Jättikatkaravuista

Anonyymi-ap

NumBalli sanoi ettei ole niitä ikinä nähnyt Thaimaassa ja on syönyt vain alle viisi senttisiä kun aidot katkikset ovat yleensä 15 - 20 senttisiä.

Suosittelen NumBallille käyntiä tämän
https://www.youtube.com/watch?v=alKUgqb8qNc
videon ravintolassa.

Videolla silkkipaitainen poju opettaa kuinka toimia.

PS. Älä katkeroidu kun huomaat pojulla olevan hienompi vyölaukku kuin sinulla.

32

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi rakas en katkeroidu, saan uuden lehmännahkalaukun 2000 bahtilla koska tahansa, millainen tahansa, ja vielä hyvin tehty 100 % nahkaa, kihti rajoittaa kung syöntiä... miten sinun kanan ja porsaanluusi.

      • Anonyymi

        Kyllä se taitaa olla ihan joku muu kuin kihti, mikä rajoittaa...
        "tuossa meidän tämän päivän safkamme, tilasin riisiä ravulla, tuli riisiä katkaravulla, siksi pöydässä on paljon katkiksia ihan liikaa, olisiko ollut 15-20 jättikokoista. https://ibb.co/gV1mDwx
        By NumBall HHN 63v."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se taitaa olla ihan joku muu kuin kihti, mikä rajoittaa...
        "tuossa meidän tämän päivän safkamme, tilasin riisiä ravulla, tuli riisiä katkaravulla, siksi pöydässä on paljon katkiksia ihan liikaa, olisiko ollut 15-20 jättikokoista. https://ibb.co/gV1mDwx
        By NumBall HHN 63v."

        Jättikokoisia, heh heh... VITTUMIKÄIDIOOTTI.


      • Anonyymi

        Arvonta lähtinää, ravunpyrstö ei ole katkarapua, täällä on tuossa naapurikaupungissa sadoittain isoja keinoaltaita, jossa viljellään jättikatkiksia, sieltä nuo kuvassa olevat tulevat... Enpä ole paljon muunlaisia vastaan tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvonta lähtinää, ravunpyrstö ei ole katkarapua, täällä on tuossa naapurikaupungissa sadoittain isoja keinoaltaita, jossa viljellään jättikatkiksia, sieltä nuo kuvassa olevat tulevat... Enpä ole paljon muunlaisia vastaan tullut.

        Ne tuodaan bangkokista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvonta lähtinää, ravunpyrstö ei ole katkarapua, täällä on tuossa naapurikaupungissa sadoittain isoja keinoaltaita, jossa viljellään jättikatkiksia, sieltä nuo kuvassa olevat tulevat... Enpä ole paljon muunlaisia vastaan tullut.

        NumBallin kuvan jättikatkaravut eivät ole aitoja jättikatkarapuja.

        https://ibb.co/gV1mDwx

        Tuon kuvan katkaravut ovat halvimpia ja huonolaatuisimpia katkarapuja mitä Thaimaan markkinoilta löytyy. Nimeltään Kung Koo (กุ้งโก้).

        Kymmenen vuotta Thaimaassa ja onnistuu tekemään tilauksen, missä ravut muuttuvat katkaravuiksi!?! Tekisi mieli alentua yksikkökaksikon tasolle ja sanoa mielikuvitusystävänsä sanoilla suoraan millainen tapaus on kyseessä, mutta jääköön sanomatta.

        Rapu : Puu (ปู)
        Katkarapu : Kung (กุ้ง)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tuodaan bangkokista.

        Rapujen kasvatusaltaat ovat Hua Hinin naapurissa. Siellä kasvatetaan kaiken kokoisia rapuja. Ilmankos Hua Hinissä on Thaimaan parhaat rapuravintolat.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rapujen kasvatusaltaat ovat Hua Hinin naapurissa. Siellä kasvatetaan kaiken kokoisia rapuja. Ilmankos Hua Hinissä on Thaimaan parhaat rapuravintolat.

        Hua Hinissä on ihan hyviä rapuravintoloita, muualta Thaimaasta tosin löytyy parempia.

        Luonnossa vapaana kasvaneet jättiläiskatkaravut ovat monestakin syystä parempia kuin altaissa kasvatetut.

        NumBalli voisikin nimetä muutaman Hua Hinin jättikatkarapuja tarjoavan ravintolan. Kuvansa ravintolan en usko olevan Thaimaan parhaan rapuravintolan.

        Laitan tähän nopeasti vain kolme linkkiä ravintoloista, joissa olen itse syönyt jättikatkarapuja ja voin vakuuttaa, että ovat parempia kuin nuo NumBallin "jättikatkaravut".

        https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g735212-d3704038-Reviews-Siam_77_Home_Restaurant-Nonthaburi_Nonthaburi_Province.html

        https://restaurantguru.com/บ้านไม้ริมน้ำ8ริ้ว-Na-Muang-Chachoengsao

        https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g303897-d3709888-Reviews-Ruan_Thai_Kung_Pao-Ayutthaya_Ayutthaya_Province.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hua Hinissä on ihan hyviä rapuravintoloita, muualta Thaimaasta tosin löytyy parempia.

        Luonnossa vapaana kasvaneet jättiläiskatkaravut ovat monestakin syystä parempia kuin altaissa kasvatetut.

        NumBalli voisikin nimetä muutaman Hua Hinin jättikatkarapuja tarjoavan ravintolan. Kuvansa ravintolan en usko olevan Thaimaan parhaan rapuravintolan.

        Laitan tähän nopeasti vain kolme linkkiä ravintoloista, joissa olen itse syönyt jättikatkarapuja ja voin vakuuttaa, että ovat parempia kuin nuo NumBallin "jättikatkaravut".

        https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g735212-d3704038-Reviews-Siam_77_Home_Restaurant-Nonthaburi_Nonthaburi_Province.html

        https://restaurantguru.com/บ้านไม้ริมน้ำ8ริ้ว-Na-Muang-Chachoengsao

        https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g303897-d3709888-Reviews-Ruan_Thai_Kung_Pao-Ayutthaya_Ayutthaya_Province.html

        Olen syönyt nuo isan ravintolassa joka on yksi 10 suosimastani paikasta, minä tuskin viitsin vaivautua lukemaan noita sinun linkkejäsi, minulla on toiset tavat arvioida minne kannattaa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syönyt nuo isan ravintolassa joka on yksi 10 suosimastani paikasta, minä tuskin viitsin vaivautua lukemaan noita sinun linkkejäsi, minulla on toiset tavat arvioida minne kannattaa mennä.

        ja se tapa on 10 vuoden asuminen thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi vaan. Bangkok ja Hua Hin ovat kaukana toisistaan. Käy ihmeessä tutustumassa Hua Hinin rapualtaisiin niin tulet toisiin aatoksiin kun näet todellisuuden.

        Kaikki ravut ja kalat tuodaan bangkokista. Näinhän olet väittänyt. Kaikki mitä muualla kasvatetaan viedään bangkokiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syönyt nuo isan ravintolassa joka on yksi 10 suosimastani paikasta, minä tuskin viitsin vaivautua lukemaan noita sinun linkkejäsi, minulla on toiset tavat arvioida minne kannattaa mennä.

        Sinä arvioitkin ravintolat halvimman mukaan. Ne ovatkin sitten ruokaloita. Nyt keskustellaan ravintoloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syönyt nuo isan ravintolassa joka on yksi 10 suosimastani paikasta, minä tuskin viitsin vaivautua lukemaan noita sinun linkkejäsi, minulla on toiset tavat arvioida minne kannattaa mennä.

        Tarkoitatko tätä ravintolaa?

        Isan-restaurant

        Address: 11 Hua Hin 88/2 Alley, Hua Hin, Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan 77110, Thailand


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syönyt nuo isan ravintolassa joka on yksi 10 suosimastani paikasta, minä tuskin viitsin vaivautua lukemaan noita sinun linkkejäsi, minulla on toiset tavat arvioida minne kannattaa mennä.

        Thaimaan paras rapuravintola on siis isan ravintola hua hinissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tätä ravintolaa?

        Isan-restaurant

        Address: 11 Hua Hin 88/2 Alley, Hua Hin, Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan 77110, Thailand

        Vaikea sano kun en osaa ensimmäistäkään ravintolaa osoitteen pohjalta etsiä, eiks se ole enemmänkin näitä tritrap hommia... mutta tämä on tietä 3218 sisämaahan päin 5-7 kilsaa, tiensuuntaisesti vasemmalla puolella kun mennään sisämäähan päin.ja oikealla kun mennään rantaan päin...

        Sen nimi on esan ban suan, 175 Hin Lek Fai, Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan 77110, Thaimaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tätä ravintolaa?

        Isan-restaurant

        Address: 11 Hua Hin 88/2 Alley, Hua Hin, Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan 77110, Thailand

        Oikeastaan tuo junaradan rannanpuolella käyn verraten harvoin jos ei oteta huomioon ostareita niitä paria siellä, eikä soi 88 ravintolakeskittymää, tuo esan on aika iso paikka, siellä on vuorossa päivällisaikaa 10-30 henkilökuntaan kuuluvaa niin kokkeja, tarjoilijoita, hovimestari, enpä ole montaa mestari hua hinissa tavannut, joten asiakkaitakin on yleensä laajalla alueella paljon, ravintola on ollut tuossa paikassa ainakin 10 vuotta, pidemmältä ajalta minulla ei ole kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä arvioitkin ravintolat halvimman mukaan. Ne ovatkin sitten ruokaloita. Nyt keskustellaan ravintoloista.

        Väärin arvion paikan ruuanlaadun mukaan, ja kun käyntikertoja on tullut jopa satoja, yhteen paikkaan tietää mitä saa etukäteen, tottakai hintakin vaikuttaa, voit saada turistialueelta huonolaatuista ruokaa kovaan hintaan, sellaiset paikat jää väliin, jo ensimmäisestä kerrasta tulee aina myös viimeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sano kun en osaa ensimmäistäkään ravintolaa osoitteen pohjalta etsiä, eiks se ole enemmänkin näitä tritrap hommia... mutta tämä on tietä 3218 sisämaahan päin 5-7 kilsaa, tiensuuntaisesti vasemmalla puolella kun mennään sisämäähan päin.ja oikealla kun mennään rantaan päin...

        Sen nimi on esan ban suan, 175 Hin Lek Fai, Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan 77110, Thaimaa

        E-san Baan Suan ei todellakaan kuulu Thaimaan parhaimpiin rapuravintoloihin kuten väitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-san Baan Suan ei todellakaan kuulu Thaimaan parhaimpiin rapuravintoloihin kuten väitit.

        Missäs minä olen niin kertonut, voitko kertoa, ne 50 kertaa vähintään mitä olen siellä syönyt, ruoka on ollut hyvää, mutta ei kauhean halpaa, kerro samalla mikä sinun ongelmasi tarkalleen ottaen on ja mikäs saa sinut kertomaan että minä olen kertonut, kun en ole koskaan missään todennut mitään rapuravintoloista, kun käymme e-san paikassa syömässä ruokailu maksaa 600-800 bahtia kahdelta henkilöltä, muualla selvästi halvempi, oletko mielisairas vai 2010/laiffila palstan heikoin lenkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs minä olen niin kertonut, voitko kertoa, ne 50 kertaa vähintään mitä olen siellä syönyt, ruoka on ollut hyvää, mutta ei kauhean halpaa, kerro samalla mikä sinun ongelmasi tarkalleen ottaen on ja mikäs saa sinut kertomaan että minä olen kertonut, kun en ole koskaan missään todennut mitään rapuravintoloista, kun käymme e-san paikassa syömässä ruokailu maksaa 600-800 bahtia kahdelta henkilöltä, muualla selvästi halvempi, oletko mielisairas vai 2010/laiffila palstan heikoin lenkki.

        Tuolla ylempänä 2024-03-03 10:28:40 kirjoitit:

        "Rapujen kasvatusaltaat ovat Hua Hinin naapurissa. Siellä kasvatetaan kaiken kokoisia rapuja. Ilmankos Hua Hinissä on Thaimaan parhaat rapuravintolat".

        Tuossa kirjoitit HUA HINISSÄ ON THAIMAAN PERHAAT RAPURAVINTOLAT.

        Tässä ketjussa keskustellaan nimen omaan JÄTTIKATKARAVUISTA.

        Sinulle esitettiin muutama Thaimaan parhaista jättikatkarapuravintola vertailukohteeksi.

        Sinua pyydettiin nimeämään muutama vastaava Hua Hinistä.

        Nimesit e-san paikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ylempänä 2024-03-03 10:28:40 kirjoitit:

        "Rapujen kasvatusaltaat ovat Hua Hinin naapurissa. Siellä kasvatetaan kaiken kokoisia rapuja. Ilmankos Hua Hinissä on Thaimaan parhaat rapuravintolat".

        Tuossa kirjoitit HUA HINISSÄ ON THAIMAAN PERHAAT RAPURAVINTOLAT.

        Tässä ketjussa keskustellaan nimen omaan JÄTTIKATKARAVUISTA.

        Sinulle esitettiin muutama Thaimaan parhaista jättikatkarapuravintola vertailukohteeksi.

        Sinua pyydettiin nimeämään muutama vastaava Hua Hinistä.

        Nimesit e-san paikan.

        En kirjoittanut enkä nimennyt yhtään mitään.. kirjoitin kyllä että naapurikaupungissa on satoja katkisten kasvatusaltaita, e-san on erinomainen ravintola, mutta ei se mikään katkarapuravintola ole, se on isanin alueen ruokia tarjoava ravintola, ja iso sellainen, yksi hua hinin suuremmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut enkä nimennyt yhtään mitään.. kirjoitin kyllä että naapurikaupungissa on satoja katkisten kasvatusaltaita, e-san on erinomainen ravintola, mutta ei se mikään katkarapuravintola ole, se on isanin alueen ruokia tarjoava ravintola, ja iso sellainen, yksi hua hinin suuremmista.

        Ahaa...

        Kirjoitit siis tämän:
        "Rapujen kasvatusaltaat ovat Hua Hinin naapurissa. Siellä kasvatetaan kaiken kokoisia rapuja."

        Tätä et siis kirjoittanut:
        Ilmankos Hua Hinissä on Thaimaan parhaat rapuravintolat.

        Selvä kuin pläkki 8)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-san Baan Suan ei todellakaan kuulu Thaimaan parhaimpiin rapuravintoloihin kuten väitit.

        Juuri näin. Pasanen päästelee suustaan jälleen sitä itteään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NumBallin kuvan jättikatkaravut eivät ole aitoja jättikatkarapuja.

        https://ibb.co/gV1mDwx

        Tuon kuvan katkaravut ovat halvimpia ja huonolaatuisimpia katkarapuja mitä Thaimaan markkinoilta löytyy. Nimeltään Kung Koo (กุ้งโก้).

        Kymmenen vuotta Thaimaassa ja onnistuu tekemään tilauksen, missä ravut muuttuvat katkaravuiksi!?! Tekisi mieli alentua yksikkökaksikon tasolle ja sanoa mielikuvitusystävänsä sanoilla suoraan millainen tapaus on kyseessä, mutta jääköön sanomatta.

        Rapu : Puu (ปู)
        Katkarapu : Kung (กุ้ง)

        Juuri näin. Ihmeellinen inisijä tämä Hua Hinin Hessu Homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ihmeellinen inisijä tämä Hua Hinin Hessu Homo.

        Hopo.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­N­­y­­m­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vyölaukku on tyypillnen asuste kahdenviikonmiljonäärillä.

    • Anonyymi

      Rapuja ..... rapuja ..... pääartisti ei syö rapuja ..... voi voi sentään, ei syö rapuja.

    • Anonyymi

      menee Nakluan torille ,siellä on monenlaista meren elävää

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe