Mustasukkaisuus kriisi

Anonyymi-ap

Voiko kukaan muu samaistua??? Olen ollut jo 3 vuotta parisuhteessa enkä osaa nauttia siitä koska olen mustasukkainen ja ahdistunut ja yliajattelen paljon. Minä kiehun jos nään mieheni katsomassa tiktokkia jossa nainen on puoli alastomana. No onneksi olen aina sivusilmälläni nähnyt sen skippaavan kaikki sellaiset ja sen foryou on täynnä kone ja korjaus videoita. Kiehun jos joku nainen kävelee meidän edessä jolla on legginsit jotka näyttää että ne on vedetty imurilla pers vakoon. Jos käymme kylpylässä niin ahdistun koska pelkään että mieheni ihailee muita näyttäviä naisia siellä. Kirjaimellisesti vihaan muita naisia sen takia enkä voi itselleni mitään. Minulla ei ole uhkaa että menettäisin mieheni tai etten kelpaa tai ole tarpeeksi hyvän näköinen. Minulla on hyvä itsetunto mutta en osaa selittää että miksi haluan ettei mieheni nää muita naisia seksuaalisena. Tämä aiheuttaa minulle ihan liikaa ahdistusta ja yliajattelemista vaikkei siihen olisi tarve. Jos muut olette kokeneet samaa niin millä pääsette näistä ajatuksista eroon?

6

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lue Katja Myllyviidan kirja 'Mustasukkaisuus'. Alat ymmärtämään itseäsi.

      • Anonyymi

        Ja jos kirjan lukemisen jälkeen huomaat olevasi hämmentynyt ja vailla heränneiden asioiden käsittelyseuraa, varaa aika psykoterapeutin vastaanotolle.


    • Anonyymi

      Mulla auttoi eroon pääsemiseen kun vaihdoin naisen - meni ne ajatukset sen mukana.

      • Anonyymi

        Oho. Miten se auttoi? Miten miehet kokee mustasukkaisuuden kun ei miehillä on isoa persettä näkyvillä jota voisi tuijotella tai mitään muutakaan mitä herutella vaan pitävät asiallisia vaatteita. Toisin ku monet naiset kulkee niin paljaissa vaatteissa että miehet kiusaantuu.


    • Anonyymi

      Omasta kokemuksesta sanoisin, ettei siitä pääse eroon. Sietää ja hillitä voi, eroon ei pääse.

      • Anonyymi

        Pääsee kyllä. Katso kaksi ensimmäistä kommenttia, ammattilaisen puhetta kenties.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe