Milloin näemme ensimmäiset uudet tehokkaat Airbus koneet Finnair laivastossa,
lähes kaikilla muilla kilpailijoilla on ollut jo pitkään käytössä ?
Airbus A 320/321 Neo
12
310
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tarkoitat A320neo-koneita, niiden moottoreissa on ollut isoja ongelmia jotka johtaneet jop koneiden maadoituksiin. Finskillä A320ceo-koneita jotka ovat tällä hetkellä erittäin kysyttyjä, niissä ei ole moottoriongelmia. Finski osto juuri jokin aika sitten näitä itselleen, olivat liisureina aiemmin.
- Anonyymi
Älä puhu paskaa, Airbus Neo koneissa ei ole ollut mitään vikaa.
Saatanan idiootti. Lentoyhtiöt voivat valita haluamansa moottorit lentokoneisiinsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa, Airbus Neo koneissa ei ole ollut mitään vikaa.
Saatanan idiootti. Lentoyhtiöt voivat valita haluamansa moottorit lentokoneisiinsa.Juu, kyllä voivat valita ja monet ovat valinneet juuri neo-moottorit jotka osoittautuneet ongelmallisiksi.
https://airlineweekly.skift.com/2023/09/airbus-a320neo-pratt-engine-issues-to-ground-650-planes-next-year/?amp=1
Onko sinulla muuten kaikki hyvin? Kielenkäyttösi perusteella elämäsi on yhtä isoa ongelmaa. Lääkäri auttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kyllä voivat valita ja monet ovat valinneet juuri neo-moottorit jotka osoittautuneet ongelmallisiksi.
https://airlineweekly.skift.com/2023/09/airbus-a320neo-pratt-engine-issues-to-ground-650-planes-next-year/?amp=1
Onko sinulla muuten kaikki hyvin? Kielenkäyttösi perusteella elämäsi on yhtä isoa ongelmaa. Lääkäri auttaa.Sellaisia kuin neo-moottoreita ei ole olemassakaan.
Nämä kirjoittamasi tyhmyydet kuten:
Onko sinulla muuten kaikki hyvin? Kielenkäyttösi perusteella elämäsi on yhtä isoa ongelmaa. Lääkäri auttaa.
Ovat jo niin aikansa eläneitä, päivitä itsesi, nyt on jo vuosi 2024. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia kuin neo-moottoreita ei ole olemassakaan.
Nämä kirjoittamasi tyhmyydet kuten:
Onko sinulla muuten kaikki hyvin? Kielenkäyttösi perusteella elämäsi on yhtä isoa ongelmaa. Lääkäri auttaa.
Ovat jo niin aikansa eläneitä, päivitä itsesi, nyt on jo vuosi 2024.Ihan oikeasti, hae apua, olisi paranee. Ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia kuin neo-moottoreita ei ole olemassakaan.
Nämä kirjoittamasi tyhmyydet kuten:
Onko sinulla muuten kaikki hyvin? Kielenkäyttösi perusteella elämäsi on yhtä isoa ongelmaa. Lääkäri auttaa.
Ovat jo niin aikansa eläneitä, päivitä itsesi, nyt on jo vuosi 2024.No, kyllähän tuo neo niihin moottoreihin liittyy:
New Engine Option
CFM International LEAP and Pratt & Whitney PW1000G
Compared to the re-engine improvement of 15%, an all-new single-aisle would have brought only 3% more gain while high volume manufacturing in carbon fibre could be much more expensive.[7]
Airbus planned to offer two engine choices, the CFM International LEAP-1A and the Pratt & Whitney GTF (PW1100G), with 20% lower maintenance cost than current A320 engines. The new engines burn 16% less fuel, though the actual gain is slightly less as 1–2% is typically lost when installed on an existing aircraft.[8]
Käsittääkseni ongelmat koskevat tuota P&W GTF-sarjaa.
- Anonyymi
Todennäköisesti ei koskaan, liian kalliita köyhälle ja pers’aukiselle Finnairille.
- Anonyymi
Lennän usein Lufthansalla Müncheniin ja sillä reitillä on 320- ja 321- Neo toistuvasti.
- Anonyymi
Juu kyllä niilllä lennetään mutta moottoreissa ongelmia jotka aiheuttavat ylim. kuluja lentoyhtiöille. Sen takia vanhemmilla moottoreilla varustetut ceo-koneet erittäin kysyttyjä. Finnairin ns. sharklet A321:t kaikki ceo-moottoreilla. Osa omia, osa liisattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä niilllä lennetään mutta moottoreissa ongelmia jotka aiheuttavat ylim. kuluja lentoyhtiöille. Sen takia vanhemmilla moottoreilla varustetut ceo-koneet erittäin kysyttyjä. Finnairin ns. sharklet A321:t kaikki ceo-moottoreilla. Osa omia, osa liisattuja.
Älä puhu omiasi, et tiedä mitään lentokoneista, niiden moottoreista tai miten tulosta tehdään.
Usein hölynpölyä puhuvat ne joilla tuttu tms. töissä Finnairilla tai ovat itse esim. lentoemäntänä tai stuerttina ja omaavat lyhyen lento-työkokemuksen, he ovat juuri niitä jotka antavat typeriä vinkkejä matkalle ja tuttu toimittaja julkaisee niitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu omiasi, et tiedä mitään lentokoneista, niiden moottoreista tai miten tulosta tehdään.
Usein hölynpölyä puhuvat ne joilla tuttu tms. töissä Finnairilla tai ovat itse esim. lentoemäntänä tai stuerttina ja omaavat lyhyen lento-työkokemuksen, he ovat juuri niitä jotka antavat typeriä vinkkejä matkalle ja tuttu toimittaja julkaisee niitä.Useimmiten höpöjä puhuvat suomi24:n peräkammarimatkailijat, jotka ei ikinä ole oman kylän Essonbaaria pidemmälle matkustaneet, saatika lentäneet.
- Anonyymi
Joo. Mihin sä niitä tehoja tarttet Finnairin koneeseen kun et ole koskaan Finnairin konetta edes nähnyt kuin kuvissa ja pisteenä taivaalla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291847
Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.781717Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie561323- 691141
Tiedätkö autereen?
Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen8839- 2795
- 45777
Oli kyl kunnon reissu
Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻10759- 41735
- 45717