Kielletty puheenaihe?

Anonyymi-ap

Onkin poistunut minun aloitus jossa mietin tuota omahämeen tarkastuslautakuntaa ja menoa sen ympärillä. Eikö asiasta saa puhua vai miksi katosi aloitus?
Kertokaa joku nyt äkkiä, mikä siellä on humpan juoni. Kuka valehtelee? Ja miksi?

28

399

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee aloitus uudelleen vaikka tähän niin keskustellaan. diskutera sano sven

    • Anonyymi

      Tässähän tämä aloitus on. Keskustellaan. Miksi omahämeen tarkastuslautakunnan pj korotti tarkastuspäällikön palkkaa ohittamalla virkamiehet ja mistä johtuu syyttäminen epäasiallisesta käytöksestä ja painostuksesta? Joista mitään virkajohto ei tunnista. Kuka valehtelee ja miksi?

      • Anonyymi

        Peittelevät varmaan jotain mikä ei kestä päivänvaloa ja tarkoituksena oli palkankorotuksella ostaa hiljaisuus, mutta jokin meni pieleen ja alkoi syyttelypeli sekä vastuun siirtely.


    • Anonyymi

      Mikä juttu?

    • Anonyymi

      Hämeen Sanomat on uutisoinut laajasti ja yleisönosastolla oli johtajien hämmästynyt kirjoitus. Muun muassa. Mutta tarkastuslautakunnan pj nosti omilla luvilla tarkastuspäällikön palkkaa ja ilmeisesti oli perustellut toimintatapaansa sillä, että siellä on ollut painostusta ja jotain. Ja siksi ei mennyt virkamies valmistetulla vaan ohitti heidät. Ja nyt vaatii että sinne perustetaan joku ryhmä selvittelemään tätä tilannetta ja kukaan johtajista ei tiedä mistä puhutaan. Ainoa, jotka puhuvat painostamisesta ja jostain muusta epäasiallisesta käytöksestä tms on tarkastuslautakunnan pj ja tarkastuspäällikkö. Mutta ne ei kerro mitä on tapahtunut
      Itse veikkaan, että mitään ei ole tapahtunut ja jotain koitetaan nyt peitellä. Tai sitten vaan saada tutulle lisää rahaa ilman meriittejä

    • Anonyymi

      Jotain hämärää tässä on pakko olla. Miksi kukaan ei kerro

      • Anonyymi

        Asiasta kukkalaatikkoon miten on hämeen lesta tilanne?


    • Anonyymi

      Hyttynen hämärän renki.

    • Anonyymi

      Kumpi on hyttynen?

    • Anonyymi

      outoa

    • Anonyymi

      Outoa, hämärää ja jotain salaista

      • Anonyymi

        Alettu säästämään sähköstä kerran hämärää?


    • Anonyymi

      Mystistä.

    • Anonyymi

      On laskeutunut täydellinen hiljaisuus tämän asian ympärille

      • Anonyymi

        Siintä voi sitten miettiä kuka on Hämeen herttua jolla on mahtia moiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siintä voi sitten miettiä kuka on Hämeen herttua jolla on mahtia moiseen.

        Nyt on mielenkiintoinen kommentti. Kiinnostaa kuulla lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on mielenkiintoinen kommentti. Kiinnostaa kuulla lisää

        Ken lienee mies niitynmäessä


    • Anonyymi

      Oma Häme saattaa antaa potkut jopa 120 työntekijälleen – "Shokkipäätös"

      Nythän on hyvä tilaisuus potkia pois ne jotka aikoivat kertoa touhuista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koska lautakunnalla ja sen puheenjohtajalla ei ole mitään oikeita faktoja asioiden taustalla. Tämä uusin kirjoitus oli kyllä kuvaava. Mikähän vallanhimo iskenyt puheenjohtajaan, kun tuommoisen pyörän laittoi pyörimään valheiden avulla? Eikö arvannut että totuus tulee ilmi ja sahaa oksaa jolla itse istuu?

    • Anonyymi

      Osaako joku vastata, miten tämän asian käsittely etenee?

      • Anonyymi

        Salassa ja kaiken salaten.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Outo päätös tapahtumaketjulle. Tässä kohdassa M. Ahtiainen ei nauttisi ainakaan minun luottamusta. Miten ihmeessä voidaan vain lakaista maton alle tämmöinen? Kenen etu se on että tällaiset ihmiset istuu tarkastuslautakunnassa? Koko porukka vaihtoon vaan

    • Anonyymi

      Uusimmat käänteet: "ei täällä tapahdu mitään, oli ihan höpöhöpöä" ja sen jälkeen puheenjohtajan eroaminen kaikista hva luottamushommista. Ei mulla ainakaan mitään epäilystä herää ;)

      • Anonyymi

        Ihmettelen jos ei joku ulkopuolinen taho ole kiinnostunut alkaa selvittämään mitä ihmettä Kanta-Hämeessä tapahtuu.


      • Anonyymi

        outoa


    • Anonyymi

      Kyllä tämä pitäisi tutkia perinpohjin. Voiko Ahtiainen jatkaa muissa luottamustoimissaan? Eikö Janakkalassa kyseenalaisteta tapahtunutta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe