On niin mt touhuksi mennyt tämä palsta

Anonyymi-ap

etten jaksa enää lukea.
Susta miehestä tykkään edelleen silti.
Hyvää viikonloppua VAIN sinulle rakas.

47

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää viikonloppua rakas naine.

• Anonyymi

Thanks!

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Meillä olisi naisen kanssa yhteinen palsta jossain valitsemassamme viestisovelluksessa. Kirjotettaisiin sinne kaikkia rakkausjuttuja. Tai tuskin. Itse tahtoisin niin läheisen suhteen että joka päivä saisi sanoa kaiken mitä on mielessä hänelle kasvokkain. Jotenkin ei kiinnosta kun tuo yksi trolli hakee huomiota mahdollisimman sairailla jutuillaan (kokeilee mitä voi kirjoittaa ilman että siihen puututaan) ja sitten nuo s-aiheiset keskustelut. Oksettavia.

• Anonyymi

Meillä olisi mies toisemme eikä mitään sovelluksia tarvittaisi. Toinen tietäisi pelkästä katseesta mitä toisella mielessä. Luulen että kaivattuni kanssa onnistuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä olisi mies toisemme eikä mitään sovelluksia tarvittaisi. Toinen tietäisi pelkästä katseesta mitä toisella mielessä. Luulen että kaivattuni kanssa onnistuisi.

Olen ennalta-arvattava. Koko ajan pitäisi saada olla hänen vierellään. Muuten näytän masentuneelta.

• Anonyymi

No esim tuosta pedarista on tehty ilmiantoja yp vastas mulle että sen ip on bannttu monesti mut kun ip on helppo vaihtaa heti kenen vaan
      Ja yp sano ettei oikeen muuta keinoa ole koska valtaosan eli kunnollisten käyttö kommentoinnille piyää tietty tasta

• Anonyymi

Ja tän yp vastas mulle just perjantsina eli tää pedar on yp:n tiedossa hyvin

• Anonyymi

Hyvä, että sentään sait vastauksen ylläpidolta.

Olen edelleen sitä mieltä, että rekkautuminen pitäisi tulla täällä pakolliseksi. Ei se trolleja estä, mutta ainakin hidastaisi. Tosin itse en aio täällä niin kauaa roikkua, että tuon päivän näkisin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että rekkautuminen pitäisi tulla täällä pakolliseksi. Ei se trolleja estä, mutta ainakin hidastaisi. Tosin itse en aio täällä niin kauaa roikkua, että tuon päivän näkisin...

Juu sain ja he on saanu paljo ilmiantoja siitä pedarista esim ja sanovat että on inhottava ilmiö ja pyrkivät jatkossakin sen viestit poistamaan mut se just se kun ip tosiaan kätsää vaihtaa heti ku tulee bannatuksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo en mäkä usko että rekkautumissääntö tulee koska kun s24 chatteihin tuli se ja anot jävis niin chatit kuivu kokoon ja käyttäjät väheni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu sain ja he on saanu paljo ilmiantoja siitä pedarista esim ja sanovat että on inhottava ilmiö ja pyrkivät jatkossakin sen viestit poistamaan mut se just se kun ip tosiaan kätsää vaihtaa heti ku tulee bannatuksi

Tosin uskon että seriffit saattaa palata niitä oli 20v sittenja ne valvo tiiviisti palstojakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tän yp vastas mulle just perjantsina eli tää pedar on yp:n tiedossa hyvin

Nii on se on se pedometsästäjä. Viranomaisetkin tutkii sitä kerrottiin ja sen ip osoiteet ja Aijaa.com sähköpostikin on nyt tiedossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii on se on se pedometsästäjä. Viranomaisetkin tutkii sitä kerrottiin ja sen ip osoiteet ja Aijaa.com sähköpostikin on nyt tiedossa

Ihan täyttä päätä tutkivat nyt pedonmetsästäjää? Onpa sulla ätmi kosmoksellista juttua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan täyttä päätä tutkivat nyt pedonmetsästäjää? Onpa sulla ätmi kosmoksellista juttua

Tällainen eksklusiivinen tiedottaminen ei ole kai tyypillistä kuin televisiosarjoissa, mutta ei siitä sen enempää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällainen eksklusiivinen tiedottaminen ei ole kai tyypillistä kuin televisiosarjoissa, mutta ei siitä sen enempää

Niin ellei hurmostilassa keksi näitä käänteitä mitkä luo uskoa muille fundamentalisteille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se tekee tappo uhkauksia mustalle sudelle. Tänään siitä tehtiin rikosilmoitus kun uhkasi tappaa. Varmaan poliisi tulee käymään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en kannata rekkautumista. Koko palstasta menisi idea kun idea on kirjoittaa kuin hänelle. Tunteiden purkua. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se tekee tappo uhkauksia mustalle sudelle. Tänään siitä tehtiin rikosilmoitus kun uhkasi tappaa. Varmaan poliisi tulee käymään

Nämä siis sivullisia tässä ketkä keskustelee. Liian sekavia minuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tottakai tulee rupattelemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tottakai tulee rupattelemaan

Priorisoidaan heti- valkoinen mies on stressaantunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en kannata rekkautumista. Koko palstasta menisi idea kun idea on kirjoittaa kuin hänelle. Tunteiden purkua. ap

Ei se rekkautuminen sitä estä. 🫤 Ei kukaan pakota rekisteröitymään tunnistettavalla nimimerkillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se rekkautuminen sitä estä. 🫤 Ei kukaan pakota rekisteröitymään tunnistettavalla nimimerkillä.

Jostain syystä sulla on mies pakottava tarve luoda näitä eri naisprofiileita tänne, kerro lisää kuuntelen myötätuntoisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Estää se. Ei nikillisiä voi kuvitella kaivatukseen, Jos kaikilla on nikki niin kukaan ei voi olla hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhut palturia nimittäin rikosilmoa ei pysty tehfä anonyymista sillä siihen tarvotaan aito henkilöllisyys elu se tyssää jo alkuun, huomaa ettet ole tehny rikosilmotusta koskaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhut palturia nimittäin rikosilmoa ei pysty tehfä anonyymista sillä siihen tarvotaan aito henkilöllisyys elu se tyssää jo alkuun, huomaa ettet ole tehny rikosilmotusta koskaan

Et kai oikeasti usko että kirjoittelet anonyymisti🤣sinut tunnistetaan kyllä jos tarve on.

• Anonyymi

Viikonloppuja.

• Anonyymi

Kiitos paaaljooon.

• Anonyymi

Eikö se sunnuntaihin asti vielä oo se weekend? Sivusta

• Anonyymi

Onneksi on suklaata suruun.

• Anonyymi

Mulla ei ole eikä tule. Tomaatteja ostin jättipussin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole eikä tule. Tomaatteja ostin jättipussin.

Syö sinä niitä tomaatteja sitten !!1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö sinä niitä tomaatteja sitten !!1

Tietysti syön. Lempparia leivän päällä.

• Anonyymi

Ärrällä oli paljon tarjouksia- monta levyä kympillä eli tyylii joku puoli heikkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärrällä oli paljon tarjouksia- monta levyä kympillä eli tyylii joku puoli heikkiä

Ärrällä vai yhdistyksellä ry?

• Anonyymi

Kiitos H 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

• oon samaa mieltä, en mä tiedä onks se sitte nuorten paha ole yleisesti vai mikä siihe on syynä 🤔 mut kylhä semmoset ikävät kommentit on selvästi lisääntyny tääl 😢 tulee tietysti aina paha mieli ku joutuu lukee semmosii ikävii kommenttei 😭 ja menee ihon alleki kommentit aika usein💔... on surullista et meidän nuoriso voi suomessa näin huonosati et pitää muita kiusata ja haukkuu 😪 kun tuntuu ettei itsekään oikein jaksa 😴. voit koska tahansa lähettää mulle viestii rakas ystäväiseni 🙂 jos tuntuu ettet jaksa, kaipaat tukea apua tai neuvoja mahdottomalta tuntuvaan tilanteeseen 😊 oikein siunattua 🙏 ja aurinkoista 🌞 kevättalvea sulle rakas ystäväiseni 🥰 ja paljon haleja 🤗 ja voimaa jaksaa huomiseen 💝 kyllä me tästä yhdessä selvitään 💕 olet mulle tärkeä ja rakas ystäväiseni 🥰 kelpaat mulle just sellasena ku oot ✌️💖🎗

• Anonyymi

No enhän pysty lähettää. En tiedä minne. 😥💖🎗🤗💕😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No enhän pysty lähettää. En tiedä minne. 😥💖🎗🤗💕😢

Pystyn lähettämään mutta en kaipaa tuota miestä....

• Anonyymi

Joo hyvää yötä 💖😴🤗

• Anonyymi

Kiitos kiitos. Mutkun mulla tuo Amalia vielä tässä on, niin voitko odottaa?
      T Aukusti 82v,

• Anonyymi

vain naiselle oot rakas ja ihana

• Anonyymi

Only for who?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Only for who?

Se on yksi noista troIIeista. Ei vakavissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on yksi noista troIIeista. Ei vakavissaan.

Tottakai näin, siksi kyselinkin

• Anonyymi

Hopjpdcuio

• Anonyymi

Asbgytk :D

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1881
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      148
      1837
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      169
      1410
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1385
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      153
      1353
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe