Miksi ei puhuttu aikanaan? Miksi kaikki meni niin kuin meni :(
Onhan tämä sydäntä särkevää
89
1453
Vastaukset
- Anonyymi
Minun sydäntä ei särje puhumatta jääminen yhdenkän ihmisen takia. En ole pitkään aikaan halunnut puhua kenenkään kanssa!
- Anonyymi
no ei sit varmaan ollut sulle,mutta pakkohan sun oli vastata
- Anonyymi
Samat tunteet.
E - Anonyymi
Mäskit vaan kuivu lattialle muistoksi ripulikiljusta, tai siis anteeksi mistäs te nyt keskustelette? No siis tavallaan kuitenkin samasta asiasta
- Anonyymi
Ja koko kommuuni luvattiin nii ravita viinillä ja leivällä, mutinya pukkaa kaikki lumetta
- Anonyymi
Ei puhumisia voi oikein hyvin hoitaa jos molemmat ei tahdo oikeasti nähdä ja viettää aikaa yhdessä.
- Anonyymi
miksi et halunnut?
- Anonyymi
Tilanne on sitten toivoton 😂
- Anonyymi
Miksi kommentoit tälle äijälle kuin jollekin holhouksenalaiselle, onko sulla joku fantasia päällä vai mikä homma?
- Anonyymi
Niin sepä se, jonkun kanssa olisi edelleen puhuttavaa.
Kenen kanssa sulla jäi puhumatta?- Anonyymi
Miehen vuosien takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen vuosien takaa.
Onko jo myöhäistä ottaa puheeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jo myöhäistä ottaa puheeksi?
Taitaa olla, jos ei sitten tässä jutustelisi. Ei täysi mahdottomuus, jollei sattuma sitten, hullultahan se kuulostaa. Kuka nyt säästä juttelisi.
- Anonyymi
Hän ei koskaan halunnut muunlaisia puheluita harrastaa, kun niitä yksin puheluita. Se on sellaista kuulkaa. Ihastua ei kannata tässä hullussa maailmassa. Pettyy jokaikinen kerta.
- Anonyymi
Ihanko olet vakuuttunut tästä asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko olet vakuuttunut tästä asiasta?
Ihanko olet itsestäsi vakuuttunut suhteessa näihin miehen joutaviin provoamisiin?
- Anonyymi
Sitä tässä selvitetään...
- Anonyymi
Sä taidat olla kunnon peter pan joka liihottelee täysin maan pinnasta irronneena. Sivusta
- Anonyymi
Puhumatomuus kansallisena ilmiönä
- Anonyymi
I don’t it’s a strike
- Anonyymi
Olimme liian lapsia....
- Anonyymi
Lapsellisia..,
- Anonyymi
Mikään ei muutu
- Anonyymi
Ehkä sä jäit, niinhän sinä jäit....
https://m.youtube.com/watch?v=KCdzNfAKoTE- Anonyymi
Niinhän mä jäin. Jäit sinäkin.
- Anonyymi
Voittehan koska vain puhua. Jos molemmat vapaita, ettehän ole vielä mitään menettäneet.
- Anonyymi
Koska hänellä ei ollut tunteita kuten minulla. Siksi kaikki meni kuten meni. Olen jo hyväksynyt sen enkä enää ole edes surullinen siitä. Enemmän surettaa se, jos erehdyn ja hänelläkin oli tunteita. Mutta tiedän sen olevan vain toiveajattelua. Koko juttu oli toiveajattelua, haaveita, mahdottomia toiveita.
- Anonyymi
Kusetit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusetit
Älä puhu musta enää
- Anonyymi
No tuo täytyy varmistaa sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu musta enää
Älä vastaa toisen puolesta täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vastaa toisen puolesta täällä.
Millä tavalla teet nämä rajanvedot miehen monologisoinnin merkeissä? T tirkistäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla teet nämä rajanvedot miehen monologisoinnin merkeissä? T tirkistäjä
I really see the soul
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I really see the soul
And that one was ugly
- Anonyymi
Kyllä se on
- Anonyymi
Puhuttiin aina, mutta ei koskaan meistä ja suhdetta rasittavista asioista. Urheilusta ja politiikasta kykkä puhuttiin. Olin liian kiltti ja annoin asioiden mennä väärään suuntaan. Anteeksi, että meidän juttu loppui.
- Anonyymi
Mun ystävä sanoi joskus kun pitäiskö mun selvittää välit erään kanssa ettei ole hyvä idea.
- Anonyymi
Sanajärjestystä voisit hieman miettiä. Tuossa jää aikalailla arvailujen varaan, että kuka mitäkin mieltä, sinä vai ystävä.
- Anonyymi
Muista että parhaallakin ystävällä on usein taka-ajatuksia. Se ei halua että sinulla on jotain mitä hänelläkään ei ole. Rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista että parhaallakin ystävällä on usein taka-ajatuksia. Se ei halua että sinulla on jotain mitä hänelläkään ei ole. Rakkautta.
Minä itse haluan parhaalle ystävälleni rakkautta. Jos sitä voin itse antaa niin sitä kautta ja jos hän saa sitä toisen kautta niin sitten se on niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä itse haluan parhaalle ystävälleni rakkautta. Jos sitä voin itse antaa niin sitä kautta ja jos hän saa sitä toisen kautta niin sitten se on niin.
En ole sanonut noin että ei pitäisi selvittää välejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanajärjestystä voisit hieman miettiä. Tuossa jää aikalailla arvailujen varaan, että kuka mitäkin mieltä, sinä vai ystävä.
Vaikuttaa trolliäijän provolta, ei kai kukaan ole ensinnäkään niin nolo että a) vastailee näihin samaisen äijän avauksiin aikakaan niin kovin tosissaan tai b) avautuu siitä, että kaveri nostaa housut silloin kun ei itse ylety
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sen takia nyt jarrutteli että ottaen meidän historian huomioon. Siinä saattaakin käydä hassusti. Että oonko nyt ihan varma.
- Anonyymi
On se
- Anonyymi
Niin on, nytkin on ikävä.
Olisi kiva tietää, mitä ajatteli, kun vielä nähtiin.
- Anonyymi
Aina voi kysyä. Joskus voi saada vastauksia.
- Anonyymi
Viisaus puhuu 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisaus puhuu 😂
Tyhmyysjö vastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmyysjö vastaa?
Onko kyseessä joku ilmapieruna kiertävä isolta kirkolta lähetetty kaasupilvi tms?
- Anonyymi
Ymmärrettiin väärin ilmeet tai kehon asennot.
- Anonyymi
Miten ne mielestäsi ymmärrettiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuli että toinen on kiinnostunut samalla tavalla mutta ei ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkki vitonen, kannattaa kysyä suoraan, niin säästää aikaa ja rahaa.
t. Yks tarkan euron nainen 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luullut väärin, mutta ristiriitaista käytös oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkki vitonen, kannattaa kysyä suoraan, niin säästää aikaa ja rahaa.
t. Yks tarkan euron nainen 😁Sulta ei selvästi tuu koskaan kukaan kyselemään vaan joudut juttelemaan itsesi kansa naista esittäen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sun mielestä sun ymmärryksesi laita, tuntuu olevan puutteita kun satsaat trolliäijältä kyselyyn. Ei tullut tinaristiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sun mielestä sun ymmärryksesi laita, tuntuu olevan puutteita kun satsaat trolliäijältä kyselyyn. Ei tullut tinaristiä
Jaaha 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luullut väärin, mutta ristiriitaista käytös oli.
Milä tavalla ristiriitaista? Antoi ymmärtää mutta .. ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kaikki jäbät ei ota näitä juttuja niin hälyttävän vakavasti kuin nasukat ym?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kaikki jäbät ei ota näitä juttuja niin hälyttävän vakavasti kuin nasukat ym?
Ja tämä sivusta, sluta lilla emil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha 😂
Vai tuliko? Onko diplomi seinällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä alkuun antoi kovastikin ymmärtää. Sitten jotenkin tilanne muuttui.
- Anonyymi
En tiedä. Sinun olisi vain tarvinnut pyytää ja olisin ollut valmis pesemään ryijymattosi tai vaihtoehtoisesti posliinisi.
- Anonyymi
Niissä hommissa olisinkin halunnut Sut nähä.
- Anonyymi
Nyt on tosi KUUMA kaveri liikenteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on tosi KUUMA kaveri liikenteessä.
Jos ei näim luovalla esitepastelulla lähe, nii ei sitten millään. Ei vaan yöks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei näim luovalla esitepastelulla lähe, nii ei sitten millään. Ei vaan yöks
Toisekseen kuulostaa enemmän perheenäidin itsensä hemmottelulta tuntisiivoojan merkeissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisekseen kuulostaa enemmän perheenäidin itsensä hemmottelulta tuntisiivoojan merkeissä
Toisaalta parempi ettei lupaa aivan katteettomia, esim yksi pesuri ei koko hallia pese ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta parempi ettei lupaa aivan katteettomia, esim yksi pesuri ei koko hallia pese ym
Niin nämä on näitä tilanteita kun ees trasselia ei jää käteen millä likaset näpit pyyhkiä
- Anonyymi
No, huh huh ;)
- Anonyymi
Olisit mennyt aikanasi TÖIHIN.
- Anonyymi
Lopeta tuo töihin patistaminen. Täällä varmasti monet tekevät tai ovat tehneet aikanaan paljon töitä.
- Anonyymi
Joko kaikki tsäänssit ois takanapäin kuten siipensä megavaleilla polttaneilla?
- Anonyymi
Teen nyt poikkeuksen ja kysyn trollilta. Miksi valitsit trollaamisen?
- Anonyymi
Etpä se sinäkään tunnu niin poikkeavan tästä miestrollista tai ainakin läpinäkyvästi näyt ajavan jotain agendaasi
- Anonyymi
Erittäin hyvä kysymys siellä takarivissä.
Sitä samaa mietin vieläkin. - Anonyymi
Juu on se
- Anonyymi
Sitä oli mykistynyt siitä kaikesta mikä ehti mennä pieleen siinä kun aavisteli mitä olisi voinut olla. Ja ne muut eivät yhtään auttaneet asiaa. Oli mahdotonta ilmaista kaikkea tuohon liittyvää niin ettei olisi vaikuttanut entistäkin hullummalta, selitellä sitä mikä oli selittämätöntä. Ja mikä tuntui siltä kuin se olisi pitänyt jo alkaa ymmärtää puolesta sanasta. Joten päivät alkoivat siinä määrin muistuttaa toisiaan ettei tuntunut olevan kiire kunnes tapahtui se mitä ei olisi kuuna päivänä odottanut kohdalleen sattuvaksi.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂valheellinen totuus
- Anonyymi
Uteliaisuus heräs.Mitä loppu lauseesi oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂valheellinen totuus
Neljältä yöllä keksinyt tällaisen assosiaation trollaavan miehen tekstistä? Uukei
- Anonyymi
No itsehän sä olet meidän jutun aina itse möhlinyt en kyllä enää jaksa tämän enempää
- Anonyymi
niin olenkin. ihan itse möhlinyt. Enkä pelkästään möhlinyt "meidän juttua", vaan elämässäni muita ihmissuhteita. Nurmikon ajonkin mölin syksyllä ja tuolla jään ja lumen alla odottaa kauhee homma. möhlin itse terveyteni ja sen tajuamisen jälkeen olen alkanut möhliä myös mielenterveydessä. Aina tiedän, että syy on oma. Oma moka. Oma vika. Lähtee hyvin rankut jakoon. Parhaiten onnistunkin hämäämään, lähinnä itseäni, että kaikki jotenkin vielä järjestyy. Pikkasen puskee vainoja, että ehkä ei järjesty. Ei tällä ainaisella möhlimisellä kyllä mikään koskaan järjesty. Anteeks.
- Anonyymi
Jumalan siunausta
- Anonyymi
Paremmat ajat koittavat uutta miestä kun saat.
- Anonyymi
Joh8:51 kirjoitukset saattaa elämään https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009842114.html
Huomenta rakas nainen ihanin 🥰 oon ollu nyt aika masentunut ja väsyny 😴, en oo jaksanu oikein sulle kirjottaa, kaipaan ja ikävöin sua 💔, vaikka en oo viestii laittanu 💌 oikein siunattua ja aurinkoista 🌞 alkanutta uutta viikoa sulle rakas 😇 rakastan sinua yli kaiken 💖 olet mulle tärkeä ja rakas ystäväiseni 💕 pidä itsestäsi hyvää huolta äläkä ajaudu vääriin porukoihin 😢 iso hali sulle rakkaani 🤗 oot tosi sydämmellinen ja ihana nainen vain sinua rakastan ja kaipaan, olen vain sinua varten elossa 😭
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949