Vinkkejä mitä kaikkea olisi hyvä tehdä ennen sotaa?
Miten varustaudutte sotaan?
74
622
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ainakaan sotimaan lähde koska en puolusta köyhien päähänpotkimispolitiikkaa.
- Anonyymi
Sinä lähdet jos olet asevelvollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä lähdet jos olet asevelvollinen.
Kyllä Suomea kannattaa puolustaa. Luuletko että jossain muualla olisi parempi maa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Suomea kannattaa puolustaa. Luuletko että jossain muualla olisi parempi maa?
Heitetään tähän nyt vaikka Tanska. Keksitkö yhtä paljon vikoja kuin Suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUOMEN PUOLUSTUS
EI KANNATA PUOLUSTA SUOJELUALUEITA,
EIKÄ ULKOMAISTEN YHTIÖIDEN MAA-ALUEITA.
NE VOI ANTAA VENÄLÄISILLE. NIISTÄ EI KANNATA KÄYDÄ TAISTELUITA.
LAPPI ON SELLAISTA ASUTTAMATON OULUN SEUTUA MYÖTEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitetään tähän nyt vaikka Tanska. Keksitkö yhtä paljon vikoja kuin Suomessa?
Meillä oli retkiauto, seikkailtiin yksi kesä Tanskassa.
En vaihtaisi, kovin oli haalea maa. Kaikki puudutti päivät pitkät olusilla. - Anonyymi
Eihän sinun tarvitse ajatella, että puolustat suomen hallitusta vaan itseäsi ja läheisiäsi.
- Anonyymi
Erosin reservistä ja aina voi muuttaa ulkomaille jos ei sodan aikana turvallinen maaseutu miellytä.
- Anonyymi
Minä ainakin lataan noita 8gramman täysvaippoja kivääriin, niillä voi sentään saada suojaliivistä läpi, toisin kuin puolivaippaisella hirviluodilla.
- Anonyymi
No ota suojaliivi pois ensin.
- Anonyymi
Stubidi laukkaa eturintamalle köyhän selässä kuin hintti mannerheim.
- Anonyymi
Talonpoikaa kylmenee kohta. Säästyy toimeentulotuet.
- Anonyymi
Erosin reservistä. Rapparit saa mennä keskenään sotimaan.
- Anonyymi
Ostan halkoja
- Anonyymi
Kannattaa sillä viisi mottia maksaa nyt vain 22€
- Anonyymi
Harjoittelemalla supistumista kaikin puolin https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010270534.html
Laventelikynttiläin valossa. - Anonyymi
Kannattaa tyhjentää pussit
- Anonyymi
Teen niin myös rauhan aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen niin myös rauhan aikana.
Omat vai toisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat vai toisen
Kummankin. Eka toisen sitten omat.
- Anonyymi
Brysseliin lähden jos valitaan. Täällä ehdin jo sössiä kaiken. Kun tilanne rauhoittuu, tulen takaisin ja syytän persuja kaikesta.
- Anonyymi
Voi Riikka, puheenjohtajana joudut itse vastaamaan persujen teoista!
- Anonyymi
Tätä on iltapäivälehdet nyt huutaneet viimeiset viikot, että miten sota tulee ja Natokaan ei Suomea auta. Niillä on vissiin joku kilpailu menossa, että kuka onnistuu pelottelemaan eniten.
- Anonyymi
No eihän se Nato tulekaan apuun. Mistä olet sellaista kuullut?
- Anonyymi
MITEN VASTUSTETAAN SOTAA
KYLLÄHÄN TEIDÄN SAK LAISINA TULISI TIETÄÄ......, ETTÄ LAKKOILEMALLA.- Anonyymi
Tavallaan totta. Lakoillahan vastustetaan sotaisaa oikeistohallitusta.
Suomen hallituksrn toimintatavathan ei eroa mitenkään Putinin hallinnon tavoista kohdella kansalaisia. Oligargit saa lisää mutta kansalla ei ole mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan totta. Lakoillahan vastustetaan sotaisaa oikeistohallitusta.
Suomen hallituksrn toimintatavathan ei eroa mitenkään Putinin hallinnon tavoista kohdella kansalaisia. Oligargit saa lisää mutta kansalla ei ole mitään.Kuinka usein nuolet Putinin ersettä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka usein nuolet Putinin ersettä?
Aika harvoin tuossakin vaan haukuin sitä. Mutta jos ei ymmärrä lukemaansa niin ei ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harvoin tuossakin vaan haukuin sitä. Mutta jos ei ymmärrä lukemaansa niin ei ymmärrä.
Oikein hyvin osaan lukea mutta onko sinulla muita suosikkeja kuin Putin? Sentään joskus vielä tapaa aidon kommarin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hyvin osaan lukea mutta onko sinulla muita suosikkeja kuin Putin? Sentään joskus vielä tapaa aidon kommarin.
Osaat lukea osaat juu mutta et ymmärrä mitä olet lukenut ja mitä siinä sanotaan.
- Anonyymi
Väärä palsta tällekin höpötykselle.
- Anonyymi
Olen varannut aseisiini riittävästi ammuksia venäläisiä imperialisteja varten.
- Anonyymi
11 kk Parolassa. Se riittää varustautumiseen (taidollinen). Kyllä valtio tarvittaessa huolehtii muusta, materialiaaleista, yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11 kk Parolassa. Se riittää varustautumiseen (taidollinen). Kyllä valtio tarvittaessa huolehtii muusta, materialiaaleista, yms.
Muuten kyllä mutta sodassa tehdään muutakin kuin pinkkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kyllä mutta sodassa tehdään muutakin kuin pinkkoja.
Materialiaalit on varmasti liian kalliita valtiolle mitä sitten lienevätkään.
- Anonyymi
Kun ei vaan täälläkin esiintyvät suomalaiset putinistit ammu teitä selkään.
- Anonyymi
Vitusti vessapaperia
- Anonyymi
Olen tilannut VKK paidan ja opetellut venäjää sekä ajannut pääni kaljuksi ja ostanut ano turjanski silmälasit.
- Anonyymi
Anosta tulee suomen läänin johtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anosta tulee suomen läänin johtaja.
Musta tulee Venäjän Keisari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta tulee Venäjän Keisari
Hämptönin keisari oletkin jo.
- Anonyymi
Kuka vxttu on Ano
- Anonyymi
Ano tietää että maa on litteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ano tietää että maa on litteä.
Mä hain tokmannilta 30 tölkkiä hernaria. Viidelläkympillä.
Pärjään kuukauden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä hain tokmannilta 30 tölkkiä hernaria. Viidelläkympillä.
Pärjään kuukauden.Taidat olla aika minitomaatti jos pelkällä hernekeitolla pärjäät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla aika minitomaatti jos pelkällä hernekeitolla pärjäät.
Kyllä säkin tolla pärjäät jos pakko on.
- Anonyymi
Jos russakat miehittää Suomen, niin ammun niitä vaivihkaa hirvikiväärillä päähän satunnaisesti.
- Anonyymi
Kumma kun Moskovan kommunistit on tässäkin ketjussa.
- Anonyymi
Ensi alkuun mietin, että kuka meidät siihen sotaan on ajamassa. Kuka halusi meidät eturintamaan ja kuka sitä sotaa rummuttaa? NATOn piti olla joku rauhan takuu, mutta heti aloitettiin rummutus siitä, että kuinka Suomi on nyt täydellinen kohde hyökkäykselle. Miten tämä näin meni? Kuka on vastuussa? Mitä helvettiä tässä maassa tapahtuu? Oliko median propaganda samanlaista myös 1. ja 2. maailmansodan edellä, veikkaisin.
Isänmaatani ja läheisiäni puolustan, mutta suurvaltapolitiikan ja päivänselvän idiotismin puolesta en tee muuta kuin vaikka keittelen hernerokkaa kotirintamalla. Ikäni puolesta en kyllä muuhun kelpaisikaan.
Edelleen uskon, että kansamme ei ole niin tyhmä, että alkaisi jonkun perskok johdolla hakkaamaan päätään karjalan mäntyihin.- Anonyymi
Karjala mäntyä hakkaa vaan sun vanhan ihmisen kalkkeutunut mielikuvitus.
- Anonyymi
Moni otti rokotteenkin vaikka sikainfluenssarokote kusetuksestakin oli alle 10vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karjala mäntyä hakkaa vaan sun vanhan ihmisen kalkkeutunut mielikuvitus.
Miten se isänmaataan voi puolustaa jos vastustaa isänmaan puolustamista? Dementiahorinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se isänmaataan voi puolustaa jos vastustaa isänmaan puolustamista? Dementiahorinaa.
Suomi on jo sodassa. 3 miljardia on mennyt jo meiltä verorahoja taistelussa Venäjää vastaan. Kyllä se minun mielestä on jo sotaa vaikkei ukkoja vielä kylmenekään muuta kuin muutama vapaaehtoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on jo sodassa. 3 miljardia on mennyt jo meiltä verorahoja taistelussa Venäjää vastaan. Kyllä se minun mielestä on jo sotaa vaikkei ukkoja vielä kylmenekään muuta kuin muutama vapaaehtoinen.
Jos tämä on sotaa niin lisää kiitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuoleeko ukrainalaiset koko Euroopan puolesta? Aika härski veto. Omatunto puhdas me autoimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muu maailma on vähän eri mieltä. Kun Ukrainaa tuetaan sen taistelussa olemassaolostaan YK:n päätöslauselman mukaisesti, ei olla sodassa.
Suomalaisjoukkojen lähettäminen taistelutehtäviin olisi sitten eri asia.
- Anonyymi
Minä olen ajatellut tappaa itse itseni jos, sota syttyy. Olen liian vanha sotimaan.
- Anonyymi
Käytännössä olemme jo sodassa. Että mitä oikein odotat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä olemme jo sodassa. Että mitä oikein odotat?
Jos olemme sodassa niin hyvin menee ja toivon meidän sodan jatkuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olemme sodassa niin hyvin menee ja toivon meidän sodan jatkuvan.
Köyhiltä täytyy leikata lisää että voimme lahjoittaa lisää ammuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiltä täytyy leikata lisää että voimme lahjoittaa lisää ammuksia.
3 miljardin sopeutustarve on 3 miljardia on mennyt sotimiseen.
- Anonyymi
Yrittäessään keksiä keinoja reservistä eroamiseen Häkkänen käyttää samanlaisia keinoja kuin itänaapurimme johtajat jossa myös tiukennetaan keinoja välttää sotapalvelus. Pitää huomata pahuus omissakin johtajissa.
- Anonyymi
Muutenkin näiden Kokoomuspellejen pitäisi lopettaa turha ylimielinen pään aukominen idän suuntaan vaikka siihen syytäkin olisi. Vähän voisivat valita viisaammin sanojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutenkin näiden Kokoomuspellejen pitäisi lopettaa turha ylimielinen pään aukominen idän suuntaan vaikka siihen syytäkin olisi. Vähän voisivat valita viisaammin sanojaan.
Ei ministerit ja pressat joudu rintamalle. Jokainen on oman onnensa seppä.
- Anonyymi
Kaapit täyteen wc-paperia, voi pyyhkiä veren ja paskan.
- Anonyymi
Suomi hyökkää Jemeniin. Tarkoittaa samalla pääsyä Iranin vihalistalle.
- Anonyymi
Jaa sotaan joskus pitäisi varautua, ihme himmellien ajatuksia, kyllä siihen menee sen verran aikaan että koiranputkee kasvetaan, huoli pois, ja eläkää kuten ennenkin. Noi vauhkoiliat ja osa mediaakin (iltapäivälehdet) kertoo jutuissaan miten vaarallista on muka nyt, kunhan saavat jotain kirjoitus paniikkia aikaan, Aika monessa lehdessä spekuloidaan ja arvuutellaan että jos ja kun. Suomessa on edelleenkin rauhan menttaliteetti ja turha spekuloida ja vain arvuutella osa ihmisistä saattaa jopa alkaa pelätä ja nämä ovtkin varmaan niitä jotka ovat ostaneet ruottilaivanlipun valmiiksi kun iltapäivälehdet ruokkii älyttömillä skennaarioillaan että jos. Oikeesti eletään ihan rauhassa kuten ennenkin turha paniikki pois ja jättäkää nuo iltapäivälehtien jos ja kun uutiset toiseen arvoonsa,
- Anonyymi
Säilykkeitä on nyt kuukauden tarpeiksi. Pahvia olen varannut ikkunoiden paikkaamiseen. Polttoainetta on 40l. Kanisteri. Käteistä on reilusti. Paristoja ja kynttilöitä laatikollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säilykkeitä on nyt kuukauden tarpeiksi. Pahvia olen varannut ikkunoiden paikkaamiseen. Polttoainetta on 40l. Kanisteri. Käteistä on reilusti. Paristoja ja kynttilöitä laatikollinen.
Kuis alcot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuis alcot?
Sitä minulla on aina muutenkin. Haen Virosta yleensä trukkilavallisen.
- Anonyymi
Ampuu Putin,niin ei tarvi kenenkään sotia.
- Anonyymi
Suomi on natossa ja on kahden välinen aseapu sopimus usan. kanssa. mihin suomi enää tarvii eu.ta? joka vain turhaa kulu erää.
- Anonyymi
Hyvä kysymys mutta ei varsinaisesti liity tämän ketjun aiheisiin niin voisitkos painua muualle kysymystes kanssa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073