Jos A kaipaisi minua.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kyllä se anneli kaipaa just sua 😀
- Anonyymi
Voi hyvinkin kaivata.
- Anonyymi
Toivon niin. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon niin. 🥰
Siis A tuo A on Anneli.
Hei rakas 🥰 oikein paljon kiitos aivan aivan jäätävän ihanasta viestistä 💖 olen valvonut koko viikon vain sinua kaivaten 😥🥱😴 olet ihanan valloittava ja muut huomioiva nainen 💕 sinulla on lämmin sydän 💗 en olisi täällä ilman sinua 💔 olet mulle todella tärkeä 💝 rakastan sinua yli kaiken 💖 oikein paljon siunausta 😇 ja voimia sulle rakkaani 🤍 ja oikein iso hali 🤗 pidä itsestäsi hyvää huolta ❤️ rakastan sinua 🤞💖
- Anonyymi
Olis kiva jos A kaipaisi myös munya.
A - Anonyymi
A on Amies.
- Anonyymi
A miehelle on jo jono. Mä olen 1. jonossa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A miehelle on jo jono. Mä olen 1. jonossa 😁
Poistun jonosta. Ei hän mua huoli. J
- Anonyymi
Tämä a kaipaa vain v.
- Anonyymi
Mikä sun kirjain on
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861563
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10757Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567