Rakastuin Sanniin

Bityttö

Olin päässyt juuri lukion toiselle vuodelle.
Olin koulussa,kun se tyttö ekan kerran kiinnitti muhun huomiota. Se katsoi muhun ja hymyili. Rakastuin heti. En uskonut ajatuksiani,koska hänhän oli tyttö. Tuo täydellinen vartalo,poikamainenkin, ja uskomattoman kauniit huulet,joihin haluaa uppoutua. Olisin halunnut lähteä seuraamaan sitä tai jotain yhtä hullua,niin lumoutunut siihen olin.
Seuraavana päivänä tyttö katsoi mua koko ajan,ja jos näin sen jossain,se saattoi lähteä seuraamaan. Mua ärsytti,mutta samalla se oli kiihottavaa tuntea katse koko ajan itsessään. En pystyny keskittymään mihinkään ja liikehdin hermostuneesti. Tyttö tuntui nauttivan saadessaan mut kiemurtelemaan. Sivusilmällä näin sen hymyilevän koko ajan. Kaunista ja vinoa hymyään,kauniine hammasriveineen. Kun astuin ulos viimeiseltä tunnilta,se tuli mun luokse. Tai ei se tullut mun luokse vaan juoksi ohi ja puhalsi mua kaulaan. Härnäsi mua. Seuraavina päivinä tapahtui kaikenlaista pientä härnäämistä,ja torstaina se veti mut yhtäkkiä käytävältä nurkkaukseen ja suuteli mua. Ihan nopeasti vain ja lähti sitten pois,mutta se hetki porautui seuraavaksi viikoiksi ainoaksi ajatuksekseni. En pystynyt käsittämään kuinka pystyin rakastumaan tyttöön,omaan sukupuoleeni. Enkä toisaalta pystynyt käsittämään miten joku voisi olla noin kaunis. Tunneilla tyttö katsoi minua yhä usein,muttei härnännyt minua millään pikku jutuilla. Perjantaina kaksi viikkoa ensikohtaamisen jälkeen tyttö puhui mulle. Se veti mut taas nurkkaan ja hetken unelmoin uudesta suudelma-kohtauksesta,mutta se kysyi "Mikä sun nimes on?" Tuijotin ensin sitä,mutta vastasin sitten "Elina..Onko sulla nimeä?" "Sanni" Se vastasi hymyillen, "Selvitän sun numeron" Ja hän oli poissa. Olin hetken aikaa paikallani siinä nurkassa,mutta lähdin sitten tavallisesti käytävälle.
Kotona odotin kuumeisesti että se soittaisi mulle, puhelin oli koko yön vieressä. Tuntui,että olin säälittävä. Suljin sen,mutta avasin parin minuutin päästä uudelleen. Seuraavana maanantaina koulussa Sanni käveli ohitseni ja olin hullaantunut pelkästään nähdessäni sen. Tuntui hullulta saada väristyksiä pelkästään kun joku kävelee ohi.
Samana päivänä tasan kello 17 kännykkäni soi. En tuntenut numeroa. panikoin,mutta sain vastattua; "Elina" Ihanan varma ääni puhui langan toisessa päässä; "Sanni täällä,kiinnostaisko tulla meille?" "Joo!" Vastasin vähän liian tarmokkaasti "Tai siis..mielellään.." Sanni nauroi. Kertoi että tulee hakemaan mua meiltä. En ehtinyt kysyä mistä se tietää missä asun,kun se sulki linjan. Tulin suunnilleen shokkiin, en tiennyt yhtään miltä mun tulisi näyttää mennessäni Sannin kanssa "ulos". Yritin nopeasti monia eri vaihtoehtoja mutta päädyin mustiin housuihini ja pitkähihaiseen t-paitaan jossa oli painokuvio tytöstä. Ne minulla oli koulussakin. Odotin keiitiössä varmaan puoli tuntia ennen kuin ovikello soi. Odotin hetken,jotten vaikuttaisi liian pakkomielteiseltä,ja avasin oven. "Hei" Sanoi kaunein ikinä näkemäni ihminen. Lyhyet,tummat hiukset, tumma meikki ja kauniit hartiat ja vartalo kutsuivat luokseen. Huulia en edes uskaltanut katsoa,sillä olisi ollut vaikeaa hillitä itseään. "hei" Minä piipitin. Sanni sulki oven takanani ja johdatti minua tielle. Rupesimme kävelemään jonnekkin suuntaan,en tiedä minne,koska katsoin jalkojani. Seura oli hämmentävää. "Emmä sua syö" Sanni naurahti ja hänen hiuksensa heilahtivat ihan vähäsen. Hymyilin vienosti ja tarrauduin katseellani kenkiini. "Hei oikeesti,kato mua" Se sanoi. Nostin hitaasti katseeni sen vartaloa pitkin,kunnes tulin pienten,täydellisten rintojen kohdalle. Nopeasti siirsin katseeni niistä ylös ja kohtasin huulet. En melkein pystynyt pidättelemään itseäni,halusin huulten hellään syleilyyn. Kokosin itseni ja katsoin tyttöä,Sannia, silmiin ja hymyilin. Sanni hymyili myös.
Tulimme sisäpihalle,en tiedä kuinka pitkään olimme tuijotelleet toisiamme ja minne olimme joutuneet. Sanni ohjasi minua heidän asunnolleen. Sisään päästyämme hän tarttui käteeni ja ohjasi minut huoneeseensa. Istutti sohvalle. Istui itse viereeni. Sanni alkoi esitellä huoneessaan olevia esineitä ja puhui paljon,suurin osa meni korvien ohi,katsoessani miten kauniita hänen huultensa liikket olivat. Se tapahtui; kuin vaistomaisesti suutelin Sannia keskeyttäessäni hänen puheen. Hän tarttui olkapäähäni ja suuteli minua takaisin. Pitkän suudelman jälkeen havahduin ja nousin seisomaan. Sanni huomasi,että olin ymmälläni, ja kysyi "Mitä nyt?" "Mun olis parasta lähteä" sopersin mutta Sanni kielsi. "Jäisit nyt, anteeks tosta.." "Se oli mun syy.." Sanoin ja istuuduin. "No sovitaan että molempien" Sanni hymyili.
Kelasin tapahtumia kuin filmiä päässäni ja rauhotuin sitten. Sanni alkoi katsomaan minua ja siirtyi lähemmäksi,samalla minun hengitykseni nopeutui. Nyt hän oli ihan lähellä ja tunsin viileät ilmavirrat poskeani vasten. Hitaasti pehmeät huulet painautuivat poskeni pintaa vasten. Värähdys vilisti pitkin vartaloani. Pistin silmät kiinni ja nopeasti suutelimme toisiamme intohimoisemmin kuin koskaan. Kielet painautuivat yhä syvemmälle toistemme kurkkuihin ja kädet vaelsivat kaikkialla vartalollaimme. Sanni painoi minut vasten sohvan pehmeää selkää ja tuli päälleni,koko ajan suudellen minua. Vartalon sulavat liikkeet olivat kiihottavia ja tunsin aina silloin tällöin ihomme kohtaavan. Kaunis tyttö nojasi käsillään sohvan selkää vasten ja painoi vartaloaan minuun kiinni. Tunsin keuhkojen liikkeet ja pulssin. Hän suuteli kaulaani ja kosketti vatsaani. Veti paitani ylös ja pois.. Pysähdyimme hetkeksi. Hän antoi minun avata paitansa napit ja kun ihoa paljastui koko ajan lisää,kiihkon tunne nousi. Rintaliivien alapuolella olivat kauniit kylkiluiden kaaret joita rakastin. Aloin suutelemaan niitä ajattelematta ja Sanni kiemurteli ilmeisesti nautinnosta. Hän avasi rintaliivieni hakaset. Niiden alta paljastuvia pieniä pyöreitä omenia hän jäi hetkeksi katsomaan,kunnes jatkoi hyväilyä. Suuteli minua nännien päälle ja pyöritteli kieltään taidokkaasti niiden pihalla. Avasin hänen liivinsä ja rinnat olivat juuri niin täydelliset kuin ajattelinkin; pyöreän muotoiset ja sensuellit. Hänen kosteat huulensa irtosivat rinnoiltani ja painoin omani hänen rintaansa vasten. Nuolin ja imin niin himoiten,etten itsekään tajunnut mitä tein. Suljin toisen rinnan kämmeneeni ja puristelin sitä kädessäni. Se tuntui hyvältä,pehmeältä. Hän irrottautui huulteni ja käsieni otteesta ja alkoi avaamaan housujani. Yritin nuolla hänen kaulaansa ja sivelin puhdasta selkää sormillani. Miten iho voi olla niin kimmoisa ja elävä? Vedettään housuni alas hän painoi minut hellästi sohvalle makuultaan ja otti omat housunsa pois. Pelkkä katseleminen häntä ottamassa housujaan pois,kiihotti. Meillä molemmilla oli nyt vain alushousut. En oikein tiennyt miten naista tulisi miellyttää, ja Sanni aloittikin minun nuolemisen. Hän hieroi ja kosketteli värisevää vartaloani kaikkialta ja suuteli ihoani. Siirtyi alaspäin kielellään ja saavuttaessaan navan alle,pysähtyi. Sanni laski alushousuni hitaasti reisiäni,sääriäni pitkin pois. Sitten hän kosketteli karvoitustani ja vapisin jännityksestä. Hän avasi jalkojani ja nytkähdyttyäni hän katsoi minua hetken ja rupesi sitten suutelemaan klitoristani. Ensimmäinen kosketus oli rajäyttää minut ja kiemurtelin liikkeiden mukaan. Hän työnsi nautinnollisesti kieltään sisälleni ja imi välillä klitoristani. Kukaan mies ei ikinä ollut antanut minulle sellaista naisellista täydellisyyden tunnetta ja nautintoa kuin tuo nuori hento tyttö,jolla oli pehmeät huulet. Nautinnollisten liikkeiden jälkeen minusta tulvahti energiaa ja sain orgasmin. makasin hetken velttona kunnes tajusin,että Sanni suuteli minua taas ja kuiskasi: "Tykkään sormeilusta". Nousimme pystyasentoon ja tulin nyt hänen päälleen. Pujotin hänen alushousunsa pois ja heitin ne lattialle. Hän asettui makuulleen jalat hieman levällään ja minä asetuin siihen päälle hajareisin. Suutelin niin märästi ja himokkaasti hänen kasvojaan ja kaulaa kaikkialle että olin itsekin kiimoissa. Tunnustelin sormillani hänen herkkää klitoristaan ja pyörittelin sitä sormieni välissä ja päillä. Työnsin välillä monta sormeä syvälle hänen sisäänsä ja nyt hän puolestaan kiemurteli työntöjeni mukaan. Kostea alapää liukasti sormiani ja pystyin liikuttelemaan niitä häpyjen välissä ja emättimessä vaikka kuinka syvälle. Sannin keho värisi ja hän sai nautintonsa huippuunsa.
Makasimme siinä päällekkäin syleillen toisiamme ja rakastin Sannia siinä,juuri nyt,paljon.

8

8977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

      Lisää tällästä!!! Oli tosi ihana ja kiihottava tarina!

    • tyttönen

      Niin ihana...ehkä kirjoitat lisää...?!?!

      • tyttönen

        höh, me käytetään samaa nimimerkkiä...:) hmmh.. pitänee kehittää jotain...


    • nimetöN

      ihana tarina...uskaltaisinpa itsekkin suudella häntä jota haluan oikeasti...

    • Ringo

      Minä alan kyllä kyllästyä tuon lihallisen nautintojen rakkauden ylistämiseen, pitäisi etsiä jostain joku romanttisempi, tunne rakkauden novellien sivusto.

      • Bat

        Lepakkolaakso olisi oikein sopiva paikka, sinne vain niin harvoin kirjoitellaan


    • Akseli

      Menee melkoisen puuroksi tämä teksti kun ei ole kappalejakoa ollenkaan. Mitäs jos jakaisit tekstin kappaleisiin?

    • ...

      Nyt ja vähän äkkiä jatkoa se oli niin ihanaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe