Kyllä sylettää Dacian hyvyys

Anonyymi-ap

Siinä on kestävä DOHC moottori, Linglongin laaturenkaat, appelsiinipintainen maalaus ja tuliterät karvanopat. Mistä näitä saa, haluaa tuollaisen. Kertokaa.

17

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pöö. Minua ei syletä Dacian ”hyvyys” koska se on vain urbaania legendaa.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­­N­­y­m­­f­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Lapset, mikä teitä ahistaa? Eikö vastakkainen sukupuoli kiinnosta ja urheilu ei onnistu sekään? Opetelkaa soittamaan kitaraa, niin teilläkin voi olla jotain järkevää tekemistä Suolen sijaan.

      • Anonyymi

        Mitä hemmetin järkeä jossain lankojen vemputtamisessa on? (kitaran soitossa) Mitä sieltä ulkoa saa, hapannaamoja, tuulta ja liukastakin vielä nyt. Mieluiten aikani vietän koneella, siitä suolessa pappojen trollausta on ehkä 1%.


    • Anonyymi

      Mistä näitä saa? Ei mistään, rahattomille.

      • Anonyymi

        Hihihihihihihihi. Hahahahahahahah. Rahattomille. Muhahahahahassss


    • Anonyymi

      Kaupasta. Tosin ei enää 1.6 koneella.

      • Anonyymi

        Käypä koeajamassa sandero kolmonen 0.9 TCE koneella, on muuten sitten hauska ajettava, tuntuu ihan 2.0L vapaasti hengittävältä.


    • Anonyymi

      Alavääntö puuttuu ennenkuin turbo heräilee. Ei hyvä.

      • Anonyymi

        Hyvä on alavavääntö renaultin uudessa 0.9 TCE'ssä, 1200rpm ja ylöspäin alkaa vääntää.


    • Anonyymi

      Alavääntö puuttuu........... jos lukee moottoritoimittajien testejä niin se saattaa kuullostaa siltä mutta sanon henkilökohtaisesti kun olen ajanut moisella autolla ainakin 2500km niin se asia ei aivan ollutkaan niin. turbo ei heräile aivan niin matalilla kierroksilla kuin odottais mutta alavääntö ennen turbon paineita ei ole ollenkaan huono . Vähintään yhtä hyvä kuin Turbottomassa Megane 2 , 1,6 ssa. Joissain moottorilehdissä oli myös Mainintaa Clio 4 mallista 0,9 Tce,ssä että lämmityslaite ei vastaa pohjoisen oloja. Siitäkin on kokemuksia ja toisenlaisia. Hyvänä vertailukohtana oli Kia Rio 1,4-10 ja tuo Clio ,Riossa oli vielä uusi termostaattikin ja sillä pitää ajaa 10km -20 asteen pakkasella ennen kuin lämpöä alkaa tulemaan ,Ciossa jo 5km riittää. Tällaisten asioitten takia en ole ostanut moottorilehtiä enää kahteenkymmeneen vuoteen ja varsinkin kun Tapio Ketonen kuoli,hänen testeihinsä kuitenkin voi aikanaan uskoa täysillä. Se on näin että ei kaikki tykkää samanlaisista vaimoistakaan eikä kaikki polta samanlaista tupakkaa. . Jos haluatte ottaa asioista selvää menkää koeajamaan itse, kuitenkaan koeajolla ei selviä auton pitkäikäisyys eikä moottorilehti testeissäkään , jos se olis mahdollista niin varmaan monet TSI.t ja DSG.t ja monet toiset ruostepesät olisivat jääneet liikkeeseen lojumaan . Minun ei tarvitse kerskua kuten joku tällä palstalla muuan vuosi sitten TIEDÄN AUTOISTA PALJON mutta olen kuitenkin ollut autokorjausalalla elämässäni 40v ja sen jälkeen se muuttui harrasteluksi !!

    • Anonyymi

      Minulla toisenlaista kokemusta 0.9 tce moottorista. Matalilla kierroksilla todella puhditon moottori, ennenkuin turbo herää.

      • Anonyymi

        Edelleen sanon käy ajamassa uusi sandero tai clio, puhtia riittää 1200rpm ja ylöspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen sanon käy ajamassa uusi sandero tai clio, puhtia riittää 1200rpm ja ylöspäin.

        No kun satun omistamaan Clion. Riittääkö tämä vastaukseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen sanon käy ajamassa uusi sandero tai clio, puhtia riittää 1200rpm ja ylöspäin.

        Edelleen sanon käy ......Tällä palstalla on 80-90% ihmisistä (nuorukaisista) jotka lukee toisten trollien kirjoituksia ja sitten värittelevät niitä mieleisekseen . Siis suurin osa tarinoista tällä palstalla on vain luulemista ja arvailua ja sitten jostain kumman pöljästä syystä väitetään todeksi. Tämä on just sitä Putinin tapaa toimia,, VALHEESTA TEHDÄÄN TOTTA !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen sanon käy ......Tällä palstalla on 80-90% ihmisistä (nuorukaisista) jotka lukee toisten trollien kirjoituksia ja sitten värittelevät niitä mieleisekseen . Siis suurin osa tarinoista tällä palstalla on vain luulemista ja arvailua ja sitten jostain kumman pöljästä syystä väitetään todeksi. Tämä on just sitä Putinin tapaa toimia,, VALHEESTA TEHDÄÄN TOTTA !!

        Sinä olet viisas mies. Hattua nostan!


    • Anonyymi

      Elf tekniikkaa loistaa paremmuudellaan, kaikissa testeissä.🧑‍🔧

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe