En oo varma

Anonyymi-ap

Näinkö tänään yhden mielessäni pyörineen prinsessan vai oliko hän joku muu joka muistutti häntä. Noh, kyllä mää senkin oisin voinut "korkata" 🙂. Enhän minä nyt sentään mitään eturauhasvaivoja itselleni halua. Tässä näkökulmassani EI VOI OLLA mitään VÄÄRÄÄ.

23

570

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäs näit?

• Anonyymi

Ulkona näin. En oikein uskalla laittaa tarkkoja tunnisteita koska hänkin saattoi detektoida minut. Toiset ne vaan jää pitkäksi aikaa mieleen. Siitä sen tietää ovatko tunteet aitoja vai feikkejä. Eli siis aitoja jos jäävät mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkona näin. En oikein uskalla laittaa tarkkoja tunnisteita koska hänkin saattoi detektoida minut. Toiset ne vaan jää pitkäksi aikaa mieleen. Siitä sen tietää ovatko tunteet aitoja vai feikkejä. Eli siis aitoja jos jäävät mieleen.

No tänään on ollut Aija sisäliikuntapainotteinen päivä, niin ei taida olla ainakaan minulle. Ai niin ja en kyllä prinsessa ole😂

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tänään on ollut Aija sisäliikuntapainotteinen päivä, niin ei taida olla ainakaan minulle. Ai niin ja en kyllä prinsessa ole😂

Sivusta

No tulipas nyt kirjoitusvirheitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä näin sisällä jonkun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tulipas nyt kirjoitusvirheitä...

Tällä itsensä kanssa kirjoittelevalla gubella usein tulee, ootko sä ny täällä siistiytyny ku pyhäkoulussa ikään?

• Anonyymi

Näin tänään tutun näköisen, tuskin oli hän.

• Anonyymi

Mutta jotain samaa siinä oli🤔

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei ole tietenkään. Jokainen voi korkata kenet haluaa, tietysti silloin jos on toisenkin suostumus siihen. Vapaa maailma ja vapaa maa, erijuttu on sitten kuka haluaa pelimiestä ja löysän moraalin omaavaa ihmistä. On tietysti niitäkin jos vastapuoli on samanlainen aatemaailmaltaan.

• Anonyymi

Olen minä toisinaan aggressiivinen. Aggressiivisuutta ja väkivaltaa ei kuitenkaan pidä sekoittaa toisiinsa 🙂. Olen mysteerimäinen pikemminkin kuin pelimies tai jännämies. Kulmieni alta kyräilijä 🤗. Liiankin epäselvä eli minusta ei saa selvää kuka olen. Melkoisen harvoin itselläni on kuitenkin klikannut samalla aaltopituudella eli minun ja vastapuolen välillä, kuten tuon kanssa kävi kehen aloituksessani viittasin. Tässä kaupungissa näkyy yksiä toisennäköisiä naisia joita tuntuu parveilevan siellä täällä. Kukakohan on päässyt väliin niin sanotusti kun kerta kaikki alkaa muistuttamaan toisiaan 😅? Ja tää ei oo mikään lähisukulaisten välinen pikkukylä niin se ei selitä sitä. Toisaalta, niinhän sitä sanotaan että ihmiset näkevät tai kuvittelevat näkevänsä kaivattunsa näköisiä ihmisiä helpommin kuin muita, heille vähemmän merkittäviä yksilöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen minä toisinaan aggressiivinen. Aggressiivisuutta ja väkivaltaa ei kuitenkaan pidä sekoittaa toisiinsa 🙂. Olen mysteerimäinen pikemminkin kuin pelimies tai jännämies. Kulmieni alta kyräilijä 🤗. Liiankin epäselvä eli minusta ei saa selvää kuka olen. Melkoisen harvoin itselläni on kuitenkin klikannut samalla aaltopituudella eli minun ja vastapuolen välillä, kuten tuon kanssa kävi kehen aloituksessani viittasin. Tässä kaupungissa näkyy yksiä toisennäköisiä naisia joita tuntuu parveilevan siellä täällä. Kukakohan on päässyt väliin niin sanotusti kun kerta kaikki alkaa muistuttamaan toisiaan 😅? Ja tää ei oo mikään lähisukulaisten välinen pikkukylä niin se ei selitä sitä. Toisaalta, niinhän sitä sanotaan että ihmiset näkevät tai kuvittelevat näkevänsä kaivattunsa näköisiä ihmisiä helpommin kuin muita, heille vähemmän merkittäviä yksilöitä.

” Olen minä toisinaan aggressiivinen. Aggressiivisuutta ja väkivaltaa ei kuitenkaan pidä sekoittaa toisiinsa ” Selvä uhkaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Tässä kaupungissa näkyy yksiä toisennäköisiä naisia joita tuntuu parveilevan siellä täällä. Kukakohan on päässyt väliin niin sanotusti kun kerta kaikki alkaa muistuttamaan toisiaan” Niin niin

• Anonyymi

Asuuko se prinsessa sitten siellä samaisessa kaupungissa kanssasi? Vai miksi mietit näkemistä. Kyllähän suuremmissakin kaupungeissa tutut törmäilee.

• Anonyymi

Ei törmäile. Helsingissä voit elää 10v törmäämättä johonkin.

• Anonyymi

Kyllä se samalla paikkakunnalla asuu kuin minä. Ehkä siksi se oli minulle niin tärkeä juttu kun en meinaa millään kohdata ketään tuttua naamaa tuolla kaduilla, vaikka siellä liikunkin. Baareissa en pyöri... Pitäisikö 🤔?

• Anonyymi

TOIVON että mun prinsessat ei sun mielessä pyöri.

• Anonyymi

Löytyykö montakin prinsessaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyykö montakin prinsessaa?

2 omatekemää prinsessaa löytyy.

• Anonyymi

Minäkin näin pari prinsessaa tänään pyörimässä. Naiselta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Spring maniac on someone hoods, so nimby

• Anonyymi

Terveys on kyllä tärkeää huomioida, kun ikääkin jo on. Hieno juttu, että pidät eturauhasestasi huolta. Minäkin tutkituttaisin esim. rinnat aina säännöllisesti jollakin ulkopuoliselle.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      64
      1056
    2. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      42
      993
    3. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      56
      944
    4. Kyllä on ihmisillä paha olla

Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan
      Sinkut
      151
      746
    5. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      57
      684
    6. Festivaaliko?

Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl
      Kuhmo
      27
      610
    7. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      40
      595
    8. Ammoniakkivuoto

Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu
      Suomussalmi
      16
      557
    9. Mies viimeinen viestisi..

Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon
      Ikävä
      109
      527
    10. Pakko kyllä myöntää

Että erektiohäiriösi on mies omaa syytäsi.
      Ikävä
      92
      495
    Aihe