Mikä hässäkkä yöllä monon edessä kun useampi poliisipartio paikalla ?
Hässäkkä ja poliisi partioita
14
1762
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sää siellä olit.Olisit nukkunu kotona.
- Anonyymi
En ollut, kuulin seuraavana päivänä. Tuskin kysyisin ,jos olisin ollut paikalla. Ääliö.
- Anonyymi
Mustalaiset taas nauttivat kansalaisluottamusta ja käyttäytyvät heimoaatteiden mukaisesti.
- Anonyymi
Nyt päästiin asian ytimeen.
- Anonyymi
Eikun siis joo no mulla on jotain muisti kuvaa eilis illasta mutta tosi heikkoa sellasta:/ siis tarjosin poliiseille munkkikahvit ihan itse maksoin ne noniin tämä tästä aiheesta on nyt finito
- Anonyymi
Mikä ja missä on tuo aloituksessa mainittu ”mono”? Uutena paikkakuntalaisena en ole kartalla.
- Anonyymi
Siellä filmattiin uutta elokuvaa nimeltään "Poliisi tuli taloon" kertoo seitsemästä veljeksestä joista tuli poliiseja
- Anonyymi
Kun elokuvan uusi nimi on nyt minä tarjosin poliiseille munkkikahvit kermalla siinä on nyt uuden elokuvan nimi,poliisit koko Suomessa ovat minulle kitolisia asiasta mutta ei heidän tarvitse minua kiittää:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun elokuvan uusi nimi on nyt minä tarjosin poliiseille munkkikahvit kermalla siinä on nyt uuden elokuvan nimi,poliisit koko Suomessa ovat minulle kitolisia asiasta mutta ei heidän tarvitse minua kiittää:)
Vaatimattomuus kaunistaa sinua kuin kaste pakaroiden päällä kesäyössä
- Anonyymi
Asemiehen kiinniotto .
- Anonyymi
Vai oliko naisella ase?
- Anonyymi
Mustalaisella oli ase?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Aseen muotoinen lelu, lestijokilehden tietojen mukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794