Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämässäni. Olet kuin sielunpuolikkaani jota ilman en voi koskaan olla kokonainen ihminen. Mielessäni haaveilen että joku kaunis päivä oltaisiin yhdessä ja täydentäisimme toisiamme kaikista virheistä huolimatta, omistautuisimme toisillemme ja olisimme maailman paras tiimi jota kukaan ei voi rikkoa jos vain teemme työtä rakkauden eteen. Rakkautta, lämpöä ja hoivaa. Voisin kirjoittaa ummet ja lammet mutta sanat ovat vain sanoja, ei tekoja.
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
61
2404
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kunpa sanoisit etkä kirjoittaisi❤️
- Anonyymi
Rakkaus kupsahtaa kun naisen pihtaamisikä koittaa.
- Anonyymi
Voi pikku poikaa, naisen ”pihtaamisikä” ei ole ikä sidonnainen vaan siitä kiinni saatko naisen tuntemaan olonsa hyväksi henkksesti ja fyysisesti ( osaat myös tuottaa naiselle orgasmin ilman sitä nainen väsyy seksiin )
Ajattele minkälaista olisi omalla kohdalla harrastaa seksiä saamatta itse koskaan orgasmia, kauanko mielenkiinto säilyisi seksiä kohtaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi pikku poikaa, naisen ”pihtaamisikä” ei ole ikä sidonnainen vaan siitä kiinni saatko naisen tuntemaan olonsa hyväksi henkksesti ja fyysisesti ( osaat myös tuottaa naiselle orgasmin ilman sitä nainen väsyy seksiin )
Ajattele minkälaista olisi omalla kohdalla harrastaa seksiä saamatta itse koskaan orgasmia, kauanko mielenkiinto säilyisi seksiä kohtaan?Ikä kyllä korreloi vahvasti, mutta ei tosiaan ole syy. Elintavat, lähinnä ruokavalio, ja lisääntymisiän päättymisen hormoonimuutokset. Mutta eivät nuo edelliset naisilta orgasmia tyystin pois vie, liukuvoidetta vain tarvitaan enemmän ja se olisi meidän miesten hyvä muistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä kyllä korreloi vahvasti, mutta ei tosiaan ole syy. Elintavat, lähinnä ruokavalio, ja lisääntymisiän päättymisen hormoonimuutokset. Mutta eivät nuo edelliset naisilta orgasmia tyystin pois vie, liukuvoidetta vain tarvitaan enemmän ja se olisi meidän miesten hyvä muistaa.
Ihana 🫠
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus Kiitos
- Anonyymi
Kaunista...Oi:sko mahollista myös näyttää irl? <3
- Anonyymi
Uups...mistä toi välimerkki tohon tuli? Mä en oo mikään pallopää!
- Anonyymi
taas jonkun pienen miehen höpötystä
- Anonyymi
Ei muulla koolla väliä, kuhan ♥️ on suuri. ;)
- Anonyymi
Sun rakkaudentäyteiset kirjoitukset saa mun nuput puhkeamaan kukkaan, ja terälehdet yhtyy sun pehmeyteen. Mun varjot sun valosi kanssa -
rakkautta vähintään maasta taivaaseen saakka ja vielä takaisin
❤️🤗 ikävöin sua- Anonyymi
Hyvää viikonloppua♥️☕️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää viikonloppua♥️☕️
Ihanaa viikonloppua sinullekin ❤️☕️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää viikonloppua♥️☕️
Samoin sinulle. Milloin nähdään ☕️🤎?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sinulle. Milloin nähdään ☕️🤎?
Koska haluaisit ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska haluaisit ❤️
Sunnuntaina ☕️🤎?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sunnuntaina ☕️🤎?
Sopii klo 14 🏖☕️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii klo 14 🏖☕️
Ei sovi kuin huomenna ja tuo se raha.
- Anonyymi
miksi et anna se on minun ja miksi sinä aina juokset mun huoneessa et sinä minun tietokonetta auki saa usko jo
- Anonyymi
Ihana kirjoitus, kiitos 🩷
Terveisin Pioni 🌸 - Anonyymi
Rakkaus piiloutuu meidän pieniin yhteisiin hetkiin, joihin piirtyy lopulta koko elämä.❤️
Ääretöntä rakkautta tunnen sua kohtaan. Maailma pysähtyy intohimoisiin suudelmiin. 😘 - Anonyymi
Nyt ei ole höpötystä 🩷
- Anonyymi
Laita tämä sama teksti mulle tekstinä puhelimeeni niin sitten uskon,että olet hän. Ja voin vaikka vastatakin.
- Anonyymi
Epäilen suuresti että vastaisit. Ootko jättänyt joskus vastaamatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen suuresti että vastaisit. Ootko jättänyt joskus vastaamatta?
Never. Aina vastannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Never. Aina vastannut.
Paitsi sillo kun phone on kanis 🤭😂
- Anonyymi
Nyt on tekstiä mikä pitäisi lähettää suoraan oikealle henkilölle. Liian kaunista tällä loskan keskelle. 💔
- Anonyymi
Totta, ettei väärille synny mielikuvaa siitä, että väärän ihmisen kohdalla tuntisi näin? Huono ihminen ei näe omaa pahuuttaan ja siten voi omia tällaisia koskemaan itseään?
Kohdannut tällaisen, joka ei näe itsessään mitään vikaa, koska syyt aina muualla kuin itsessä. Tämä vain muistutuksena, että yleistäminen ei ole aina hyvä juttu. Dialogi parempi juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, ettei väärille synny mielikuvaa siitä, että väärän ihmisen kohdalla tuntisi näin? Huono ihminen ei näe omaa pahuuttaan ja siten voi omia tällaisia koskemaan itseään?
Kohdannut tällaisen, joka ei näe itsessään mitään vikaa, koska syyt aina muualla kuin itsessä. Tämä vain muistutuksena, että yleistäminen ei ole aina hyvä juttu. Dialogi parempi juttu.Mitähän myrkylkistä höpinää tämäkin....
- Anonyymi
Rakas lähettäisit tämän minulle!
- Anonyymi
pimppi-puhallin joka puhaltaa yölliset höyruyt pois, vähintgään 67kilowattinen
- Anonyymi
Jos oikeasti rakastaa, tai edes välittää toisesta pitäisi se kertoa sille toiselle suoraan.
Vielä kun on mahdollista kertoa.
Siitä tunteesta on nimittäin äärimmäisen vaikeaa päästä eroon kun tietää ettei ole mahdollista enää kertoa mitään.- Anonyymi
Niin pitäisi mutta kun ei uskalla.
Mulla olisi ottajia vaikka miten paljon. Facessakin sata viestiä mutten uskalla avata kun pitäisi vastata kaikille.
Mutta haluan vain sen yhden joka ei niin välitä tai ei enää katsele sillai kun joskus katseli. Hän vei multa jalat alta mutta nykyään hyvä jos tervehtii😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla olisi ottajia vaikka miten paljon. Facessakin sata viestiä mutten uskalla avata kun pitäisi vastata kaikille.
Mutta haluan vain sen yhden joka ei niin välitä tai ei enää katsele sillai kun joskus katseli. Hän vei multa jalat alta mutta nykyään hyvä jos tervehtii😔Onko naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta haluan vain sen yhden joka ei niin välitä tai ei enää katsele sillai kun joskus katseli. Hän vei multa jalat alta mutta nykyään hyvä jos tervehtii😔Olenko katsonut sun fb- profiilia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko naiselle?
Miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko katsonut sun fb- profiilia?
En tiiä kun en oo avannu FB:tä noitten suhdesotkujen takia. Haluaisin vaan sen yhen yhteydenottoa🤭mut en tiiä onko hän heittäny kaveripyyntöä
- Anonyymi
Mitä mitä!!!
15 sääntöjenvastaista poistettu. O M G./zivusta- Anonyymi
Täällä poistetaan kaunis ja pjaska jätetään.
- Anonyymi
Samoja ajatuksia miehelle
- Anonyymi
14:51:06
- Anonyymi
Harmi kun se nainen ei tiedä tota ja ottaa masennuksissaan varmaan jonkun surkean miehen, luullen ettei ansaitse parempaa.
- Anonyymi
Juuri näin. Minä olen tuollainen, että minulle pitää kädestä pitäen sanoa, että välittää ja olen tärkeä. Muuten masennun. Olisi niin tärkeää, että puhuttaisiin tunteista. Sen jälkeen olisi varmempi olo, että mitä toinen ajattelee. *sivusta
- Anonyymi
Kaunista❣️
- Anonyymi
Voihan sitä ihmeitä tapahtua? Ehkäpä sinäkin olet se joka on jäänyt toisen sydämmeen, mieltä lämmittämään ❣
- Anonyymi
Sori, mut oon vaihtanut IRL- elämään. Nähdään siellä -jos nähdään.
- Anonyymi
T naiselle päijät-häme?
- Anonyymi
Itäinen Häme , jos tarkkoja ollaan.
- Anonyymi
Vaikka meetkin maailman ääriin
Olet sydämessäni mies mukana.
Vuodet vaikutti niin .... Kaikki se jaettu.
Olit mulle rakas vuosia.
Ja vieläkin tärkeä
Vaikka lopulta piti kulkea eri suuntiin.
En unohda ellei tuu dementtiä
Sielumme on aina yhteinen ..
Sinulle ei tarvi selitellä sinä tiedät että on❤️
Naiselta Miehelle - Anonyymi
Sanat ovat vain sanoja.
Mutta nekin ovat sangen voimakkaita. Saavat aikaan voimakkaita, kenties hurmahenkisiä tunteita. Auttavat jaksamaan arjessa. Mielikuvitus korvaa puuttuvat palaset.
Missä on Rohkeus, huhuuu? Ei oo vielä kohdattu. - Anonyymi
AnaaIiseksiä kuutamossa
- Anonyymi
Minullakin oli unohtumaton rakkaus hän oli armeijassa ilmeisesti komennuksella Vaajakoskella hän oli kinnulasta vieläkin unelmoin hänestä vaikka aikaa on kulunut ja vuosia paljon kertynyt ihmeellinen on rakkaus
- Anonyymi
En pidä sinusta ollenkaan.
Anteeksi, että jäin syliisi
Olin silloin toista mieltä omasta iästäni
Ja sinä et korvaa mitään .
Anteeksi, mutta olen opiskellut ja tehnyt töitä.
Ja ikäni on vasta nuori
Olet harmaavarpunen vaan minun elämässäni.
Oikeastaan tosi kuvottava, ja et ole edes hyvässä kunnossa.
Sorte, mut onneksi häivyin silmistäsi.
Kuvottavinta, mitä sinussa On, niin et halua nähdä edes elämää?- Anonyymi
Ei ollut sinulle ainakan. T. Aloittaja
- Anonyymi
Ei rakkaus ole työtä vaan se on tunne side joka kestää kaikki menneiden virheet sekä auttaa unohtamaan ne.
Rakkautta on myös luopua sen kauneudesta niin oppii rumuuden kautta erottamaan aidon sekä oikean rakkauden väärästä sekä valheellisesta rakkaudesta. - Anonyymi
Kiitos kauniista sanoistasi rakas. Ihanan söpöä❤️
- Anonyymi
Kaameeta kuraa....lueksää tota Harlekiini kirjasta?
- Anonyymi
Surullistahan tämä on. Mieli jumittunut vuosikausiksi. Ei siinä sinänsämitään pahaa ole, haavet ja unelmointi tuovat myös hyvää mieltä tavallaan. Mutta ikävintä ihmisen elämän kannalta on, että ne lukkiuttavat ja supistavat elämän tarjoamat mahdollisuudet. Kun jää kiinni kärpäspaperiin, ei pääse enää vapauteen. Elämän päivät ovat rajalliset. Joka aamu on yksi aamu vähemmän loppuelämän aamuista. Ainutlaatuisia elämän päiviä ei saa koskaan takaisin. Ei pitäisi piilloutua ja sulkea silmiään. Voisi avata mielensä ja sielunsa elämälle.
- Anonyymi
Tiedän miltä tuntuu. Ei mitään järkeä hakata päätään seinään. Mutta kun ne tunteet, ei niitä saa pyyhittyä pois, ei sitten millään. Miksi osa täällä on sillä tavalla herkkiä, tuntuu ihan kiroukselta? Jos vaan oppisi viihtymään itsekseen ja sitten olisi enemmän annettavaa myös läheisille. Naissukulinja on ollut vaikea ja mun pitäisi omalta kohdalta saada se katki. Lapset tarvii mua terveempänä.
- Anonyymi
L&t laiska ja tyhmä. Ei ole ikävä.
- Anonyymi
Olet kietoutuvaa lajia. joudun pitämään etäisyyttä käytännön syistä. voit hyvin jatkaa etsimistä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432468
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1022250- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811142