En tiedä että mistä oikein tulit taas mieleen näin kovasti, en minä sinua oikein pysty unohtamaan vaikka viime kerrasta on jo aikaa. Tosi kurja, että meistä ei koskaan tullut mitään! Vaikka aikaa olisi ollut tehdä vaikka mitä, niin itse en vaan saanut mitään aikaiseksi tai ainakin keinot olivat vääriä. Olemme niin erilaisia, että emme kai sitten vaan olleet sopivia toisillemme. Olisi kiva nähdä, mutta pelkään että jos nähtäisiin, siitä tulisi vaan uusia sydänsuruja. Rakastuin sinuun.
Toivon sinulle kaikkea hyvää, ja myös onnea uusiin haasteisiin mistä niitä ikinä löydätkään. Voithan hyvin.
Mulla on sinua nainen ikävä
33
1587
Vastaukset
- Anonyymi
En omi palstalla hylkäämisiä. Minut joutuu hylätä kasvotusten, että ymmärrän.
- Anonyymi
Meinaatko lähteä aamulla sohvalta hakemaan itsellesi TÖITÄ?
- Anonyymi
Sehän on erittäin hankalaa, oleg on valhetellut koulutetun, terveen ihmisen mustalle listalle! On joutunut ton vuoks erittäin raan kiusaamisen kohteeks, koitahan o jaksella siel niuvas!
- Anonyymi
Ei toisten asiat kuulu zsulle mitenkään!
- Anonyymi
Tämä voisi olla hyvin aloitukseni Naiselle.
- Anonyymi
Olet kyl ihan oikee piru!
- Anonyymi
Eli joo ja ei ja ei kuitenkaan?
- Anonyymi
Kiitos sitä sammaa
- Anonyymi
Kuinka paljon viime kerrasta? Ja mitä nämä eroavaisuudet on? Mä haluaisin myös nähdä yhden miehen 💗
- Anonyymi
Mitäs tuosta nyt on...kai melkein 2 kk...
Toivon, että näet tuon naisen vielä ja paremmalla onnella tällä kertaa 👍🥰
- Anonyymi
Samat sanat.. Mutta näkemisestä, haluan silti edelleen nähdä. Saisi selvyyden, onko tässä vielä jotain toivoa. Jos ei, niin saisimme käydä asian läpi ja omilla tahoillamme yrittää päästä yli asiasta. Mielessä olet mies edelleen.
- Anonyymi
Oliko tämä viesti kenties sinulta?
- Anonyymi
Huoh... 🤦♂️
- Anonyymi
Voisin sanoa samoin yhdelle miehelle ja samoin kävi täälläkin. ainostaan tuota vähän muuttaisin ettei me oltaisi niin kovin erilaisia vaan sisältä ihan samanlaisia. Ne pienet erot ovat vain rikkaus.
- Anonyymi
Juu. ❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tunniste olisi kiva🤷♀️
- Anonyymi
Oletteko oikein olleet yhdessä?
Itselläni on jäänyt yksi keskeneräinen kummittelemaan, mutta me ei edes päästy treffien asteelle. Luulen, että helpottaisi jus voisi kaverina tutustua uudelleen. Ehkäpä siinä jotain selviäisi. Olen ehkä mielikuvituksessani vaan hänet nostanut jalustalle ja tutustuminen voisi palauttaa maan pinnalle takaisin. Jotain jäi kesken ja haluan sen jotenkin saada päätökseen.- Anonyymi
Pyydä hänet kaveriksi sitten?
- Anonyymi
Milloin kaikki on jäänyt kesken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin kaikki on jäänyt kesken?
Aikoja sitten. Hän vaan jostain tuli mieleen pari vuotta sitten ja sinne jäi asumaan 24/7. Minua ehkä vaivaa myös eniten oma käytös silloin vuosia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydä hänet kaveriksi sitten?
En mä voi. On pari muuttujaa matkassa. Ja minäpä hänet heivasin "kavereista" pois. Tuskinpa häntä edes kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä voi. On pari muuttujaa matkassa. Ja minäpä hänet heivasin "kavereista" pois. Tuskinpa häntä edes kiinnostaa.
Kyl mua kiinnostaa, onhan meillä täs ollu monenlaisia vaiheita. Pyydä vielä vaan uudestaan J <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö, haluaisit siis kaverina tutustua, että saisit jonkun selvyyden, mutta et kuitenkaan voi kaveriksi alkaa? Aika sekavaa settiä sinulta. Ei ihme, jos toinen osapuoli kyllästyi jappasuusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoja sitten. Hän vaan jostain tuli mieleen pari vuotta sitten ja sinne jäi asumaan 24/7. Minua ehkä vaivaa myös eniten oma käytös silloin vuosia sitten.
Minkälainen käytös? Mitä teit silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen käytös? Mitä teit silloin?
Mikä käytös ja kuinka monia vuosia sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö, haluaisit siis kaverina tutustua, että saisit jonkun selvyyden, mutta et kuitenkaan voi kaveriksi alkaa? Aika sekavaa settiä sinulta. Ei ihme, jos toinen osapuoli kyllästyi jappasuusi.
Oletko varma siitä, ettei häntä kiinnosta? Kysymällä se selviää.
- Anonyymi
Joo ois kyllä kiva tietää millon nähty viimeksi? Minun mielestä tällainen samanlainen julkaisu oli vasta hetki sitten täällä
Ehkä se on kiva julkaista aina uudestaan. Niiku päivittää😁- Anonyymi
Taitaa olla marraskuun loppua kun viimeeksi nähtiin. En ole kirjoittanut tänne pitkään aikaan mitään. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla marraskuun loppua kun viimeeksi nähtiin. En ole kirjoittanut tänne pitkään aikaan mitään. Ap
Älä huijaa et ole Ap. Minä olen se oikea Ap ja me näimme paljon marraskuun jälkeen. Nähtiin helmikuussa viimeksi. Voisit lopettaa näiden ketjujen sotkemisen kiitos.
- Anonyymi
Kyllä pitää ihmetellä mitä nämä ketjujen sotkijat saa siitä mitä tekevät.
- Anonyymi
Sinun kannattais sisäistää, että miesaloittaja pitää tätä showta ihan itsekseen pysytyssä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971948- 881370
- 1101153
- 761047
- 1191030
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48751- 33703