Hornetit varastoon 2030 jälkeen

Anonyymi-ap

Turvakertoimet käyttötuntimäärissä ovat niin suuret, että Hornetteja voisi käyttää hätätilanteessa tiettyihin tehtäviin. Varusmies-lentokonemekaanikot voisivat pitää ne käyttökunnossa. Jonkun koneen kohtalo olisi joutua varaosakoneeksi. Jokunen halli jostain päin Suomea löytyy säilytyspaikaksi. Kohtuullisen vähäisin kustannuksin tämän varmuusvaraston pitäminen onnistuisi varmaan.

7

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Jokunen halli jostain päin Suomea"

      Voi ehkä olla myös Ruotsissa.

      Ne voi lentää hitaasti ja lievin käännöksin vielä 50 vuotta?

      • Anonyymi

        Nopeus sama kuin turistisiirtimellä (900km/h) ja käännös max 2g. Paras muuttaa firmware / ohjelmisto sitä varten.

        Voi laukoa amraam ohjuksia ja tehdä radiohäirintää.


    • Anonyymi

      Viimeiseen käyttöpäivään asti koneet ovat valmiina sotaan, mutta päiväyksen mentyä yli muuttuvat yhdessä yössä lentokelvottomiksi. Vai ovatko suomalaiset vaan niin saitoja, etteivät viitsi antaa edes romujaan Ukrainalle ?

    • Anonyymi

      Ei kuulosta suomalaisen virkamiehen ajattelutavalta. Parempi että laitamme ne kaikki jätepuristimeen heti kun ensimmäinen f-35 on toimitettu. Mietitään sitä sitten jälkikäteen mikä olisi ollut järkevää.

    • Anonyymi

      Lentäjien koulutus konetyypille, huoltohenkilöstön koulutus konetyypille, työkalut ja varaosat konetyypille tarkoittaa kaikki tuplamäärää työtä, kustannuksia ja tehtäviä.

      Ei ole taloudellisesti kannattavaa. Lentäjätkin kun pystyvät pitämään vain yhden konetyypin tyyppihyväksyntää kerrallaan.

      Mistä löytyy ilmavoimien budjettiin kouluttaa ja palkata pysyvästi tupla määrä lentäjiä. Yhdet Horneteille ja toiset lentäjät F-35 hävittäjille?

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😍 K­u­­u­­m­­­a­­t­­­ ­­­t­y­­­t­ö­­­t­ ­o­­­d­o­t­­­t­­­a­­v­­­a­t­ ­­­s­i­n­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18295123

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe