Hei ultraääni

Anonyymi-ap

Hei voinko luottaa lääkärin lausuntoon kaulan imusolmukeista kaulan imusomukkeet tutkittiin ultralla 2vk sitten ja lääkärin mukaan ei ole lymfoomaa tai leukemiaa vaan ihan normaaleita imusolmukkeita ei puhuttu mitään ohutneula näytteestä sanoi ettei sata varmasti voi olla syöpää kaulassa oli 2kpl turvoinneita solmukeita toinen 3cm pitkä ja toinen 2.5cm pitkä malliltaan ovat pitkulaisia niinkuin papu

16

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se tarkoita heti syöpää, jos on imusolmukkeet suurentuneet.
      Ne voivat suurentua milloin mistäkin syystä.
      Itselläni on ollut jo vuosia kaulassa, ja muuallakin, suurentuneita imusolmukkeita, eikä niissä ole kuvien perusteella todettu olevan mitään vikaa.
      Vuosia sitten kaulastani otettiin yksi imusolmuke pois, ja se tutkittiin, eikä siinäkään ollut mitään syöpää.
      Vielä vähemmän viittaa mihinkään vakavaan, jos ei ole mitään muita oireita, yleisoireita, tms.

      • Anonyymi

        Onko sutt ultrattu ja kuinka mitä muuta tehty mä oon 23v mies perusterve ultralääkrin mukaam 100 prosentin varmuudella ei voi olla syöpää on kuulemma eri näkösiä jos olis muuttunut solmuke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sutt ultrattu ja kuinka mitä muuta tehty mä oon 23v mies perusterve ultralääkrin mukaam 100 prosentin varmuudella ei voi olla syöpää on kuulemma eri näkösiä jos olis muuttunut solmuke

        On ultrattu, useampaankin kertaan.
        Ja lääkäri on kohdallasi puhunut asiaa, solmukkeesta, sen muodosta useimmiten näkee, jos siinä on jotain vakavampaa.
        Sekin jo erottaa jotenkin, onko se solmuke kiinteä vai löllyykö löysänä, vähän kuin irrallaan oloisen tuntuisesti.
        Olet nuori, ja kerrot olevasi perusterve, niin eiköhän kaikki ole ok.
        Jos lääkäri olisi epäillyt sinulla jotain olevan, hän olisi laittanut lisätutkimuksiin.

        Haluatko kertoa, miksi epäilet itselläsi syöpää ? Tai epäiletkö, tuosta sai sellaisen käsityksen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ultrattu, useampaankin kertaan.
        Ja lääkäri on kohdallasi puhunut asiaa, solmukkeesta, sen muodosta useimmiten näkee, jos siinä on jotain vakavampaa.
        Sekin jo erottaa jotenkin, onko se solmuke kiinteä vai löllyykö löysänä, vähän kuin irrallaan oloisen tuntuisesti.
        Olet nuori, ja kerrot olevasi perusterve, niin eiköhän kaikki ole ok.
        Jos lääkäri olisi epäillyt sinulla jotain olevan, hän olisi laittanut lisätutkimuksiin.

        Haluatko kertoa, miksi epäilet itselläsi syöpää ? Tai epäiletkö, tuosta sai sellaisen käsityksen ?

        Koska nuo ovat koholla se pelottaa kovasti mua ja ollut myöa.kutinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ultrattu, useampaankin kertaan.
        Ja lääkäri on kohdallasi puhunut asiaa, solmukkeesta, sen muodosta useimmiten näkee, jos siinä on jotain vakavampaa.
        Sekin jo erottaa jotenkin, onko se solmuke kiinteä vai löllyykö löysänä, vähän kuin irrallaan oloisen tuntuisesti.
        Olet nuori, ja kerrot olevasi perusterve, niin eiköhän kaikki ole ok.
        Jos lääkäri olisi epäillyt sinulla jotain olevan, hän olisi laittanut lisätutkimuksiin.

        Haluatko kertoa, miksi epäilet itselläsi syöpää ? Tai epäiletkö, tuosta sai sellaisen käsityksen ?

        Mikä sinulla sai lääkärin poistamaan solmukkeen jos eivät ollet pahanlaatuisia minulle ei puhuttu mitään ohutneula näytteestä edes ulttaajan mukaan ovat normaaleita kai rakenteen ja näön perusteella kun eivät ole pyöreitä ja olen räplännyt niitä.päivittäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinulla sai lääkärin poistamaan solmukkeen jos eivät ollet pahanlaatuisia minulle ei puhuttu mitään ohutneula näytteestä edes ulttaajan mukaan ovat normaaleita kai rakenteen ja näön perusteella kun eivät ole pyöreitä ja olen räplännyt niitä.päivittäin

        Kai ne sen takia sen poistivat, että tutkivat, löytyykö siitä mitään.
        Imusolmukkeet voivat suurentua monista eri syistä, eikä siltikään mitään vakavaa.
        Ehkä sinun kannattaisi olla räpläämättä niitä, sekin saattaisi auttaa, ettei koko ajan ole mielessä mahtaako niissä olla jokin vialla.

        Mitä enemmän ihminen räplää, ja tunnustelee itseään, sitä suuremmalla todennäköisyydellä saattaa alkaa ajatella, että onko täällä ja tuolla jokin vialla, jos joku tuntuu vähänkin oudolta.
        Sinun kannattaa uskoa lääkäreitä, hekin olisivat huolissaan, jos epäilisivät jotain.
        Ka aiemmin jo kerroin, että olisi muitakin oireita, jos tilanne olisi huono.
        Kerroit vain kutinasta, ja se voi johtua lähes mistä tahansa. Monet erilaiset asiat voivat aiheuttaa kutinaa. Kutinakin harvoin liittyy mihinkään vakavaan, jos ei ole muita ikäviä oireita.

        Saanko kysyä, onko sinulla muuten asiat kunnossa ? Onko kavereita, voitko hyvin ? Eihän sinua kiusata, tai ahdistaako jokin asia ?
        Kaikki tällainenkin voi aiheuttaa, että alkaa tarkkailla itseään liikaa ja voi tulla pelkoja juurikin vaikka erilaisista sairauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ne sen takia sen poistivat, että tutkivat, löytyykö siitä mitään.
        Imusolmukkeet voivat suurentua monista eri syistä, eikä siltikään mitään vakavaa.
        Ehkä sinun kannattaisi olla räpläämättä niitä, sekin saattaisi auttaa, ettei koko ajan ole mielessä mahtaako niissä olla jokin vialla.

        Mitä enemmän ihminen räplää, ja tunnustelee itseään, sitä suuremmalla todennäköisyydellä saattaa alkaa ajatella, että onko täällä ja tuolla jokin vialla, jos joku tuntuu vähänkin oudolta.
        Sinun kannattaa uskoa lääkäreitä, hekin olisivat huolissaan, jos epäilisivät jotain.
        Ka aiemmin jo kerroin, että olisi muitakin oireita, jos tilanne olisi huono.
        Kerroit vain kutinasta, ja se voi johtua lähes mistä tahansa. Monet erilaiset asiat voivat aiheuttaa kutinaa. Kutinakin harvoin liittyy mihinkään vakavaan, jos ei ole muita ikäviä oireita.

        Saanko kysyä, onko sinulla muuten asiat kunnossa ? Onko kavereita, voitko hyvin ? Eihän sinua kiusata, tai ahdistaako jokin asia ?
        Kaikki tällainenkin voi aiheuttaa, että alkaa tarkkailla itseään liikaa ja voi tulla pelkoja juurikin vaikka erilaisista sairauksista.

        Kyllä muuten kaikki hyvin oon 23 v käyn töissä.mutta stressaannun helposti ja googletan kaikkea ei tää varmaa mitää vakavaa voi olla kun lääkärikin oli nuo varma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ne sen takia sen poistivat, että tutkivat, löytyykö siitä mitään.
        Imusolmukkeet voivat suurentua monista eri syistä, eikä siltikään mitään vakavaa.
        Ehkä sinun kannattaisi olla räpläämättä niitä, sekin saattaisi auttaa, ettei koko ajan ole mielessä mahtaako niissä olla jokin vialla.

        Mitä enemmän ihminen räplää, ja tunnustelee itseään, sitä suuremmalla todennäköisyydellä saattaa alkaa ajatella, että onko täällä ja tuolla jokin vialla, jos joku tuntuu vähänkin oudolta.
        Sinun kannattaa uskoa lääkäreitä, hekin olisivat huolissaan, jos epäilisivät jotain.
        Ka aiemmin jo kerroin, että olisi muitakin oireita, jos tilanne olisi huono.
        Kerroit vain kutinasta, ja se voi johtua lähes mistä tahansa. Monet erilaiset asiat voivat aiheuttaa kutinaa. Kutinakin harvoin liittyy mihinkään vakavaan, jos ei ole muita ikäviä oireita.

        Saanko kysyä, onko sinulla muuten asiat kunnossa ? Onko kavereita, voitko hyvin ? Eihän sinua kiusata, tai ahdistaako jokin asia ?
        Kaikki tällainenkin voi aiheuttaa, että alkaa tarkkailla itseään liikaa ja voi tulla pelkoja juurikin vaikka erilaisista sairauksista.

        Muuten oon hyvä kuntoinen mutta ibs ärtyvän suolen oireyhtymä vaivaa lisäksi on pallea tyrä ja kurkku usein kipeä samalta puolelta kun imusolmmukkeet vatsahapot nousee nukkuessa herkästi kurkkuun mutta silti ei tule angiinaa tai mitään näkyvää tuhlehdusta sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten oon hyvä kuntoinen mutta ibs ärtyvän suolen oireyhtymä vaivaa lisäksi on pallea tyrä ja kurkku usein kipeä samalta puolelta kun imusolmmukkeet vatsahapot nousee nukkuessa herkästi kurkkuun mutta silti ei tule angiinaa tai mitään näkyvää tuhlehdusta sinne

        Silloin kun vatsahapot nousee kurkkuun, se on närästystä. Ja siihen on saatavilla lääkkeitä apteekista myös ilman reseptiä.
        Mutta jos huomaat ahdistavia ajatuksia heräävän, kun googletat, niin jätä ne sairauksien googlettamiset pois.
        Silloin ei kaikki oudot tuntemukset ja pelot eri sairauksista pyöri mielessä, kun niistä ei lue juttuja.
        Useimmiten ihminen ymmärtää jättää tekemättä sellaisia asioita, joista tulee ikävä olotila, tai alkaa jotenkin ahdistaa. Suosittelen kokeilemaan, ja keskittymään johonkin muihin juttuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun vatsahapot nousee kurkkuun, se on närästystä. Ja siihen on saatavilla lääkkeitä apteekista myös ilman reseptiä.
        Mutta jos huomaat ahdistavia ajatuksia heräävän, kun googletat, niin jätä ne sairauksien googlettamiset pois.
        Silloin ei kaikki oudot tuntemukset ja pelot eri sairauksista pyöri mielessä, kun niistä ei lue juttuja.
        Useimmiten ihminen ymmärtää jättää tekemättä sellaisia asioita, joista tulee ikävä olotila, tai alkaa jotenkin ahdistaa. Suosittelen kokeilemaan, ja keskittymään johonkin muihin juttuihin.

        Joo niin täytyy tehdä närästykseen ei tahdo löytyä mitään apua löysänvatsan portin takia luulisi ettei ole syöpää.kun ei ole 2kk aikana suurentunut juurikaan eikä muita oireita havainnut myös kurkku on aamuisin kipeä kun hapot nousee ja uä lääkärin mukaan ok hyvälaatuisa malliltaan ja näöltään ja oli 100 pros varma ettei ole leukemiaa tai lynfoomaa


    • Anonyymi

      Onko aloittaja käynyt verikokeissa ja imusolmukkeet kuuluukin olla pavunmuotoiset.

      • Anonyymi

        Mikä verikoe kertoo syövän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä verikoe kertoo syövän?

        esim leukemia voi näkyä valkosoluarvoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esim leukemia voi näkyä valkosoluarvoissa

        CRP nousu kertoo syövästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        CRP nousu kertoo syövästä

        CRP:n nousu kertoo tulehduksesta, ja useimmiten vielä bakteeritulehduksesta. Virus ei kovin paljoa CRP:tä nosta.


    • Anonyymi

      Minulla näkyi kaulan ultrassa suurentunut kilpirauhanen, ja sen alapuolella oli jotain tiivistymää.
      Vaan eipä niihin kukaan kommentoinut mitään, kilpirauhasarvot on normaalit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe