Näinkö tänään yhden mielessäni pyörineen prinsessan vai oliko hän joku muu joka muistutti häntä. Noh, kyllä mää senkin oisin voinut "korkata" 🙂. Enhän minä nyt sentään mitään eturauhasvaivoja itselleni halua. Tässä näkökulmassani EI VOI OLLA mitään VÄÄRÄÄ.
Vastaukset 23
- Anonyymi
Missäs näit?
- Anonyymi
Ulkona näin. En oikein uskalla laittaa tarkkoja tunnisteita koska hänkin saattoi detektoida minut. Toiset ne vaan jää pitkäksi aikaa mieleen. Siitä sen tietää ovatko tunteet aitoja vai feikkejä. Eli siis aitoja jos jäävät mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkona näin. En oikein uskalla laittaa tarkkoja tunnisteita koska hänkin saattoi detektoida minut. Toiset ne vaan jää pitkäksi aikaa mieleen. Siitä sen tietää ovatko tunteet aitoja vai feikkejä. Eli siis aitoja jos jäävät mieleen.
No tänään on ollut Aija sisäliikuntapainotteinen päivä, niin ei taida olla ainakaan minulle. Ai niin ja en kyllä prinsessa ole😂
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tänään on ollut Aija sisäliikuntapainotteinen päivä, niin ei taida olla ainakaan minulle. Ai niin ja en kyllä prinsessa ole😂
SivustaNo tulipas nyt kirjoitusvirheitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä näin sisällä jonkun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tulipas nyt kirjoitusvirheitä...
Tällä itsensä kanssa kirjoittelevalla gubella usein tulee, ootko sä ny täällä siistiytyny ku pyhäkoulussa ikään?
- Anonyymi
Näin tänään tutun näköisen, tuskin oli hän.
- Anonyymi
Mutta jotain samaa siinä oli🤔
- Anonyymi
Näkökulmat riippuu aina katsantokannasta. Joku sanoi joskus.
https://www.youtube.com/watch?v=NFutge4xn3w - Anonyymi
Ei ole tietenkään. Jokainen voi korkata kenet haluaa, tietysti silloin jos on toisenkin suostumus siihen. Vapaa maailma ja vapaa maa, erijuttu on sitten kuka haluaa pelimiestä ja löysän moraalin omaavaa ihmistä. On tietysti niitäkin jos vastapuoli on samanlainen aatemaailmaltaan.
- Anonyymi
Olen minä toisinaan aggressiivinen. Aggressiivisuutta ja väkivaltaa ei kuitenkaan pidä sekoittaa toisiinsa 🙂. Olen mysteerimäinen pikemminkin kuin pelimies tai jännämies. Kulmieni alta kyräilijä 🤗. Liiankin epäselvä eli minusta ei saa selvää kuka olen. Melkoisen harvoin itselläni on kuitenkin klikannut samalla aaltopituudella eli minun ja vastapuolen välillä, kuten tuon kanssa kävi kehen aloituksessani viittasin. Tässä kaupungissa näkyy yksiä toisennäköisiä naisia joita tuntuu parveilevan siellä täällä. Kukakohan on päässyt väliin niin sanotusti kun kerta kaikki alkaa muistuttamaan toisiaan 😅? Ja tää ei oo mikään lähisukulaisten välinen pikkukylä niin se ei selitä sitä. Toisaalta, niinhän sitä sanotaan että ihmiset näkevät tai kuvittelevat näkevänsä kaivattunsa näköisiä ihmisiä helpommin kuin muita, heille vähemmän merkittäviä yksilöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä toisinaan aggressiivinen. Aggressiivisuutta ja väkivaltaa ei kuitenkaan pidä sekoittaa toisiinsa 🙂. Olen mysteerimäinen pikemminkin kuin pelimies tai jännämies. Kulmieni alta kyräilijä 🤗. Liiankin epäselvä eli minusta ei saa selvää kuka olen. Melkoisen harvoin itselläni on kuitenkin klikannut samalla aaltopituudella eli minun ja vastapuolen välillä, kuten tuon kanssa kävi kehen aloituksessani viittasin. Tässä kaupungissa näkyy yksiä toisennäköisiä naisia joita tuntuu parveilevan siellä täällä. Kukakohan on päässyt väliin niin sanotusti kun kerta kaikki alkaa muistuttamaan toisiaan 😅? Ja tää ei oo mikään lähisukulaisten välinen pikkukylä niin se ei selitä sitä. Toisaalta, niinhän sitä sanotaan että ihmiset näkevät tai kuvittelevat näkevänsä kaivattunsa näköisiä ihmisiä helpommin kuin muita, heille vähemmän merkittäviä yksilöitä.
” Olen minä toisinaan aggressiivinen. Aggressiivisuutta ja väkivaltaa ei kuitenkaan pidä sekoittaa toisiinsa ” Selvä uhkaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Tässä kaupungissa näkyy yksiä toisennäköisiä naisia joita tuntuu parveilevan siellä täällä. Kukakohan on päässyt väliin niin sanotusti kun kerta kaikki alkaa muistuttamaan toisiaan” Niin niin
- Anonyymi
Asuuko se prinsessa sitten siellä samaisessa kaupungissa kanssasi? Vai miksi mietit näkemistä. Kyllähän suuremmissakin kaupungeissa tutut törmäilee.
- Anonyymi
Ei törmäile. Helsingissä voit elää 10v törmäämättä johonkin.
- Anonyymi
Kyllä se samalla paikkakunnalla asuu kuin minä. Ehkä siksi se oli minulle niin tärkeä juttu kun en meinaa millään kohdata ketään tuttua naamaa tuolla kaduilla, vaikka siellä liikunkin. Baareissa en pyöri... Pitäisikö 🤔?
- Anonyymi
TOIVON että mun prinsessat ei sun mielessä pyöri.
- Anonyymi
Löytyykö montakin prinsessaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö montakin prinsessaa?
2 omatekemää prinsessaa löytyy.
- Anonyymi
Minäkin näin pari prinsessaa tänään pyörimässä. Naiselta
- Anonyymi
- Anonyymi
Spring maniac on someone hoods, so nimby
- Anonyymi
Terveys on kyllä tärkeää huomioida, kun ikääkin jo on. Hieno juttu, että pidät eturauhasestasi huolta. Minäkin tutkituttaisin esim. rinnat aina säännöllisesti jollakin ulkopuoliselle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641056
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42993Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?56944Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan151746- 57684
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl27610- 40595
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109527- 92495