Pankista oli viesti

Anonyymi-ap

Olemme hyväksyneet kirein hampain tämän veroriita-asian. Muista päivittää asiakastiedot ajallaan.

Täh?
Veroriita-asian?
En ole ollut missään tekemisissä kenellekään veroista tai valittanut 12 % veroa, jonka varastavat eläkkeestä. Toinen viesti oli, että emme toimita pankkitunnuksia kenellekään muille .. vastasin, että älä valehtele. Asia on selvitetty Bangkokin lähetystyön kanssa ja voitte laittaa uudet tunnukset minun nimellä, vaikka lapseni osoitteeseen. c/o merkinnällä. Ihmisten on pystyttävä hoitamaan pankki-asioita myös ulkomailta. Oli lähetystön kanta ja näin pankki teki myös kaverille.

Toki se vituttxxx ja itkettää krokotiilin kyyneleitä, kun ei voi olla paha. Tuntuuhan se pahalta katsoa, kun porukat elää täällä Aasiassa Vietnamissa, Thaimaassa, Kambodzassa ja Filippiineillä, kuin siat pellossa. Eläminen on halpaa ja ei rahahuolia. Kyllä se vituttxxx olla Suomessa ja kurjana ymmärrän kyllä... Lähetystön porukka on puolella, koska itse saavat olla myös täällä.

Mutta mikä helvetin veroriita-asian minulla muka oli ? Hyi helvetti, en edes halua keskustella paskaläjän kanssa.

Hyi, helvetissä missä paskassa porukka elää siellä ja vielä kylmässä hyi.

12

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä mitä avauksessa halua kertoa, mutta suomessa pankit näyttävät sulkeva tilejä ulkomailla asuvilta, olen saanut asiasta monta yhteydenottoa, thaimaan valtio on alkanut periä veroja, eläkeyhtiön maksamista eläkkeitä siis niistä jotka tulevat niistä suoraan, suomen ja thaimaan välillä on kahdenkeskeinen sopimus joka kieltää kaksinkertaisen verotuksen, eli siis suomen valtio maksaa takaisin veropalautuksissa edellisen vuoden thaimaanmaksetut verot.

      • Anonyymi

        Siksipä juuri ne on hyvä siirtää omalta tililtä EU alueelta. No, tuskin monellakaan on semmoisia ongelmia palstalla?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­N­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Olen tässä ollut kohta koko talven Thaimaassa, viitisen kuukautta. 60+30 päivän viisumit ensin ja uudet 2 kpl lentäen Suvarnabhumista ulos. Vielä yhden joudun tekemään.

      Jäin pois oman yhtiöni hallituksesta ja töistä, sukupolvenvaihdos on toteutettu. Koska en ole vielä eläkeikäinen enkä pääse työkyvyttömyyseläkkeellekään, ilmoittauduin työttömäksi työnhakijaksi ihan vittuillessani. En ole päivääkään ollut työttömänä ikinä enkä ole koskaan saanut minkäänlaista avustusta mistään, enkä ole hakenutkaan.
      En ole edes saanut sairaslomilta ikinä muilta palkkaa kuin itseltäni. Sellaiset vakuutukset maksaa maltaita, joissa yrittäjä saa kelvollista sairasajan palkkaa.

      On piisannut huumoria, kun olen ilmoittautunut työnhakijaksi jo viime vuoden lokakuun alusta alkaen ja hakenut työttömyyspäivärahaa. Olen vastannut kaikkiin kysymyksiin sitä mukaa kuin ovat kysyneet. Täysin totuudenmukaisesti.
      Kukaan ei huoli vanhaa ukkoa töihin jolla ei ole mistään muualta kokemusta kuin
      yrittämisestä sellaisella alalla, jotka ei työllistä juuri ketään Suomessa.
      Koulutusta ei ole mihinkään. Siivoojaksi ei tässä iässä lähde tällainen kampurajalkainen ukko. Se taitaa olla ainoa jota ovat tarjonneet.

      Eivät ole vieläkään saaneet myönteistä päätöstä työmarkkinatuelle.

      "Jos työssäoloehtosi täyttyy, työttömyystukesi on peruspäiväraha tai ansiopäiväraha.
      Voit saada työmarkkinatukea niin pitkään kuin työttömyytesi jatkuu, sillä sen kestoa ei ole rajoitettu. Kun haet työmarkkinatukea, selvitämme kuitenkin, onko sinulla tarvetta tuelle. Tätä kutsutaan tarveharkinnaksi.
      Jos sinulla ei ole ammatillista koulutusta, voit saada työmarkkinatukea vasta 21 viikon odotusajan jälkeen. Lukio ei ole ammatillinen koulutus. Odotusaika koskee kaikenikäisiä työnhakijoita"

      Joo elikkäs ensin työvoimaneuvoja kertoi että ole yhteydessä tuon 3,5 kuukauden jälkeen. Sitten soiteltiin kalliit puhelut jossa vastaanottaja maksaa Thaimaassa kaksi euroa minuutti jaaritellessa neuvojan kanssa joka urkki kaikenlaista, joka ei kuulu hänelle. Hieman hermostuinkin, joka ei auttanut varmaankaan käsittelyä.

      Ensin hän"unohti" avata minulle mahdollisuuden selvitykseen. Odottelin sitä ja tuli päätös että en ole vastannut. En ollut kun ei ollut mihin vastata. Sitten hän avasi linkin, jossa esitti muutamia kysymyksiä. Kaivelin kaikki tiedot liitteineen. Siihen meni täysi työpäivä. Kuinkas sitten kävikään niin väitti että en ollut vastannut kaikkiin kysymyksiin ja taas tuli hylky.
      Tein työkkärin neuvojasta rikosilmoituksen erehdyttämisestä, virkavelvollisuuden täyttämättä jättämisestä ja tietourkinnasta, johon hänellä ei ole oikeutta. Oli selvittänyt sijaintinikin jotenkin. Tiliotteet toimitin myös vaikka työttömyysturvan kannalta niillä ei pitäisi olla mitään merkitystä. Siellä kun on hyvin rahaa ja verovapaita korvauksia tullut sukupolvenvaihdoksesta johtuen, niin virkailijaa vaan yksinkertaisesti vitutti että rikas mies pyytelee työttömyyskorvauksia Thaimaasta.

      Silläkään ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Työtön on työtön, oli hänellä rahaa tai ei. En ole anelemassa perustoimeentulotukea vaan työmarkkinatukea, joka kuuluu jokaiselle työttömälle joka on täyttänyt työssäolovelvoitteen ja minä olen sen komeasti täyttänyt jo 40 vuotta, joka vuosi yli 2000 tuntia vuodessa.
      Nyt kun tein rikosilmoituksen, tuli toinen ääni kelloon. Pikakäsittely ja vain yksi lisäys ja saan koko puolelta vuodelta korvaukset takautuvasti pahoitteluiden kera.

      • Anonyymi

        Yrittäjien on erittäin vaikea saada tukia, jos et ole maksanut yel-maksujasi ilman niitä ei saa myöskaan ansiosidonnaista eikä oikeastaan muutakaan kelan tukia, katsovat että yrittäjän on kannattava itse vastuu elämästään, yleensä hautaan asti...

        Muuten kelan virkailijat eivät ole virkamiehiä, joten he eivät ole virkavastuussa, sinne otetaan työttömiä töihin muutamaksi kuukaudeksi sitten vaihdetaan toiseen...

        toivotaan että asiasi menee haluamallasi tavalla, mutta sinun pitää olla työmarkkinoiden käytettävissä, ja jos olet thaimaassa, et ole työmarkkinoiden käytettävissä... voihan olla että osa näistä ohjeista on jo vanhentunut, mutta yrittäjän osa ei ole helppo, onneksi ei ole tullut lähdettyä.

        BY NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjien on erittäin vaikea saada tukia, jos et ole maksanut yel-maksujasi ilman niitä ei saa myöskaan ansiosidonnaista eikä oikeastaan muutakaan kelan tukia, katsovat että yrittäjän on kannattava itse vastuu elämästään, yleensä hautaan asti...

        Muuten kelan virkailijat eivät ole virkamiehiä, joten he eivät ole virkavastuussa, sinne otetaan työttömiä töihin muutamaksi kuukaudeksi sitten vaihdetaan toiseen...

        toivotaan että asiasi menee haluamallasi tavalla, mutta sinun pitää olla työmarkkinoiden käytettävissä, ja jos olet thaimaassa, et ole työmarkkinoiden käytettävissä... voihan olla että osa näistä ohjeista on jo vanhentunut, mutta yrittäjän osa ei ole helppo, onneksi ei ole tullut lähdettyä.

        BY NumBall HHN 63v.

        YEL-maksut on pakko maksaa. Jos ne menee perintään, kestää vain hetken ja et voi toimia enää yrityksesi vastuuhenkilönä, sillä luottokelvottomana sinun yrityksesi poistetaan rekistereistä. Jos ajatus on lopettaa yritys tai tehdä vain pari vuotta rahaa, silloin voit jättää ne maksamatta, mutta et pitkässä juoksussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YEL-maksut on pakko maksaa. Jos ne menee perintään, kestää vain hetken ja et voi toimia enää yrityksesi vastuuhenkilönä, sillä luottokelvottomana sinun yrityksesi poistetaan rekistereistä. Jos ajatus on lopettaa yritys tai tehdä vain pari vuotta rahaa, silloin voit jättää ne maksamatta, mutta et pitkässä juoksussa.

        Joo se taisi muuttua viimeisessä yel-uudistuksessa, pakkoperinnäksi, eikä enää kelpaa sekään että arvoit itse tulosi, vaan eläkevakuutusyhtiö arvioi sen puolestasi, toki voit valittaa päätöksestä mutta sinun pitää maksaa kutenkin valitusajalta, ja se voi kestään kuukausia, onhan se hyvä että yrittäjät hoitaisivat eläketurvansa, ilman että siinä iässä pitää turvautua kelan apuun, siis veronmaksajiin, ja onhan siihen sidottu nykyään sosiaaliturvakin... mutta suurin takuueläkkeensaaja ryhmä on entiset yrittäjät joiden työeläke ei riitä edes 1000 euron tasolle.... ei taida olla tilastoa paljonko heille yleensä maksetaan kelantukia.


    • Anonyymi

      Minusta on raukkamaista kiristää ihmisiä tilisiirrolla. He he he et saa eläkettä sinne paratiisiin he he he.

    • Anonyymi

      Pitäkää osoite EUssa niin kaikki toimii..... ja käyttäkää wanhaa analogia 4G Nokiaa, ei (älypuhelimia!) niin eivät voi tietää missä olet.

      Toimii noin mulla jo 14v.

    • Anonyymi

      Minullekin tuli pankista viesti. Pankinjohtaja oli huolestunut minun rahoistani. Väitti mokoma, että setelikasan alimmaiset rahat alkavat homentua. Kehotti pikaisiin toimiin asian suhteen.

    • Anonyymi

      Olemme saaneet olla rauhassa täällä Aasiassa ja nyt alkavat kiristää. Tämä voi johtaa siihen, että vain yläluokka voi nauttia eläkepäiviä vapaana Aasiassa.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😋 K­­u­­u­­m­­­a­t­­­ ­t­­­y­­t­­­ö­­t­­­ ­­o­­d­­o­t­­­t­­a­v­­­­­­a­­t­ ­s­i­­­n­­­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18292977

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe