Pistorasia heiluu

Anonyymi-ap

Astianpesukoneen pistorasia heiluu eli se ei ole kunnolla kiinni seinässä. Voiko siitä aiheutua jotakin haittaa tai vaaraa?

17

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskimpavaan. Siinä keskellä o ruuvi jota voit varovasti kiristii. Laita sulake alas siks ajaks.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Eipä siitä varsinaista vaaraa ole, ellei sitä pistorasiaa vasiten heiluttele.
      Tietenkin voi avaamalla peitelevyn ruuvit katsoa mitkä ruuvit on löysällä ja korjata kiinnitystä. Sähköt on ensin katkaistava pois, ja myös vamistettava jollain sähkölaitteella siitä pistorasiasta että sähkö varmasti myös katkesivat, ennen kuin alkaa avaamaan pistorasiaa.

• Anonyymi

Mikä heiluu seuraavaksi ?

• Anonyymi

Eikös siinä ole sähköiskuvaara, jos maadoitusjohto irtoaa?

• Anonyymi

Miten maadoitusjohdon irtoaminen voisi sähköiskun aiheuttaa?

• Anonyymi

Kylkös.

• Anonyymi

Miksi heiluttelet astianpesukoneen pistorasiaa? Astianpesukonehan ei itsessään heilu, joten sen pistotulppakaan ei silloin heilu. Näin ollen vaikka pistorasia olisi hieman irti ei se silloin itsessään heilu.
      Pistorasian huono kiinnitys olisi kyllä hyvä korjata, mutta tuskin itse siihen pystyt. Tilaa sähkömies korjaamaan ongelmasi.

• Anonyymi

Ei sähkömieskään sitä pysty korjaamaan jos kuppi on asennettu huonosti. Tarvitaan remppamies ottamaan pohjat esiin johon voidaan tehdä kunnon kiinnitykset.

• Anonyymi

Totesin että pistorasia heiluu kun vanha astianpesukone meni vaihtoon, kun vedin pesukoneen johdon pois seinästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totesin että pistorasia heiluu kun vanha astianpesukone meni vaihtoon, kun vedin pesukoneen johdon pois seinästä.

Kyllä se uusi kone taas muutaman vuoden kestää, voit sen ajan olla pistorasiasta huoletta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sähkömieskään sitä pysty korjaamaan jos kuppi on asennettu huonosti. Tarvitaan remppamies ottamaan pohjat esiin johon voidaan tehdä kunnon kiinnitykset.

Ei tarvita kun käyttää saneerausrasiaa taikka massaa vanhan kuin seinään kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvita kun käyttää saneerausrasiaa taikka massaa vanhan kuin seinään kiinni.

Ei aloittaja ole kertonut onko se rasia pinta- vai uppomallia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aloittaja ole kertonut onko se rasia pinta- vai uppomallia.

Ei kertonut myöskään mikä siinä heiluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kertonut myöskään mikä siinä heiluu.

Upporasia tuplagyproc-seinässä. Luulenpa, että rasia ei ole kunnolla kiinni rungossa.

• Anonyymi

Kyllä siitä voi aiheutua tulipalon vaara. Itse pistorasiakojeen ja siihen liittyvän kojerasian pitää olla kiinnitetty siten, että liitoksiin ei aiheudu rasitusta. Se on sitten oma asiansa miten APK:n pistotulppaa nykitään irti. Pyykkäreiden pistorasiat ja koneen kulmapistotulpat ovat omanlaisensa riski. Paloriski.

• Anonyymi

Son kehno tahi löyhtyny liitos siten katala vaiva jothei roppu varokeinonsa tie siitä mithän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe