Therian keskustelu

Anonyymi-ap

MOIIII!
Tänne voi tulla therianeja juttelemaan ja kertomaan että miten löysi oman theriotypensä. Mää oon siis mustapabtteri, ruskekarhu, punakettu ja kojootti therian. Onkohan siinä jotain että kuinka monta theriotypeä voi olla. Ja pystyykö sen theriannimen päättämään ku jollain on sellanen nimi. En oo varma oliks ne turreja mut oli jollain teerialaisillaki. Ja mistä te ootte saanu teiän gearit jos teillä sellasii on. Ja miten vois kertoa kavereille että on therin koska pelkään että jos ne supportaaki että ne kertoo jollekki hatereille. Nii et ois aika nice jos therianit tuis tänne.

74

1748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei! Kuule, kerro vaan sun kavereille. Mäkin kerroin mun bestikselle. Ensin se oli ihan että "Just joo, sellanenki ihmislaji on sun mielestä olemassa🙄"
      Nyt se itekki on tajunnu, et se on therian! Kerro niille, ehkä nekin on therianeita, muttei uskalla kertoa sulle!
      Ja jos menetät sun kaverit, otan osaa😓
      Mutta sitte voit alottaa vaikka uuden harrastuksen, jossa tutustut uusiin kavereihin😃

• Anonyymi

"Bestis"? Oletko olevinasi nuori? Millä todistat ikäsi tai mitään muutakaan täällä?

Jos olet kersa, älä tule näille palstoille! Täällä vaeltaa sairas mies, jota vetää puoleensa kaikki "takaperin menevät" asiat!

• Anonyymi

Haluisin tietää että oonko therian koska luulen että saatan olla?

• Anonyymi

MOiii. Mä oon lehmä/ puukiipijä therian. Onko muita?

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Olen himohilleri. Jos oikein innostun saatan olla myös MasseMajavainen. Onko muita? Voin lähettää kuvia hanuristani jos joku kiinnostui.

• Anonyymi

Ihana theriotype, mä oon majava syön puuta

• Anonyymi

Moi enko tosi ettäseon totta

• Anonyymi

Moii oon punakettu therian ja awakenesin (en osaa kirjottaa) n. 1kk sitte

• Anonyymi

Moikku! kiva kuulla että tekin olette therianeja sillä mun kukaan kaveri ei ole...... Valitettavasti therian.
        Mä oon Snow - leopard eli mun therianthropy on lumi-leobardi ja red fox/punainen kettu

• Anonyymi

Moi
      Oon kissa therian, ois kiva saada kavereita, sain just äsken shiftin

• Anonyymi

Mä voin olla sun kaveri mä oon susi ja ilves therian oon 14 v ja tyttö ja mäkin sain just shiftin

• Anonyymi

Kannattaa hakea mielen terveys apua jos näkee asioita

• Anonyymi

T:Susi otherlink

• Anonyymi

Okei asutko Lahdessa? ois mahdollista että me tavattaisiin jos nyt asut siellä Lahdessa. eli mä voin olla sun kaveri♥️mut A S U T K O L A H D E S S A?

kirjoita kommentti että oletko Lahdesta😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin olla sun kaveri mä oon susi ja ilves therian oon 14 v ja tyttö ja mäkin sain just shiftin

Hei missä asut? Haluisin olla sun kamu 😝

• Anonyymi

Oon myöhässä mutta oisko therianeita tästä aika läheltä (asun ite laihialla) oon susi, servaali ,kojootti, lumileopardi, kissa therian oon tienny jotain vuoden
      Että oon . ärsyttää ku on niin paljon feikki therianeita. Mun kaikki kaverit sanoo et en oo sun kaveri koska oot therian . Ja se on aika epäreilua koska ei sitä voi ite päättää onko vai ei
      haluaisin therian kavereita/kaverin täältä aika läheltä. mulla ei oo snapchatia tai tiktokia

• Anonyymi

Oon myöhässä mutta oisko therianeita tästä aika läheltä (asun ite laihialla) oon susi, servaali ,kojootti, lumileopardi, kissa therian oon tienny jotain vuoden
      Että oon . ärsyttää ku on niin paljon feikki therianeita. Mun kaikki kaverit sanoo et en oo sun kaveri koska oot therian . Ja se on aika epäreilua koska ei sitä voi ite päättää onko vai ei
      haluaisin therian kavereita/kaverin täältä aika läheltä. mulla ei oo snapchatia tai tiktokia

T. Täplä

• Anonyymi

Homoille on omat sivut, eli minkä ihmeen takia pitää tulla höpöttämään fantasioitaan retkeilyyn liittyvälle sivustolle? Viimeinenkin ymmärrys loppuu seksuaalivähemmistöjä kohtaan hörhöilynne takia.

• Anonyymi

Miten tämä asia sitten taas liittyy therianeihin?

• Anonyymi

miten therianit liittyy seksuaali vähemmistöihib???

• Anonyymi

Moi, oo quadropicsisti mut tulin kysyy semmosta, et voiko quadropicsisti käyttää therian maskia ja häntää?

• Anonyymi

joo 👍kunhan et valehtele et oot therian se on ärsyttävää😖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, oon saanu jo nyt selville et oo otherpaw ja ehkä jonkun tason therian, en tunne kojoaikaa itseäni semmoseks mut koko ajan on vähän "outo" olo nii en tiiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kaikki voi käyttää maskeija koska maski ja häntä ei tee susta theriania.

• Anonyymi

Tottaki voi! Maski ja häntä ei tee kenestäkään theriania!

• Anonyymi

Moiiii olen kana lintu kissa possu kettu turri/therian etin mulle laumaa Ps oon 20v T:kana lintu kissa possu kettu

• Anonyymi

Turrit ja therianit on kaikki niin aivottomia ihmisiä en ymmärrä kuka haluu olla joku eläin tai muka tuntee olevansa eläin ku ei se oo mahdollista

• Anonyymi

kaikki ei nyt vaan oo kuin sä KESTÄ SE!

• Anonyymi

On se, muakin sanovat siaksi.

• Anonyymi

Miten se on sun ongelma

• Anonyymi

Ööö.....eihän kukaan therian tunne olevansa eläin?🤨Tiedän sen itse therianina.

• Anonyymi

Therianina oleminen ei ees oo hauskaa on sekopää (tai feikki) jos tykkää olla therian

• Anonyymi

moii oon kissa therian jyväskyläst.mun muut theriontypet on saukko ja susi. oon syntyny 012

• Anonyymi

Mun mummola on Jyväskylässä. Voitasko joskus tavata?

• Anonyymi

Voiko pojatkin olla therianeja/onko niitä ku en oo nähnyt yhtään🤔

• Anonyymi

Totta kai ne voi? Musta tuntuu et poika therianeita on ihan yhtä paljon ku tyttöjä ja muunsukupuolisiaki mut ne ei vaan tiedä sitä kun ovat hieman vajaaälyisiä 🥰

• Anonyymi

Veikkaan että 90% on tyttöjä.

• Anonyymi

Voi varmasti olla, pojat ei vaan näytä sitä aina tai eivät tajua sitä tai sitten tällä hetkellä enintään tytöillä on se "trendi" menossa, kun niin moni on feikkejä nykyään, mä oon kans ehkä therian ku olo tuntuu oudolta ha tuntuu luontadelta leikkii meidän koirien kaa painia, mut pelkään et oon feikki nii en oo viel sanonu itteeni therianiksi

• Anonyymi

Mä oon poika ja oon otherlink(joo tiiän se ei oo therian sanoin vaa)
        T:susi otherlink

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai ne voi? Musta tuntuu et poika therianeita on ihan yhtä paljon ku tyttöjä ja muunsukupuolisiaki mut ne ei vaan tiedä sitä kun ovat hieman vajaaälyisiä 🥰

Mur
        T:Susi otherlink joka pyöräyttelee silmiään juuri nyt

• Anonyymi

Ofc voi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että 90% on tyttöjä.

No siis yli puolet on kyl non-binaarei

• Anonyymi

Voiko pojatkin olla therianeita/onko niitä🤔

• Anonyymi

Tietenkin voi!!

• Anonyymi

Moi on therian huomasin sen Kerman ku

• Anonyymi

On sitä ennenkin dinosaurusta ja vastakkaista sukupuolta leikitty. Ero on siinä et nykyään sairas yhteiskunta lähtee mielikuvitusleikkeihin mukaan vahvistaen leikit oikeiksi psykooseiksi, sen sijaan et sanois hehheh nonii pelleily seis. Leikkiä saa kunhan se pysyy leikkinä.

• Anonyymi

Oppikaa ennemminkin astrologinen eläin merkkinne, niin therianille on selitys.

• Anonyymi

Stfu jos ei oo mitää asiaan liittyvää sanottavaa

• Anonyymi

Olenko ymmärtänyt oikein että therianit identifoituvat eläimiksi niin eikös niitä sillon koske eläinten oikeudet, jolloin jos tappaa therianin voi vedota eläimen lopettamiseen jolloin ei voi tulla syytettä jos se on tehty kivuttomasti

• Anonyymi

No mitäs luulet
        T:susi otherlink joka on pahoillaan töykeydestään sille tyypille joka sanoi poikia vajaaälyisiksi

• Anonyymi

Olen Albiino susi. Ja löysin thereotypeni kun katsoin Erämaan kutsu elokuvaa. Kun valkoinen susi ilmestyi näyttöön. Tunsin heti vahvaa yhteyttä ja halua juosta kauas pois elokuvan metsään! Jotenkin vaan ulvominen tuli vahingossa, ja äiti kysy että miksi mä ulvon. Sitten mä vaan heräsin todellisuuteen ja sanoin että ihan muuten vaan.

• Anonyymi

Voisitte vain palata hevoshulluuteen, se ei ole ihan niin hullua kuin nuo theriahulluudet !

Kaikkein parasta olis tulla järkiinsä, tai antaa edes vähäisen järkikullan asettua nuppiinne.

• Anonyymi

Ne ei tule enää talleille. Kiitos jumalan 🙏

• Anonyymi

Kannattais eka ettii se oma järki enne ku alat meille päätä aukoo

• Anonyymi

Sairaat paskat

• Anonyymi

Uno reverse

• Anonyymi

Parantukaa pian

• Anonyymi

En kyl aatellu.😏
        Therianisuua ei oo mikään sairaus

• Anonyymi

Therianina oleminen on ok. Ja sä et ala haukkuu niit. Ookko joku 5v joka esittää kovista? Vaikuttaa vhä silt. Et oon kuule 11 älä yritä kovistella.

• Anonyymi

Oon otherlink onks se ok jos oon tääl

• Anonyymi

Oon susi otherlink

• Anonyymi

Btw jos joku ei tiiä mikä o otherlink nii googlatkaa:)
      T:susi otherlink

• Anonyymi

Kuunnelkaa sit autumn j:tä

• Anonyymi

Käyks tääl enää kukaa

• Anonyymi

Mäkin oon susi otherlink mut mä en matki tota toista sutta. T:susi otherlink

OwO

UwU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin oon susi otherlink mut mä en matki tota toista sutta. T:susi otherlink

OwO

UwU

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️T:susi otherlink 2.0

• Anonyymi

ite en oo ikinä ymmärtäny tota nimi hommaa et mikä ihmeen "therian nimi" mut oon ite joku sekarotunen koira (en tiiä koirarotuja:() puna kettu ja valkonen kissa therian (en taaskaan tiedä rotuja) ja haluisin lauman tai kuulua johonkin laumaan missä ois oikeesti paljon therianeja ja muitakin therkineja koska oon siis myös mythkin ja niihin törmää hharvoin

• Anonyymi

Siis uwu moiii mä oon susi otherlink 2.0

• Anonyymi

Moii! Mä oon therian. Onks tääl muita vihdistä?

• Anonyymi

Asuuko joku Tampereella? Olis kiva nähdä muita therianeita 😉
      Tai saada theriankamuja

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      67
      4057
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3055
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      2990
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2074
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1186
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1173
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1004
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      59
      986
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      954
    Aihe