Pistorasia heiluu

Anonyymi-ap

Astianpesukoneen pistorasia heiluu eli se ei ole kunnolla kiinni seinässä. Voiko siitä aiheutua jotakin haittaa tai vaaraa?

16

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskimpavaan. Siinä keskellä o ruuvi jota voit varovasti kiristii. Laita sulake alas siks ajaks.

    • Anonyymi

      Eipä siitä varsinaista vaaraa ole, ellei sitä pistorasiaa vasiten heiluttele.
      Tietenkin voi avaamalla peitelevyn ruuvit katsoa mitkä ruuvit on löysällä ja korjata kiinnitystä. Sähköt on ensin katkaistava pois, ja myös vamistettava jollain sähkölaitteella siitä pistorasiasta että sähkö varmasti myös katkesivat, ennen kuin alkaa avaamaan pistorasiaa.

    • Anonyymi

      Mikä heiluu seuraavaksi ?

    • Anonyymi

      Eikös siinä ole sähköiskuvaara, jos maadoitusjohto irtoaa?

      • Anonyymi

        Miten maadoitusjohdon irtoaminen voisi sähköiskun aiheuttaa?


      • Anonyymi

        Kylkös.


    • Anonyymi

      Miksi heiluttelet astianpesukoneen pistorasiaa? Astianpesukonehan ei itsessään heilu, joten sen pistotulppakaan ei silloin heilu. Näin ollen vaikka pistorasia olisi hieman irti ei se silloin itsessään heilu.
      Pistorasian huono kiinnitys olisi kyllä hyvä korjata, mutta tuskin itse siihen pystyt. Tilaa sähkömies korjaamaan ongelmasi.

      • Anonyymi

        Ei sähkömieskään sitä pysty korjaamaan jos kuppi on asennettu huonosti. Tarvitaan remppamies ottamaan pohjat esiin johon voidaan tehdä kunnon kiinnitykset.


      • Anonyymi

        Totesin että pistorasia heiluu kun vanha astianpesukone meni vaihtoon, kun vedin pesukoneen johdon pois seinästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totesin että pistorasia heiluu kun vanha astianpesukone meni vaihtoon, kun vedin pesukoneen johdon pois seinästä.

        Kyllä se uusi kone taas muutaman vuoden kestää, voit sen ajan olla pistorasiasta huoletta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sähkömieskään sitä pysty korjaamaan jos kuppi on asennettu huonosti. Tarvitaan remppamies ottamaan pohjat esiin johon voidaan tehdä kunnon kiinnitykset.

        Ei tarvita kun käyttää saneerausrasiaa taikka massaa vanhan kuin seinään kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita kun käyttää saneerausrasiaa taikka massaa vanhan kuin seinään kiinni.

        Ei aloittaja ole kertonut onko se rasia pinta- vai uppomallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittaja ole kertonut onko se rasia pinta- vai uppomallia.

        Ei kertonut myöskään mikä siinä heiluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kertonut myöskään mikä siinä heiluu.

        Upporasia tuplagyproc-seinässä. Luulenpa, että rasia ei ole kunnolla kiinni rungossa.


    • Anonyymi

      Kyllä siitä voi aiheutua tulipalon vaara. Itse pistorasiakojeen ja siihen liittyvän kojerasian pitää olla kiinnitetty siten, että liitoksiin ei aiheudu rasitusta. Se on sitten oma asiansa miten APK:n pistotulppaa nykitään irti. Pyykkäreiden pistorasiat ja koneen kulmapistotulpat ovat omanlaisensa riski. Paloriski.

      • Anonyymi

        Son kehno tahi löyhtyny liitos siten katala vaiva jothei roppu varokeinonsa tie siitä mithän.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe