Miten varustaudutte sotaan?

Anonyymi-ap

Vinkkejä mitä kaikkea olisi hyvä tehdä ennen sotaa?

74

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en ainakaan sotimaan lähde koska en puolusta köyhien päähänpotkimispolitiikkaa.

      • Anonyymi

        Sinä lähdet jos olet asevelvollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä lähdet jos olet asevelvollinen.

        Kyllä Suomea kannattaa puolustaa. Luuletko että jossain muualla olisi parempi maa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Suomea kannattaa puolustaa. Luuletko että jossain muualla olisi parempi maa?

        Heitetään tähän nyt vaikka Tanska. Keksitkö yhtä paljon vikoja kuin Suomessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Suomea kannattaa puolustaa. Luuletko että jossain muualla olisi parempi maa?

        SUOMEN PUOLUSTUS
        EI KANNATA PUOLUSTA SUOJELUALUEITA,
        EIKÄ ULKOMAISTEN YHTIÖIDEN MAA-ALUEITA.
        NE VOI ANTAA VENÄLÄISILLE. NIISTÄ EI KANNATA KÄYDÄ TAISTELUITA.
        LAPPI ON SELLAISTA ASUTTAMATON OULUN SEUTUA MYÖTEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitetään tähän nyt vaikka Tanska. Keksitkö yhtä paljon vikoja kuin Suomessa?

        Meillä oli retkiauto, seikkailtiin yksi kesä Tanskassa.

        En vaihtaisi, kovin oli haalea maa. Kaikki puudutti päivät pitkät olusilla.


      • Anonyymi

        Eihän sinun tarvitse ajatella, että puolustat suomen hallitusta vaan itseäsi ja läheisiäsi.


    • Anonyymi

      Erosin reservistä ja aina voi muuttaa ulkomaille jos ei sodan aikana turvallinen maaseutu miellytä.

    • Anonyymi

      Minä ainakin lataan noita 8gramman täysvaippoja kivääriin, niillä voi sentään saada suojaliivistä läpi, toisin kuin puolivaippaisella hirviluodilla.

      • Anonyymi

        No ota suojaliivi pois ensin.


    • Anonyymi

      Stubidi laukkaa eturintamalle köyhän selässä kuin hintti mannerheim.

      • Anonyymi

        Talonpoikaa kylmenee kohta. Säästyy toimeentulotuet.


    • Anonyymi

      Erosin reservistä. Rapparit saa mennä keskenään sotimaan.

    • Anonyymi

      Ostan halkoja

      • Anonyymi

        Kannattaa sillä viisi mottia maksaa nyt vain 22€


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kannattaa tyhjentää pussit

      • Anonyymi

        Teen niin myös rauhan aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen niin myös rauhan aikana.

        Omat vai toisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat vai toisen

        Kummankin. Eka toisen sitten omat.


    • Anonyymi

      Brysseliin lähden jos valitaan. Täällä ehdin jo sössiä kaiken. Kun tilanne rauhoittuu, tulen takaisin ja syytän persuja kaikesta.

      • Anonyymi

        Voi Riikka, puheenjohtajana joudut itse vastaamaan persujen teoista!


    • Anonyymi

      Tätä on iltapäivälehdet nyt huutaneet viimeiset viikot, että miten sota tulee ja Natokaan ei Suomea auta. Niillä on vissiin joku kilpailu menossa, että kuka onnistuu pelottelemaan eniten.

      • Anonyymi

        No eihän se Nato tulekaan apuun. Mistä olet sellaista kuullut?


    • Anonyymi

      MITEN VASTUSTETAAN SOTAA
      KYLLÄHÄN TEIDÄN SAK LAISINA TULISI TIETÄÄ......, ETTÄ LAKKOILEMALLA.

      • Anonyymi

        Tavallaan totta. Lakoillahan vastustetaan sotaisaa oikeistohallitusta.
        Suomen hallituksrn toimintatavathan ei eroa mitenkään Putinin hallinnon tavoista kohdella kansalaisia. Oligargit saa lisää mutta kansalla ei ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan totta. Lakoillahan vastustetaan sotaisaa oikeistohallitusta.
        Suomen hallituksrn toimintatavathan ei eroa mitenkään Putinin hallinnon tavoista kohdella kansalaisia. Oligargit saa lisää mutta kansalla ei ole mitään.

        Kuinka usein nuolet Putinin ersettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein nuolet Putinin ersettä?

        Aika harvoin tuossakin vaan haukuin sitä. Mutta jos ei ymmärrä lukemaansa niin ei ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvoin tuossakin vaan haukuin sitä. Mutta jos ei ymmärrä lukemaansa niin ei ymmärrä.

        Oikein hyvin osaan lukea mutta onko sinulla muita suosikkeja kuin Putin? Sentään joskus vielä tapaa aidon kommarin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvin osaan lukea mutta onko sinulla muita suosikkeja kuin Putin? Sentään joskus vielä tapaa aidon kommarin.

        Osaat lukea osaat juu mutta et ymmärrä mitä olet lukenut ja mitä siinä sanotaan.


    • Anonyymi

      Väärä palsta tällekin höpötykselle.

    • Anonyymi

      Olen varannut aseisiini riittävästi ammuksia venäläisiä imperialisteja varten.

      • Anonyymi

        11 kk Parolassa. Se riittää varustautumiseen (taidollinen). Kyllä valtio tarvittaessa huolehtii muusta, materialiaaleista, yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11 kk Parolassa. Se riittää varustautumiseen (taidollinen). Kyllä valtio tarvittaessa huolehtii muusta, materialiaaleista, yms.

        Muuten kyllä mutta sodassa tehdään muutakin kuin pinkkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten kyllä mutta sodassa tehdään muutakin kuin pinkkoja.

        Materialiaalit on varmasti liian kalliita valtiolle mitä sitten lienevätkään.


    • Anonyymi

      Kun ei vaan täälläkin esiintyvät suomalaiset putinistit ammu teitä selkään.

    • Anonyymi

      Vitusti vessapaperia

    • Anonyymi

      Olen tilannut VKK paidan ja opetellut venäjää sekä ajannut pääni kaljuksi ja ostanut ano turjanski silmälasit.

      • Anonyymi

        Anosta tulee suomen läänin johtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anosta tulee suomen läänin johtaja.

        Musta tulee Venäjän Keisari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tulee Venäjän Keisari

        Hämptönin keisari oletkin jo.


    • Anonyymi

      Kuka vxttu on Ano

      • Anonyymi

        Ano tietää että maa on litteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano tietää että maa on litteä.

        Mä hain tokmannilta 30 tölkkiä hernaria. Viidelläkympillä.
        Pärjään kuukauden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä hain tokmannilta 30 tölkkiä hernaria. Viidelläkympillä.
        Pärjään kuukauden.

        Taidat olla aika minitomaatti jos pelkällä hernekeitolla pärjäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla aika minitomaatti jos pelkällä hernekeitolla pärjäät.

        Kyllä säkin tolla pärjäät jos pakko on.


    • Anonyymi

      Jos russakat miehittää Suomen, niin ammun niitä vaivihkaa hirvikiväärillä päähän satunnaisesti.

    • Anonyymi

      Kumma kun Moskovan kommunistit on tässäkin ketjussa.

    • Anonyymi

      Ensi alkuun mietin, että kuka meidät siihen sotaan on ajamassa. Kuka halusi meidät eturintamaan ja kuka sitä sotaa rummuttaa? NATOn piti olla joku rauhan takuu, mutta heti aloitettiin rummutus siitä, että kuinka Suomi on nyt täydellinen kohde hyökkäykselle. Miten tämä näin meni? Kuka on vastuussa? Mitä helvettiä tässä maassa tapahtuu? Oliko median propaganda samanlaista myös 1. ja 2. maailmansodan edellä, veikkaisin.

      Isänmaatani ja läheisiäni puolustan, mutta suurvaltapolitiikan ja päivänselvän idiotismin puolesta en tee muuta kuin vaikka keittelen hernerokkaa kotirintamalla. Ikäni puolesta en kyllä muuhun kelpaisikaan.

      Edelleen uskon, että kansamme ei ole niin tyhmä, että alkaisi jonkun perskok johdolla hakkaamaan päätään karjalan mäntyihin.

      • Anonyymi

        Karjala mäntyä hakkaa vaan sun vanhan ihmisen kalkkeutunut mielikuvitus.


      • Anonyymi

        Moni otti rokotteenkin vaikka sikainfluenssarokote kusetuksestakin oli alle 10vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karjala mäntyä hakkaa vaan sun vanhan ihmisen kalkkeutunut mielikuvitus.

        Miten se isänmaataan voi puolustaa jos vastustaa isänmaan puolustamista? Dementiahorinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se isänmaataan voi puolustaa jos vastustaa isänmaan puolustamista? Dementiahorinaa.

        Suomi on jo sodassa. 3 miljardia on mennyt jo meiltä verorahoja taistelussa Venäjää vastaan. Kyllä se minun mielestä on jo sotaa vaikkei ukkoja vielä kylmenekään muuta kuin muutama vapaaehtoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on jo sodassa. 3 miljardia on mennyt jo meiltä verorahoja taistelussa Venäjää vastaan. Kyllä se minun mielestä on jo sotaa vaikkei ukkoja vielä kylmenekään muuta kuin muutama vapaaehtoinen.

        Jos tämä on sotaa niin lisää kiitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on jo sodassa. 3 miljardia on mennyt jo meiltä verorahoja taistelussa Venäjää vastaan. Kyllä se minun mielestä on jo sotaa vaikkei ukkoja vielä kylmenekään muuta kuin muutama vapaaehtoinen.

        Kuoleeko ukrainalaiset koko Euroopan puolesta? Aika härski veto. Omatunto puhdas me autoimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on jo sodassa. 3 miljardia on mennyt jo meiltä verorahoja taistelussa Venäjää vastaan. Kyllä se minun mielestä on jo sotaa vaikkei ukkoja vielä kylmenekään muuta kuin muutama vapaaehtoinen.

        Muu maailma on vähän eri mieltä. Kun Ukrainaa tuetaan sen taistelussa olemassaolostaan YK:n päätöslauselman mukaisesti, ei olla sodassa.

        Suomalaisjoukkojen lähettäminen taistelutehtäviin olisi sitten eri asia.


    • Anonyymi

      Minä olen ajatellut tappaa itse itseni jos, sota syttyy. Olen liian vanha sotimaan.

      • Anonyymi

        Käytännössä olemme jo sodassa. Että mitä oikein odotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännössä olemme jo sodassa. Että mitä oikein odotat?

        Jos olemme sodassa niin hyvin menee ja toivon meidän sodan jatkuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olemme sodassa niin hyvin menee ja toivon meidän sodan jatkuvan.

        Köyhiltä täytyy leikata lisää että voimme lahjoittaa lisää ammuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhiltä täytyy leikata lisää että voimme lahjoittaa lisää ammuksia.

        3 miljardin sopeutustarve on 3 miljardia on mennyt sotimiseen.


    • Anonyymi

      Yrittäessään keksiä keinoja reservistä eroamiseen Häkkänen käyttää samanlaisia keinoja kuin itänaapurimme johtajat jossa myös tiukennetaan keinoja välttää sotapalvelus. Pitää huomata pahuus omissakin johtajissa.

      • Anonyymi

        Muutenkin näiden Kokoomuspellejen pitäisi lopettaa turha ylimielinen pään aukominen idän suuntaan vaikka siihen syytäkin olisi. Vähän voisivat valita viisaammin sanojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin näiden Kokoomuspellejen pitäisi lopettaa turha ylimielinen pään aukominen idän suuntaan vaikka siihen syytäkin olisi. Vähän voisivat valita viisaammin sanojaan.

        Ei ministerit ja pressat joudu rintamalle. Jokainen on oman onnensa seppä.


    • Anonyymi

      Kaapit täyteen wc-paperia, voi pyyhkiä veren ja paskan.

    • Anonyymi

      Suomi hyökkää Jemeniin. Tarkoittaa samalla pääsyä Iranin vihalistalle.

    • Anonyymi

      Jaa sotaan joskus pitäisi varautua, ihme himmellien ajatuksia, kyllä siihen menee sen verran aikaan että koiranputkee kasvetaan, huoli pois, ja eläkää kuten ennenkin. Noi vauhkoiliat ja osa mediaakin (iltapäivälehdet) kertoo jutuissaan miten vaarallista on muka nyt, kunhan saavat jotain kirjoitus paniikkia aikaan, Aika monessa lehdessä spekuloidaan ja arvuutellaan että jos ja kun. Suomessa on edelleenkin rauhan menttaliteetti ja turha spekuloida ja vain arvuutella osa ihmisistä saattaa jopa alkaa pelätä ja nämä ovtkin varmaan niitä jotka ovat ostaneet ruottilaivanlipun valmiiksi kun iltapäivälehdet ruokkii älyttömillä skennaarioillaan että jos. Oikeesti eletään ihan rauhassa kuten ennenkin turha paniikki pois ja jättäkää nuo iltapäivälehtien jos ja kun uutiset toiseen arvoonsa,

      • Anonyymi

        Säilykkeitä on nyt kuukauden tarpeiksi. Pahvia olen varannut ikkunoiden paikkaamiseen. Polttoainetta on 40l. Kanisteri. Käteistä on reilusti. Paristoja ja kynttilöitä laatikollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säilykkeitä on nyt kuukauden tarpeiksi. Pahvia olen varannut ikkunoiden paikkaamiseen. Polttoainetta on 40l. Kanisteri. Käteistä on reilusti. Paristoja ja kynttilöitä laatikollinen.

        Kuis alcot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuis alcot?

        Sitä minulla on aina muutenkin. Haen Virosta yleensä trukkilavallisen.


    • Anonyymi

      Ampuu Putin,niin ei tarvi kenenkään sotia.

    • Anonyymi

      Suomi on natossa ja on kahden välinen aseapu sopimus usan. kanssa. mihin suomi enää tarvii eu.ta? joka vain turhaa kulu erää.

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys mutta ei varsinaisesti liity tämän ketjun aiheisiin niin voisitkos painua muualle kysymystes kanssa?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe