Porvoon motarin levari

Kiva paikka ainakin kesäisin ja olen voinut olla siellä naisten alusasuissakin saanut imeä ja pari kertaa peppuunkin t. Erja vanha lutka

13

1903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä ylhäällä kallioilla pohjoispuolella on jo keväälläkin lämmintä,tarkenee ihan liivisillään.
      Eteläpuolella on muutaman sadan metrin päässä terassi ja grillipaikka,myös penkki ja pöytä.Siellä taas kun lämpenee.

• Kiva et käyt jo ja kun ilmat lämpenee niin porukka alkaa käydä millasis liiveissä käyt siellä?

• Anonyymi
        Eskotr kirjoitti:

Kiva et käyt jo ja kun ilmat lämpenee niin porukka alkaa käydä millasis liiveissä käyt siellä?

Kuohi ittes luuseripelle

• Anonyymi kirjoitti:

Kuohi ittes luuseripelle

puss

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuohi ittes luuseripelle

Delaa peräkammarin luuseri vajakki.

• Anonyymi kirjoitti:

Delaa peräkammarin luuseri vajakki.

puss

• Eskotr kirjoitti:

Kiva et käyt jo ja kun ilmat lämpenee niin porukka alkaa käydä millasis liiveissä käyt siellä?

Mulla on usein kokoliivi jossa sukkanauhat.Pyllyssä muototäytteet ja painavat pehmeät omatekoiset tissit.Joskus kuten tuossa kuvassakin body mallinen liivi.Käytän myös peruukkia.

• Anonyymi
        Eskotr kirjoitti:

puss

Nus nus homo

• Anonyymi
        Liiveissäseisoo kirjoitti:

Mulla on usein kokoliivi jossa sukkanauhat.Pyllyssä muototäytteet ja painavat pehmeät omatekoiset tissit.Joskus kuten tuossa kuvassakin body mallinen liivi.Käytän myös peruukkia.

Silkkipöksyissä seisoo jo, liivit saa kuumaksi. Ukm61

• Anonyymi
        Liiveissäseisoo kirjoitti:

Upea tuo sun profiilikuvassa oleva asu. Itsekkin haaveilen bodyasusta ja isoista rinnoista. Vois vaikka keväällä levareilla pyörähtää, jos rohkeutta riittää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upea tuo sun profiilikuvassa oleva asu. Itsekkin haaveilen bodyasusta ja isoista rinnoista. Vois vaikka keväällä levareilla pyörähtää, jos rohkeutta riittää...

Tulen kyllä levarille,jos näet minut siellä liivit päällä tule rohkeasti lähemmäs,kiva on yhdessä runkata ja tyydyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Tulen kyllä levarille,jos näet minut siellä liivit päällä tule rohkeasti lähemmäs,kiva on yhdessä runkata ja tyydyttää.

Hei varmasti tuun juttelee ja yritän kans sit olla naisten alusasuissa ja yhdessä sit jotain ihanaa kohta varmaan ilmat lämpenee niin pääsee kallioille jne puss

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      72
      1892
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1643
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      141
      1151
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      678
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      642
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      626
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      185
      535
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      51
      500
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      452
    Aihe