Havaintopaikka. Kouvolan Prisma 29.2.2024 klo. 11.30 - 12.30.
Todella likaisia, ellei suorastaan paskaisia olivat nuo Kouvolan Prisman uudet muoviset ostoskärryt.
Lisäksi turhan monissa niistä oli myös jumittavia ja tökkiviä pyöriä, johon syynä ilmeisesti niiden runkoväliin mennyt karkea hiekoitus sepeli. Oli vaivalloista ja työn takana löytää edes jotenkin toimivat kärryt joihin ostoksia keräillä.
Huomasin myös kauppa reissulla tänään, että rakennusmiehet käyttivät samaisia elintarvike ostosten keräilyyn tarkoitettuja kärryjä remppatyömaallaan kaikenlaiseen rakennus roinan ja materiaalin kuskailuun, mihin tarkoitukseen ne eivät mielestäni missään tapauksessa kuulu.
Pelkällä maalaisjärjellä havainnoiden on todettava, että uusiksi ostoskärryiksi nyt valittu kärrytyyppi on materiaalin ja rakenteensa puolesta mitä ilmeisimmin todella epäkäytännöllinen ja tulevat varmasti vaatimaan kovassa käytössä todella usein tapahtuvaa huolellista pesua pysyäkseen riittävän siisteinä.
Prisman paskaiset ostoskärryt.
11
561
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ole huomannut samaa. Taidat puhua puppua
- Anonyymi
Älä pasko niihin kärryihin vaan käy vessassa
- Anonyymi
Prisma on valinnut asiakkaikseen vääräntyyppisiä ihmisiä.
- Anonyymi
No oli kyllä oudon tökkivät työnnellä nuo muoviset ostosrillat ja myös luvattoman likaiset ainaki ne jotka oli kärryjonossa ensimmäisinä ottaa. Ei siis mitään uutta sillä saralla vanhaan verrattuna.
Mistä muuten johtuu, että aamusella sinne uudelle leipäpuolelle tullessa ensimmäisenä vastaan ei tulekaan tuoreitten leipien hyvä tuoksu, vaan haisee selvä tunkkainen home? - Anonyymi
On outoja ja jotenkin rujoja nuo uudet kärryt ja kyllä niissä helposti kaikki lika näkyy, että pesua varmasti kaipaavat.
Toisaalta tarvitseeko tuonne latoon edes enää mennä, sillä tänään iltapäivälehdet on kertoneet, että prismoissa on alettu korvata kotimaista Atrian lihaa tanskalaisella lähes yhtä kalliilla lihalla. Se taitaa olla nyt sitä nykypäivän osuuskauppa meininkiä joka ei kyllä kaikkiin pure. Onhan noita muitakin kauppoja.- Anonyymi
Tanskalaiset siat ovat sivistyneenpiä kuin kouvolalaiset.
- Anonyymi
Täyden 10 arvoinen terävä ja paikkansa pitävä huomio. Tosi outoja on nuo muoviset kärryt ja monet on todella likaisia vaikka ovat vasta muutaman kuukauden olleet asiakkaiden käytössä. EIVÄT ILMEISESTI VÄLITÄ TAI YMMÄRRÄ PESTÄ NIITÄ.
- Anonyymi
voihan kusi
- Anonyymi
Laittakaa kyltti prismoihin että kärryihi paskominen kielletty.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559