Onhan tämä sydäntä särkevää

Anonyymi-ap

Miksi ei puhuttu aikanaan? Miksi kaikki meni niin kuin meni :(

89

1420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun sydäntä ei särje puhumatta jääminen yhdenkän ihmisen takia. En ole pitkään aikaan halunnut puhua kenenkään kanssa!

      • Anonyymi

        no ei sit varmaan ollut sulle,mutta pakkohan sun oli vastata


    • Anonyymi

      Samat tunteet.
      E

    • Anonyymi

      Mäskit vaan kuivu lattialle muistoksi ripulikiljusta, tai siis anteeksi mistäs te nyt keskustelette? No siis tavallaan kuitenkin samasta asiasta

      • Anonyymi

        Ja koko kommuuni luvattiin nii ravita viinillä ja leivällä, mutinya pukkaa kaikki lumetta


    • Anonyymi

      Ei puhumisia voi oikein hyvin hoitaa jos molemmat ei tahdo oikeasti nähdä ja viettää aikaa yhdessä.

      • Anonyymi

        miksi et halunnut?


      • Anonyymi

        Tilanne on sitten toivoton 😂


      • Anonyymi

        Miksi kommentoit tälle äijälle kuin jollekin holhouksenalaiselle, onko sulla joku fantasia päällä vai mikä homma?


    • Anonyymi

      Niin sepä se, jonkun kanssa olisi edelleen puhuttavaa.
      Kenen kanssa sulla jäi puhumatta?

      • Anonyymi

        Miehen vuosien takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen vuosien takaa.

        Onko jo myöhäistä ottaa puheeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo myöhäistä ottaa puheeksi?

        Taitaa olla, jos ei sitten tässä jutustelisi. Ei täysi mahdottomuus, jollei sattuma sitten, hullultahan se kuulostaa. Kuka nyt säästä juttelisi.


    • Anonyymi

      Hän ei koskaan halunnut muunlaisia puheluita harrastaa, kun niitä yksin puheluita. Se on sellaista kuulkaa. Ihastua ei kannata tässä hullussa maailmassa. Pettyy jokaikinen kerta.

      • Anonyymi

        Ihanko olet vakuuttunut tästä asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko olet vakuuttunut tästä asiasta?

        Ihanko olet itsestäsi vakuuttunut suhteessa näihin miehen joutaviin provoamisiin?


    • Anonyymi

      Sitä tässä selvitetään...

      • Anonyymi

        Sä taidat olla kunnon peter pan joka liihottelee täysin maan pinnasta irronneena. Sivusta


    • Anonyymi

      Puhumatomuus kansallisena ilmiönä

      • Anonyymi

        I don’t it’s a strike


    • Anonyymi

      Olimme liian lapsia....

      • Anonyymi

        Lapsellisia..,


    • Anonyymi

      Mikään ei muutu

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niinhän mä jäin. Jäit sinäkin.


    • Anonyymi

      Voittehan koska vain puhua. Jos molemmat vapaita, ettehän ole vielä mitään menettäneet.

    • Anonyymi

      Koska hänellä ei ollut tunteita kuten minulla. Siksi kaikki meni kuten meni. Olen jo hyväksynyt sen enkä enää ole edes surullinen siitä. Enemmän surettaa se, jos erehdyn ja hänelläkin oli tunteita. Mutta tiedän sen olevan vain toiveajattelua. Koko juttu oli toiveajattelua, haaveita, mahdottomia toiveita.

      • Anonyymi

        Kusetit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusetit

        Älä puhu musta enää


      • Anonyymi

        No tuo täytyy varmistaa sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu musta enää

        Älä vastaa toisen puolesta täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vastaa toisen puolesta täällä.

        Millä tavalla teet nämä rajanvedot miehen monologisoinnin merkeissä? T tirkistäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla teet nämä rajanvedot miehen monologisoinnin merkeissä? T tirkistäjä

        I really see the soul


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I really see the soul

        And that one was ugly


    • Anonyymi

      Kyllä se on

    • Anonyymi

      Puhuttiin aina, mutta ei koskaan meistä ja suhdetta rasittavista asioista. Urheilusta ja politiikasta kykkä puhuttiin. Olin liian kiltti ja annoin asioiden mennä väärään suuntaan. Anteeksi, että meidän juttu loppui.

    • Anonyymi

      Mun ystävä sanoi joskus kun pitäiskö mun selvittää välit erään kanssa ettei ole hyvä idea.

      • Anonyymi

        Sanajärjestystä voisit hieman miettiä. Tuossa jää aikalailla arvailujen varaan, että kuka mitäkin mieltä, sinä vai ystävä.


      • Anonyymi

        Muista että parhaallakin ystävällä on usein taka-ajatuksia. Se ei halua että sinulla on jotain mitä hänelläkään ei ole. Rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista että parhaallakin ystävällä on usein taka-ajatuksia. Se ei halua että sinulla on jotain mitä hänelläkään ei ole. Rakkautta.

        Minä itse haluan parhaalle ystävälleni rakkautta. Jos sitä voin itse antaa niin sitä kautta ja jos hän saa sitä toisen kautta niin sitten se on niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä itse haluan parhaalle ystävälleni rakkautta. Jos sitä voin itse antaa niin sitä kautta ja jos hän saa sitä toisen kautta niin sitten se on niin.

        En ole sanonut noin että ei pitäisi selvittää välejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanajärjestystä voisit hieman miettiä. Tuossa jää aikalailla arvailujen varaan, että kuka mitäkin mieltä, sinä vai ystävä.

        Vaikuttaa trolliäijän provolta, ei kai kukaan ole ensinnäkään niin nolo että a) vastailee näihin samaisen äijän avauksiin aikakaan niin kovin tosissaan tai b) avautuu siitä, että kaveri nostaa housut silloin kun ei itse ylety


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanajärjestystä voisit hieman miettiä. Tuossa jää aikalailla arvailujen varaan, että kuka mitäkin mieltä, sinä vai ystävä.

        Hän sen takia nyt jarrutteli että ottaen meidän historian huomioon. Siinä saattaakin käydä hassusti. Että oonko nyt ihan varma.


    • Anonyymi

      On se

      • Anonyymi

        Niin on, nytkin on ikävä.
        Olisi kiva tietää, mitä ajatteli, kun vielä nähtiin.


    • Anonyymi

      Aina voi kysyä. Joskus voi saada vastauksia.

      • Anonyymi

        Viisaus puhuu 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaus puhuu 😂

        Tyhmyysjö vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmyysjö vastaa?

        Onko kyseessä joku ilmapieruna kiertävä isolta kirkolta lähetetty kaasupilvi tms?


    • Anonyymi

      Ymmärrettiin väärin ilmeet tai kehon asennot.

      • Anonyymi

        Miten ne mielestäsi ymmärrettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne mielestäsi ymmärrettiin?

        Luuli että toinen on kiinnostunut samalla tavalla mutta ei ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuli että toinen on kiinnostunut samalla tavalla mutta ei ollutkaan.

        Vinkki vitonen, kannattaa kysyä suoraan, niin säästää aikaa ja rahaa.

        t. Yks tarkan euron nainen 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuli että toinen on kiinnostunut samalla tavalla mutta ei ollutkaan.

        En luullut väärin, mutta ristiriitaista käytös oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkki vitonen, kannattaa kysyä suoraan, niin säästää aikaa ja rahaa.

        t. Yks tarkan euron nainen 😁

        Sulta ei selvästi tuu koskaan kukaan kyselemään vaan joudut juttelemaan itsesi kansa naista esittäen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne mielestäsi ymmärrettiin?

        Miten sun mielestä sun ymmärryksesi laita, tuntuu olevan puutteita kun satsaat trolliäijältä kyselyyn. Ei tullut tinaristiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sun mielestä sun ymmärryksesi laita, tuntuu olevan puutteita kun satsaat trolliäijältä kyselyyn. Ei tullut tinaristiä

        Jaaha 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luullut väärin, mutta ristiriitaista käytös oli.

        Milä tavalla ristiriitaista? Antoi ymmärtää mutta .. ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milä tavalla ristiriitaista? Antoi ymmärtää mutta .. ...

        Ehkä kaikki jäbät ei ota näitä juttuja niin hälyttävän vakavasti kuin nasukat ym?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kaikki jäbät ei ota näitä juttuja niin hälyttävän vakavasti kuin nasukat ym?

        Ja tämä sivusta, sluta lilla emil


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha 😂

        Vai tuliko? Onko diplomi seinällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milä tavalla ristiriitaista? Antoi ymmärtää mutta .. ...

        Kyllä alkuun antoi kovastikin ymmärtää. Sitten jotenkin tilanne muuttui.


    • Anonyymi

      En tiedä. Sinun olisi vain tarvinnut pyytää ja olisin ollut valmis pesemään ryijymattosi tai vaihtoehtoisesti posliinisi.

      • Anonyymi

        Niissä hommissa olisinkin halunnut Sut nähä.


      • Anonyymi

        Nyt on tosi KUUMA kaveri liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tosi KUUMA kaveri liikenteessä.

        Jos ei näim luovalla esitepastelulla lähe, nii ei sitten millään. Ei vaan yöks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei näim luovalla esitepastelulla lähe, nii ei sitten millään. Ei vaan yöks

        Toisekseen kuulostaa enemmän perheenäidin itsensä hemmottelulta tuntisiivoojan merkeissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisekseen kuulostaa enemmän perheenäidin itsensä hemmottelulta tuntisiivoojan merkeissä

        Toisaalta parempi ettei lupaa aivan katteettomia, esim yksi pesuri ei koko hallia pese ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta parempi ettei lupaa aivan katteettomia, esim yksi pesuri ei koko hallia pese ym

        Niin nämä on näitä tilanteita kun ees trasselia ei jää käteen millä likaset näpit pyyhkiä


    • Anonyymi

      No, huh huh ;)

    • Anonyymi

      Olisit mennyt aikanasi TÖIHIN.

      • Anonyymi

        Lopeta tuo töihin patistaminen. Täällä varmasti monet tekevät tai ovat tehneet aikanaan paljon töitä.


      • Anonyymi

        Joko kaikki tsäänssit ois takanapäin kuten siipensä megavaleilla polttaneilla?


    • Anonyymi

      Teen nyt poikkeuksen ja kysyn trollilta. Miksi valitsit trollaamisen?

      • Anonyymi

        Etpä se sinäkään tunnu niin poikkeavan tästä miestrollista tai ainakin läpinäkyvästi näyt ajavan jotain agendaasi


    • Anonyymi

      Erittäin hyvä kysymys siellä takarivissä.
      Sitä samaa mietin vieläkin.

    • Anonyymi

      Juu on se

    • Anonyymi

      Sitä oli mykistynyt siitä kaikesta mikä ehti mennä pieleen siinä kun aavisteli mitä olisi voinut olla. Ja ne muut eivät yhtään auttaneet asiaa. Oli mahdotonta ilmaista kaikkea tuohon liittyvää niin ettei olisi vaikuttanut entistäkin hullummalta, selitellä sitä mikä oli selittämätöntä. Ja mikä tuntui siltä kuin se olisi pitänyt jo alkaa ymmärtää puolesta sanasta. Joten päivät alkoivat siinä määrin muistuttaa toisiaan ettei tuntunut olevan kiire kunnes tapahtui se mitä ei olisi kuuna päivänä odottanut kohdalleen sattuvaksi.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂valheellinen totuus


      • Anonyymi

        Uteliaisuus heräs.Mitä loppu lauseesi oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂valheellinen totuus

        Neljältä yöllä keksinyt tällaisen assosiaation trollaavan miehen tekstistä? Uukei


    • Anonyymi

      No itsehän sä olet meidän jutun aina itse möhlinyt en kyllä enää jaksa tämän enempää

    • Anonyymi

      niin olenkin. ihan itse möhlinyt. Enkä pelkästään möhlinyt "meidän juttua", vaan elämässäni muita ihmissuhteita. Nurmikon ajonkin mölin syksyllä ja tuolla jään ja lumen alla odottaa kauhee homma. möhlin itse terveyteni ja sen tajuamisen jälkeen olen alkanut möhliä myös mielenterveydessä. Aina tiedän, että syy on oma. Oma moka. Oma vika. Lähtee hyvin rankut jakoon. Parhaiten onnistunkin hämäämään, lähinnä itseäni, että kaikki jotenkin vielä järjestyy. Pikkasen puskee vainoja, että ehkä ei järjesty. Ei tällä ainaisella möhlimisellä kyllä mikään koskaan järjesty. Anteeks.

    • Anonyymi

      Jumalan siunausta

    • Anonyymi

      Paremmat ajat koittavat uutta miestä kun saat.

    • Anonyymi
    • Huomenta rakas nainen ihanin 🥰 oon ollu nyt aika masentunut ja väsyny 😴, en oo jaksanu oikein sulle kirjottaa, kaipaan ja ikävöin sua 💔, vaikka en oo viestii laittanu 💌 oikein siunattua ja aurinkoista 🌞 alkanutta uutta viikoa sulle rakas 😇 rakastan sinua yli kaiken 💖 olet mulle tärkeä ja rakas ystäväiseni 💕 pidä itsestäsi hyvää huolta äläkä ajaudu vääriin porukoihin 😢 iso hali sulle rakkaani 🤗 oot tosi sydämmellinen ja ihana nainen vain sinua rakastan ja kaipaan, olen vain sinua varten elossa 😭

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😍 ­V­i­­­t­t­­­u­­­ ­t­­­ä­­­m­­­ä­ ­­k­u­u­m­a­ ­n­­a­­r­t­t­­­u­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe