Viimeinen viikko hoidetaan tyylillä

Anonyymi-ap

Silkkipaitainen mies on vielä etelässä, näemmä. Hyvää lomaa, vieläkö kauan jäljellä? En viitsinyt tuohon fantasiamatkailuketjuun vastata, jossa tarinankertoja on omasta mielestään Vietnamissa ostamassa hyvältä haisevia hiustenhoitotuotteita. Varasin tämän reissun parhaan huoneen, Hotelsilla oli hyvä tarjous. 115 neliöinen parvekkeellinen ja makuuhuoneellinen sviitti Bangkokista viimeiselle viikolle. Korkealta ja luonnollisesti kaupunkinäkymällä sekä aamiaisella. https://aijaa.com/h85kH1
Ilmaiset kuljetukset hotellilta ostareille joka päivä ja lähtöpäivänä lentoasemalle.

Sairaspohkeinen mies

21

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katselin tuon hotellin tietoja, vaikuttaa olevan erinomainen hintalaatusuhde, kun otetaan huomioon koko ja paalupaikka. En malttanut olla vertailematta erään herrasmiehen huoneeseen tuota, sillä hän on kutsunut kaikkia majoituksia lääväksi paitsi omaansa ja Tapsan, jota ei ole olemassakaan.
      Kummassa arvoisat palstalaiset majoittuisivat mielummin? https://aijaa.com/z1R7dL

    • Anonyymi

      Voi raukka parkaa. Kahdenviikonmiljonääriltä loppuu rahat ja pakko palata Suomeen Kelan elätiksi.

      • Anonyymi

        Ennemminkin olen kolmen kuukauden miljonääri ja kelarahoilla ei vietellä kolmen kuukauden lomaa Thaimaassa, varsinkin kun on koko ajan auto alla ja majoitukset parhaasta päästä, daami kustannettuna ja ravintolat ei olleet kertaakaan rekkamieskuppiloita, eikä ole viimeisenäkään viikkona, kun sviitistä lähdetään "kylille" syömään. Olen rahan suhteen vapaaherra, mutta edelleen työelämässä. Viimeistään juhannuksesta seuraava kolmen kuukauden loma Thaimaassa. Laitan sinulle huomenna sviitistä vähän kuvia miten suomalaiset köyhät kelamiehet majoittuu. Voit katsella niitä kuvia sitten Hankasalmella ja unelmoida lottovoitosta.
        Mielelläni käyn Suomessa. Lasten kanssa laskettelemaan, kenties.

        Sairaspohkeinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemminkin olen kolmen kuukauden miljonääri ja kelarahoilla ei vietellä kolmen kuukauden lomaa Thaimaassa, varsinkin kun on koko ajan auto alla ja majoitukset parhaasta päästä, daami kustannettuna ja ravintolat ei olleet kertaakaan rekkamieskuppiloita, eikä ole viimeisenäkään viikkona, kun sviitistä lähdetään "kylille" syömään. Olen rahan suhteen vapaaherra, mutta edelleen työelämässä. Viimeistään juhannuksesta seuraava kolmen kuukauden loma Thaimaassa. Laitan sinulle huomenna sviitistä vähän kuvia miten suomalaiset köyhät kelamiehet majoittuu. Voit katsella niitä kuvia sitten Hankasalmella ja unelmoida lottovoitosta.
        Mielelläni käyn Suomessa. Lasten kanssa laskettelemaan, kenties.

        Sairaspohkeinen mies

        Olen asunut thaimassa 10 vuotta oma koti talossa, minä tuskin viitsin vaivautua katselemaan noita sinun kuvia, minulla on toiset tavat arvioida minne kannattaa mennä, ja miten asua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut thaimassa 10 vuotta oma koti talossa, minä tuskin viitsin vaivautua katselemaan noita sinun kuvia, minulla on toiset tavat arvioida minne kannattaa mennä, ja miten asua

        ja se tapa on 10 vuoden asumisen kokemus thaimaassa.


    • Anonyymi

      Sinullahan on puheet niinkuin rahattomalla lehmän ostajalla. Jatka samaan tyyliin niin saadaan nauraa.

      • Anonyymi

        Sinä halkeat kateudesta, kohta alkaa uho yksinäisyydessä.


      • Anonyymi

        Sinun puheet taas on kuultu ja huomattu pelkiksi puheiksi. Olet unohtanut taas muutaman kuittauksen kuvamuodossa noille puheillesi toisten köyhyydestä. https://aijaa.com/JQOWiD
        Kelamieskö vuokrasi kybätonnilla päivässä auton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun puheet taas on kuultu ja huomattu pelkiksi puheiksi. Olet unohtanut taas muutaman kuittauksen kuvamuodossa noille puheillesi toisten köyhyydestä. https://aijaa.com/JQOWiD
        Kelamieskö vuokrasi kybätonnilla päivässä auton?

        Kun ei ole edes ajokorttia ja ei ole autoa ollenkaan, kun sekin 15 vuotta vanha Navara on vaimon veljen nimissä niin kyllähän se korpeaa hiljaisempaakin miestä, kun toiset ajelee bemareilla ja eivät ole edes demareita.....

        by LadaBaII


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ole edes ajokorttia ja ei ole autoa ollenkaan, kun sekin 15 vuotta vanha Navara on vaimon veljen nimissä niin kyllähän se korpeaa hiljaisempaakin miestä, kun toiset ajelee bemareilla ja eivät ole edes demareita.....

        by LadaBaII

        Ja kuka täällä jauhaa paskaa kyllä minulla on ajokortit ihan voimassa, kuten kuvasta näkee, miksi pitäisi olla uudempi auto kun tuolla hyppykepillä on ajettu 160.000 kilsaa, erittäin hyvä kuntoinen, öljyt vaihdettu 10.000 välein kuten thaimaassa on tapana... ja kaikki huollot tehty... vuokra bemarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ole edes ajokorttia ja ei ole autoa ollenkaan, kun sekin 15 vuotta vanha Navara on vaimon veljen nimissä niin kyllähän se korpeaa hiljaisempaakin miestä, kun toiset ajelee bemareilla ja eivät ole edes demareita.....

        by LadaBaII

        Ladassa oli kuskilla puukuulaistuin.
        Navarassa on pelkääjän penkillä homekuulat.

        By MoldBalls


    • Anonyymi

      Voi voi silkkiuikku, olet taas huomioinut minua, ja oikein urakalla, tiedätkö mikä meissä on erona, minun auto on oma, samoin asunto, sinun pelisi on vuokralla, sinä palaat suomeen vuokrakalusta menee takaisin vuokraajalle. minä jatkan vielä toukokuun loppuun, tai oikeammin juhannuksena minäkin tulen käymään suomessa, en tiedä miten pitkäksi ajaksi sinne jään, oikein huvitti tuo kuvamodifilaatiosi missä olit ottanut kuvan tuulettimesta sekä vaatepusseista tiedätkö sellaisista mitkä imetään vaakkumiin imurilla, vaimoni halusi ostaa niitä ja pakkaa vaateensa sellaiseen, minäkin osan jotka kuljetutun suomeen, alat muuten vaikuttaa yhtä häiriintyneelle kuin tämä outo 2010/laiffila kaksikko/yksikkö.

      By NumBall HHN 63v.

      • Anonyymi

        "minun auto on oma, samoin asunto, sinun pelisi on vuokralla, sinä palaat suomeen vuokrakalusta menee takaisin vuokraajalle. minä jatkan vielä toukokuun loppuun"

        Heh, jatkat siis toukokuun loppuun vuokrahuoneessa oleskelua netin ääressä. Oletatko että joku sanoo tuohon että wau?

        Tuohon joutuu sinulle pölhölän kuninkaalle kommentoimaan että minun autoni Suomessa on noin 30 x arvokkaampi kuin sinun Navarasi. Minulla on myös moottoripyörä, se tosin on vain vanhempi klassikko. Meillä on myös aika kiva kesäpaikka, joka on myös talviasuttava. Taloni on ollut velaton jo vuodesta 2005, eikä ole tarvetta myydä mitään näistä.
        Sinä olet oleskellut Thaimaassa melkein kymmenen vuotta, tekemättä mitään.
        Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen viettänyt Thaimaassa jotakin 3,5 vuotta laatuaikaa. Joka päivä teen jotakin tai käyn jossakin. En löhöä rannoilla enkä altaalla kuin korkeintaan hetken.

        Olen kiertänyt Thaimaata nämä vuodet, kun sinä olet ollut vuokrahuoneessasi. Sinunlaiselle löhölasselle on ihan sama missä sinä istut netissä selkä kierossa, siellä ei thaimaakokemukset kartu. Minä palaan Thaimaahan juhannuksena, sinä et palaa koskaan, mutta niinkuin sanoin niin sillä ei ole väliä missä sinä olet, kun et tee milloinkaan mitään.


      • Anonyymi

        Kun kerran saariplösön auto ja asunto on omaa niin ainahan on helppo aijata keltainen tabien baan, ei vaan ole tähän päivään mennessä onnistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "minun auto on oma, samoin asunto, sinun pelisi on vuokralla, sinä palaat suomeen vuokrakalusta menee takaisin vuokraajalle. minä jatkan vielä toukokuun loppuun"

        Heh, jatkat siis toukokuun loppuun vuokrahuoneessa oleskelua netin ääressä. Oletatko että joku sanoo tuohon että wau?

        Tuohon joutuu sinulle pölhölän kuninkaalle kommentoimaan että minun autoni Suomessa on noin 30 x arvokkaampi kuin sinun Navarasi. Minulla on myös moottoripyörä, se tosin on vain vanhempi klassikko. Meillä on myös aika kiva kesäpaikka, joka on myös talviasuttava. Taloni on ollut velaton jo vuodesta 2005, eikä ole tarvetta myydä mitään näistä.
        Sinä olet oleskellut Thaimaassa melkein kymmenen vuotta, tekemättä mitään.
        Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen viettänyt Thaimaassa jotakin 3,5 vuotta laatuaikaa. Joka päivä teen jotakin tai käyn jossakin. En löhöä rannoilla enkä altaalla kuin korkeintaan hetken.

        Olen kiertänyt Thaimaata nämä vuodet, kun sinä olet ollut vuokrahuoneessasi. Sinunlaiselle löhölasselle on ihan sama missä sinä istut netissä selkä kierossa, siellä ei thaimaakokemukset kartu. Minä palaan Thaimaahan juhannuksena, sinä et palaa koskaan, mutta niinkuin sanoin niin sillä ei ole väliä missä sinä olet, kun et tee milloinkaan mitään.

        Niinkö löysin sinusta aika paljon tietoa, mitä jos kerrot varallisuustietosi kun pääset eläkkeelle, paljonko on jäänyt viivanalle, finaalissa, sovitaanko niin, haaveet on pienen pojan haaveita.


    • Anonyymi

      Silkkipoika ei ujostele: antoi puh numeronsa ;-)

      • Anonyymi

        Joo huomasin jo aikaisemmin hieno mies, ja varmaan varakas, tai no.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo huomasin jo aikaisemmin hieno mies, ja varmaan varakas, tai no.

        Puhelinnumero paljasti paljon tietoa miehestä... Mutta jokainen googlatkoon ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelinnumero paljasti paljon tietoa miehestä... Mutta jokainen googlatkoon ihan itse.

        Silkkipaitapoju on viikon Phuketissa, sitten Bangkokiin ja lento 16. päivä yhden päivän viisumin ylityksellä. 500 bahtin maksu suoritetaan Suvarnabhumissa tiskillä ennen siirtymistä terminaalien puolelle. Viimeksi olin kolme päivää yliajalla, ei mitään ongelmaa kun on rahaa ja lentolippu, niin se ei ole mitään muuta kuin pieni fee.
        Matkailematon maleksija on keksinyt taas kaikenlaista aikansa kuluksi. Pitää ongelmanaan toisien matkoja, kun omia hällä ei ole.

        silkkipaitapoju


    • Anonyymi

      "Minä palaan Thaimaahan juhannuksena"

      Olen aina tiennyt Pilulla on poweria mutta en tiennyt noin paljon!!??

      Jussi Suomessa on maailman parasta aikaa!

    • Anonyymi
      UUSI

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🍒 ­­V­­i­­­t­­t­u­ ­­t­ä­­m­ä­­ ­­k­­u­u­­­m­a­ ­n­­­a­r­­t­t­u­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      423
      2954
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2276
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      348
      1976
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1893
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1747
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1140
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe