Akkumysteeri

Anonyymi-ap

Kyseesä on Thinkpad T460s. Apuakku oli jo kauemmin latautunut vain 99% tasolle. Nyt pääakku ei enää latautunut kuin 67% latinkiin. Poistin takakannen ja pääakuksi luulemani. Sitten käynnistin koneen nähdäkseni otinko oikean akun pois. Näin oli, otin siitä kuvan niin että osaan tilata oikeanlaisen. Lopuksi akku takaisin odottamaan vaihtoa.

Suureksi hämmästyksekseni huomasin että nyt molemmat akut latautuvat 100% latinkiin. Tuliko ihmeparantuminen vai kalibroiko masiina itsensä uudelleen niin että 99% ja 67% näytetäänkin nyt satana?

6

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep. Poistit akun vanhenemiskäyrän käytöstä - kyllä se äkkiä oppii akun olevan viallinen ja asettaa sen oikeaan kohtaan em. käyrää. Joissakin akuissa ikätieto on sisäänrakennettu ja joissakin sitä mitataan koneella.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 K­­u­­u­­m­­­a­t­­­ ­­­t­­y­t­­­ö­­t­ ­­­o­­­d­­o­­t­­­t­­­a­­­v­­­­­a­­t­­ ­­­s­­­i­n­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18292906

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­V­­i­­t­t­u­ ­­t­­ä­m­­­ä­ ­­k­­u­u­m­­a­ ­­n­­­a­­r­­t­­t­u­­ -> https://siz.la/hotcat21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Läppärissä on vissiin jonkinlainen automaattinen toiminto, joka silloin tällöin ilmeisesti katkaisee koneen irti virtalähteestä, käyttää jonkinverran akkuvirralla, ja laittaa sen sitten lataukseen, vaikka saman päivän aikana itsekin jätin sen valmiustilaan pelkän akun varaan. Pääasiassa muuten on virtalähteessä seinäsähkössä koko ajan. Liekö koneen BIOSin tms. oma toiminto vai joku Windows 10 toiminto?

• Anonyymi

En siis havaitse tuota akkukäyttöä mistään muusta kuin siitä, että akun latauksen merkkivalo palaa. Tavallisesti akkukäytölle olen asettanut virransäästötoimintoja, mm. näytön kirkkauden himmenemisen, jota ei siis tapahdu kun kone itse latailee akkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2157
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2062
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1591
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1402
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1359
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      855
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      727
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      717
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      698
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      653
    Aihe