Harmittaa olla h

Anonyymi-ap

kun tuo yksi h nainen täällä on pahainen sekopaa. Nolaa kaikki hoot uhkavaatimuksillaan. Todella älytöntä.

33

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toisen sairauksille ei mitään voi. Täällä on terveet vähemmistönä. 👍 Hyvää yötä naiselle

      • Anonyymi

        Hyvää yötä miehellekin.


      • Anonyymi

        Hyvää yötä rakas Antti


    • Anonyymi

      Minua taas harmittaa olla pahamaineinen K.
      Tsemppiä ap!

      • Anonyymi

        Et sinä ole pahamaineinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole pahamaineinen.

        Kiitos lohduttavista sanoistasi. 🙏


      • Anonyymi

        Miksi K olisi pahamaineinen? Ap kysyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi K olisi pahamaineinen? Ap kysyy

        No onhan täällä ollut vaikka millaista ryöpytystä, jos nimi nyt sattuu alkamaan väärällä kirjaimella. Nyt on kuitenkin pakko alkaa nukkumaan, hyvää yötä.

        🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan täällä ollut vaikka millaista ryöpytystä, jos nimi nyt sattuu alkamaan väärällä kirjaimella. Nyt on kuitenkin pakko alkaa nukkumaan, hyvää yötä.

        🙏

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä.

        Olet paha K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet paha K

        En minä ole K vaan aloittaja. Pölöjä!


    • Anonyymi

      Hyvää yötä! Pitäiskö taas käyttää sitä koodikieltä missä oli numeroita joukossa 🤔

      💗

      • Anonyymi

        Ai t4 🧡h6. En tiedä oliko ne oikeasti minulle. Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai t4 🧡h6. En tiedä oliko ne oikeasti minulle. Hyvää yötä

        Joo käytetään vaan Antti


      • Anonyymi

        Tarkoitatko sitä; 05135 13 koodia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo käytetään vaan Antti

        Antti on tietääkseni miehen nimi, ei naisen.


    • Anonyymi

      Tiedän tunteen tavallaan A aikuisena kun
      Se A naisten kiusaaja kirjoitelee täällä.
      Se on kun samoilla nimikrjaimulla on aina muutama muukin liikkeellä kun Just sun mieteesi ..
      Ihmiset on tosi itsekkäitä nykyää ...
      Minä kulmasta mietitään joka asia

    • Anonyymi

      Anteeks. Mut eiks HK oo aika perus hyvä. Oha täällä kaikenlaista. Suurin osa jutuista vaan naurattaa. Sitten on niitäkin, missä on sisältöäkin. Joskus tulee itselläkin aikoja, ettei vaan ole mitään artikuloitavaa. Sitten on parempi odotella hetkeä, kun taas on ja lähtee ilman yritystä. Täällä nyt elää jutut omiaan, vaikka ihmiset eivät edes olisi paikalla. Kumma juttu, mutta näin se menee. Suosittelen ohittamaan ja ottamaan huumorilla. Eipä mulla muuta.

    • Anonyymi

      Olette samassa huushollissa.

      • Anonyymi

        Nyt en ymmärrä? Asun yksin.


    • Anonyymi

      Eikös se komiaa ole, jos on nainen ja vielä H?

      • Anonyymi

        Ei vaan silloin se on kemiaa. sivusta


    • minua taasen harmittaa olla a, kun eräs a mies trollaa/ siitä trollataan. nolaa kaikki aat älyttömillä stooreillaan 😌. palstalla on meinaa useampi a. 😢

      noh. jokatapauksessa hyvää yötä 😴 kauniita unia 😇 paljon haleja rakkaat ystäväiset 🤗 huomenna uusi kirkas päivä täynnä toivoa 🥰

      • Anonyymi

        Älä hyvä ihminen välitä. Itse tiedät kuka olet ja mitä tarkoitat. Sivusta vaan. Ja oikein hyvää yötä sinullekin.


    • Anonyymi

      Antille kirjoittava taitaa olla juurikin se sekopaa. Ne kommentit oli sivusta.

      • Anonyymi

        Älä jaksa. Ei se auta asiaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa. Ei se auta asiaasi.

        Kyllä muuten auttaa. Vääristelevä pska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuten auttaa. Vääristelevä pska.

        En muuten ole. Joten koita ymmärtää erehdyksesi tai mulle on toisaalta aivan se ja sama. Etkö jo näe, että ei se auta. Siis sua yhtään mihinkään. Miten pitkää monologia pitää jatkaa?


      • Anonyymi

        Ätmijossu on se sama naisia esittävä pedari, fakta!


    • Anonyymi

      Eiköhän täällä kukin hoo kuten muunalkuisetkin saane kuitenkin ajaa omaa asiaansa miten tahtoo. Tikahdu sinä vaatimattomuuteesi kaikessa rauhassa.

      • Anonyymi

        Hitto, että olet hölömö. No kerro toki lisää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto, että olet hölömö. No kerro toki lisää...

        Tai älä kerro mitään. Mä en jaksa enää selkeästi artikuloida enempää, niin että olisi järkeä.


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😋 K­­u­u­­m­­­a­­t­ ­­t­­­y­t­­­ö­­t­­ ­­­o­d­­o­­­t­t­a­­­v­­­­­a­­­t­­ ­­s­­i­­­n­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18297545

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe