Joensuulainen liikenteessä

Anonyymi-ap

Siin ei kyl muiden mukana pysy jos yhtään isompaan paikkaan joutuisi lähtee ajamaan. On se onnetonta koettaa a)saada siihen maaseudun hapattamaan kinneriin vauhtia ja b)ylläpitää sitä edes myötätuulessa.
En tiedä millä rajoituksilla koetatte mennä mutta ei edes 80 ole tavoitteena toisilla.
Luulis hävettävän olla ihmisten jaloissa

43

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulisi sinunkin tämä mahtavan metropolin kiireisiin kerkiävän...

    • Anonyymi

      Alinopeutta ajetaan tosi ärsyttävää kortti pois

      • Anonyymi

        No ärsyttäähän se, mutta mihinpä tässä olis eläkeläisellä kiire.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ärsyttäähän se, mutta mihinpä tässä olis eläkeläisellä kiire.

        Siirry syrjään ja laske muuliikenne ohi .Kiitos! Tienreunaan pysäkille.ym.ym. Tai jätä autokotiin ja aja taksilla. KIITOS! ELÄKELLÄINEN.


    • Anonyymi

      Keskustan liikenteessä ja ympyröissä ajetaan liian lujaa Joensuussa. Poliisi pikaisesti valvomaan ja sakottamaan ! Kaupunki tarvitsee lisää rahaa !

      • Anonyymi

        Ei poliisin sakottamat rahat mene kaupungille vaan valtion kassaan.


    • Anonyymi

      Eipä ole kiirettä, menen sitä vauhtia kuin menen. Menkää ohi tai ajakaa perässä, ihan sama minulle.

    • Anonyymi

      Onkohan pelkästään tämän itä-Suomen ajotyyliä: kaukaa paahdetaan melkoista haipakkaa ja jäädään edellä ajavan takapuskuriin kiinni? Mikä siinä ohittamisessa on niin vaikeaa? Älkääkä sanoko että vastaantulijoiden takia ei voi ohittaa. Pitkät suorat näkyvyyttä eikä vastaantulijoita.
      Tälläisia kädestä pidettäviäkö täällä sikiää kun ei uskalleta ohi? Onko viina liian kallista kun pää pitää saada sekaisin edellä ajavan pakokaasusta vai tykkäättekö muuten ajella röppösateessa?

      • Anonyymi

        Eikös se joku tunnustanut että kuskit pelkäävät ryöstöjä maanteillä ja siksi ajavat pyllymyyryä. Näkeehän tuon jo autokannasta ettei poloisilla ole paljoa omaisuutta.


      • Anonyymi

        Ohitapa noljakantiellä työmatka- ja paluuliikenteessä kun joku suvaitsee körötellä ilman kiirettä 20 kmh. Niinivaarantie reijolan suuntaan, vanha nurmeksentie, raatekankaantie, sama juttu niissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohitapa noljakantiellä työmatka- ja paluuliikenteessä kun joku suvaitsee körötellä ilman kiirettä 20 kmh. Niinivaarantie reijolan suuntaan, vanha nurmeksentie, raatekankaantie, sama juttu niissä.

        "Ohitapa noljakantiellä työmatka- ja..."
        Otetaanpa esimerkki.
        Länsikatu-Noljakankaari Yliopistonkadun ja Noljakantien kautta on n. 4000 metriä. Rajoitukset 30-50 km/h. Sovitaan, että keskimäärin 40 km/h.
        Sinä ajat tuota keskimääräistä nopeutta ja minä ajan, no en nyt sentään 20 km/h, vaan vaikkapa 30 km/h.
        Sinulla matka kestää kutakuinkin tasan 6 minuuttia ja minulla n. 8 minuuttia.
        Ero on VAIN kaksi minuuttia!

        Mistä sinä myöhästyit minun vuokseni?
        Entäs jos lähtisit liikkeelle kaksi minuuttia aikaisemmin?
        Oletko koskaan kuullut etukäteissuunittelusta?
        Oletko taipuvainen väkivaltaan?
        Etkö tiedä, että noihin ongelmiin saa apua?
        Ymmärrän, että sinä olet yhteiskunnan tärkein ratas (omassa elämässäsi), mutta onko, - kusipäisyyden lisäksi, - kiukkuusi joku muukin syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ohitapa noljakantiellä työmatka- ja..."
        Otetaanpa esimerkki.
        Länsikatu-Noljakankaari Yliopistonkadun ja Noljakantien kautta on n. 4000 metriä. Rajoitukset 30-50 km/h. Sovitaan, että keskimäärin 40 km/h.
        Sinä ajat tuota keskimääräistä nopeutta ja minä ajan, no en nyt sentään 20 km/h, vaan vaikkapa 30 km/h.
        Sinulla matka kestää kutakuinkin tasan 6 minuuttia ja minulla n. 8 minuuttia.
        Ero on VAIN kaksi minuuttia!

        Mistä sinä myöhästyit minun vuokseni?
        Entäs jos lähtisit liikkeelle kaksi minuuttia aikaisemmin?
        Oletko koskaan kuullut etukäteissuunittelusta?
        Oletko taipuvainen väkivaltaan?
        Etkö tiedä, että noihin ongelmiin saa apua?
        Ymmärrän, että sinä olet yhteiskunnan tärkein ratas (omassa elämässäsi), mutta onko, - kusipäisyyden lisäksi, - kiukkuusi joku muukin syy?

        Mistä sinä saat oikeuden ottaa joltakin pois sen kaksi minuuttia ja määrätä koko letkan nopeuden tiellä jossa voisi ajaa kovempaakin?
        Siitäkö että olet niin pirun tärkeä ratas ja liikenteen kuningas?
        Olet samanlainen öykkäri kuin ne "karmeat kaahaajat" jotka ajaa suurinta sallittua nopeutta ja joita täällä arvostelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ohitapa noljakantiellä työmatka- ja..."
        Otetaanpa esimerkki.
        Länsikatu-Noljakankaari Yliopistonkadun ja Noljakantien kautta on n. 4000 metriä. Rajoitukset 30-50 km/h. Sovitaan, että keskimäärin 40 km/h.
        Sinä ajat tuota keskimääräistä nopeutta ja minä ajan, no en nyt sentään 20 km/h, vaan vaikkapa 30 km/h.
        Sinulla matka kestää kutakuinkin tasan 6 minuuttia ja minulla n. 8 minuuttia.
        Ero on VAIN kaksi minuuttia!

        Mistä sinä myöhästyit minun vuokseni?
        Entäs jos lähtisit liikkeelle kaksi minuuttia aikaisemmin?
        Oletko koskaan kuullut etukäteissuunittelusta?
        Oletko taipuvainen väkivaltaan?
        Etkö tiedä, että noihin ongelmiin saa apua?
        Ymmärrän, että sinä olet yhteiskunnan tärkein ratas (omassa elämässäsi), mutta onko, - kusipäisyyden lisäksi, - kiukkuusi joku muukin syy?

        Mikäs muiden ajankäytön määrääjä sinä olet?
        Aja itse niin ettet ainakaan hidasta liikenteen kulkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs muiden ajankäytön määrääjä sinä olet?
        Aja itse niin ettet ainakaan hidasta liikenteen kulkua.

        Liikenteessä ei ole tarkoitus hidastaa tai nopeuttaa kenenkään liikkumista vaan ajaa sääntöjen mukaan. Ja aina löytyy niitä jotka haluaisivat ajaa (muita) nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikenteessä ei ole tarkoitus hidastaa tai nopeuttaa kenenkään liikkumista vaan ajaa sääntöjen mukaan. Ja aina löytyy niitä jotka haluaisivat ajaa (muita) nopeammin.

        Ja etenkin niitä jotka katsovat oikeudekseen ajaa muuta liikennettä hitaammin.


    • Anonyymi

      Jos on kiire, niin kannattaa ajaa tälläisen hitaamman papan ohi. Turvallisempi se on kuitenkin ajaa rajoitusten tai vähän alle mukaan kuin paahtaa ylinopeutta ;) ja aiheuttaa kovassa nopeudessa vaaratilanteita

    • Anonyymi

      Nynnyttäjät pois liikenteestä!

      • Anonyymi

        Tulehan hakemaan💪💪💪


    • Anonyymi

      Ihmettelin tässä kerran kun takana tuleva jättikin yhtä-äkkiä reilun turvavälin minuun ja lopetti hiillostukseni ajaessani rajoitusten mukaan. Asia selvisi kun huomasin persekärpäsen takana poliisiauton. Poliisin pelko on siis viisauden alku.

      • Anonyymi

        Minäpä näin kun BMW tunki Volkkarin kantaan. Minä ärsyynnyin ja olin vähällä tunkea sen BMW:n kantaan ja ohi, mutta se Volkkari oli tosi puhdas ja siinä oli jotakin muutakin, jonka vuoksi jossakin "korvan takana" soi varoituskello.
        Hetken päästä Volkkarissa alkoi vilkkua sinisiä valoja ne kurvasi pysäkille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä näin kun BMW tunki Volkkarin kantaan. Minä ärsyynnyin ja olin vähällä tunkea sen BMW:n kantaan ja ohi, mutta se Volkkari oli tosi puhdas ja siinä oli jotakin muutakin, jonka vuoksi jossakin "korvan takana" soi varoituskello.
        Hetken päästä Volkkarissa alkoi vilkkua sinisiä valoja ne kurvasi pysäkille.

        Oletko yleensäkin tällaista ärsyyntyvää opettaja- ja/tai kostajatyyppiä liikenteessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko yleensäkin tällaista ärsyyntyvää opettaja- ja/tai kostajatyyppiä liikenteessä?

        Kyllä se BMW siinä väärin teki, jos kuka. Sehän jäi roikkumaan toisen perään. Sai varmaankin sakot tai ainakin huomautuksen.
        Ei tietysti olisi pitänyt ärsyyntyä. Mitäs opettajuutta tai kostoa siinä on jos humautan ohi? Olisin ajanut kantaan ja ohittanut, mutta kun oli se satasen rajoitus ja kun heräsi ajatus, että siellä edessä on poliisiauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se BMW siinä väärin teki, jos kuka. Sehän jäi roikkumaan toisen perään. Sai varmaankin sakot tai ainakin huomautuksen.
        Ei tietysti olisi pitänyt ärsyyntyä. Mitäs opettajuutta tai kostoa siinä on jos humautan ohi? Olisin ajanut kantaan ja ohittanut, mutta kun oli se satasen rajoitus ja kun heräsi ajatus, että siellä edessä on poliisiauto.

        Rajoituksia pitää noudattaa näkee sitten poliisin tai ei. Opettajuutta ja/tai kostoahan tuo on selvästi. Et vain verenpaineeltasi tuota ymmärrä.


    • Anonyymi

      Kuinka paljon yli suurimman sallitun olisi sopiva ajonopeus?

      • Anonyymi

        80-100 alueilla voi ajaa navigaattorinopeutta 9 yli rajoituksen eikä tule vielä sakkoja.
        Poliisi tekee tutkalukemasta -3 varmuusvähennyksen, eli ylitykseksi jää 6.
        Rikesakko tulee jos ylitys on 7 tai enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80-100 alueilla voi ajaa navigaattorinopeutta 9 yli rajoituksen eikä tule vielä sakkoja.
        Poliisi tekee tutkalukemasta -3 varmuusvähennyksen, eli ylitykseksi jää 6.
        Rikesakko tulee jos ylitys on 7 tai enemmän.

        Kaikilla ei ole navigaattoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla ei ole navigaattoria.

        Riittää kun tarkistaa nopeusmittarinsa navigaattorilla tai nopeusnäyttötaulussa.
        Kannattaa tarkistaa kesä- ja talvirenkailla erikseen koska mittarin näyttö vaihtelee renkaista riippuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80-100 alueilla voi ajaa navigaattorinopeutta 9 yli rajoituksen eikä tule vielä sakkoja.
        Poliisi tekee tutkalukemasta -3 varmuusvähennyksen, eli ylitykseksi jää 6.
        Rikesakko tulee jos ylitys on 7 tai enemmän.

        Aivan. Pientä ylinopeutta saa siis ajaa ja jos ajat rajoitusten mukaan, niin olet nönnöttäjä. Mitäs v...ua varten ne rajoituksen oikein on?


      • Anonyymi

        Miksi pitäisi ajaa ylinopeutta 80-100 alueilla?


    • Anonyymi

      Nollatoleranssi vain liikenteeseenkin niin ei kaiken maailman sottailijoiden tarvitse laskeskella että paljonkos sitä nyt pilvipoudalla tahi kirkonmeiningin aikaan voikaan posotella sitä ylinopeutta.
      Ja nämä kevään koittaessa katukuvaan ilmestyvät nuoruuttaan perästä ajavat kaksipyöräisetkin voisivat opetella ajamaan rajoitusten mukaan. Vai oletteko nähneet motoristin joka ajaisi kovin kauaa autoletkan mukana? Ei muuta kuin 'poon tu pii vailt" ja heileuttamalla kohti horisonttia.

      • Anonyymi

        Peltipoliisit vilkkaimpiin risteyksiin punaista päin ajon hillitsemiseksi ja kunnon sakot "selfiekuvan" saaneille.


      • Anonyymi

        Harvassapa ovat olleet kesäisin nämä motoristit, jotka noudattavat liikennesääntöjä. Liekö neuvoteltu joku paikallinen sopimus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvassapa ovat olleet kesäisin nämä motoristit, jotka noudattavat liikennesääntöjä. Liekö neuvoteltu joku paikallinen sopimus?

        Liekö kukaan kaksipyöräisellä kaasutteleva sitten koskaan tavoittanut sitä nuoruuttaan sieltä horisontista vai muutenko heitä vain lapsettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekö kukaan kaksipyöräisellä kaasutteleva sitten koskaan tavoittanut sitä nuoruuttaan sieltä horisontista vai muutenko heitä vain lapsettaa?

        50 v. miehet ostavat moottoripyörän siksi että olisi edes jotakin toimivaa jalkojen välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50 v. miehet ostavat moottoripyörän siksi että olisi edes jotakin toimivaa jalkojen välissä.

        Kyselehän vaimoltasi kotiin palattuasi asian todellinen laita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselehän vaimoltasi kotiin palattuasi asian todellinen laita.

        Eipä ole vaimoa koska olen hetero. Väite perustuu kokemukseen +50 miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole vaimoa koska olen hetero. Väite perustuu kokemukseen 50 miehistä.

        Ihanko on monen tuhannen miehen kokemus vai muutamanko miehen perusteella "kaikilla" ei toimi vehkeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko on monen tuhannen miehen kokemus vai muutamanko miehen perusteella "kaikilla" ei toimi vehkeet?

        Puhe oli niistä joilla on se bensalla toimiva peniksenkorvike jalkojensa välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe oli niistä joilla on se bensalla toimiva peniksenkorvike jalkojensa välissä.

        "50 v. miehet..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe oli niistä joilla on se bensalla toimiva peniksenkorvike jalkojensa välissä.

        Mutta joku tietohan sinulla täytyy väitteellesi olla. Vertailitko motoristeja ja ei- motoristeja sekä näistä yli ja alle 50- vuotiaita?


    • Anonyymi

      Kortti kyttikselle ja auto paaliin jos ei uskalla ajaa rajoitusmerkin osoittamalla nopeudella.

    • Anonyymi

      Mikä on ajoradalla pyöräilevän sukkahousumiehen suurin sallittu nopeus?

      • Anonyymi

        Polkupyörä on ajoneuvo, joten nopeusrajoitukset ovat samat, kuin muillekin ajoneuvoille. Vaatetus ei vaikuta asiaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe