Porista tulee. Jotenkin siihen yhteen juttuun liittyy Pori. Niin niin siihen gang stalkingiin. Mutta kun ei ole kotimaan juttuja pelkästään nuo. Hmmm joku kertonut jollekin Porilaiselle. No onhan tuo nyt ollut jo iso juttu koko maailmassa tai ainakin siellä missä eräs perhe liikkuu.
Vastaukset 2
- Anonyymi
kuinka hullua juttua Riihimäeltä tulee? No Riksun vainotun asuinkaupunki vuodesta 1986 alkaen. Parissa viikossa olin niin järkyttynyt, että olisin halunnut lähteä pois. Ei ollut mahdollista minulle.Sinne jäin. yläpuolelleni asutettiin aivopesty satanisti. "Päällekäin " asumme edelleen. - V.2015 minulle tultiin kertomaan suomi24keskusteluissa, että olen gang stalkingin kohde. On kirkastunut, että mm.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14199177/riihimäki-on-paskapaikka#page-top- Anonyymi
Aloitin valmiiseen ketjuun. Siksi ensin on muuta kuin minuun liittyvää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 36879
- 57849
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78694Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e39693Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14629Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5594Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23580- 16567