Palkaton sairaslomapäivä

Anonyymi-ap

Hakisitko sellaiseen firmaan työhön jossa tietäisit että et saisi ensimmäiseltä saikkupäivältä palkkaa. Onko tuo jokin kannustin vai mikä ?

72

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä minuun vaikuttaisi mitenkään jos on sopivan haasteellinen / innostava urakkatyö ja mukavat työkaverit.
      En muutenkaan harrasta saikkupäiviä. Joskus oon ollut viikon eikä siinä ole palkatonta kuin 1/7.

      • Anonyymi

        Kuvitteletko olevasi AINA niin terve, ettet kyykähdä siivillesi sinäkin.
        Aika epeli, juuri sinunlaisesi ovat niitä, jotka äänekkäällä röyhkeydellään pilaavat koko työyhteisön.
        Näitä sanottiin aikoinaan : etupenkin öykkäreiksi ja silmänpalvojiksi.


      • Anonyymi

        Olisi, et ole koskaan työtä tehnyt.. haaveilet kuin NAMOLAINEN


      • Anonyymi

        Kukaan, normaali ihminen ei rakasta saikkupäiviä, MUTTA, tulee tilanteita, jolloin muu ei auta, esimerkkejä ei tarvita.
        Ollenet joku pikku yrittäjä, kantapäillä nousija, se siitä.
        VASTAUS;
        kiertäisin firman kaukaa/häikäilemättömyys paistaisi läpi/
        Näitä kantapäähemmoja riittää, lisäksi pienet firmat ovat mitään sanomattomia.
        Oman onnensa seppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko olevasi AINA niin terve, ettet kyykähdä siivillesi sinäkin.
        Aika epeli, juuri sinunlaisesi ovat niitä, jotka äänekkäällä röyhkeydellään pilaavat koko työyhteisön.
        Näitä sanottiin aikoinaan : etupenkin öykkäreiksi ja silmänpalvojiksi.

        SAKSIKÄSISADISTI - PetturiPurra. (( Petosjytky ))


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­­y­­m­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hakisin tietenkin. Tietää ettei joudu täyttää loisijan paikkaa maanantaisin. Tosi hyvä se on. Kaikille sama! Kommarit pois työpaikoilta.

      • Anonyymi

        Höpön höpön, provokaattori, eli lienee yrittäjä itse asialla.


      • Anonyymi

        TA -kertoo tuossa omiaan!
        Eikö AY - ole tehnyt uraa uurtavaa työtä eriarvoisuuden poistamiseksi, työ olojen korjaamiseksi, eikö kaikki nuo ole tuonut hyvinvoinnin, tasa-arvoisuuden Suomeen, nyt oikeisto riipii, lähinnä naisalojen työntekijöitä orjiksi.
        Tämä on vahva suuntaus ISIS - mallista, joka näkyy poimittuna, eri versioina, joka alalla pyörivinä päsmäreinä.
        Oikein tympäisee nämä pikkuWillet, lihaniskaSatoset, kepun takajalka hyppelyt.
        Uskomatonta touhua mennossa.


      • Anonyymi

        Kommenttisi älyvapaa, paistaa läpi, kuin nykyinen rei'itetty leipäviipale, jossa ei mitään syötävää.


      • Anonyymi

        Miten selität et ma saikut on vähentyneet kun saa tehdä etä päiviä kotona. .tämä ryhmä on nyt saanut päähänsä kyykyttäminen heille jotka ei voi tehdä etätöitä.


    • Anonyymi

      Aloittaja on vätys, tekosairaana ryyppyillan jälkeen joka viikko. onhan se tietenkin syy pysyä poissa nuokkumasta työpaikalta, ns. töissä ollessa vain vähän virkeempi..vai mitä

      • Anonyymi

        16.01, mitä sinäkin olet Pyhäjärven hyväksi muuta tehnyt kuin kuluttanut Alkon ovea 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16.01, mitä sinäkin olet Pyhäjärven hyväksi muuta tehnyt kuin kuluttanut Alkon ovea 🤣

        mikä siinä ovessa niin erinomaista on, että sitä ihan työkseen haluais kuluttaa? kaikkea sinä juoppo näkynäs näet, vai että ovea hinkkaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä siinä ovessa niin erinomaista on, että sitä ihan työkseen haluais kuluttaa? kaikkea sinä juoppo näkynäs näet, vai että ovea hinkkaat

        Persu hankaa ja kyöhnää omaa persua Kodin Onnen pitkää ripaa vasten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu hankaa ja kyöhnää omaa persua Kodin Onnen pitkää ripaa vasten.

        Olet siis persu, ei se persuus tee sinusta elostelijaa, sinun omat tapas kylläkin.


    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa.

    • Anonyymi

      Miksi sairastamisesta yleensäkään maksetaan PALKKAA?

      • Anonyymi

        miksi työnantaja tarjoaa ilmaisen työterveyshuollon? Työntekijät voivat itse maksaa, tai itse asiassa, työnantaja pidättää palkasta joka kk, sairastaa tai ei, perun kysymyksen ja vastaan itse--eli ei se niin ilmainen ehkä ole--periaatteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi työnantaja tarjoaa ilmaisen työterveyshuollon? Työntekijät voivat itse maksaa, tai itse asiassa, työnantaja pidättää palkasta joka kk, sairastaa tai ei, perun kysymyksen ja vastaan itse--eli ei se niin ilmainen ehkä ole--periaatteessa.

        ...kirjoittaa joku pienyrittäjä, joka taistelee omasta, yksityisestä herruudestaan, nykäisee heti niskanahasta jos mahdollista
        Näitä varmaan oikeasti on, vielä 2024.


      • Anonyymi

        Älyvapaa kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi työnantaja tarjoaa ilmaisen työterveyshuollon? Työntekijät voivat itse maksaa, tai itse asiassa, työnantaja pidättää palkasta joka kk, sairastaa tai ei, perun kysymyksen ja vastaan itse--eli ei se niin ilmainen ehkä ole--periaatteessa.

        Kuka tekee työn, mistä TA - saa veroparatiisirahansa.
        TYÖNTEKIJÄN NISKANAHASTA, se niskanahka ei ole punainen.


    • Anonyymi

      Miksi työnantaja maksaa yleensä palkkaa ?

      • Anonyymi

        Miksi joku tekisi ilmaiseksi sinulle töitä, kokeilehan sitä viritystä.
        Montakohan päivää pers** kestäisi örveltää, taitaisi henkikulta kakoa pillin päässä.
        Voiko joku untamo, heittää näin äyvapaata tekstiä.
        Tämä on tätä nykykeputeksiä.
        Mihin tämä maailma on menossa?


      • Anonyymi

        Miten tulisit toimeen, YKSIN kuolaisit ja tukehtuisit infarktiin, et liene itse koskaan yrittänyt mitään muuta, kuin soittaa suutasi.
        Halleluja, pois maha pöydältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku tekisi ilmaiseksi sinulle töitä, kokeilehan sitä viritystä.
        Montakohan päivää pers** kestäisi örveltää, taitaisi henkikulta kakoa pillin päässä.
        Voiko joku untamo, heittää näin äyvapaata tekstiä.
        Tämä on tätä nykykeputeksiä.
        Mihin tämä maailma on menossa?

        23.23, kokoomushan tuota palkatonta työtä ajaa jatkuvasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        23.23, kokoomushan tuota palkatonta työtä ajaa jatkuvasti

        Tuo show pyörähti käyntiin tämän hallituksen sekoilun seurauksena.
        LihaniskaSatonen laskee pörssin tuotoksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        23.23, kokoomushan tuota palkatonta työtä ajaa jatkuvasti

        Se on totta, kyllä se on liittynyt keskustaankin hyvin vahvasti.
        Ei siniset silmät.


    • Anonyymi

      Purra ei ole ollut päivääkään saikulla ei tosin töissäkään.

      • Anonyymi

        Purra on varmaan ollut fiksu, liki Einstain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra on varmaan ollut fiksu, liki Einstain...

        Purra ollut alunperin kaukana tästä yhtälöstä.
        Nyt lienee pakkoraossa säksättämässä ja tietenkin ison palkan siivittämänä.


    • Anonyymi

      On se touhua. Ajatelkaa kun lomalla sairastuu niin voi loman keskeyttää sairasloman ajaksi ja jatkaa sitte lomaa kun sairasloma loppuu!?!?! Voi että🤫

      • Anonyymi

        Eihän sitä sairaana voi ollalomalla, työssä kylläkin.


    • Anonyymi

      Henkitoreissani huutaisin aidanseipäätkin apuun, tuo ehdotus on lihaniska Satosen impulssin tuotosta.
      Kuolleena syntynyt, aivoruhjeen synnyttämä ajatusviive.

    • Anonyymi

      Absoluuttisen riskitön elämä takaa vaihtoehdottomuuden. Ihan tyhmäksi ei synny kukaan.

    • Anonyymi

      Pomo ei voi sille mitään kun tekee hitaasti työtä

    • Anonyymi

      Työntekijä tulee sairaana työpaikalle oksentamaan ja tartuttamaan, mikään laki ei kiellä tulemasta työhön tartuttamaan oksennustautia. Yksinkertaista

      • Anonyymi

        Työnantajan on järjestettävä lakisääteinen ehkäisevä työterveyshuolto, vaikka palveluksessa olisi vain yksi työntekijä. Sen sijaan sairaanhoidon järjestäminen on työnantajalle vapaaehtoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantajan on järjestettävä lakisääteinen ehkäisevä työterveyshuolto, vaikka palveluksessa olisi vain yksi työntekijä. Sen sijaan sairaanhoidon järjestäminen on työnantajalle vapaaehtoista.

        ..ja tässä ehkäisevässä työterveyshuollossa ovat asiakkaina 99% päihdeongelmaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantajan on järjestettävä lakisääteinen ehkäisevä työterveyshuolto, vaikka palveluksessa olisi vain yksi työntekijä. Sen sijaan sairaanhoidon järjestäminen on työnantajalle vapaaehtoista.

        Työntekijät maksavat olemattomasta palkastaan sairausvak.maksua.
        Iso bisnes valtion kassaan, raha joka hurahtaa lihaniskojen piirin pyöritykseen .(osa ainakin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..ja tässä ehkäisevässä työterveyshuollossa ovat asiakkaina 99% päihdeongelmaiset.

        Ei nuo näy olevan työvelvoitteisia.
        Piripäissäään sosiaalihuollon syötettävänä, kaikkien nurkissa pyörivinä.
        Vieläpä parhaassa työiässä.
        Miksi näitä on Pyhäjärvellä näin näkyvästi.
        Seilin saarelle, kuokka ja kutimet mukaan, oppisivat, miten ruoka lentää suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuo näy olevan työvelvoitteisia.
        Piripäissäään sosiaalihuollon syötettävänä, kaikkien nurkissa pyörivinä.
        Vieläpä parhaassa työiässä.
        Miksi näitä on Pyhäjärvellä näin näkyvästi.
        Seilin saarelle, kuokka ja kutimet mukaan, oppisivat, miten ruoka lentää suuhun.

        Kokoomuksen märkä päiväuni:työntekijä maksaa rahallisen korvauksen työnantajalle,että SAA tehdä töitä!


    • Anonyymi

      Eikös me työkeskuslaiset maksa siitä ilosta että ovat terapiatoiminnassa

      • Anonyymi

        Jospa ketjun aloittaja menisi vaikkapa töihin, niinkuin aluksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ketjun aloittaja menisi vaikkapa töihin, niinkuin aluksi..

        Minä saan kelalta 5000 e/kk, että eipä tartte työllä rasittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan kelalta 5000 e/kk, että eipä tartte työllä rasittaa

        Haista sinä pitkä v*ttu🤣


    • Anonyymi

      Purran työkokemus 0v 0kk 0pv

      • Anonyymi

        Curriculum Vitae - tollokin heräilee horroksestaan.


    • Anonyymi

      Hakisin....töihinhä olin menossa enkä saikulle

      • Anonyymi

        T y h m ä!


    • Anonyymi

      Työntekijät saa muutenki liian helposti saikkua...

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät kun oot mieleltäsi 🤣


    • Anonyymi

      Entäpä jos työntekijä ei hae saikkua ja kuolee työpaikalla ?

      • Anonyymi

        Tai aiheuttaa onnettomuuden. Syyte ja tuomio rapsahtaa. Hupaisaa muuten, että Pyhäjärvelläkin asiasta meuhkaavat persut, jotka todellakaan ole työnsankareita. Siitä puhe mistää puute?


      • Anonyymi

        Saikun hakemista ei olla kieltämässä!


      • Anonyymi

        Eihän Putin, eikä meillä kok/kepu siitä välitä/taas yksi pelistä pois.
        Sotut ja veroeurot jää aurinkorantalaisten käyttöön/niiden etälääkäreiden ja hoitajatyttöystäviendrinkkeihin.
        Suomi ajautui aika outoihin skenaarioihin.
        Vanhuksia, sairaita, masentuneita makaa jo missäkin.
        "Uupui voimat, loppui työ, rauhan sai, lepopaikan viimeisen".
        Petterit ja surrat tapetille, väärä poliittinen ohjaus, ison pitkän tikun nokkaan.
        Asiat hulahti Uralille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai aiheuttaa onnettomuuden. Syyte ja tuomio rapsahtaa. Hupaisaa muuten, että Pyhäjärvelläkin asiasta meuhkaavat persut, jotka todellakaan ole työnsankareita. Siitä puhe mistää puute?

        Älä höpsi, maha pois pöydältä.


      • Anonyymi

        Sitte on työpaikka auki....


    • Anonyymi

      Yksi menetetty palkka hoidetaan uudella ja pitemmällä sairaslomalla

    • Anonyymi

      Kuinka moni muistaa Olof Palmen hän oli hyvä mies

    • Anonyymi

      ”Entäpä jos työntekijä ei hae saikkua ja kuolee työpaikalla ?”

      Ei saatana! Mistä näitä tulee? Ihan vaan vinkkinä että jos on kuolemansairas niin kannattaa mennä lääkäriin eikä töihin! Vttu että nämä TYHMIÄ🤣

      • Anonyymi

        Ei ole kaukaa haettu. Vuosittain tällaisia tapahtuu.


      • Anonyymi

        Klo 11.31 kommentoija...entäpä jos sinulta pimahtaa verisuoni päästä, et voi tietää minkälaisia suonia on päässäsi. Se on vaan se hetki kun.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo 11.31 kommentoija...entäpä jos sinulta pimahtaa verisuoni päästä, et voi tietää minkälaisia suonia on päässäsi. Se on vaan se hetki kun.....

        Silloin hänestä voi tulla perussuomalainen.


    • Anonyymi

      Mitähän ne ”saikut” maksaa pienyrittäjille? En palkkaa ihmistä kun heti on saikulla!

    • Anonyymi

      Yrittäjä ottaa mielellään jonkun ilmaisen työmiehen, kehitysvammainen tai joku muu vastaava

    • Anonyymi

      Kenenkään ei kyllä kannata sarja saikuttajaa palkata.

    • Anonyymi

      En saikuta turhaan eikä talouteni kaadu yhteen palkattomaan päivään siinä vaiheessa, kun sairastun oikeasti. Toisinsanoen ei siis kiinnosta yhtään.

    • Anonyymi

      Minä jäisin sairauslomalle vasta toisena sairausloma päivänä.

      • Anonyymi

        Mitenkähän tuo nyt olisi niinkuin oikeassa elämässä ? Tuskin saisit palkkaa työnantajalta vaikka tekisit eka saikkupäivänä työtä, jalka murtuneena ajaisit ambulanssia tai kiipeäisit nuohoojana katolle


    • Anonyymi

      E N IKINÄ! Olisi kuin Jari Vilenin lähetyssä töissä.
      Huutoa, kähmintää jne...
      Tätä on kuulemma tänäpäivänä, useammalla pomolla, hermo ei kestä.

      • Anonyymi

        Olen Liitonmies ja minä vaadin Suomen Työtätekevälle Kansalle,että ruokatunti kestää tunnin päivässä ja myös kummankin kahvitunnin pituus pitää olla tunti eli kaksi tuntia kahvitaukoa päivässä.5tuntia töitä ja 3tuntia taukoa on sopiva työpäivän jaotus,niin tauoilla kerkiää nukkuakin jos nukuttaa.Oma patja,tyyny ja täkki mukaan töihin.Tämä lisää työhyvinvointia ja työssä jatkamista eli sairaslomat lyhenee ja jaksaa tehdä töitä 65-vuotiaaksi ja jopa 68-vuotiaaksi asti.Miksi ammattiliitot,työnanjajaliitot ja maanhallitus ei tartu minun ideoihin?Näin suomalaiset jaksaa tehdä työuria pidemmäksi.Minä reiluna typeksenä tarjoa tämä idean vapaasti käytettäväksi Suomen työmarkkinoilla ja korvausta vastaan myös käytettäväksi ulkomaillakin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe