miksi et anna se on minun ja miksi sinä aina juokset mun huoneessa et sinä minun tietokonetta auki saa usko jo

• Anonyymi

Ihana kirjoitus, kiitos 🩷

Terveisin Pioni 🌸

• Anonyymi

Rakkaus piiloutuu meidän pieniin yhteisiin hetkiin, joihin piirtyy lopulta koko elämä.❤️
      Ääretöntä rakkautta tunnen sua kohtaan. Maailma pysähtyy intohimoisiin suudelmiin. 😘

• Anonyymi

Nyt ei ole höpötystä 🩷

• Anonyymi

Laita tämä sama teksti mulle tekstinä puhelimeeni niin sitten uskon,että olet hän. Ja voin vaikka vastatakin.

• Anonyymi

Epäilen suuresti että vastaisit. Ootko jättänyt joskus vastaamatta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen suuresti että vastaisit. Ootko jättänyt joskus vastaamatta?

Never. Aina vastannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Never. Aina vastannut.

Paitsi sillo kun phone on kanis 🤭😂

• Anonyymi

Nyt on tekstiä mikä pitäisi lähettää suoraan oikealle henkilölle. Liian kaunista tällä loskan keskelle. 💔

• Anonyymi

Totta, ettei väärille synny mielikuvaa siitä, että väärän ihmisen kohdalla tuntisi näin? Huono ihminen ei näe omaa pahuuttaan ja siten voi omia tällaisia koskemaan itseään?

Kohdannut tällaisen, joka ei näe itsessään mitään vikaa, koska syyt aina muualla kuin itsessä. Tämä vain muistutuksena, että yleistäminen ei ole aina hyvä juttu. Dialogi parempi juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, ettei väärille synny mielikuvaa siitä, että väärän ihmisen kohdalla tuntisi näin? Huono ihminen ei näe omaa pahuuttaan ja siten voi omia tällaisia koskemaan itseään?

Kohdannut tällaisen, joka ei näe itsessään mitään vikaa, koska syyt aina muualla kuin itsessä. Tämä vain muistutuksena, että yleistäminen ei ole aina hyvä juttu. Dialogi parempi juttu.

Mitähän myrkylkistä höpinää tämäkin....

• Anonyymi

Rakas lähettäisit tämän minulle!

• Anonyymi

pimppi-puhallin joka puhaltaa yölliset höyruyt pois, vähintgään 67kilowattinen

• Anonyymi

Jos oikeasti rakastaa, tai edes välittää toisesta pitäisi se kertoa sille toiselle suoraan.
      Vielä kun on mahdollista kertoa.
      Siitä tunteesta on nimittäin äärimmäisen vaikeaa päästä eroon kun tietää ettei ole mahdollista enää kertoa mitään.

• Anonyymi

Niin pitäisi mutta kun ei uskalla.
        Mulla olisi ottajia vaikka miten paljon. Facessakin sata viestiä mutten uskalla avata kun pitäisi vastata kaikille.
        Mutta haluan vain sen yhden joka ei niin välitä tai ei enää katsele sillai kun joskus katseli. Hän vei multa jalat alta mutta nykyään hyvä jos tervehtii😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla olisi ottajia vaikka miten paljon. Facessakin sata viestiä mutten uskalla avata kun pitäisi vastata kaikille.
        Mutta haluan vain sen yhden joka ei niin välitä tai ei enää katsele sillai kun joskus katseli. Hän vei multa jalat alta mutta nykyään hyvä jos tervehtii😔

Onko naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko katsonut sun fb- profiilia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko naiselle?

Miehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko katsonut sun fb- profiilia?

En tiiä kun en oo avannu FB:tä noitten suhdesotkujen takia. Haluaisin vaan sen yhen yhteydenottoa🤭mut en tiiä onko hän heittäny kaveripyyntöä

• Anonyymi

Mitä mitä!!!
      15 sääntöjenvastaista poistettu. O M G./zivusta

• Anonyymi

Täällä poistetaan kaunis ja pjaska jätetään.

• Anonyymi

Samoja ajatuksia miehelle

• Anonyymi

14:51:06

• Anonyymi

Harmi kun se nainen ei tiedä tota ja ottaa masennuksissaan varmaan jonkun surkean miehen, luullen ettei ansaitse parempaa.

• Anonyymi

Juuri näin. Minä olen tuollainen, että minulle pitää kädestä pitäen sanoa, että välittää ja olen tärkeä. Muuten masennun. Olisi niin tärkeää, että puhuttaisiin tunteista. Sen jälkeen olisi varmempi olo, että mitä toinen ajattelee. *sivusta

• Anonyymi

Kaunista❣️

• Anonyymi

Voihan sitä ihmeitä tapahtua? Ehkäpä sinäkin olet se joka on jäänyt toisen sydämmeen, mieltä lämmittämään ❣

• Anonyymi

Sori, mut oon vaihtanut IRL- elämään. Nähdään siellä -jos nähdään.

• Anonyymi

T naiselle päijät-häme?

• Anonyymi

Itäinen Häme , jos tarkkoja ollaan.

• Anonyymi

Vaikka meetkin maailman ääriin
      Olet sydämessäni mies mukana.
      Vuodet vaikutti niin .... Kaikki se jaettu.
      Olit mulle rakas vuosia.
      Ja vieläkin tärkeä
      Vaikka lopulta piti kulkea eri suuntiin.
      En unohda ellei tuu dementtiä
      Sielumme on aina yhteinen ..
      Sinulle ei tarvi selitellä sinä tiedät että on❤️
      Naiselta Miehelle

• Anonyymi

Sanat ovat vain sanoja.

Mutta nekin ovat sangen voimakkaita. Saavat aikaan voimakkaita, kenties hurmahenkisiä tunteita. Auttavat jaksamaan arjessa. Mielikuvitus korvaa puuttuvat palaset.

Missä on Rohkeus, huhuuu? Ei oo vielä kohdattu.

• Anonyymi

AnaaIiseksiä kuutamossa

• Anonyymi

Minullakin oli unohtumaton rakkaus hän oli armeijassa ilmeisesti komennuksella Vaajakoskella hän oli kinnulasta vieläkin unelmoin hänestä vaikka aikaa on kulunut ja vuosia paljon kertynyt ihmeellinen on rakkaus

• Anonyymi

En pidä sinusta ollenkaan.

Anteeksi, että jäin syliisi

Olin silloin toista mieltä omasta iästäni

Ja sinä et korvaa mitään .

Anteeksi, mutta olen opiskellut ja tehnyt töitä.

Ja ikäni on vasta nuori

Olet harmaavarpunen vaan minun elämässäni.

Oikeastaan tosi kuvottava, ja et ole edes hyvässä kunnossa.

Sorte, mut onneksi häivyin silmistäsi.

Kuvottavinta, mitä sinussa On, niin et halua nähdä edes elämää?

• Anonyymi

Ei ollut sinulle ainakan. T. Aloittaja

• Anonyymi

Ei rakkaus ole työtä vaan se on tunne side joka kestää kaikki menneiden virheet sekä auttaa unohtamaan ne.
      Rakkautta on myös luopua sen kauneudesta niin oppii rumuuden kautta erottamaan aidon sekä oikean rakkauden väärästä sekä valheellisesta rakkaudesta.

• Anonyymi

Kiitos kauniista sanoistasi rakas. Ihanan söpöä❤️

• Anonyymi

Kaameeta kuraa....lueksää tota Harlekiini kirjasta?

• Anonyymi

Surullistahan tämä on. Mieli jumittunut vuosikausiksi. Ei siinä sinänsämitään pahaa ole, haavet ja unelmointi tuovat myös hyvää mieltä tavallaan. Mutta ikävintä ihmisen elämän kannalta on, että ne lukkiuttavat ja supistavat elämän tarjoamat mahdollisuudet. Kun jää kiinni kärpäspaperiin, ei pääse enää vapauteen. Elämän päivät ovat rajalliset. Joka aamu on yksi aamu vähemmän loppuelämän aamuista. Ainutlaatuisia elämän päiviä ei saa koskaan takaisin. Ei pitäisi piilloutua ja sulkea silmiään. Voisi avata mielensä ja sielunsa elämälle.

• Anonyymi

Tiedän miltä tuntuu. Ei mitään järkeä hakata päätään seinään. Mutta kun ne tunteet, ei niitä saa pyyhittyä pois, ei sitten millään. Miksi osa täällä on sillä tavalla herkkiä, tuntuu ihan kiroukselta? Jos vaan oppisi viihtymään itsekseen ja sitten olisi enemmän annettavaa myös läheisille. Naissukulinja on ollut vaikea ja mun pitäisi omalta kohdalta saada se katki. Lapset tarvii mua terveempänä.

• Anonyymi

L&t laiska ja tyhmä. Ei ole ikävä.

• Anonyymi

Olet kietoutuvaa lajia. joudun pitämään etäisyyttä käytännön syistä. voit hyvin jatkaa etsimistä.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3295
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3107
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2468
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      2250
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81