Hei!
Luin juuri Veikko Huovisen romaanin Hamsterit ja se oli tylsä. Siis tuskainen kärsimysnäytelmä kahlata läpi. Miksi Huovinen kirjoitti jotain näin tylsää?
Hamsterit
3
322
Vastaukset
- itze
Siinä on Huovinen yhtenä.
Oletko lukenut muita Veikko Huovisen teoksia? Huovisen tyyli on melko omintakeinen, eivätkä kaikki sitä osaa arvostaa. Kullakin makunsa, itse olen lukenut Hamsterit kolme tai neljä kertaa ja kirja on mielestäni oikein mainio.
Kysymykseesi, "miksi Huovinen kirjoitti jotain näin tylsää?", ei voi vastata. Tuskin vastausta haitkaan, kunhan provosoidaksesi heitit kommentin. Kirjan mielenkiintoisuus tai sen puute on kovin subjektiivista, niin kuin makuasiat aina ovat.
Asiaan voi vaikuttaa myös ikäsi. Enpähän minä tiedä, minkä ikäinen olet, mutta yleensäkin Veikko Huovisen kirjat toimivat melkein sitä paremmin, mitä vanhempi lukija on... Kannattaa kokeilla seuraavaksi (jos kiinnostusta vielä riittää) Huovisen tarinakokoelmia kuten Matikanopettaja, Ympäristöministeri, Lyhyet erikoiset tai Rasvamaksa. Novellinsa (tai mitä ovatkaan) ovat yleensä kevyempiä ja viihteellisempiä.- jonhu
Minun oli pakko lukea kirja kouluun ja se oli todella todellakuiva... ja kun se oli vain pakko jaksaa lukea..
ja siitä vielä lukupäivä kirja,.. hohhoijjaaaaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248