Porvoon motarin levari

Kiva paikka ainakin kesäisin ja olen voinut olla siellä naisten alusasuissakin saanut imeä ja pari kertaa peppuunkin t. Erja vanha lutka

13

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä ylhäällä kallioilla pohjoispuolella on jo keväälläkin lämmintä,tarkenee ihan liivisillään.
      Eteläpuolella on muutaman sadan metrin päässä terassi ja grillipaikka,myös penkki ja pöytä.Siellä taas kun lämpenee.

• Kiva et käyt jo ja kun ilmat lämpenee niin porukka alkaa käydä millasis liiveissä käyt siellä?

• Anonyymi
        Eskotr kirjoitti:

Kiva et käyt jo ja kun ilmat lämpenee niin porukka alkaa käydä millasis liiveissä käyt siellä?

Kuohi ittes luuseripelle

• Anonyymi kirjoitti:

Kuohi ittes luuseripelle

puss

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuohi ittes luuseripelle

Delaa peräkammarin luuseri vajakki.

• Anonyymi kirjoitti:

Delaa peräkammarin luuseri vajakki.

puss

• Eskotr kirjoitti:

Kiva et käyt jo ja kun ilmat lämpenee niin porukka alkaa käydä millasis liiveissä käyt siellä?

Mulla on usein kokoliivi jossa sukkanauhat.Pyllyssä muototäytteet ja painavat pehmeät omatekoiset tissit.Joskus kuten tuossa kuvassakin body mallinen liivi.Käytän myös peruukkia.

• Anonyymi
        Eskotr kirjoitti:

puss

Nus nus homo

• Anonyymi
        Liiveissäseisoo kirjoitti:

Mulla on usein kokoliivi jossa sukkanauhat.Pyllyssä muototäytteet ja painavat pehmeät omatekoiset tissit.Joskus kuten tuossa kuvassakin body mallinen liivi.Käytän myös peruukkia.

Silkkipöksyissä seisoo jo, liivit saa kuumaksi. Ukm61

• Anonyymi
        Liiveissäseisoo kirjoitti:

Upea tuo sun profiilikuvassa oleva asu. Itsekkin haaveilen bodyasusta ja isoista rinnoista. Vois vaikka keväällä levareilla pyörähtää, jos rohkeutta riittää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upea tuo sun profiilikuvassa oleva asu. Itsekkin haaveilen bodyasusta ja isoista rinnoista. Vois vaikka keväällä levareilla pyörähtää, jos rohkeutta riittää...

Tulen kyllä levarille,jos näet minut siellä liivit päällä tule rohkeasti lähemmäs,kiva on yhdessä runkata ja tyydyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Tulen kyllä levarille,jos näet minut siellä liivit päällä tule rohkeasti lähemmäs,kiva on yhdessä runkata ja tyydyttää.

Hei varmasti tuun juttelee ja yritän kans sit olla naisten alusasuissa ja yhdessä sit jotain ihanaa kohta varmaan ilmat lämpenee niin pääsee kallioille jne puss

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7756
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3761
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2487
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2155
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      25
      1903
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe