https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c57c352a-0301-4bf8-9677-b123fc841428
Turun todelliset kasvot tulivat nytkin hyvin esille
Lissukka pani päänsä väärään paikkaan ja sai nyrkin iskun!
Turussa ilotytön väkivaltainen ryöstö. Myös poliisi sai nyrkistä. Juuri tällainen Turku on
8
986
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki Turun rikolliset on muualta tulleita!
- Anonyymi
Lahden takaa. Sai kunnon kakun. nokittavaksi.
- Anonyymi
Mut oliks se ilotyttö kun virolainen
- Anonyymi
Ulos maasta ja ikuinen porttikielto Suomeen.
- Anonyymi
Natsismia
- Anonyymi
Toomas Pusi sai maksaa neitosen tavarasta. Minun ei ole tarvinnut koskaan. Johtuukohan siitä, että olen käynyt parturissa, suihkussa, präsännyt housut ja kiillottanut kengät.
En ole haissut uudelle ja vanhalle viinalle, olen kuunnellut naisten jorinoita kiinnostuneen oloisena.
Siinä sinulle Toomas ja muille Läntisellä kadulle asioinneille opiksi. Säästyvätvähäiset varanne. - Anonyymi
visvakullien kaupunki
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595