Mikä on paras muistosi siitä ketä kaipaat?

Anonyymi-ap

Minulla suudelmat.

66

1473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhteiset hetket vuosia jo siitä.

    • Anonyymi

      Tunnetila, jonka hän herätti minussa.

      • Anonyymi

        Sama täällä plus hymy ja katse ja hänen koko olemus. Olen ihastunut mies.
        -sivusta vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä plus hymy ja katse ja hänen koko olemus. Olen ihastunut mies.
        -sivusta vain

        Mmh mäkin olen tosi ihastunut häneen..ja kaipaan kosketusta


    • Anonyymi

      Kerran kun nähtiin, oli normaalia kevyempi tunnelma. Vitsailtiin vähän ja naurettiin. Se jäi mukavaksi muistoksi.

      • Anonyymi

        Mulla sama ja siinä oli myös auton kanssa sähläystä -,


    • Anonyymi

      Jotkut katseet, jotkut sanat mitä sanonut, jotkut tekstarit... kaikenlaista pientä mistä rakastunut ammentaa.

    • Anonyymi

      Tunne, hymy ja silmät.

    • Anonyymi

      Mistä on nyt kysymys ?

      • Anonyymi

        Villi arvaus: keskustelun herättely. Keskustelupalstalla.


      • Anonyymi

        Kasikasikasikasi


    • Anonyymi

      Eka suudelma ja halaus.

    • Anonyymi

      Paras muisto, tietysti että sai olla tekemisissä hänen, hyvävartalaoisen ja -peppuisen naisen kanssa, jolla vielä mukava, melko rauhallinen luonne. Vahvoja tuntaita oli ja on yhä...

      • Anonyymi

        Milloin olette viimeksi olleet tekemisissä?


      • Anonyymi

        Hyi miten sairasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi miten sairasta

        Joo luonnolliset ja biologiset asiat ovat sartaita pipipää transaivonuotille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo luonnolliset ja biologiset asiat ovat sartaita pipipää transaivonuotille

        Mistä sä puhut tässä? Älä suinkaan vaikene, kerro mistä puhut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi miten sairasta

        Suorastaan iljettävää!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi miten sairasta

        Naisesta saa tykätä niin paljon kuin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi miten sairasta

        Minäkin yritin kommentoida samaa, mutta se poistettiin. Inhottavaa "kaipaamista" tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin yritin kommentoida samaa, mutta se poistettiin. Inhottavaa "kaipaamista" tuollainen.

        Päinvastoin. Ihanaa naista kannattaa kaivata kokonaisvaltaisesti, henkinen ja fyysinen ulottuvuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. Ihanaa naista kannattaa kaivata kokonaisvaltaisesti, henkinen ja fyysinen ulottuvuus.

        Tajuatko, että naisillakin on näkemys asiaan, myös sillä, jota kaipaat? Minua ainakin oksettais kuulla, että joku mies kaipaa minua täällä noin kuin sinä kaipaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko, että naisillakin on näkemys asiaan, myös sillä, jota kaipaat? Minua ainakin oksettais kuulla, että joku mies kaipaa minua täällä noin kuin sinä kaipaat.

        Sitten kyse ei ole sinusta, voit olla huoletta. Hänen kaipaamisesta nyt on kyse, se mitä kirjoitin, pitää kyllä hänen kohdallaan paikkansa. Saisipa syliin juuri nyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kyse ei ole sinusta, voit olla huoletta. Hänen kaipaamisesta nyt on kyse, se mitä kirjoitin, pitää kyllä hänen kohdallaan paikkansa. Saisipa syliin juuri nyt...

        Viestisi ensimmäinen kommentoija kysyy uudelleen, milloin olette viimeksi tavanneet? Kiitos, vastaat. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko, että naisillakin on näkemys asiaan, myös sillä, jota kaipaat? Minua ainakin oksettais kuulla, että joku mies kaipaa minua täällä noin kuin sinä kaipaat.

        Ja minkä minä sille voin, että hän on niin puoleensavetävä. Naisellinen ja seksikäs pakkaus.


    • Anonyymi

      Istuin sylissäsi.

    • Anonyymi

      minä ehdi muistella, kerta en saa elää vapaasti, "hakkaan teitä niin paljon kun pystyn ja jaksan", vihaa onkin kertbyt hyvin Oslon ja alisr6svimmaa ja halu tuhota ja hakata teitä. valtavan hyvä olo tulee kun "hakkaa kunnolla", vielä parempi kun sillä saa jotain oikeasti aikaan. toivottavasti saan tehdä kaiken sanan teille. se partaäijä saa, oikein vimman hakata lyyliensä kanssa.

    • Anonyymi

      en ole vuosiin voinut näin hyvin, ja olo alkaa palautumaan omaksi itseksi. olisi vaan pitänyt hakata takaisin heti alkuun, mutta kynnys tuohon oli suuri. aina ajatellut että asiat pitää selvittää hyvällä ja paha väistyy kyllä jos on hyvä. nyt tiedän ettei niin tapahdu.

    • Anonyymi

      joogassa kun avaan lapaluiden jumittunia, niin kohta yleensä saan kauheita kipuja. tämä "hakkaaminen" auttaa hyvin niihinkin. en ole suhteessa, partäiijään mutta tule ostamaan Buddha ja valaistu. voi takia vähän paskaa päähäsi sitä ennen. ja vie vittuunbnevlyylisi syömästä 😆saatavan urpia porukkaa, toivottavasti saatte menetystä joka eurosta ja minuutista.

    • Anonyymi

      Puhuin muutaman työpuhelun tapaamatta häntä. Ajattelin, että siinäpä hauska ihminen. Sitten kun viimein hänet tapasin kasvokkain, hetki syöpyi mieleeni vahvasti. Että se onkin tuo ja jumaliste, miten komea. Kaverilinjalla, mitään muuta ei kumpikaan ajattele, mutta työpäivien suola ja sokeri.

    • Anonyymi

      Kun ostin pussillisen korppuja ja menin kassalle, alkoi kauhia jumitus.

    • Anonyymi

      mennään käymään siellä Norjassa kun saadaan lisää rahaa, minua vaivaa edelleen se piirretty laiva siinä katekismuksessa. hyvin vaikea kuvitella että edesmennyt hyvin uskovainen anoppini niitä olisi siihen piirtänyt. hän oli vanha, luulin että hyvä, haluan uskoa että oli hyvä, mutta hyvin "alistettu". joskus oli pikkulotta, kuolivat koko sisaruspolvi mitä sodista jäi, aika samoihin vuosiin. sen jälkeen Alkoi nuoremmilla armoton taistelu. jotain minun pitää tietää, lähdetään sinne Norjaan. jos olet jo hyvien puolella ja uskot minuun ja meihin.

      • Anonyymi

        Sä et ole hyvien puolella ;) vtun vajakki


    • Anonyymi

      Kun hän tervehti Toukokuun loppupuolella ekaa kertaa sieltä vasemmalta,oli muitakin ihmisiä siinä.

    • Anonyymi

      Ihanat kiusoittelevat suudelmat ja pikku puraisut

    • Anonyymi

      Kun hän sanoi että terve

      • Anonyymi

        Se kyllä tuntui höpölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä tuntui höpölle.

        Olitko pilvessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko pilvessä?

        Is it like a felon or something? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Is it like a felon or something? Sivusta

        Ei, hän on luonnonlapsi.


      • Anonyymi

        Mulle tuli joku aivokuolema tätä lukiessa ensin. Aloin miettiä et miksi se sano sulle terve että olotko ollut jotenkin sairaana. Sitten vasta tajusin ainiin terve on tervehdys 😂


    • Anonyymi

      Ronklasi oven kahvaa

      • Anonyymi

        ????🤣


    • Anonyymi

      Nähtiin pitkän tauon jälkeen työmaalla ja kumpikaan ei sanonut sanaakaan. Katsottiin vaan toisiamme pitkään. Siinä tuli se tunne..

      • Anonyymi

        Miksi en uskalla katsoa häntä pitkään, vaikka haluaisin?
        Me emme varmaan luota kuitenkaan toisiimme ? Tai siihen että tykkäminen on molemminpuolista? Tai omat neurologiset ongelmani introverttius?
        Sivusta


    • Anonyymi

      Paljon hyviä ja kauniita muistoja siitä ihanasta naisesta 🙏❤️

      • Anonyymi

        Menetin kauan aikaa sitten kasvoimme erilleen ja meistä tuli melkeinpä tuntemattomia toisillemme 😔


    • Anonyymi

      Yllättävä, lämmin syleily💔

    • Anonyymi

      Muistan sen hetken kun toit minulle ruokajuomaa ja katsoit arasti ylöspäin

    • Anonyymi

      Meidän useaMmat ihanat halaukSet ja leikkimieliset nokittelut. ❤️

    • Anonyymi

      Se hetki kuntosalilla, kun tuntui siltä, että tarkoituksella kävelit minua kohti ja odotit ilmeisesti, että olisin siihen reagoinut muulla tavalla kuin reakoin? Olin arka ja oletin, että luulen vain liikoja tilanteesta, että kaikki olisi ollut vain minusta johtuvaa harhaa?

      Jälkeenpäin monesti miettinyt sitäkin, että mitä jollei ollutkaan harhaa? Työskentelit samaisessa rakennuksessa vakituisesti, minä olin vain 6 kk komennuksella ja siten koin tilanteen vähän kiusalliseksi jopa, jos oli vain omaa harhaa , jossa riski epäonnistua tuntui liian suurelta?

      Tuntui, että minulla oli silloin liian paljon menetettävää, jollei tunne ollut sama molemminpuolin. Olin vähän utelias ja kiinnostunut kuin, mut myös yksin tuntemusteni kanssa. Koska koin, että olen enemmän tilanteen vanki, epäonnistuessani voisin joutua todella tukalaan tilaan, riippuen siitä, miten hän siihen reagoi? En tuntenut häntä.

      Olin jo kokenut aiemmin sellaisen tilanteen, et uskomalla hyvään toisesta sain pahaa palkakseni. Siksi tätäkään en voi sanoa kaipaavani vaan enemmänkin muistelen hetkeä lämmöllä, kun koin olevani arvokkaampi kuin todellisuudessa olin siinä hetkessä. Ihana kokemus, joka ei unohdu, samoin ne muutamat katseet hetkissä, kun kohdattiin.

      • Anonyymi

        Joo

        Mennään Hurtigrutenille

        Ja Jaappaniin


    • Anonyymi

      Juu, boulevardia -75 kaikilla kulmilla.

    • Anonyymi

      Suudelmista haaveilu. Aina kun näen hänet se on parasta vaikka itse tilanteessa olen jäykkä ja sulkeutunut aina jos hän yllättää. Jos taas saisin katsella häntä niin että hän ei voi minua, olisin rento.

    • Anonyymi

      Se tunne, kun aina tavatessa tuntui, kun olisi kotiin päässyt. Sisäinen rauha ja kiihkeä halu. Koominen ristiriita.

      • Anonyymi

        Oletko nainen vai mies?


    • Anonyymi

      yhteiset haaveet oli ihanat, siinä oli realistisesti kaikkea mitä halusimme, parasta oli meidän keskinäinen suhde luottamus ja tieto että tämä kestää pitkään, ei näkynyt kovin ikäviä ihmisiä, vaikka usein vierailijoita olikin. lämmin arki, iloa ja normi haasteita ja suruakin, tuota aikaa on ikävää, kun se tuntui melkein todelliselta, ja ajoi itseä tekemään asioita kaiken tuon eteen, realistisesti, jalat maassa, ikävä että muut pääsi tuohon väliin, ja sai vihiä että tuo haave tuotti molemmille sisäistä voimaa, jo silloin, haaveissa, että se oli meidän juttu. Todellinen haave jota kohti mentiin jopa pelottavan hyvin. voihan se vielä toteutua, mutta sen taika tähän aikaan on katkaistu. vaikka ei ollut muilta pois, vain meidän ajasta heille eikä sen pitäisi heille kuulua. se vaan teki meistä pelottavan vahvoja, onnellisia ja ärsyttävän ylimielisiä, kuvitella että voisimme olla parempia kuin muut, saada jotain tuommoista missä on kaikkea ja voimaannuttaa meitä ja on rehellisesti saatu, eletty ilman että velvollisuuksia on laiminlyöty. aika ajoin tuo palaa mieleen, joskus se teki ihmeitä.

    • Anonyymi

      Jokainen hetki hänen lähellään. Kaikki hänen hymynsä, katseensa ja sanansa pyörivät mielessäni.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaks aivan mielettömän villiä yötä jotka saimme nauttia toisistamme omassa kuplassamme, kaukana oikeasta maailmasta ja elämästä. Jotain luvallista, jotain kiellettyä, jotain niin kiihkeetä kun uskomaton lataus välillämme pääsi oikeuksiinsa. Syke nousee jo tämän ajattelemisestakin. Kiitos kun veit minut johonkin, jonne en tiennyt pääseväni.

    • Anonyymi

      Mulla on paljonkin muistoja vaikka ja kenestä mu kun en sillai kaipaa poitsua korkeintaan tytär asuu sen verran lähel et vois kyläs kai käydä vaikka päivittäin mu en o taas sellain isä koska olen ylihuolehtiva tytöstäni ni saattaisin liikaa puuttua hänen ja hänen perheensä elämään

    • Anonyymi

      Todellisuudess en kaipaa kyseistä henkilöä pätkääkään. Kaipaan vain ajatusta siitä, että minulla oli tyttöystävä. Enkä enää sitäkään.

    • Anonyymi

      Puhetapa oli aika jännä

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe