Olen homona ollut naisen kanssa aviossa kymmenisen vuotta. Lapsia on siunaantunut kolme, kaikki muumimuki-menetelmällä.
Vaimoni on täysin aseksuaalinen, joskin epäilen, että hänellä voi olla ajoittaista lesbosäpinää. Nukumme eri huoneissa, koska ”isä kuorsaa niin pahasti”. Oma rakkauteni on bi ja naimisissa naisen kanssa. Hän asuu ulkomailla, joten ikävä kyllä emme tapaa usein. Hän ei ole valmis muuhun.
Rakastan kulissiani, perhe-elämää ja lapsiani. Muut eivät osaa edes aavistella, että olen 100%:sti homo. Miksi gay-yhteisö tuomitsee minut ja elämäntapani?
Rakastan kulissiani!
11
392
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas tykkään kaappilepakkona trollata täällä ihan homona :D
- Anonyymi
Ei kai sua kukaan tuomitse ja jos olet onnellinen niinhän se riittää olen exukm ja on lapsi lapsenlapsi ja eläkeläinen ei kukaan tiedä tutuista et olen gay ja voin vaikka käydä homosauna Voguessa eli rakasta itseäsi ja pidä kulissit jos se ok puss
- Anonyymi
Niin, nyt on hyvä olla homo kun sulla on lapsia ja lapsenlapsikin. Mäkin voisin miettiä ihan parisuhdetta miehen kanssa. Probleema on vain ettei mies voi saada lapsia. Enkä halua mitään sateenkaari perhettä missä antaisin siemenen lesbolle. Lasta saisin nähdä äidin oikkujen mukaan ja en voisi koskaan olla oikea isä lapselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, nyt on hyvä olla homo kun sulla on lapsia ja lapsenlapsikin. Mäkin voisin miettiä ihan parisuhdetta miehen kanssa. Probleema on vain ettei mies voi saada lapsia. Enkä halua mitään sateenkaari perhettä missä antaisin siemenen lesbolle. Lasta saisin nähdä äidin oikkujen mukaan ja en voisi koskaan olla oikea isä lapselle.
Äidin oikkujen mukaan puolet miehistä saa nähdä lapsiaan heterosuhteissakin.
- Anonyymi
Kulissit tuppaavat kaatumaan
- Anonyymi
Mikä kulissi? Kyllä ap vaimo tietää miehensä olevan homo. Vaimo on kaappilesbo tai sitten aseksuaali tai vain hyväksyy tilanteen. Itse voisin pidättäytyä homosuhteista mutta en suostuisi nukkumaan eri sängyssä. Vaikka ei olisi seksiä niin hellyys ja läheisyys kuuluu suhteeseen.
- Anonyymi
Moni ei jaksa olla kaapissa koko elämäänsä , sanovat että jos tarttis niin elämä olis mennyt hukkaan , siis ihmisen on saatava olla ihan sitä mitä on .
Mutta jos tunnet viihtyväni siinä roolissa niin mikäs siinä , onhan teillä lapsia joten ne antavat todella sisällön elämään .
Muut eroavat ja aloittavat sen oman rehellisen elämänsä , mutta se mikä itsestä tuntuu oikealta on aina paras tyyli elää. - Anonyymi
Kysymys omasta lapsesta on niin tärkeä. Että jos hetero parin nainen ei halua lasta ja mies haluaa se johtaa eroon.
- Anonyymi
Kohdunvuokraus pitäisi olla sallittua Suomessakin, mutta voihan sen lapsen teettää ulkomailla ja saa paljon halvemmalla.
- Anonyymi
Mistä kohdunvuokrannut homo saa sitten äidin lapselleen? Jos tarkoitus on tarjota lapselle tasapainoinen perhe.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822