Uskomaton fiilis

Anonyymi-ap

Äsken oli niin syvä vihan tunne että harvoin koen. Tää voi johtua taas tästä yksinäisyyden ja puutteen yhdistelmästä. Uneliaisuus, tunteiden turtuneisuus, viha, passiivis-aggressiivisuus. Nämä kaikki ovat vaihdellen läsnä värittämässä elämääni. Olisipa jotain rauhoittavia nappeja mitä naukkailla. SSRI-lääkkeitä en suostu ikinä käyttämään. Eihän ne oireiden juurisyitä poista vaan saavat mielen vain vihannekseksi tunne-elämän suhteen. Mä näin vierestä kun yksi alkoi käyttämään ja lihoi oikein huolella niiden myötä. Sehän on täysin normaalia että alkaa v*tuttamaan silloin kun elämässä ei ole varsinaisesti mitään sisältöä.

9

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritä päästä vihasta eroon ja ajatella positiivisia ja hyviä asioita. Se auttaa. Siitä tulee hyvä kierre. Liiku ja elä raittiisti. Rukoile ja siunaa muita.

• Anonyymi

"Liiku ja elä raittiisti". Olen tänään elänyt täysin päinvastaisesti kuin tuo 😅. En vain jaksa enää suorittaa koska en näe mitä hyötyisin siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Liiku ja elä raittiisti". Olen tänään elänyt täysin päinvastaisesti kuin tuo 😅. En vain jaksa enää suorittaa koska en näe mitä hyötyisin siitä.

Joskus tulin siihen johtopäätökseen että kun itse mokasin elämäni rakkauden suhteen, niin oikeastaan heitin veivini jo silloin. Tunnen asioita täysillä ja näillä mennään. Siksi kai negatiiviset kokemukset ovat rooliltaan niin merkittäviä elämässäni. Olen kai shut down-moodissa, eli lukossa etenkin sosiaalisten juttujen osalta. - Tämäkin aloittajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus tulin siihen johtopäätökseen että kun itse mokasin elämäni rakkauden suhteen, niin oikeastaan heitin veivini jo silloin. Tunnen asioita täysillä ja näillä mennään. Siksi kai negatiiviset kokemukset ovat rooliltaan niin merkittäviä elämässäni. Olen kai shut down-moodissa, eli lukossa etenkin sosiaalisten juttujen osalta. - Tämäkin aloittajalta.

Käytkö ulkoilmassa? Tapaatko ketään ihmistä? Olen itsekin aika erakko, mutta muutama ihmiskontakti on. Ja koen sen hyvänä asiana.

• Anonyymi

Ei masennuslääkkeet tuollaista tee, vaan antipsykootit.

• Anonyymi

Pakko kysyy mitä tarkoitat ettei masennuslääkkeet tee vaan antipsykot? Ai turruta tunteita vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kysyy mitä tarkoitat ettei masennuslääkkeet tee vaan antipsykot? Ai turruta tunteita vai mitä?

Muuttua vihannekseksi, joka lihoaa.

• Anonyymi

Mikä sulla on nyt se uskomaton tunne tai fiilis? Jos äsken oli viha.. et sä tarvitse niit rauhoittavia nappeja höhlä, Tiedäthän sä sen, ja myöskin mikä sua auttaisi.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 ­­­V­­i­­t­t­u­­ ­­t­ä­­­m­­­ä­ ­k­­u­­u­­­m­­­a­­­ ­n­­­a­­r­­­t­t­­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3603
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3215
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      445
      2506
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      255
      1559
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1304
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1223
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      141
      1150
    Aihe