Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämässäni. Olet kuin sielunpuolikkaani jota ilman en voi koskaan olla kokonainen ihminen. Mielessäni haaveilen että joku kaunis päivä oltaisiin yhdessä ja täydentäisimme toisiamme kaikista virheistä huolimatta, omistautuisimme toisillemme ja olisimme maailman paras tiimi jota kukaan ei voi rikkoa jos vain teemme työtä rakkauden eteen. Rakkautta, lämpöä ja hoivaa. Voisin kirjoittaa ummet ja lammet mutta sanat ovat vain sanoja, ei tekoja.
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
40
1046
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kunpa sanoisit etkä kirjoittaisi❤️
- Anonyymi
Rakkaus kupsahtaa kun naisen pihtaamisikä koittaa.
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus Kiitos
- Anonyymi
Kaunista...Oi:sko mahollista myös näyttää irl? <3
- Anonyymi
Uups...mistä toi välimerkki tohon tuli? Mä en oo mikään pallopää!
- Anonyymi
taas jonkun pienen miehen höpötystä
- Anonyymi
Ei muulla koolla väliä, kuhan ♥️ on suuri. ;)
- Anonyymi
Sun rakkaudentäyteiset kirjoitukset saa mun nuput puhkeamaan kukkaan, ja terälehdet yhtyy sun pehmeyteen. Mun varjot sun valosi kanssa -
rakkautta vähintään maasta taivaaseen saakka ja vielä takaisin
❤️🤗 ikävöin sua- Anonyymi
Hyvää viikonloppua♥️☕️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää viikonloppua♥️☕️
Ihanaa viikonloppua sinullekin ❤️☕️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää viikonloppua♥️☕️
Samoin sinulle. Milloin nähdään ☕️🤎?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sinulle. Milloin nähdään ☕️🤎?
Koska haluaisit ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska haluaisit ❤️
Sunnuntaina ☕️🤎?
- Anonyymi
Ihana kirjoitus, kiitos 🩷
Terveisin Pioni 🌸 - Anonyymi
Rakkaus piiloutuu meidän pieniin yhteisiin hetkiin, joihin piirtyy lopulta koko elämä.❤️
Ääretöntä rakkautta tunnen sua kohtaan. Maailma pysähtyy intohimoisiin suudelmiin. 😘 - Anonyymi
Nyt ei ole höpötystä 🩷
- Anonyymi
Laita tämä sama teksti mulle tekstinä puhelimeeni niin sitten uskon,että olet hän. Ja voin vaikka vastatakin.
- Anonyymi
Epäilen suuresti että vastaisit. Ootko jättänyt joskus vastaamatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen suuresti että vastaisit. Ootko jättänyt joskus vastaamatta?
Never. Aina vastannut.
- Anonyymi
Nyt on tekstiä mikä pitäisi lähettää suoraan oikealle henkilölle. Liian kaunista tällä loskan keskelle. 💔
- Anonyymi
Rakas lähettäisit tämän minulle!
- Anonyymi
pimppi-puhallin joka puhaltaa yölliset höyruyt pois, vähintgään 67kilowattinen
- Anonyymi
Jos oikeasti rakastaa, tai edes välittää toisesta pitäisi se kertoa sille toiselle suoraan.
Vielä kun on mahdollista kertoa.
Siitä tunteesta on nimittäin äärimmäisen vaikeaa päästä eroon kun tietää ettei ole mahdollista enää kertoa mitään.- AnonyymiUUSI
Niin pitäisi mutta kun ei uskalla.
Mulla olisi ottajia vaikka miten paljon. Facessakin sata viestiä mutten uskalla avata kun pitäisi vastata kaikille.
Mutta haluan vain sen yhden joka ei niin välitä tai ei enää katsele sillai kun joskus katseli. Hän vei multa jalat alta mutta nykyään hyvä jos tervehtii😔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisi mutta kun ei uskalla.
Mulla olisi ottajia vaikka miten paljon. Facessakin sata viestiä mutten uskalla avata kun pitäisi vastata kaikille.
Mutta haluan vain sen yhden joka ei niin välitä tai ei enää katsele sillai kun joskus katseli. Hän vei multa jalat alta mutta nykyään hyvä jos tervehtii😔Onko naiselle?
- Anonyymi
Mitä mitä!!!
15 sääntöjenvastaista poistettu. O M G./zivusta- Anonyymi
Täällä poistetaan kaunis ja pjaska jätetään.
- Anonyymi
Samoja ajatuksia miehelle
- Anonyymi
14:51:06
- AnonyymiUUSI
Harmi kun se nainen ei tiedä tota ja ottaa masennuksissaan varmaan jonkun surkean miehen, luullen ettei ansaitse parempaa.
- AnonyymiUUSI
Juuri näin. Minä olen tuollainen, että minulle pitää kädestä pitäen sanoa, että välittää ja olen tärkeä. Muuten masennun. Olisi niin tärkeää, että puhuttaisiin tunteista. Sen jälkeen olisi varmempi olo, että mitä toinen ajattelee. *sivusta
- AnonyymiUUSI
Kaunista❣️
- AnonyymiUUSI
Voihan sitä ihmeitä tapahtua? Ehkäpä sinäkin olet se joka on jäänyt toisen sydämmeen, mieltä lämmittämään ❣
- AnonyymiUUSI
Sori, mut oon vaihtanut IRL- elämään. Nähdään siellä -jos nähdään.
- AnonyymiUUSI
T naiselle päijät-häme?
- AnonyymiUUSI
Vaikka meetkin maailman ääriin
Olet sydämessäni mies mukana.
Vuodet vaikutti niin .... Kaikki se jaettu.
Olit mulle rakas vuosia.
Ja vieläkin tärkeä
Vaikka lopulta piti kulkea eri suuntiin.
En unohda ellei tuu dementtiä
Sielumme on aina yhteinen ..
Sinulle ei tarvi selitellä sinä tiedät että on❤️
Naiselta Miehelle - AnonyymiUUSI
Sanat ovat vain sanoja.
Mutta nekin ovat sangen voimakkaita. Saavat aikaan voimakkaita, kenties hurmahenkisiä tunteita. Auttavat jaksamaan arjessa. Mielikuvitus korvaa puuttuvat palaset.
Missä on Rohkeus, huhuuu? Ei oo vielä kohdattu. - AnonyymiUUSI
AnaaIiseksiä kuutamossa
- AnonyymiUUSI
Minullakin oli unohtumaton rakkaus hän oli armeijassa ilmeisesti komennuksella Vaajakoskella hän oli kinnulasta vieläkin unelmoin hänestä vaikka aikaa on kulunut ja vuosia paljon kertynyt ihmeellinen on rakkaus
- AnonyymiUUSI
En pidä sinusta ollenkaan.
Anteeksi, että jäin syliisi
Olin silloin toista mieltä omasta iästäni
Ja sinä et korvaa mitään .
Anteeksi, mutta olen opiskellut ja tehnyt töitä.
Ja ikäni on vasta nuori
Olet harmaavarpunen vaan minun elämässäni.
Oikeastaan tosi kuvottava, ja et ole edes hyvässä kunnossa.
Sorte, mut onneksi häivyin silmistäsi.
Kuvottavinta, mitä sinussa On, niin et halua nähdä edes elämää?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202912
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1912693Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1441606Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2501375- 1061190
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401036Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46987Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32894- 135879
- 43784