Koko kansan pressa...

Anonyymi-ap

Ajelin tänään puolenpäivän jälkeen Koillis-Väylän läpi. Yhden ainoan ok. talon pihassa näin lipun tangossa. Eli on siellä ainakin yksi olevinaan porvari, tai sitten se olikin Navalnyin kunniaksi nostettu.
Tälläinen tämä meidän koko kansan "hammaskeiju" todellisuudessa on.

Kannattaa tehdä ensimmäinen vierailu tämän hammaskeijun Ruotsiin, kun kansalta kyseltiin kadulla, näyttäen kuvaa, kukaan ei tiennyt meidän uudesta hammaskeijusta mitään. Kaikki oli hoomoilasena ja kyselivät, kukas hän on....
Pääsisivät hekin näkemään, haistelemaan ja kenties koskettamaankin suurta Suomalaista KOKO KANSAN presidenttiä..
Ja sitten.. Ei kuvia lehteen tai mediaan suu ammollaan, kun lapsetkin jo pelästyy, vaikka hevosia eivät pelkääkään...

Ps. äläkä nyt vaan papukaija aloita sitä iankaikkista vihervasuri jankkaustas.. jookos... Vaan puhu asiaa kerrankin...

56

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänhän on ilmoittanut monta kertaa olevansa Nato- ja Eu-presidentti. Onhan myös CIA- ja WEF-presidentti, joka kysyy aina toimilleen luvan Isäntämaasta.

      • Anonyymi

        WEF


      • Anonyymi

        Pupetti


      • Anonyymi

        Klaus schwab


      • Anonyymi

        Kätyrii


      • Anonyymi

        WEF on paska lahko


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­y­­m­­­f­­o­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pyllykeijuako yhä kaipaatte?

      • Anonyymi

        20:04:28.. Kiitoksia sinun tarjouksesta, mutta jätetään väliin tällä kertaa. Teille on omat areenat kai täällä somessa... hih....


    • Anonyymi

      Ja minä tyhmä kun luulin, että Suomen presidentti.. No, kerrankos sitä erehtyy.. : ((

    • Anonyymi

      Sotketkohan sinä nyt Mr. Finland-kisat ja presidenttiäänestyksen?

    • Anonyymi

      Kannattaisikohan sinun sitten ajella venäjälle päin, jossa "koko kansan presidentti" saa äänestyksissä yli 120% kansan äänistä...?

      • Anonyymi

        20:13:15.. Koskiko...? Hih... Sinä ja sinun koko kansan pressa.. Naurunaihe koko Suomessa.. Valitettavasti... : ((


      • Anonyymi

        20:13:15.. Viitaten aloitukseeni, kiistätkö sen.?? Vai puhutko vaan paskaa täällä kaikkien nähden.?? Kerro.!!


      • Anonyymi

        Tekipä äijä tempun. Kolmanneksella Suomalaisten äänistä koko kansan presidentiksi. Matikka on porvareilla vähän erilaista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20:13:15.. Viitaten aloitukseeni, kiistätkö sen.?? Vai puhutko vaan paskaa täällä kaikkien nähden.?? Kerro.!!

        Eipä ole koskaan Suomessa ollut koko kansan presidenttiä, jos vaikka äänimäärää katsoo saati muita "avuja". Aina löytyy vastarannalle kitisijöitä. Onko se niin vaikeaa ymmärtää vai tarviitko katiskankehyslankaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole koskaan Suomessa ollut koko kansan presidenttiä, jos vaikka äänimäärää katsoo saati muita "avuja". Aina löytyy vastarannalle kitisijöitä. Onko se niin vaikeaa ymmärtää vai tarviitko katiskankehyslankaa?

        06:58:10.. Eipä oo tainu kukaan tähän astisista nimitystä "koko kansan presidentti" saanut 33,3 % kaikkien kansalaisten äänimäärällä..
        Jos sen näin katiskankehyslangasta koittais olevinaan porvarille vääntää.!!
        Jos olen väärässä, väännä langasta.!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        06:58:10.. Eipä oo tainu kukaan tähän astisista nimitystä "koko kansan presidentti" saanut 33,3 % kaikkien kansalaisten äänimäärällä..
        Jos sen näin katiskankehyslangasta koittais olevinaan porvarille vääntää.!!
        Jos olen väärässä, väännä langasta.!!

        No mutta oletkos koskaan kuullut 1/3:osa presidentistä? Vai olisiko sinulla ollut joku muunlainen laskentatapa ko. vaaleissa? Vaikkapa kolmanneksi eniten ääniä saanut valitaan tai vaikka sievimmän kampauksen omaava? Jos vaikka vastaisit katiskankehyslangalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta oletkos koskaan kuullut 1/3:osa presidentistä? Vai olisiko sinulla ollut joku muunlainen laskentatapa ko. vaaleissa? Vaikkapa kolmanneksi eniten ääniä saanut valitaan tai vaikka sievimmän kampauksen omaava? Jos vaikka vastaisit katiskankehyslangalla.

        Ei näköjään mene perille.!! Jos Suomen presidentti saa vain ja ainoastaan 1/3 kaikkien kansalaisten äänistä, voiko sanoa koko kansan presidentiksi.?? Mihis jäi ne 2/3, eli hurja enemmistö kansasta.??
        Jos murtoluvut ja prosenttilasku on hallussa... Se 45% tarkoittaa porvarikonjakin voimakkuutta, ei pressan kannatusta, älä nyt sotke hyvä mies niitä keskenään.. Siltikin....
        Ja kyse ei ole mistään vaalien laskentatavasta, vaan siitä, että ei pidä sanoa "KOKO KANSAN PRESIDENTIKSI". Pääsi nyt vaan nippanappa tähän virkaan. Tämä langasta väännetty, mutta varmaankin turhaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään mene perille.!! Jos Suomen presidentti saa vain ja ainoastaan 1/3 kaikkien kansalaisten äänistä, voiko sanoa koko kansan presidentiksi.?? Mihis jäi ne 2/3, eli hurja enemmistö kansasta.??
        Jos murtoluvut ja prosenttilasku on hallussa... Se 45% tarkoittaa porvarikonjakin voimakkuutta, ei pressan kannatusta, älä nyt sotke hyvä mies niitä keskenään.. Siltikin....
        Ja kyse ei ole mistään vaalien laskentatavasta, vaan siitä, että ei pidä sanoa "KOKO KANSAN PRESIDENTIKSI". Pääsi nyt vaan nippanappa tähän virkaan. Tämä langasta väännetty, mutta varmaankin turhaan....

        Stubb on koko kansan presidentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        06:58:10.. Eipä oo tainu kukaan tähän astisista nimitystä "koko kansan presidentti" saanut 33,3 % kaikkien kansalaisten äänimäärällä..
        Jos sen näin katiskankehyslangasta koittais olevinaan porvarille vääntää.!!
        Jos olen väärässä, väännä langasta.!!

        Ei kaikki kansalaiset ole edes äänioikeutettuja, alle 18 vuotiaat nääs.
        Mitä se nyt nippanappa yli 52% kuitenkin toisella kierroksella halusi Stubbin ja Stubb tuli.
        Se on se suora kansanvaali ja demokratiaa.
        Mutta eihän vasemmisto demokratiaa tunnusta jos ei itse ole vallassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki kansalaiset ole edes äänioikeutettuja, alle 18 vuotiaat nääs.
        Mitä se nyt nippanappa yli 52% kuitenkin toisella kierroksella halusi Stubbin ja Stubb tuli.
        Se on se suora kansanvaali ja demokratiaa.
        Mutta eihän vasemmisto demokratiaa tunnusta jos ei itse ole vallassa...

        21:21:23.. 1/3 osa äänistä kaikista Suomen ÄÄNIOIKEUTETUISTA.!! Ei sulla nyt oikein ymmärrys riitä tähän asiaan.. Jospa menisit vielä koulun penkille ja opettelisit vaikkapa lukemaan ja laskemaan.. Anna urpolle omena lahjaks, se opettaa sinua vähän näissä jutuissa.. Et, vinkiks vaan.!!

        Lapset on vielä asia erikseen.. Ne säikähtää kuvia... No, jääköön sanomatta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21:21:23.. 1/3 osa äänistä kaikista Suomen ÄÄNIOIKEUTETUISTA.!! Ei sulla nyt oikein ymmärrys riitä tähän asiaan.. Jospa menisit vielä koulun penkille ja opettelisit vaikkapa lukemaan ja laskemaan.. Anna urpolle omena lahjaks, se opettaa sinua vähän näissä jutuissa.. Et, vinkiks vaan.!!

        Lapset on vielä asia erikseen.. Ne säikähtää kuvia... No, jääköön sanomatta..

        Kyllä minun mielestä presidentillä pitäisi olla karismaa, auktoriteettia ja sitä jotakin.. Niinkuin Saulilla oli. Sitä kansa kunnioittaa. Mutta ei tälläistä pelleä, olevinaan porvareiden kannustamaa hevosen naamaa.. Nyt nytkähti Suomi rajusti alaspäin urpon ja tämän myötä.. Sääli....
        Olis ollu ihan hyvä pressa vaikka Ahvenanmaalle.!! Kielikin just sopiva.... Ja muut ulkoiset..; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubb on koko kansan presidentti.

        20:49:04.. Voihan se ollakin, mut ei Suomen.... "nauraa" sun jutuilles koko kansan pressasta.. Keksi jotakin parempaa ees...


    • Anonyymi

      EI ole minun ja minun Suomen presidentti Stubb nyt, eikä koskaan!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä se siinä menee. Ei Svinhufvudista ja Kekkosestakaan kaikki tykänneet, Ahtisaaresta ja Halosesta puhumattakaan. Mutta toimeen on tultu ja Suomi mennyt eteenpäin. Jokaisella oli myös hyvät puolensa, niin on Stubbillakin.

      • Anonyymi

        En ole lukenut enkä katsonut uuden presidentin juttuja enkä kuvia.

        Hyppään kaikki yli.
        En tiedä mitä tapahtuu siis.

        Järkyttäviä hammaskuvia, kuin joku hevonen. Paitsi, että hevonen ei joka kerta paljasta hampaitaan.
        No, ei haittaa, kun oon keksinyt keinon olla katsomatta.
        Hyppään yli.


    • Anonyymi

      Pakko se on vaan hyväksyä, ei voi mitään.. Kun ei vaan sotahullu ottais Putinilta ohjuksia tänne itärajalle.. Ja tälle puolelle rajaa..
      Tytönhupakko Valtonen säestää rinnalla, mikä ei ymmärrä yhtään mitään maailman politiikasta, muusta, kuin kännykän räpläämisestä eduskunnassa. Yksi aivan tyhjä hapenkuluttaja, jos kuka.!!

    • Anonyymi

      Kiva juoda konjakkia ja lukea näitä punikkien itkuvirsiä :D

      • Anonyymi

        Varohan.. Ettei mene vaan joskus vielä vika kurkkuun.. "smile"


    • Anonyymi

      No, ei tää nyt kyllä kovin kummosia kiksejä tuo tää paskan makuinen. ei ihme, jos olevinaan porvarit juo tätä vasten tahtoaan.. Kai siitä saa sitten sen urponirvanan....

    • Anonyymi

      Ei tässä kerkeä lippuja salkoon kiskomaan, kun painaa hommat päälle.

    • Anonyymi

      Aikas monella muullakin näytti olevan kiire... Mistähän moinen... ; )

      • Anonyymi

        Ainakin palkkaa nostettiin heti kättelyssä.
        Sen lisäksi vielä ne luentopalkkiot? (à 10.000+)


    • Anonyymi

      Voisin sanoa, että "olipa uutinen".. Kokkareilta itsestään selvyys.. Siitä jo näkee eron Sauliin.. Tulee meillä vielä monesti ikävä häntä tämän hevosennaaman kanssa...

      • Anonyymi

        Joo. enpä katsele "esteettisyys" syistä. Oli karmee kuva Apu-lehden kannessa!
        - Siis todella karmee!

        Vois ainakin yrittää pitää sitä hammasrivistöään piilossa!
        Tottakai on hyvä, että on hyvät hampaat, - mutta silti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. enpä katsele "esteettisyys" syistä. Oli karmee kuva Apu-lehden kannessa!
        - Siis todella karmee!

        Vois ainakin yrittää pitää sitä hammasrivistöään piilossa!
        Tottakai on hyvä, että on hyvät hampaat, - mutta silti...

        Tavjahan se oli oikea silmänilo :D


    • Anonyymi

      Tubbi on kehä 3 pressa. Ylimielinen ihminen

    • Anonyymi

      Kylläpäs nyt Paavo Väyrysen kannattajia kyrsii.

      • Anonyymi

        Ollaanko me kaikki oikeasti eu:ssakaan sillä eiväthän ne kaikki äänestäneet eu:hun liittymisen puolesta...


    • Anonyymi

      Kummallista tirinää ja ihan kuin presidentti menisi vaihtoon valitteluistanne.

    • Anonyymi

      Jos se koillisväylän porukka on kallellaan vasemmalle.

      • Anonyymi

        Voisiko sanoa että ihan pyllyllään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko sanoa että ihan pyllyllään?

        07:48:14... Sinua onkin kyselty jo tuolla toisaalla.. Olet väärällä osastolla pyllys kanssa... "virn"


    • Anonyymi

      Osan kommentoijien mielestä Koillis-Väylän varressa asuu juuri näitä yhteiskunnan elättejä ja vetelehtijöitä.. Niinkö???
      Mistähän ne ovat rahat pieraisseet juuri rakennettuihin uusiin omakotitaloihinkin.

      Ei oikein tuo teidän teorianne nyt taida oikein pitää paikkaansa, tai minä olen sitten umpisokea ja lääkäri varmaankin ottaa sitten kortin pois...

      • Anonyymi

        Onneksi meillä oli kunnon rehelliset vaalit ja hyvä mies saatiin pressaksi, arvostettu kotimaassaan ja ulkomailla. Toisin on Venäjällä, hirviö valitsee itse itsensä jatkamaan älyttömiä julmuuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi meillä oli kunnon rehelliset vaalit ja hyvä mies saatiin pressaksi, arvostettu kotimaassaan ja ulkomailla. Toisin on Venäjällä, hirviö valitsee itse itsensä jatkamaan älyttömiä julmuuksiaan.

        Kuka nyt hyvä mitenkin.. Se älytön julmuus voi tämän meidän sotahullun myötä tehdä vain montun sinunkin talosi kohdalle..
        Voi loppua kirjoittelu tännekin "hyvästä miehestä"... Toivottavasti pysyy nyt jotenkin aisoissa, ettei tarvitse lähteä evakkoon... Liftaa sinä sen "hyvän miehen" kyytiin.... Jospa ottais sut vaikka... ; ))

        Ps: Kukaan ei edes tunne tätä meidän "hyvää miestä". Katsoit kai, kun Ruotsalaisille näytettiin kuvaa ja kysyttiin.. Kai olisivat vastanneet tämän Elitloppet, vai mikä se on se ihahahaaaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt hyvä mitenkin.. Se älytön julmuus voi tämän meidän sotahullun myötä tehdä vain montun sinunkin talosi kohdalle..
        Voi loppua kirjoittelu tännekin "hyvästä miehestä"... Toivottavasti pysyy nyt jotenkin aisoissa, ettei tarvitse lähteä evakkoon... Liftaa sinä sen "hyvän miehen" kyytiin.... Jospa ottais sut vaikka... ; ))

        Ps: Kukaan ei edes tunne tätä meidän "hyvää miestä". Katsoit kai, kun Ruotsalaisille näytettiin kuvaa ja kysyttiin.. Kai olisivat vastanneet tämän Elitloppet, vai mikä se on se ihahahaaaa...

        No jos ruotsalainen kadun tallaaja ei tunne,
        niin väärä mies valittiin!!! Painu sinä älykääpiö metsän kautta Putinin helmoihin ja pysy siellä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ruotsalainen kadun tallaaja ei tunne,
        niin väärä mies valittiin!!! Painu sinä älykääpiö metsän kautta Putinin helmoihin ja pysy siellä!!

        Ei mun tartte.. Olen Suomalainen, enkä hurri ja sinuun näköjään koski vähän tämä totuus.. Anteeksi.! Koeta saada jotenkin unta ja tulla asian kanssa toimeen, että suomalaista nykyistä hevosennaamaa ei vaan yksinkertaisesti tunne kukaan muu, kuin olevinaan Suomalainen velallinen pikkuporvari... "smile"
        Ps: Kyl ne kai viel oppii sen tuntemaankin, älä huoli... hih... Jos osaavat veikata oikeaa lähtöä, vai miten se nyt menikään... ; ))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ruotsalainen kadun tallaaja ei tunne,
        niin väärä mies valittiin!!! Painu sinä älykääpiö metsän kautta Putinin helmoihin ja pysy siellä!!

        Eihän sulla vaan nyt puhjennut verisuoni päästä...??? Pitäiskö soittaa apuja.???


    • Anonyymi

      "Tärkeimpiä tehtäviä suhteiden hoitaminen Washingtoniin". Saatiin täysin jenkkien talutusnuorassa oleva presidentti?

    • Anonyymi

      Kun ees oliskin semmonen, mut täys nolla koko äijä.!!

    • Anonyymi

      Hei; Suomi sai uuden presidentin eikä uudellenvalintaa suoriteta, vaikka te täällä kuinka uhoatte.

    • Anonyymi

      Stubb on kyllä koko Suomen presidentti vaikka ette mahdollisesti häntä äänestäneetkään. Selvisikö yhtään?

      • Anonyymi

        Rehelliset vaalit, ja KANSA valitsi parhaan! Toisin on asiat naapurissa, hirviö valitsee itse itsensä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe